alleen fout gemaakt in de nummeringquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef du_ke het volgende:
deze is eerder?
Hier maak jij een foutjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn toch politiek gecreëerde problemen. Als je niet genoeg parkeerruimte bouwt ontstaan er logischerwijs problemen.
Nog altijd geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is gewoon symboolpolitiek. GL heeft een hekel aan auto's verhuld onder de noemer milieu.
Laten al die dappere figuren dan eerst hun eigen auto inleveren.
Dat zou dan een liberale partij moeten zijn. Wat een lachertje.
Dan bouw je als B&W toch gewoon ondergrondse parkeergarages. Maar ja als je dat niet doet dan verstopt de stad vanzelf wel. Dat bedoel ik met politiek gecreëerde problemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
Hier maak jij een foutje
Centra zijn vaak al aangelegd voordat de auto zijn entree had. Pas in de jaren 60 en 70 werd het auto gebruik pas echt massaal.
Gevolg nauwe straatjes zonder parkeerruimte.
Juist maar eigenlijk hadden we dus van 1870 met terugwerkende kracht rekening moeten houden met de opkomst van de autoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hier maak jij een foutje
Centra zijn vaak al aangelegd voordat de auto zijn entree had. Pas in de jaren 60 en 70 werd het auto gebruik pas echt massaal.
Gevolg nauwe straatjes zonder parkeerruimte.
Veel mensen hebben nou eenmaal het liefst een auto op een zo goedkoop mogelijke plaats staan en pleuren hem dus liever aan de straatkant neer dan dat ze hem in een parkeerplaats gooien. Daarmee nemen ze dus weer de plekken in van de bewoners, die de auto toch ook niet in een parkeerplaats gooien want stel je voor dat je 5 minuten moet lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn toch politiek gecreëerde problemen. Als je niet genoeg parkeerruimte bouwt ontstaan er logischerwijs problemen.
Ik voer nergens een hetze tegen downloaden dus waarom mag ik niet downloaden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:38 schreef du_ke het volgende:
Nog altijd geen antwoord op de vraag.
En het is wel een onnozele uitspraak. Als nette conservatieve jongeman heb je dus ook nog nooit wat gedownload?
hoezo??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
Ander plaatje nodig!!
Dat gaan ze toch ook doen? Dat staat in je eigen artikel. Ondergronds is trouwens wel een hele kostbare uitdaging...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan bouw je als B&W toch gewoon ondergrondse parkeergarages. Maar ja als je dat niet doet dan verstopt de stad vanzelf wel. Dat bedoel ik met politiek gecreëerde problemen.
Dat hebben de duitsers hier geprobeerd met de grootschalige verherbouwing van het centrum hier, maar heeft niet echt gewerktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist maar eigenlijk hadden we dus van 1870 met terugwerkende kracht rekening moeten houden met de opkomst van de auto.
Ok, ik ga hem ff overzetten naar een eigen serverquote:
omdat er conservatieve mensen tegen zijn. Dat is precies de manier hoe jij over GL en auto's redeneert.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik voer nergens een hetze tegen downloaden dus waarom mag ik niet downloaden.
De wegen in steden zijn niet berekend op zoveel auto's. Bottleneck nummer 2.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan bouw je als B&W toch gewoon ondergrondse parkeergarages. Maar ja als je dat niet doet dan verstopt de stad vanzelf wel. Dat bedoel ik met politiek gecreëerde problemen.
Lang leve het OV van de rand van de stad naar het centrumquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De wegen in steden zijn niet berekend op zoveel auto's. Bottleneck nummer 2.
Ja dat is echt zonde geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat hebben de duitsers hier geprobeerd met de grootschalige verherbouwing van het centrum hier, maar heeft niet echt gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |