Mijne ook niet. Als ze prooit, gaat ze omlaag met haar buikje, en wiebelt ze met haar kontquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Alicey het volgende:
Touwtjes speelt ze ook wel mee, maar daarbij gromt ze niet, en ze schreeuwt daarbij ook niet alsof ze vermoord wordt..
Zo cutequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef bonke het volgende:
achter haar eigen staart aanhobbelen
Mijn kat heeft inderdaad jachtinstinct. Als hij een vliegje oid ziet gaat hij er direct achteraan. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat hij niet achter 'het' aan gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vlak ook jachtinstinct niet uit
Ben trouwens benieuwd wat de 'sceptici' van de docufilm Staya Erusa vinden. We hebben 'm vandaag gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef sweetgirly het volgende:
Want trouwens, het enige probleem is, dat jullie of sceptici whatever er een probleem mee hebben dat wij zo denken, dat wij eerst naar paranormale dingen/verklaringen zoeken etc.
Zijn jullie helderziend/denkend ofzo?
En getuigt van een behoorlijke veroordeling of veroordelingen.
Niet slim en bovenal erg onwetenschappelijk.
![]()
![]()
En nu back to the kitty's * miauw
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef bonke het volgende:
pfft, mijn poesje doet het ook allemaal, de trap op en af rennen, achter haar eigen staart aanhobbelen, naar dingen kijken die ik niet zie enzzz
vrij normaal voor een kat/poes
degenen die dan denken dat het beest paranormale dingen ziet moeten zich eens goed na laten kijken ( en dan niet door hen kat/poes )
Mijn kat wordt een beroemd medium, vast! Waarom denk je anders dat ik met dit verhaal kom? Er zullen vast wel aanhangers komen voor Pie!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou je verklaring eerder gewoon omdraaien. Van roken is het BEWEZEN ! dat het schadelijk is.
Als je dat dan gaat ontkennen ben je gewoon een idioot die de waarheid niet wil zien ...
Net zoals iemand die gelooft dat er spoken ronddwalen in haar huisje en dat die de lampen aangestoken hebben, zelfs gelooft dat er verschillende mediums ermee gesproken hebben terwijl er nadien toch bewezen is dat de fabriek zo'n elektomagnetische stroom door het huis stuurde én er gewoon geweten is dat dit de fenomenen die ze opmerkte kan veroorzaken (fenomenen die na een correcte beveiliging in dat bedrijf trouwens ook niet eens meer voorkwamen) , dan ben je ook een idioot.
Kijk, als je nog ergens in "entiteiten" , "geesten" of wat dan ook wil geloven bij een fenomeen vanaf het moment dat ALLE op dit moment mogelijke wetenschappelijke mogelijke verklaringen uitgesloten zijn. dus van het moment dat de wetenschap met de huidige middelen écht niet kan verklaren wat jouw fenomeen nu is. Dan is dat nog je volste recht, maar dan geloof ik zelfs nog liever dat er ooit wél nog een wetenschappelijke verklaring voor zal komen.
Maar het probleem hier is een beetje dat men EERST ! naar de "paranormale" verklaringen gaat kijken , naar verklaringen die totaal niet bewezen zijn en volledig op veronderstellingen gebaseerd zijn , en man dan pas in de rand nog even de "wetenschappelijke, natuurkundige" verklaringen doorneemt. Of soms zelfs helemaal niet.
Dat is een beetje het probleem voor velen hier, jullie willen zo graag in iets "paranormaals" geloven. Zo ook misschien wel de TS , stel nu dat iemand dat beestje gaat onderzoeken en stelt dat er een wetenschappelijk aannemelijke verklaring voor het gedrag is. Dan is de TS allicht meer ontgoocheld.
Oh, dat verandert de zaak méteenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:Wat nou mijn kat kijkt ook Char enzo
Cool!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de 'sceptici' van de docufilm Staya Erusa vinden. We hebben 'm vandaag gekocht![]()
Soms zijn ze ook moe (en die geesten misschien soms ook wel uitgespeeld)quote:maar ehm, zoals je zei: terug naar de katten:
Gisteren was er klaarblijkelijk geen (geest) activiteit in ons slaapdomein![]()
het hoeft zich niet altijd op dezelfde manier te openbaren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn kat heeft inderdaad jachtinstinct. Als hij een vliegje oid ziet gaat hij er direct achteraan. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat hij niet achter 'het' aan gaat.
ja als je zo redeneert kun je beter gelijk sterven toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:02 schreef der_weiss het volgende:
Ik wil niet de pret bederven, maar zolang je nergens dood aan gaat, waarom zou je je er dan druk over maken? Allemaal leuk en aardig dat je kat zoiets ziet, maar wat heb je eraan?
Jeumig wat een aanname. Tenzij jij iedereen hier al jaren persoonlijk kent kun je dit natuurlijk nooit stellen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is een beetje het probleem voor velen hier, jullie willen zo graag in iets "paranormaals" geloven.
Alsofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
het hoeft zich niet altijd op dezelfde manier te openbaren...
de ene keer gaat ie achter een vliegje aan, de andere keer doet ie net alsof....het zal de eerste niet zijn
Kijk, zo denk ik er nou ook over. De titel had ook moeten zijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten'. Kan ik dat nog veranderen, volgens mij niet hè?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:45 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Jeumig wat een aanname. Tenzij jij iedereen hier al jaren persoonlijk kent kun je dit natuurlijk nooit stellen.
Mijn klachten spelen al 15 jaar, en ik ben echt het hele reguliere medische circuit doorgeweest hoor... Allemaal wetenschappelijk verklaard enzo.![]()
Nogmaals, onze kat doet hetzelfde, en dat deed ze voor we in dit huis woonden helemaal nooit. Inderdaad, de kat is toevallig totaal veranderd na de verhuizing (de 5 verhuizingen daarvoor was geen enkel probleem). En, ik beweer niet eens dat het entiteiten zijn (hoe kan ik dat nou beweren, ik zie ze niet eens), ik zeg alleen dat ik het als een mogelijkheid zie![]()
Ik vind de houding dat alles wetenschappelijk verklaard zou moeten worden eigenlijk heel kortzichtig, maar goed, da's mijn mening![]()
Weleens van nieuwsgierigheid gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:02 schreef der_weiss het volgende:
Ik wil niet de pret bederven, maar zolang je nergens dood aan gaat, waarom zou je je er dan druk over maken? Allemaal leuk en aardig dat je kat zoiets ziet, maar wat heb je eraan?
hou jij ook de mogelijk open dat je kat psychotisch is?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gisterenavond zag mijn kat dus weer iets. In de hoek van de slaapkamer(naast het bed weer aan mijn vriend's kant), later volgde hij iets toen hij op het voeteneinde zat, het leek wel of er iets bij hem kwam zitten of zo.....
Ja maar hij heeft natuurlijk geen benul van zaken zoals wij, dus ik vraag me af of een kat wel een psychose kan krijgen(ik weet dat er veel vormen zijn)......en het valt op dat het telkens 's avonds in de slaapkamer is.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:07 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
hou jij ook de mogelijk open dat je kat psychotisch is?
niet om het belachelijk te maken, maar het kan natuurlijk wel.
Kijk eens naar de topictitel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Kijk, zo denk ik er nou ook over. De titel had ook moeten zijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten'. Kan ik dat nog veranderen, volgens mij niet hè?
Ik denk dat Mirage hier achter zitquote:
fruitvliegje, zilvervisje, miniscuul torretje, spinnetje...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gisterenavond zag mijn kat dus weer iets. In de hoek van de slaapkamer(naast het bed weer aan mijn vriend's kant), later volgde hij iets toen hij op het voeteneinde zat, het leek wel of er iets bij hem kwam zitten of zo.....
Dit gedrag vertoonde hij in geen enkel ander huis, behalve hier. En als hij een torretje, vliegje etc zou zien, ging hij er wel achter aan. Hij kijkt telkens beduusd als het weer gebeurt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef milagro het volgende:
[..]
fruitvliegje, zilvervisje, miniscuul torretje, spinnetje...
schaduw, ronddwarrelend stof, een pluisje.....
je wil te graag, volgens mij![]()
nou weet je, ms lette je er toen niet zo op of stofzuigde je wat meer, en luchtte je het huis wat meerquote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dit gedrag vertoonde hij in geen enkel ander huis, behalve hier. En als hij een torretje, vliegje etc zou zien, ging hij er wel achter aan. Hij kijkt telkens beduusd als het weer gebeurt.
Ik hoop dat we eventueel kunnen trachten hem te filmen, dan kan je het zelf zien.
Ik weet het ook niet zeker, het topic heet ook niet voor niks 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten. Ik zou het niet verwonderlijk vinden als het zo zou zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
nou weet je, ms lette je er toen niet zo op of stofzuigde je wat meer, en luchtte je het huis wat meer
haal eens een natte doek over de planken van de kast en zo
wat jij beschrijft doen alle katten, overal en bij iedereen, dus ieders huis is ofwel vergeven van de entiteiten ofwel het is zomaar volkomen normaal kattengedrag en verklaarbaar.
dat laatste is natuurlijk weinig interessant voor je, dus hey,het zullen wel entiteiten zijn dan, hè
meid, whateverquote:Op zondag 29 januari 2006 19:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, het topic heet ook niet voor niks 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten. Ik zou het niet verwonderlijk vinden als het zo zou zijn.
En meid, ik ken mijn kat al bijna 8 jaar![]()
Zuchtquote:Op zondag 29 januari 2006 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
meid, whatever![]()
wat men ook voor aannemelijker verklaring zal geven, er komt altijd weer een "ja maar" van de gretige gelover.
neem je toch gewoon lekker aan, dat jouw kat entiteiten ziet, veel makkelijker, en voor jou veel leuker, want dan klopt alles weer voor je, toch?
ehm...de psychiater?quote:
Toch apart dat mensen die (maar al te graag) in paranormale dingen geloven, vinden dat de rationeel denkenden maar een argument moeten zoeken waarom we het onzin zouden vinden. Jullie beweren iets, en wij moeten maar gaan bewijzen dat het niet klopt, ja dag.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zucht![]()
Je kunt het ook omkeren, dat de 'puur rationeel denkenden' ook altijd wel weer een weerwoord zullen hebben. Zo krijg je een eindeloze wellus nietus discussie, waar ook ik geen trek in heb.
![]()
Nee. En het bestaat niet. Voor alles is een rationele verklaring. Geesten, entiteiten, paranormale gaven, astrologie en wat niet meer van dien zijn fabeltjes. Het menselijk brein is bijzonder goed in je dingen "doen geloven", zeker als je -ahum- niet wetenschappelijk onderlegd bent of, euh, je je aan de linkerkant van de Bell curve bevindt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
-knip-
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt of maakt het mee, en wat vinden jullie ervan?
Wat dan ook, het is wel zo wat er staat. Het is van allebei de kanten dat er 'wellus nietus' geroepen wordt, vaak. Of het paranormale nou bewezen is of niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Toch apart dat mensen die (maar al te graag) in paranormale dingen geloven, vinden dat de rationeel denkenden maar een argument moeten zoeken waarom we het onzin zouden vinden. Jullie beweren iets, en wij moeten maar gaan bewijzen dat het niet klopt, ja dag.
Stelde hij zich voor dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het bleek de geest van zijn overleden vader. Hij moest wel even slikken.....
De katten die we gehad hebben deden / doen dat ook wel eens. Mijn theorie is dat ze potentieel iets speelbaars denken te zien, maar of ze dat ook echt zien...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Een tijdje terug, mijn vriend was er niet en mijn kat en ik lagen te slapen op bed. We werden allebei tegelijk wakker van een krakend geluid (we hebben laminaat vloeren, dus het kan ook gewoon 'leven', maar goed). Pie (onze kat) ging zitten (en bleef zitten) en volgde iets met zijn ogen vanuit de richting waar het geluid vandaan kwam. 'Het' kwam blijkbaar naar hem toe. Opeens leek hij een tik te krijgen? Want zijn snorharen trilde en hij keek beledigd zoals hij altijd doet. Het was geen vlieg of wat dan ook, dat leek mij heel erg sterk, want die probeert hij altijd te slaan en te pakken!
Ik dacht dat ik gek was geworden, maar het was beslist geen droom in elk geval. Je begrijpt wel dat ik de kriebels had, vooral omdat mijn vriend er niet was..... Later ben ik weer gaan slapen.
Ik vertelde het hele gebeuren aan mijn vriend maar die reageerde er een beetje onverschillig op.
Ik was het alweer een beetje vergeten en eergisterenavond gingen we vroeg naar bed, omstreeks half tien. We praatten nog wat na over een aantal zaken en gingen lekker tegen elkaar aan liggen, moe van de hele dag en Pie kwam zoals gewoonlijk bij ons liggen. En ja hoor, hij begon te staren naar iets in de hoek, naast de kant van mijn vriend. Ook leek hij weer iets te volgen.
Mijn vriend zag het nu ook duidelijk en nadat we alles hadden bedacht op een rationele manier (schaduwen, licht, beestjes) en dat hadden uitgesloten is hij er nu ook van overtuigd dat het (een) entiteit(en) moet zijn. Hij zei dat we maar weer gewoon moesten gaan slapen. Ik ben nog een paar keer wakker geworden van Pie die op me kwam liggen en 'dingen' volgden in de slaapkamer......
Gisterenavond hetzelfde verhaal maar we zijn toen heel snel in slaap gevallen.
Onze kat loopt in dit huis ook de hele dag te mauwen, alsof hij ons iets duidelijk wil(de) maken. We werden/worden er af en toe helemaal gek van! Wat kan dit zijn? We hebben nu onze vermoedens begrijp je wel.
Het is bekend dat katten zeer spirituele/paranormale dieren zijn, maar nu maken wij het zelf van dichtbij mee!
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt of maakt het mee, en wat vinden jullie ervan?
Nee, zijn nicht is paranormaal begaafd (zeggen ze) en die scheen contact met hem te hebben gehad. Een paar dagen geleden tikte hij op de schouder van mijn stiefvader. Althans hij had het gevoelquote:
Leads back tot het onderwerp 'bezeten katten'?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
De katten die we gehad hebben deden / doen dat ook wel eens. Mijn theorie is dat ze potentieel iets speelbaars denken te zien, maar of ze dat ook echt zien...
Bij bezoek heeft ie een keer heel lang vreemd naar iemand zitten kijken. Die persoon vond dat eng. Katten kunnen nu eenmaal erg vaag doen soms![]()
ow is dat bezetenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Leads back tot het onderwerp 'bezeten katten'?
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Aarde het volgende:
[..]
ow is dat bezetenmoek nu een houten spies door d'r hart boren?
![]()
ach ze was gewoon evil en de kat zag het... en daagde haar uitquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
een kattenuitdrijver zoeken
![]()
Misschien moet je er toch maar eens over nadenken om diegene naar een exorcist te sturen danquote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Aarde het volgende:
[..]
ach ze was gewoon evil en de kat zag het... en daagde haar uit![]()
De waarheid ligt in het midden?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dan ook, het is wel zo wat er staat. Het is van allebei de kanten dat er 'wellus nietus' geroepen wordt, vaak. Of het paranormale nou bewezen is of niet.
En het is niet alleen een kwestie van willen geloven, ik heb een aantal dingen meegemaakt en gehoord. Waarom altijd weer hetzelfde kortzichtige gezanik. Ik sta ook open voor wetenschappelijke zaken die nog niet 'bewezen' zijn, misschien moeten de close minded sceptici ook eens open gaan staan voor paranormale zaken en het echt gaan onderzoeken. Niet alleen maar afwimpelen met 'ach, die onzin.' 'Ik begrijp het niet, ik zie het niet, het is niet bewezen, dus het is er niet'. Was je zelf bij die onderzoeken, als er al wetenschappers waren die het zogenaamd tot op de bodem hebben onderzocht?
Maar zie je, nu maak ik me er toch druk om. Weer.
Zoals Tulio zegt: Er zullen altijd gelovigen en ongelovigen zijn. De waarheid ligt ergens in het midden. Vond ik wel een mooie om mee af te sluiten
Ik weet genoeg over katten, en, voor de zoveelste keer, ik heb mijn kat al bijna 8 jaar, meneertje.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef HPoi het volgende:wat een topic!!
Koop eens een boek over de kat, het zal je ogen openen.
Vertel eens? Wat doet je kat met zijn oren en zijn staart op dat moment?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over katten, en, voor de zoveelste keer, ik heb mijn kat al bijna 8 jaar, meneertje.
tis wat. Maar bagger gerust verder.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over katten, en, voor de zoveelste keer, ik heb mijn kat al bijna 8 jaar, meneertje.
Hij houdt zijn staart gewoon stil, hij zwiept er niet mee of zo. Zijn oren zijn gericht naar waar hij met zijn ogen naar kijktquote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat doet je kat met zijn oren en zijn staart op dat moment?
Misschien is je kat paranoia.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ben nog niet met hem naar de dierenarts geweestquote:
Als een kat een vogel, pluisje of whatever ziet waar hij mee wil spelen, zal (het puntje van) zijn staart ongetwijfeld bewegen. Ook gaat hij "verzitten" om het eventueel te bespringen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hij houdt zijn staart gewoon stil, hij zwiept er niet mee of zo. Zijn oren zijn gericht naar waar hij met zijn ogen naar kijkt
Ik wil wel een keer met hem praten.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ben nog niet met hem naar de dierenarts geweest![]()
oke, ik zal je verder met rust latenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ach, ze snappen het toch niet. Misschien openen ze op een dag ooit hun ogen. Is het niet in dit leven, dan is het misschien in een volgend leven (jonge zielen....). Maar nu ben ik natuurlijk zweverig aan het kletsen
Op een dag maken ze zelf iets mee misschien.....dan staan ze met een mond vol tanden, net als mijn stiefvader die pasgeleden de hele dag door een klopje op zijn schouder voelde. Het bleek de geest van zijn overleden vader. Hij moest wel even slikken.....
Maar nee, dat was natuurlijk een verrekt spiertje! Wat dom toch van mij![]()
sja, beetje flauw, maar helaas wel een goede weerspiegeling van de werkelijkheid...je vorige post was beterquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem praten.
Stuur me een foto en 100 euro en alles komt goed.
Hij zit wellicht gevangen tussen fantasie en werkelijkheid.
Dat waren de woorden die me ingefluisterd werden door de overgrootvader van mijn overleden kat dus geen credits voor mij helaasquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
sja, beetje flauw, maar helaas wel een goede weerspiegeling van de werkelijkheid...je vorige post was beter
(de laatste op pagina 11 dus)
oh, nu ben ik overtuigdquote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef CarDani het volgende:
Het is juist zeer waarschijnlijk dat je kat entiteiten ziet. Maar aangezien hij er verder zelf niet bang voor is, is het een goede entiteit. Misschien een persoon die overleden is, waar jij binding mee hebt.
Je verwoordt precies wat ik meemaak/ziequote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef CarDani het volgende:
[..]
Als een kat een vogel, pluisje of whatever ziet waar hij mee wil spelen, zal (het puntje van) zijn staart ongetwijfeld bewegen. Ook gaat hij "verzitten" om het eventueel te bespringen.
Als een kat daarentegen een mens ziet, reageert hij precies zoals je beschrijft. Het is een teken dat hij die entiteit vaker ziet, maar niet de hele dag door. De kat is er bekend mee in ieder geval en weet dat het geen zin heeft om erop te jagen.
Volgens Stenny zou het ook mijn ongeboren tweede kindje kunnen zijn (waarvan ik nu in verwachting ben), die nog niet helemaal 'in mijn buik vastzit'.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef CarDani het volgende:
Het is juist zeer waarschijnlijk dat je kat entiteiten ziet. Maar aangezien hij er verder zelf niet bang voor is, is het een goede entiteit. Misschien een persoon die overleden is, waar jij binding mee hebt.
Zoals je het zelf zegt ...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ach, ze snappen het toch niet. Misschien openen ze op een dag ooit hun ogen. Is het niet in dit leven, dan is het misschien in een volgend leven (jonge zielen....). Maar nu ben ik natuurlijk zweverig aan het kletsen
Op een dag maken ze zelf iets mee misschien.....dan staan ze met een mond vol tanden, net als mijn stiefvader die pasgeleden de hele dag door een klopje op zijn schouder voelde. Het bleek de geest van zijn overleden vader. Hij moest wel even slikken.....
Maar nee, dat was natuurlijk een verrekt spiertje! Wat dom toch van mij![]()
Tja, het is inmiddels wel duidelijk hoe ik erover denk, maar het lijkt me toch verstandiger om eerst naar de dierenarts te gaan om je kat te laten onderzoeken voordat je dit soort conclusies trekt (waar je ook niet erg ver mee komt).quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Volgens Stenny zou het ook mijn ongeboren tweede kindje kunnen zijn (waarvan ik nu in verwachting ben), die nog niet helemaal 'in mijn buik vastzit'.
Bagger? Ik dacht dat dit Truth was, het forum voor paranormale en andere "zweverige" zaken.quote:
Zeg ik dat alle mediums het juist hebben?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals je het zelf zegt ...![]()
Zoals in mijn eerder verhaal hier, de mediums die bij die vrouw langskwamen zweerden dat ze met de geesten in het huis aan het praten waren, en zweerden dat zij vertelden ! dat ze de tl-lampen aanstaken ...
... tot op het moment dat men in de fabriek naast de deur de fout opmerkte die dat elektrische veld veroorzaakte ...![]()
Wat nou? Dat is een flink stuk geloofwaardiger dan jouw verklaring van 'entiteiten'quote:
Maar waar wacht je nu eigenlijk op?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zeg ik dat alle mediums het juist hebben?
En waarom dacht men dat de aarde plat was ? Omdat er géén enkel bewijs was van hoe de aarde in werkelijkheid was ! Dus geloofde men maar dat hij plat was.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Bagger? Ik dacht dat dit Truth was, het forum voor paranormale en andere "zweverige" zaken.
Toch geen wetenschapsforum?
Ja, sorry, maar ik snap dat gewoon niet. TS vraagt om herkenning, en blijkbaar herkennen veel mensen het niet. Anderen weer wel. Als je het niet herkent, is dat nog geen reden om het als onzin af te doen.![]()
Alleen wetenschappelijk benaderen (en willen verklaren) vind ik echt kortzichtig. In 1400zoveel dacht men ook dat de aarde plat was...
Dat is een misverstand.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef lordmedelo het volgende:
In 1400zoveel dacht men ook dat de aarde plat was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |