abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34489491
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:30 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Precies.
[..]

Of dat mensen (juist) denken 'nee, dat kan niet, want ík zie niks'. En daarom is het logisch (menselijk) te verklaren.

Right, vandaar dat er verschil is.
je hebt gelijk, je kan het ook omdraaien...maar daar wordt het niet logischer door.

niet dat de wereld logisch in elkaar steekt, maar toch...wat is dan dé reden om aan te nemen dat je kat entiteiten ziet? dat snap ik dus niet
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:32:42 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34489495
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

wie zegt dat? omdat ze ergens naar staren?

ik bedoelde het als volgt: als wij mensen ergens naar staren, dan is er vaak iets te zien...ik vraag me af of dat bij katten/dieren ook zo is..
Ik heb 't niet over staren.

Meer over wat TS beschrijft in de OP, ze volgen dan 'iets', ze nemen iets waar.

Misschien is het wel een windstroming, misschien een insect, misschien iets paranormaals. Ik weet 't niet.

Ik heb 15 jaar drie katten gehad dus ik weet precies welk 'gedrag' ze bedoelt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34489545
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb 't niet over staren.

Meer over wat TS beschrijft in de OP, ze volgen dan 'iets', ze nemen iets waar.

Misschien is het wel een windstroming, misschien een insect, misschien iets paranormaals. Ik weet 't niet.

Ik heb 15 jaar drie katten gehad dus ik weet precies welk 'gedrag' ze bedoelt.
vlak ook jachtinstinct niet uit
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:36:37 #204
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_34489600
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Iedereen?

Dat denk ik juist niet. Ze nemen dingen waar die wij vaak niet kunnen verklaren (gedrag etc.)
Ze nemen dingen waar die wij zelf als mens niet kunnen waarnemen idd, maar wel allemaal dingen die er daadwerkelijk "zijn". Zo kunnen ze in het donker zien, zien ze een mier vanop meters afstand of horen ze veel meer frequenties van geluiden dan wij horen. Of hebben ze last van magnetische velden die rondhangen die wij niet voelen ...

Maar voor alles wat een kat kan waarnemen moet er evenwel een wetenschappelijke verklaring zijn waarom die "dingen" daar zijn hé ... Vergeet dat vooral niet.

Zo heb ik ooit iemand gekend die in "spoken" geloofde omdat in haar huis opeens de "TL-lampen" soms spontaan begonnen te branden en terug uitgingen ...
Onderzoek en een paar paranormale begaafden die met de doden hadden gesproken bleek er in de nieuw gebouwd hoogspanningscabine van het bedrijf ernaast een beveiligingsfout te zitten waardoor er om de zoveel tijd een elektromagnetische golf door dat huis ging ... (en als je weet dat dit het principe is waarop zo'n lampen min of meer werken , dan snap je al dat ...)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_34489638
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

je hebt gelijk, je kan het ook omdraaien...maar daar wordt het niet logischer door.
Het is/kan ook onlogisch zijn, juist omdat wij mensen zijn. Is/wordt het onlogisch voor ons.
quote:
niet dat de wereld logisch in elkaar steekt
Misschien juist wel.
quote:
, maar toch...wat is dan dé reden om aan te nemen dat je kat entiteiten ziet? dat snap ik dus niet
Misschien omdat sommige beseffen dat niet alles logisch hoeft te zijn, terwijl het (of dat) wel of juist logisch is of het logischste uitgangspunt is, mij dunkt. En mensen die denken/vinden dat er overal een logische verklaring voor is, juist, maar dan ook de onlogische verklaringen. Logisch toch

Sjow, ben ik nog te volgen
pi_34489695
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ze nemen dingen waar die wij zelf als mens niet kunnen waarnemen idd, maar wel allemaal dingen die er daadwerkelijk "zijn". Zo kunnen ze in het donker zien, zien ze een mier vanop meters afstand of horen ze veel meer frequenties van geluiden dan wij horen. Of hebben ze last van magnetische velden die rondhangen die wij niet voelen ...

Maar voor alles wat een kat kan waarnemen moet er evenwel een wetenschappelijke verklaring zijn waarom die "dingen" daar zijn hé ... Vergeet dat vooral niet.

Zo heb ik ooit iemand gekend die in "spoken" geloofde omdat in haar huis opeens de "TL-lampen" soms spontaan begonnen te branden en terug uitgingen ...
Onderzoek en een paar paranormale begaafden die met de doden hadden gesproken bleek er in de nieuw gebouwd hoogspanningscabine van het bedrijf ernaast een beveiligingsfout te zitten waardoor er om de zoveel tijd een elektromagnetische golf door dat huis ging ... (en als je weet dat dit het principe is waarop zo'n lampen min of meer werken , dan snap je al dat ...)
had het niet beter kunnen verwoorden.
pi_34489843
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het is/kan ook onlogisch zijn, juist omdat wij mensen zijn. Is/wordt het onlogisch voor ons.
[..]

Misschien juist wel.
[..]

Misschien omdat sommige beseffen dat niet alles logisch hoeft te zijn, terwijl het (of dat) wel of juist logisch is of het logischste uitgangspunt is, mij dunkt. En mensen die denken/vinden dat er overal een logische verklaring voor is, juist, maar dan ook de onlogische verklaringen. Logisch toch

Sjow, ben ik nog te volgen
jaa hallooo
pi_34489861
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Maar dat klinkt als zo'n verhaal van 'mijn opa rookte zijn leven lang, maar is wel 80 geworden'.
Een roker die zijn gedrag rechtvaardigt, maar wat feitelijk niet waar is, gezien er meer mensen sterven aan roken dan dat ze er oud mee worden. En een sceptische die zegt, ja maar, er was iemand waarvan dit en dat, paranormale verklaring, bleek het technisch te zijn. Terwijl er dus ook genoeg verhalen zijn die feitelijk (nog) niet bewezen zijn of te anders te verklaren zijn. Maar daar denkt een sceptische maar even niet aan . Net als de roker die er altijd zijn opa of whatever erbij haalt, één verhaaltje, maar het zegt niks. Absoluut niks nog.

Want idd, eerst bewijzen
Ook of juist voor zgn logische verklaringen/beweringen.
pi_34489902
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

jaa hallooo
ik ga maar weer wat doen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:58:20 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_34490284
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Maar dat klinkt als zo'n verhaal van 'mijn opa rookte zijn leven lang, maar is wel 80 geworden'.
Een roker die zijn gedrag rechtvaardigt, maar wat feitelijk niet waar is, gezien er meer mensen sterven aan roken dan dat ze er oud mee worden. En een sceptische die zegt, ja maar, er was iemand waarvan dit en dat, paranormale verklaring, bleek het technisch te zijn. Terwijl er dus ook genoeg verhalen zijn die feitelijk (nog) niet bewezen zijn of te anders te verklaren zijn. Maar daar denkt een sceptische maar even niet aan . Net als de roker die er altijd zijn opa of whatever erbij haalt, één verhaaltje, maar het zegt niks. Absoluut niks nog.

Want idd, eerst bewijzen
Ik zou je verklaring eerder gewoon omdraaien. Van roken is het BEWEZEN ! dat het schadelijk is.
Als je dat dan gaat ontkennen ben je gewoon een idioot die de waarheid niet wil zien ...

Net zoals iemand die gelooft dat er spoken ronddwalen in haar huisje en dat die de lampen aangestoken hebben, zelfs gelooft dat er verschillende mediums ermee gesproken hebben terwijl er nadien toch bewezen is dat de fabriek zo'n elektomagnetische stroom door het huis stuurde én er gewoon geweten is dat dit de fenomenen die ze opmerkte kan veroorzaken (fenomenen die na een correcte beveiliging in dat bedrijf trouwens ook niet eens meer voorkwamen) , dan ben je ook een idioot.

Kijk, als je nog ergens in "entiteiten" , "geesten" of wat dan ook wil geloven bij een fenomeen vanaf het moment dat ALLE op dit moment mogelijke wetenschappelijke mogelijke verklaringen uitgesloten zijn. dus van het moment dat de wetenschap met de huidige middelen écht niet kan verklaren wat jouw fenomeen nu is. Dan is dat nog je volste recht, maar dan geloof ik zelfs nog liever dat er ooit wél nog een wetenschappelijke verklaring voor zal komen.

Maar het probleem hier is een beetje dat men EERST ! naar de "paranormale" verklaringen gaat kijken , naar verklaringen die totaal niet bewezen zijn en volledig op veronderstellingen gebaseerd zijn , en man dan pas in de rand nog even de "wetenschappelijke, natuurkundige" verklaringen doorneemt. Of soms zelfs helemaal niet.
Dat is een beetje het probleem voor velen hier, jullie willen zo graag in iets "paranormaals" geloven. Zo ook misschien wel de TS , stel nu dat iemand dat beestje gaat onderzoeken en stelt dat er een wetenschappelijk aannemelijke verklaring voor het gedrag is. Dan is de TS allicht meer ontgoocheld.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_34490286
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Want idd, eerst bewijzen
als dat verhaal zoals beschreven door Joost-mag-het-weten één keer gebeurt, is er alle reden om aan te nemen dat het vaker zal gebeuren. logisch ook.

ik denk dat zo'n 90% van al die verhalen logisch te verklaren is...meer...misschien wel 95%.
die 5% die je dan overhoudt is niet te verklaren..maar paranormaal? ik weet het niet..
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:01:00 #212
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34490366
wtf me zusje doet dit dus ook al de hele dag

moet idd iets aan de hand zijn.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_34490392
quote:
Maar het probleem hier is een beetje dat men EERST ! naar de "paranormale" verklaringen gaat kijken , naar verklaringen die totaal niet bewezen zijn en volledig op veronderstellingen gebaseerd zijn , en man dan pas in de rand nog even de "wetenschappelijke, natuurkundige" verklaringen doorneemt. Of soms zelfs helemaal niet.
precies! dat is ook mijn probleem...
pi_34490568
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Ik zou je verklaring eerder gewoon omdraaien. Van roken is het BEWEZEN ! dat het schadelijk is.
Juist.
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet te bewijzen, maar als men dan komt met een verklaring dat het veelal/altijd wetenschappelijk te bewijzen is. Niet dus. Net als de roker dus in die zin die komt met 'mijn opa is 80 geworden'. Ja leuk, dus?!
quote:
Net zoals iemand die gelooft dat er spoken ronddwalen in haar huisje en dat die de lampen aangestoken hebben, zelfs gelooft dat er verschillende mediums ermee gesproken hebben terwijl er nadien toch bewezen is dat de fabriek zo'n elektomagnetische stroom door het huis stuurde én er gewoon geweten is dat dit de fenomenen die ze opmerkte kan veroorzaken (fenomenen die na een correcte beveiliging in dat bedrijf trouwens ook niet eens meer voorkwamen) , dan ben je ook een idioot.
Er zijn veel verschillende mensen.
Echter dit verhaal zegt niks, alleen dat jij, is wel duidelijk, haar een idioot vindt en wrs dus vele paranomale verhalen omtrent dit en dat. Prima, moet je zelf weten, of het echter getuigt van logica is ten tweede, laat staan over ruimdenkendheid .

Immers, dat jij dat vindt, hoeft niet te zeggen dat het zo is.
Sorry, maar maakt je net zo'n idioot dan.
quote:
Kijk, als je nog ergens in "entiteiten" , "geesten" of wat dan ook wil geloven bij een fenomeen vanaf het moment dat ALLE op dit moment mogelijke wetenschappelijke mogelijke verklaringen uitgesloten zijn. dus van het moment dat de wetenschap met de huidige middelen écht niet kan verklaren wat jouw fenomeen nu is. Dan is dat nog je volste recht, maar dan geloof ik zelfs nog liever dat er ooit wél nog een wetenschappelijke verklaring voor zal komen.

Dat is een beetje het probleem voor velen hier, jullie willen zo graag in iets "paranormaals" geloven. Zo ook misschien wel de TS , stel nu dat iemand dat beestje gaat onderzoeken en stelt dat er een wetenschappelijk aannemelijke verklaring voor het gedrag is. Dan is de TS allicht meer ontgoocheld.
Het probleem is, dat sommige mensen teveel zeuren over dingen die toch nog niet te bewijzen zijn.
Dus loos

En dat zeg jij. Dus nog meer loos en vraag mezelf af wie dat hier nou de mafketel maakt.
pi_34490893
Want trouwens, het enige probleem is, dat jullie of sceptici whatever er een probleem mee hebben dat wij zo denken, dat wij eerst naar paranormale dingen/verklaringen zoeken etc.

Zijn jullie helderziend/denkend ofzo?
En getuigt van een behoorlijke veroordeling of veroordelingen.
Niet slim en bovenal erg onwetenschappelijk.

En nu back to the kitty's * miauw
pi_34490966
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef sweetgirly het volgende:
Want trouwens, het enige probleem is, dat jullie of sceptici whatever er een probleem mee hebben dat wij zo denken, dat wij eerst naar paranormale dingen/verklaringen zoeken etc.

jij misschien niet, maar ik zie de topics hier ook voorbij komen hoor

maar goed, beetje offtopic he...kunnen we hier eigenlijk geen centraal topic voor maken?
pi_34491059
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

jij misschien niet, maar ik zie de topics hier ook voorbij komen hoor

maar goed, beetje offtopic he...kunnen we hier eigenlijk geen centraal topic voor maken?
Zie boven je.
De kitty's voelen zich beledigd doordat er alleen over het waarom wel/waarom niet gediscussieerd wordt

Maar vind het prima, laat een sceptici (al zal dat vast eerder gebeurd zijn) een topic openen met 'waarom zij het onjuist vinden dat wij zo denken'. Paranormaal topic zal dat worden voor een sceptici .

Solly
pi_34491077
Mijn kat zit met zn bekkie open,mischien wacht hij op binnentredende geesten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_34491159
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Zie boven je, de kitty's voelen zich beledigd doordat er alleen over het waarom wel/niet gediscussieerd wordt

Maar vind het prima, laat een sceptici (al zal dat vast eerder gebeurd zijn) een topic open met 'waarom zij het onjuist vinden dat wij zo denken'. Paranormaal topic zal dat worden voor een sceptici .

Solly
een scepticus....sceptici is meervoud
ik begin er overigens niet aan geen zin, maar als iemand wil....(hoeft mijns inziens geen scepticus te zijn, maar goed)
pi_34491467
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

een scepticus....sceptici is meervoud
ik begin er overigens niet aan geen zin, maar als iemand wil....(hoeft mijns inziens geen scepticus te zijn, maar goed)
Oh ja, stom, ev
* en roept Joost * Joost, waar ben je? Joost mag het weten ( )
Opdrachtje voor je!

Mijn kat snurkt nu btw, volgens mij is ze moe van het spoken jagen
Mocht ze wat vreemds opmerken, zal ik het zeggen. Over dat staren naar andere mensen. Ze kan heel raar en anders kijken als er iemand bij mij is, komt er dan ook niet meer bij zitten of liggen. Maar kijkt alleen maar erg diegene aan die er is. En normaal kijkt ze erg lief en geutig. Heb ik visite dan lijkt ze een volwassen kat ten top, echt zo'n madam die met haar ogen iemand zit te analyseren of weg te kijken. Worden er bang van

Wijt het maar op jaloezie of ze vertrouwt die mannen niet
pi_34491532
verkeerde
pi_34491684
Mijn kat loopt nu met een wit lakentje in zn bek
Zou hij een Ghost wannabee zijn?
pi_34491975
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn kat loopt nu met een wit lakentje in zn bek
Zou hij een Ghost wannabee zijn?
Hou eens op
Niet grappig!

Wacht maar totdat jouw kat zo raar gaat doen, hoop het
Alhoewel mijn kat soms echt aan het prooien is om niks, en staart naar niks. Naja.
En als ze echt naar iemand staart, dan kan je bijna haar gedachten lezen , alsof ze wedstrijdje houdt met haar blik van 'ik kijk langer en gemener dan jou, dus kom naar niet tof doen hier'.

ik ga weg
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:52:22 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34492033
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Zie mijn fb, 1e foto met 'fight', daarin is ze in gevecht met een entiteit

eigenlijk een touwtje
Touwtjes speelt ze ook wel mee, maar daarbij gromt ze niet, en ze schreeuwt daarbij ook niet alsof ze vermoord wordt..
pi_34492070
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hou eens op
Niet grappig!

Wacht maar totdat jouw kat zo raar gaat doen, hoop het
Alhoewel mijn kat soms echt aan het prooien is om niks, en staart naar niks. Naja.
En als ze echt naar iemand staart, dan kan je bijna haar gedachten lezen , alsof ze wedstrijdje houdt met haar blik van 'ik kijk langer en gemener dan jou, dus kom naar niet tof doen hier'.

ik ga weg
Wat nou mijn kat kijkt ook Char enzo
pi_34492127
pfft, mijn poesje doet het ook allemaal, de trap op en af rennen, achter haar eigen staart aanhobbelen, naar dingen kijken die ik niet zie enzzz
vrij normaal voor een kat/poes
degenen die dan denken dat het beest paranormale dingen ziet moeten zich eens goed na laten kijken ( en dan niet door hen kat/poes )

[ Bericht 1% gewijzigd door bonke op 26-01-2006 20:08:05 ]
pies on joe toe
pi_34492232
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Alicey het volgende:

Touwtjes speelt ze ook wel mee, maar daarbij gromt ze niet, en ze schreeuwt daarbij ook niet alsof ze vermoord wordt..
Mijne ook niet. Als ze prooit, gaat ze omlaag met haar buikje, en wiebelt ze met haar kont totdat ze aanvalt of gaat aanvallen. Of één pootje altijd omhoog (doet ze altijd, ook als ze zit ofzo, erg kenmerkend en schattig/charmant gezicht). Voor de rest moppertmiauwt ze wel erg veel, om niks. En als ik dan mee ga miauwen, soortgelijk toontje, moppertmiauwt ze gewoon terug, miauwgesprekkjes .

Maar mag dit wel, praten over je poes
pi_34492378
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef bonke het volgende:
achter haar eigen staart aanhobbelen
Zo cute
De mijne is er één keer ingetrapt, hing ze om de krabpaal, te spelen, en toen ging ik haar staart erom heen doen, die ze vervolgens probeerde te pakken. Zo grappig .

maargoed, kitty kitty * miauw miauw, en nogmaals het is niet uitgesloten, zou best kunnen, zeg niet dat ik vind dat het waar is, maar evenmin dat het niet waar is.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:05:45 #229
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34495174
sweetgirly--ff offtopic..weet je anders niet te bereiken..was het een rode broek?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34496301
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

vlak ook jachtinstinct niet uit
Mijn kat heeft inderdaad jachtinstinct. Als hij een vliegje oid ziet gaat hij er direct achteraan. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat hij niet achter 'het' aan gaat.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34496455
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef sweetgirly het volgende:

En nu back to the kitty's * miauw
Ben trouwens benieuwd wat de 'sceptici' van de docufilm Staya Erusa vinden. We hebben 'm vandaag gekocht

maar ehm, zoals je zei: terug naar de katten:
Gisteren was er klaarblijkelijk geen (geest) activiteit in ons slaapdomein
pi_34496485
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef bonke het volgende:
pfft, mijn poesje doet het ook allemaal, de trap op en af rennen, achter haar eigen staart aanhobbelen, naar dingen kijken die ik niet zie enzzz
vrij normaal voor een kat/poes
degenen die dan denken dat het beest paranormale dingen ziet moeten zich eens goed na laten kijken ( en dan niet door hen kat/poes )
pi_34496589
quote:

[..]

Als je dat dan gaat ontkennen ben je gewoon een idioot die de waarheid niet wil zien ...

Mijn kat wordt een beroemd medium, vast! Waarom denk je anders dat ik met dit verhaal kom? Er zullen vast wel aanhangers komen voor Pie!
pi_34499449
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:

Wat nou mijn kat kijkt ook Char enzo
Oh, dat verandert de zaak méteen
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Ben trouwens benieuwd wat de 'sceptici' van de docufilm Staya Erusa vinden. We hebben 'm vandaag gekocht
Cool!
Las zoiets idd, ben zelf ook wel benieuwd geworden.
quote:
maar ehm, zoals je zei: terug naar de katten:
Gisteren was er klaarblijkelijk geen (geest) activiteit in ons slaapdomein
Soms zijn ze ook moe (en die geesten misschien soms ook wel uitgespeeld)

En idd, paranormal kitty Pie . Cute.
En wie weet, als mensen allemaal kattegavens zouden hebben, zou het niet zo maf misschien meer zijn * heitekneuteropmerking van mezelf

Vooralsnog blijft de kat of het dier een groot mysterie soms voor de mens (de geest niet ofcourse).
Ik bedoel, ik noem een dolfijn, een vogel of een Pie.

Ja
pi_34506265
ik heb vanavond onder invloed van paddo's een kat geaaid...moet zeggen dat het best een kosmische ervaring was wat een rare beesten zijn het
pi_34506286
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mijn kat heeft inderdaad jachtinstinct. Als hij een vliegje oid ziet gaat hij er direct achteraan. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat hij niet achter 'het' aan gaat.
het hoeft zich niet altijd op dezelfde manier te openbaren...

de ene keer gaat ie achter een vliegje aan, de andere keer doet ie net alsof....het zal de eerste niet zijn
pi_34506320
Ik wil niet de pret bederven, maar zolang je nergens dood aan gaat, waarom zou je je er dan druk over maken? Allemaal leuk en aardig dat je kat zoiets ziet, maar wat heb je eraan?
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_34506352
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:02 schreef der_weiss het volgende:
Ik wil niet de pret bederven, maar zolang je nergens dood aan gaat, waarom zou je je er dan druk over maken? Allemaal leuk en aardig dat je kat zoiets ziet, maar wat heb je eraan?
ja als je zo redeneert kun je beter gelijk sterven toch?
pi_34506357
de moraal: niet alle sceptici zijn hetzelfde
pi_34507861
quote:
Dat is een beetje het probleem voor velen hier, jullie willen zo graag in iets "paranormaals" geloven.
Jeumig wat een aanname. Tenzij jij iedereen hier al jaren persoonlijk kent kun je dit natuurlijk nooit stellen.
Mijn klachten spelen al 15 jaar, en ik ben echt het hele reguliere medische circuit doorgeweest hoor... Allemaal wetenschappelijk verklaard enzo.
Nogmaals, onze kat doet hetzelfde, en dat deed ze voor we in dit huis woonden helemaal nooit. Inderdaad, de kat is toevallig totaal veranderd na de verhuizing (de 5 verhuizingen daarvoor was geen enkel probleem). En, ik beweer niet eens dat het entiteiten zijn (hoe kan ik dat nou beweren, ik zie ze niet eens), ik zeg alleen dat ik het als een mogelijkheid zie

Ik vind de houding dat alles wetenschappelijk verklaard zou moeten worden eigenlijk heel kortzichtig, maar goed, da's mijn mening
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_34509666
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 03:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

het hoeft zich niet altijd op dezelfde manier te openbaren...

de ene keer gaat ie achter een vliegje aan, de andere keer doet ie net alsof....het zal de eerste niet zijn
Alsof
pi_34509700
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:45 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Jeumig wat een aanname. Tenzij jij iedereen hier al jaren persoonlijk kent kun je dit natuurlijk nooit stellen.
Mijn klachten spelen al 15 jaar, en ik ben echt het hele reguliere medische circuit doorgeweest hoor... Allemaal wetenschappelijk verklaard enzo.
Nogmaals, onze kat doet hetzelfde, en dat deed ze voor we in dit huis woonden helemaal nooit. Inderdaad, de kat is toevallig totaal veranderd na de verhuizing (de 5 verhuizingen daarvoor was geen enkel probleem). En, ik beweer niet eens dat het entiteiten zijn (hoe kan ik dat nou beweren, ik zie ze niet eens), ik zeg alleen dat ik het als een mogelijkheid zie

Ik vind de houding dat alles wetenschappelijk verklaard zou moeten worden eigenlijk heel kortzichtig, maar goed, da's mijn mening
Kijk, zo denk ik er nou ook over. De titel had ook moeten zijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten'. Kan ik dat nog veranderen, volgens mij niet hè?
pi_34509712
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:02 schreef der_weiss het volgende:
Weleens van nieuwsgierigheid gehoord
pi_34576234
Gisterenavond zag mijn kat dus weer iets. In de hoek van de slaapkamer(naast het bed weer aan mijn vriend's kant), later volgde hij iets toen hij op het voeteneinde zat, het leek wel of er iets bij hem kwam zitten of zo.....
  zondag 29 januari 2006 @ 13:07:47 #245
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34576947
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gisterenavond zag mijn kat dus weer iets. In de hoek van de slaapkamer(naast het bed weer aan mijn vriend's kant), later volgde hij iets toen hij op het voeteneinde zat, het leek wel of er iets bij hem kwam zitten of zo.....
hou jij ook de mogelijk open dat je kat psychotisch is?
niet om het belachelijk te maken, maar het kan natuurlijk wel.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34584377
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:07 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

hou jij ook de mogelijk open dat je kat psychotisch is?
niet om het belachelijk te maken, maar het kan natuurlijk wel.
Ja maar hij heeft natuurlijk geen benul van zaken zoals wij, dus ik vraag me af of een kat wel een psychose kan krijgen(ik weet dat er veel vormen zijn)......en het valt op dat het telkens 's avonds in de slaapkamer is.

Zal ik hem laten onderzoeken door Skepsis en Robbert? Wordt ie vast beroemd
pi_34585719
Maak er eens een filmpje van
pi_34586813
ja goed idee!! We nemen de camera mee naar bed
pi_34587111
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Kijk, zo denk ik er nou ook over. De titel had ook moeten zijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten'. Kan ik dat nog veranderen, volgens mij niet hè?
Kijk eens naar de topictitel?
pi_34587282
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kijk eens naar de topictitel?
Ik denk dat Mirage hier achter zit

Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')