abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34440652
Tja als het over moslims gaat zijn de grenzen hier op Fok helaas al behoorlijk opgerekt. Vooral in POL helaas in NWS let men er meer op...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34440718
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Iblardi het volgende:
Waarom wordt zoveel hier direct teruggebracht tot een discussie over de Islam?
Je kan er vanalles van of over vinden, over de leer, de politiek, de mensen, zonder dat het gehinderd wordt door een definitie of anderzins omlijnd begrip dat 'islam' heet. Terwijl het ondanks die ongrijpbaarheid wel lekker benoembaar is en iets aanduidt.
Omdat 'de' islam niet bestaat is het vrij voor iedere beschuldiging en interpretatie. Net als 'de' joden, die dan ook met regelmaat ter sprake komen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34440760
Chris Penn.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:28:23 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34440808
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef du_ke het volgende:
Tja als het over moslims gaat zijn de grenzen hier op Fok helaas al behoorlijk opgerekt. Vooral in POL helaas in NWS let men er meer op...
In NWS was het dan ook een periode een stuk heviger.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:28:39 #255
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34440811
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan er vanalles van of over vinden, over de leer, de politiek, de mensen, zonder dat het gehinderd wordt door een definitie of anderzins omlijnd begrip dat 'islam' heet. Terwijl het ondanks die ongrijpbaarheid wel lekker benoembaar is en iets aanduidt.
Omdat 'de' islam niet bestaat is het vrij voor iedere beschuldiging en interpretatie. Net als 'de' joden, die dan ook met regelmaat ter sprake komen.
Sigme, jij bent toch ook joods? Niet naar de Klaagbaak gaan.

Ps. Heb jij ook op zo'n joodse school gezeten?
pi_34440877
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Roeiers?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34440989
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Sigme, jij bent toch ook joods? Niet naar de Klaagbaak gaan.

Ps. Heb jij ook op zo'n joodse school gezeten?
Ik heb een doctrine, Iblardi, en die is fok!=POL. Tegenwoordig heb ik mijn horizon verruimd met NWS, maar daar laat ik het bij. Uit verveling kijk ik wel eens rond, van de klaagbaak weet ik wel ongeveer wat het is. Als ik mijn blikveld weer verder ga verruimen zal het niet die kant op zijn.

Ik heb op vele scholen gezeten, maar geen joodse.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:38:28 #258
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34441093
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een doctrine, Iblardi, en die is fok!=POL. Tegenwoordig heb ik mijn horizon verruimd met NWS, maar daar laat ik het bij. Uit verveling kijk ik wel eens rond, van de klaagbaak weet ik wel ongeveer wat het is. Als ik mijn blikveld weer verder ga verruimen zal het niet die kant op zijn.

Ik heb op vele scholen gezeten, maar geen joodse.
Hm, dat is prettig. Ze zijn vaak niet zo leuk: erg sober, erg streng, jongens en meisjes strikt gescheiden, bedenkte kleding verplicht, parfum en make-up verboden, veel spelletjes verboden, hardop lachen verboden.

Is er zo'n verschil in meningenspectrum tussen de verschillende .... eh, hoe heten die dingen? Tussenkopjes? Als in Politiek en Nieuws en Klaagbaak.
pi_34441223
goeiemorgen allemaal vriendelijke vriendjes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34441237
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Hm, dat is prettig. Ze zijn vaak niet zo leuk: erg sober, erg streng, jongens en meisjes strikt gescheiden, bedenkte kleding verplicht, parfum en make-up verboden, veel spelletjes verboden, hardop lachen verboden.

Is er zo'n verschil in meningenspectrum tussen de verschillende .... eh, hoe heten die dingen? Tussenkopjes? Als in Politiek en Nieuws en Klaagbaak.
WFL gaat over filosofie en levensbeschouwing, POL over ideeën, NWS over gebeurtenissen en KLB over mensen. Volgens mij is het spectrum overal wel gelijk.

(subfora heten ze)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34441284
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik meen dat het subfora genoemd worden. Ja, er is nogal verschil. Niet eens zozeer in de meningen maar in de groep 'vaste users', waarbij volgens mij de leeftijd en de serieusheid van de users per subforum erg verschilt.

Klaagbaak is een dependance van Onzin, helaas. Yvonne heeft juist een offensief ingezet om het onzin-gehalte van de klaagbaak terug te dringen, maar de userclan overlapt denk ik nogal.
Misschien ook wel deels met PUB- het pubersubforum, maar dat weet ik niet echt, daar ben ik namelijk echt nooit geweest.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:44:25 #262
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34441285
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In NWS was het dan ook een periode een stuk heviger.
Vertel?
pi_34441343
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:20 schreef Iblardi het volgende:
Jezus, wat is dat?

Dit gaat mij echt vijf stappen te ver: Acceptatie buitenlanders

Ik kan daar niet naar kijken zonder misselijk te worden, zo'n hakenkruis.
Dan moet je vooral niet naar een boeddhistisch land gaan .
pi_34441378
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Vertel?
Dat heeft iets te maken met dat 'andere' forum, gene zijde, wat een deel van de fokbannelingen heeft opgericht / naar is uitgeweken, na de Grote Zuivering.
Floripas is er wel eens geweest, aan gene zijde, dat was heftig.

Ik kwam er ook wel, maar ben afgehaakt inmiddels.
pi_34441412
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daar is het doel achter het gebruik van de swastika iets anders . En ik dacht dat het meer om hindoeistische landen ging.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:49:12 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34441443
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Vertel?
Tsjah, wat valt er te zeggen? Ik heb de indruk dat het in NWS wat dat betreft een in ieder geval tijdje geleden een stuk meer losging dan hier. Maar goed, ik bekijk het dan ook minder door een groen-linksige bril, wat mogelijk tot een andere werkelijkheidsbeleving leidt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:49:21 #267
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34441447
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik. Wellicht zou er dan gewenning optreden.
Maar voor hakenkruizen heb ik nog net niet een Clockwork Orange-achtige reflex van Pavlov aangeleerd gekregen.
pi_34441476
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef du_ke het volgende:
Daar is het doel achter het gebruik van de swastika iets anders . En ik dacht dat het meer om hindoeistische landen ging.
Ik weet niet wat voor plaatje er stond maar een swasika is een swastika.
In het Boeddhisme komt het ook voor.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:50:43 #269
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34441491
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat heeft iets te maken met dat 'andere' forum, gene zijde, wat een deel van de fokbannelingen heeft opgericht / naar is uitgeweken, na de Grote Zuivering.
Floripas is er wel eens geweest, aan gene zijde, dat was heftig.

Ik kwam er ook wel, maar ben afgehaakt inmiddels.
Zien! Zien!
Was het er zo erg dat jij wegging? Waren het jodenhaters?

Herken ik trouwens correct een snufje Floripas onder jouw naam?
pi_34441530
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

draait ie daar ook niet de andere kant op?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34441566
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Iblardi het volgende:
Nee, dat weet ik. Wellicht zou er dan gewenning optreden.
Maar voor hakenkruizen heb ik nog net niet een Clockwork Orange-achtige reflex van Pavlov aangeleerd gekregen.
Ik snap niet waarom je zo misselijk wordt van een swastika. In het Westen is dat logo inderdaad gekoppeld aan het nazisme en kleeft er daardoor een wrange smaak aan maar het symbool heeft in feite helemaal niets met het nazisme te maken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:54:10 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34441601
Hmm, sigme, vatte jij mijn opmerking op als zijnde ironisch?
pi_34441696
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor plaatje er stond maar een swasika is een swastika.
In het Boeddhisme komt het ook voor.
De A in Islam was vervangen door een hakenkruis aan de onderkant van een weinig symphatiek en opruiend pamflet.
pi_34441760
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Zien! Zien!

Ik kan het je van harte afraden. Het is een stel verzuuurde figuren die fok op een bepaald moment afzweerden maar nog wel dagelijks zwaar mee leesden totaan de onzin in deze slowchat reeks aan toe. Begin er echt niet aan. Grote lappen onleesbare tekst die er steeds weer op neer komen dat ze zelf geen vlieg kwaad doen en dat fok de duivel is.
pi_34441772
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Zien! Zien!

Dit is Floripas' naamtopic.
Dit het mijne

Dit het lokale politieke subforum

Meer moslimhaters dan jodenhaters, hoewel een van de grote issues de holocaustontkenning was, waardoor een hunner hier geband is. Dus dat komt ook met regelmaat ter sprake.
De Religia Holocausta, als ik het goed spel.

Ja , dat is Floripas' werk, niet eens een vertaalopdracht, gewoon door haar voorgesteld & door mij aangenomen. Ben er blij mee.
pi_34441790
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef du_ke het volgende:
De A in Islam was vervangen door een hakenkruis aan de onderkant van een weinig symphatiek en opruiend pamflet.
Er zijn dan ook vergelijkingen te maken tussen sommige moslims en het nazisme.

http://www.planet.nl/plan(...)tid=676186/sc=6e173c
http://frontpage.fok.nl/nieuws/61582
pi_34441820
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tja je kan er in meegaan maar ik ga er vanuit dat het plaatje niet voor niets is verwijderd .
pi_34441861
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, sigme, vatte jij mijn opmerking op als zijnde ironisch?
Welke opmerking? En waarom denk je dat ik iets ironisch opgevat heb?

Antwoord is dus sowieso "nee", ik heb geen ironie bespeurd, ergens .
pi_34441953
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan er in meegaan maar ik ga er vanuit dat het plaatje niet voor niets is verwijderd .
Ik zeg ook niet dat het plaatje er had moeten blijven staan eerder was ik verbaasd over de reactie van Iblardi over het misselijk worden na het zien van een swastika.

Hoe opent zo'n (potentieel) opruiende thread dan kan je deze dingen verwachten.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:10:53 #280
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34442134
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In een enkel geval zijn die vergelijkingen steekhoudend; maar door de zeer brede term 'moslims' en nazisme maar makkelijk op één hoop te gooien, veroordeel je ten onrechte heel veel mensen tegelijk. Anti-semitisme onder moslims is zeker zorgelijk, maar dat zal je nooit oplossen door parallellen te trekken met het nazisme. Daarmee plak je eerder moslims een etiket op,en dat is bepaaldelijk geen oplossing
pi_34442209
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Reya het volgende:

[..]

In een enkel geval zijn die vergelijkingen steekhoudend; maar door de zeer brede term 'moslims' en nazisme maar makkelijk op één hoop te gooien, veroordeel je ten onrechte heel veel mensen tegelijk. Anti-semitisme onder moslims is zeker zorgelijk, maar dat zal je nooit oplossen door parallellen te trekken met het nazisme. Daarmee plak je eerder moslims een etiket op,en dat is bepaaldelijk geen oplossing
Maar ja het is zo makkelijk he?
pi_34442221
Wat heeft jou naar POL gelokt, Reya?
pi_34442233
de puinhopen van Paars, deel *****
quote:
25 Januari 2006 11:25
Actie tegen ruimtegebrek op school

UTRECHT Op de Daltonschool in Utrecht hebben ouders vanochtend actie gevoerd tegen ruimtegebrek. Ze eisen dat de gemeente zorgt voor noodlokalen, omdat de lokalen overvol zitten. Sommige kinderen krijgen les op de gang en de docenten hebben geen eigen ruimte.

Het ruimtegebrek op scholen is volgens de Algemene Onderwijsbond een landelijk probleem. Tien jaar geleden is er een geboortegolf geweest en de gemeenten hebben daar niet goed op gereageerd.

De gemeenten krijgen geld van het Rijk voor het onderwijs, maar gebruiken dat volgens de AOb te weinig voor de bouw van nieuwe lokalen en scholen.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/01/art0000100605FF.html
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:15:35 #284
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442295
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het plaatje er had moeten blijven staan eerder was ik verbaasd over de reactie van Iblardi over het misselijk worden na het zien van een swastika.
Ik heb veel familie verloren in de holocaust. Die kende ik zelf (natuurlijk) niet, maar er is eindeloos over gepraat en gepraat en gepraat in mijn familie. Het heeft wellicht een ander lading voor mij dan voor jou, maar buiten geschiedenisboeken ("Dat is de Tuivel, kind, kijk er goed naar") had ik nog nooit een hakenkruis "in het wild" gezien.
pi_34442321
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat alle moslims overeenkomsten vertonen met het nazisme. Dat zou ook wel belachelijk zijn.

Het gaat er meer om dat Iblardi de bal kaatst met zijn thread en die bal komt weleens terug.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:17:16 #286
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442355
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe opent zo'n (potentieel) opruiende thread dan kan je deze dingen verwachten.
Oh ja, het was ook geenszins bedoeld als opruiend. Ik merk nu eigenlijk pas hoe gevoelig deze kwesties hier liggen.

Alsof ik naar de sjoel ga met een McBacon....
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:18:20 #287
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34442387
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar ja het is zo makkelijk he?
Het is enorm makkelijk, maar het is tegelijkertijd ook enorm onrechtvaardig en zal waarschijnlijk snel voor sociale spanningen zorgen. Een cultuur die zichzelf 'beschaafd' noemt zou dat niet moeten willen
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:10 #288
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442451
quote:
Oei, oei, oei, wat een onprettige mensen, al zie ik daar een Floripas die ik ook niet ken uit het echt
quote:
Ja , dat is Floripas' werk, niet eens een vertaalopdracht, gewoon door haar voorgesteld & door mij aangenomen. Ben er blij mee.
Ze is nu bezig met een editie en een vertaling. Heeft ze daarover verteld? Er gebeuren de gekste dingen in die tekst.
pi_34442456
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is enorm makkelijk, maar het is tegelijkertijd ook enorm onrechtvaardig en zal waarschijnlijk snel voor sociale spanningen zorgen. Een cultuur die zichzelf 'beschaafd' noemt zou dat niet moeten willen
Ik denk dat die beschaving helaas maar een heeeeeel dun laagje is bij velen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:21:31 #290
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34442487
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef sigme het volgende:
Wat heeft jou naar POL gelokt, Reya?
Ik heb altijd al wel gepost in POL; een combinatie van interesse en studiegebied. Als je vrijwel dagelijks bezig bent met zaken als staatsinrichting en internationale betrekkingen krijg je vanzelf de neiging er ook over te willen discussieren. Althans, dat is bij mij zo
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:22:12 #291
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442509
Maar leg mij nog eens uit, o leerschool Fok!

Je hebt dus vrijheid van meningsuiting in alles.

Behalve nazi zijn en holocaustontkenning en doodsbedreigingen?
pi_34442548
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Iblardi het volgende:
Ik heb veel familie verloren in de holocaust. Die kende ik zelf (natuurlijk) niet, maar er is eindeloos over gepraat en gepraat en gepraat in mijn familie. Het heeft wellicht een ander lading voor mij dan voor jou, maar buiten geschiedenisboeken ("Dat is de Tuivel, kind, kijk er goed naar") had ik nog nooit een hakenkruis "in het wild" gezien.
Dat de holocaust voor jou een andere lading heeft dan voor mij begrijp ik.

Maar zo'n plaatje wat gepost werd is toch ook geen hakenkruis "in het wild"?
pi_34442578
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Iblardi het volgende:

Dat komt een mooi eind in de richting .
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:25:03 #294
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442609
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat de holocaust voor jou een andere lading heeft dan voor mij begrijp ik.

Maar zo'n plaatje wat gepost werd is toch ook geen hakenkruis "in het wild"?
Nou, ik vind het wel gebruik/misbruik maken van een zo krachtig symbool dat het een shockreactie oplevert.

Buiten de geschiedenisboeken, dus.

En nogmaals sorry: het was echt niet mijn bedoeling provocateur te zijn.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:27:01 #295
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442683
[VS]Naast slechte dingen toch ook goede dingen...

Doe ik zo mijn best, krijg je zo'n reactie...

Oh ja, Floripas gaat ook niet meer naar de VS.
Nou hou ik op over haar, de verliefde gek die ik daar ben.
pi_34442696
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:17 schreef Iblardi het volgende:
Oh ja, het was ook geenszins bedoeld als opruiend. Ik merk nu eigenlijk pas hoe gevoelig deze kwesties hier liggen.

Alsof ik naar de sjoel ga met een McBacon....
Daarom moet je gewoon een harde huid hebben hier op Fok daarnaast zijn het "slechts" posts en zijn uitspraken van die idioot uit Iran een stuk zorgelijker.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:29:00 #297
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442744
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daarom moet je gewoon een harde huid hebben hier op Fok daarnaast zijn het "slechts" posts en zijn uitspraken van die idioot uit Iran een stuk zorgelijker.
Ja, maar in Iran ga ik niet wonen, en met die gek wel...

Ik weet het wel, maar ik schrok gewoon. Heb jij dat nog nooit gehad?
pi_34442775
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Iblardi het volgende:

Vrijheid van meningsuiting is zoals je weet niet absoluut, en fok is niet openbaar, dus stelt fok er eigen grenzen aan. Doodsbedreigen worden bestraft met ban, racisme, anti-semitisme, holocaustontkenning etc net hoe de pet van de MOD / FA staat. Ook afhankelijk van de bijgeleverde argumentatie, het subforum, het topic, de bekendheid met de user.

Sommigen noemen dat 'onvrijheid van meningsuiting' , of 'meergelijkheid', waarin de ene user 'meergelijk' is dan de andere. En dat is ook zo, en zo hoort het ook .
pi_34442850
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef Iblardi het volgende:
Ja, maar in Iran ga ik niet wonen, en met die gek wel...
Maar die user is geen president van een land. Daarnaast is het plaatje verwijderd dus je hoeft niet meer te schrikken .
quote:
Ik weet het wel, maar ik schrok gewoon. Heb jij dat nog nooit gehad?
Mwah van posts of fok schrik ik eigenlijk niet zo snel. Verwerpelijk zijn sommige posts wel maar dat is iets anders.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:16 #300
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34442878
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is zoals je weet niet absoluut, en fok is niet openbaar, dus stelt fok er eigen grenzen aan. Doodsbedreigen worden bestraft met ban, racisme, anti-semitisme, holocaustontkenning etc net hoe de pet van de MOD / FA staat. Ook afhankelijk van de bijgeleverde argumentatie, het subforum, het topic, de bekendheid met de user.

Sommigen noemen dat 'onvrijheid van meningsuiting' , of 'meergelijkheid', waarin de ene user 'meergelijk' is dan de andere. En dat is ook zo, en zo hoort het ook .
Ik heb gisteren een nieuw woord geleerd uit de krant: Orwelliaans.

Maar ik ben het er wel mee eens, hoor. Privébezit boven alles, en dit domein is natuurlijk privébezit.

Dat gezeik daar ook over dat weblog van Jan Marijnissen is echt niet normaal meer.

In mijn huis bepaal ik ook wat ik niet gezegd wil hebben, en als iemand het Horst Wessellied aanheft, gooi ik 'm eruit, samen met zijn bladmuziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')