abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:20:26 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407176

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34407198
Te vroeg

AJAX KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:22:33 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407246
Voor als Martin van Geel hier meeleest nog even mijn tip:

"Edgar Barreto lijkt me ook wel wat voor de rechtshalf-positie, een schitterend afstandschot en een uitstekende wedstrijdmentaliteit, maar het is dan ook een Zuid-Amerikaan."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34407287
Er moet inderdaad geinvesteerd worden, maar ik vind het middenveld op dit moment niet echt de hoogste prioriteit hebben. Een vervanger van Trabelsi vind ik bijvoorbeeld belangrijker nu.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:26:51 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407381
Het middenveld niet belangrijk? Steven Pienaar, Nigel de Jong, Nourdin Boukhari en misschien Tomás Galásek vertrekken komende zomer bij Ajax, zoveel houden we dan niet over.
pi_34407448
In de zomer moet er duidelijk aan het middenveld gesleuteld worden. Deze transferperiode vind ik dat nog wel meevallen.

Trouwens, Galasek blijft toch waarschijnlijk?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:21 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34407548
Stijn Vreven, Jenner, Zaïri, Diba, Masjtorovic, Saïdi halen. Weg: in ieder geval Heitinga, Boukhari Daar zal Ajax direct 200% sterker van worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34407562
Neuh, we hebben een prima rechtsback als in Heitinga, ik zie liever (als je dan toch zo nodig terug naar 4-3-3 moet een goede vleugelaanvaller
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:32:59 #9
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34407603
Namen noemen heeft geen zin, Martin van Geel kijkt hier niet. Tuurlijk is Barreto een leuke speler, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die naar Ajax gaat.
pi_34407689
Wat moet Ajax met Stijn Vreven, Masjtorovic en Saidi? Jenner is een goede en over Zaïri kan ik niet oordelen. De overige 3 kunnen het niveau echt niet aan en heb je meteen weer 3 buitenlanders.
Ajax haalde haar grootste succesen met Nederlanders in de basiself :-)
pi_34407772
AJAX
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:40:51 #13
13462 BansheeBoy
pi_34407882
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef marsu het volgende:
Wat moet Ajax met Stijn Vreven, Masjtorovic en Saidi?
Dat zijn echte kerels, het zijn bikkelaars, hebben altijd een goede wedstrijdmentaliteit, goede voetballers geven achterin alleen maar problemen. Van deze 3 vind ik Saïdi nog de beste voetballer, die houdt alles simpel. Hij heeft zelden balverlies, je kunt dus op hem bouwen. Ik snap ook niet waaorm Feyenoord hem niet meer interessant vind. Niemand kan me dat uitleggen.
quote:
Jenner is een goede en over Zaïri kan ik niet oordelen. De overige 3 kunnen het niveau echt niet aan en heb je meteen weer 3 buitenlanders.
Ajax haalde haar grootste succesen met Nederlanders in de basiself :-)
Diba is minstens zo goed als Jenner, echt waar. Zaïri is een speler in de categorie Cristiano Ronaldo, een hele goede dus, en ik ben bang niet haalbaar. Maar men moet een poging durven wagen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34407913
quote:
Ajax gaat de koopoptie in het huurcontract van Juanfran lichten, zo meldde Johan Derksen gisteren in het tv-programma Voetbal Insite. De Spaanse linksback staat momenteel nog onder contract bij Besiktas.

Ajax kan Juanfran voor een onbekend transferbedrag overnemen van de Turkse topclub. De Spanjaard speelt sinds afgelopen zomer in Amsterdam en maakt de laatste weken een uitstekende indruk.
pi_34408120
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:29 #16
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34408145
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Prima bericht!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 11:49:53 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34408192
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

"Edgar Barreto lijkt me ook wel wat voor de rechtshalf-positie, een schitterend afstandschot en een uitstekende wedstrijdmentaliteit, maar het is dan ook een Zuid-Amerikaan."
liever niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34408217
Idd, goeie keus!! Die jongen kan wel ballen en brengt rust
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34408606
Juanfran
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:01:49 #20
13462 BansheeBoy
pi_34408620
Ik vind Boutahar ook wel een goede, degelijke spelverdeler met een goed schot in de benen. Wellicht iets voor Ajax?

²
pi_34409055
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
pi_34409066
jenner type hoekstra dat gaat mislukken

Laat dan wat jonge jongens doorstromen uit de jeugd, in ieder geval ervaring op doen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:20:14 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34409200
Waarom moet Heitinga weg? Die jongen speelde nog niet zo lang geleden in het NL elftal, hij moet gewoon z'n zelfvertrouwen weer terug krijgen en met een beetje mazzel gaat ie nog naar het WK ook, als Ajacied!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:25:51 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34409345
quote:
Ik vind Boutahar ook wel een goede, degelijke spelverdeler met een goed schot in de benen. Wellicht iets voor Ajax?

²
Wie is de volgende Marokkaan die BackstreetBoy met Ajax in verband brengt? Is het Mustapha Chadili (Moghreb Tetouan), Tarek Jarmouni (Royal Armed Forces), Nadir Lamyaghri (Wydad Casablanca), Noureddine Souieb (Chabab Mohammedia), Talal El Karkouri (Charlton Athletic), El Armine Erbate (Qatar SC), Nouredine Naybet (Tottenham Hotspur), Abdeslam Ouaddou (Rennes), Houcine Ouchela (Royal Armed Forces), Walid Regragui (Racing Santander), Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna), Moncef Zerka (Nancy), Hicham Aboucherouane (Lille OSC), Mohamed Armoumen (Kuwait SC), Ali Boussabon (Feyenoord), Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) of Youssef Hadji (Stade Rennes)?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:28:59 #25
13462 BansheeBoy
pi_34409439
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

Lang rijtje namen Marokkaanse internationals
Van dat rijtje zou ik alleen Chamakh, Youssef Hadji en Al-Karkouri wel bij Ajax willen zien ( los van de al genoemde namen uiteraard).

²
pi_34409622
je doet je ondertitel eer aan...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:42:05 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34409769
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Neuh, we hebben een prima rechtsback als in Heitinga, ik zie liever (als je dan toch zo nodig terug naar 4-3-3 moet een goede vleugelaanvaller
Je zin is nogal wazig, maar ik denk dat ik hem snap en het ermee eens ben. Als DB weer het 3-4-3/4-3-3 uit de kast wilt halen, waar Ajax in de jaren negetig zoveel succes mee had, moet het een rechtsback (en linksback) opstellen die niet aanvalt, maar juist de mandekker is. Hatem Trabelsi en (de destijds met Ajax in verband gebrachte) Jan Kromkamp zijn te offensief en passen niet in het Ajax-systeem, Johnny Heitinga daarentegen wel.
pi_34409837
Het grote AFC AJAX-topic #265: Bloed, zweet en tranen!

Het grote AFC AJAX-topic #265: Branie, bluf en arrogantie

Komop jongens, wij zijn Ajax; wij zijn de beste....ookal zijn we dat niet

Hopen dat ze de Jong voro een miljoentje of +2 kunnen verkopen en Jenner binnen kunnen slepen

[ Bericht 26% gewijzigd door Gelderland op 24-01-2006 12:58:07 ]
Haleloeja
pi_34410077
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je zin is nogal wazig, maar ik denk dat ik hem snap en het ermee eens ben. Als DB weer het 3-4-3/4-3-3 uit de kast wilt halen, waar Ajax in de jaren negetig zoveel succes mee had, moet het een rechtsback (en linksback) opstellen die niet aanvalt, maar juist de mandekker is. Hatem Trabelsi en (de destijds met Ajax in verband gebrachte) Jan Kromkamp zijn te offensief en passen niet in het Ajax-systeem, Johnny Heitinga daarentegen wel.
inderdaad, daarbij komt dat we voor "het" systeem ook nog Juanfran op links hebben. Ook hebben we te weinig goede vleugelspelers. We hebben geen Finidi of Overmars, enkel een Rosales (die zijn geld nog waar moet maken) en een Mitea (die tevaak gebesseerd is)
pi_34410113
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef Gelderland het volgende:
Het grote AFC AJAX-topic #265: Bloed, zweet en tranen!

Het grote AFC AJAX-topic #265: Branie, bluf en arrogantie

Hopen dat ze de Jong voro een miljoentje of +2 kunnen verkopen en Jenner binnen kunnen slepen
Idd, deze topictitel klinkt me ff te rotterdams

ontopic:
Ik denk dat Majstorovic binnen nu en een week is binnen gehaald.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34410143
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:54 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

ontopic:
voor de 31e ja
pi_34410158
quote:

²

NEXT

Het is toch echt ongelofelijk dat Marokko met al die goede voetballers niet op het WK aanwezig zal zijn . . .
pi_34410169
Volgens de eerste geruchten geeft Jenner de voorkeur aan rotterdam. Maar wat moeten we met nog een rechtsbuiten? Laten we eerst is naar links kijken. Want die Edgar is gister weer geblesseerd uitgevallen in de wedstrijg Jong Ajax-Jong Vitesse 5-1 (Babel weer 2x )
Ajax!!
pi_34410236
quote:

[..]

ontopic:
Wat moeten we met Hem? Stond Ajax niet bekend om zijn verdedigers met opbouwende kwaliteiten? Juanfran, Grygera en dan die kale? En de opbouw dan? Laten we de oorsprong van het Ajax spelletje niet uit het oog verliezen zeg
Ajax!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:59:57 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34410262
quote:

[..]

André Hazes is een Amsterdammer en zijn hit "Bloed, zweet en tranen!" wordt niet voor niets zoveel gedraaid in de Amsterdam ArenA. Daarbij denk ik dat strijd, passie, beleving en clubliefde aspecten zijn die óók Ajacieden moeten hebben, naast techniek en Amsterdamse bluf.
pi_34410275
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef Cordoba32 het volgende:
Volgens de eerste geruchten geeft Jenner de voorkeur aan rotterdam. Maar wat moeten we met nog een rechtsbuiten? Laten we eerst is naar links kijken. Want die Edgar is gister weer geblesseerd uitgevallen in de wedstrijg Jong Ajax-Jong Vitesse 5-1 (Babel weer 2x )
Krohn-Deli, De Mul , Rosales zijn al 3 rechter aanvallers voor volgend seizoen. waarvan Krohn - Deli ook op links zou kunnen? Volgens mij ziet het eruit dat Rosales dan toch gaat vertrekken...
pi_34410348
Nee, want al die spelers die je noemt zijn veel minder dan Rosales.
pi_34410415
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef El_Bassie het volgende:
Nee, want al die spelers die je noemt zijn veel minder dan Rosales.
Rosales heeft nog altijd niet overtuigd (terwijl hij er al ruim 1,5 jaar is..) En waarom zouden ze dan allemaal rechteraanvallers kopen?
pi_34410618
Wat moeten we met Jenner, er zijn toch wel betere buitenspelers op de wereld dan hem

alleen al in de eigen jeugd...
Houd van een lijntje.
pi_34410724
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Wat moeten we met Hem? Stond Ajax niet bekend om zijn verdedigers met opbouwende kwaliteiten? Juanfran, Grygera en dan die kale? En de opbouw dan? Laten we de oorsprong van het Ajax spelletje niet uit het oog verliezen zeg
Ja en daarom krijgen we ook zoveel tegengoals, we hebben geen type zoals PSV wel heeft in Alex naast Ooijer. Die missen we al een paar jaar.
pi_34410888
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja en daarom krijgen we ook zoveel tegengoals, we hebben geen type zoals PSV wel heeft in Alex naast Ooijer. Die missen we al een paar jaar.
Vertel mij is hoe jij de verdediging ziet als Mastorovic per direct zou komen
Ajax!!
pi_34411001
Ajax
pi_34411095
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Majstorovic en Grygera en dan heitinga op rechts die de opbouw doet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:28:48 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34411116
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Daniël Majstorovic zou zeker wel een versterking zijn voor Ajax, want nu wordt middenvelder Hedwiges Maduro nog wel eens opgesteld naast Zdenek Grygera, terwijl hij daar niet huishoort en met een centraal verdedigingduo Zdenek Grygera/Daniël Majstorovic wil geen enkele spits graag tegen Ajax spelen. Je hebt het erover dat Ajax bekend stond/staat om zijn verdedigers met opbouwende kwaliteiten, maar dat was vooral in het systeem waarin de beide backs (Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde midden jaren negentig) de mandekkers waren en de centrale mannen (Danny Blind en Frank Rijkaard) doorschoven naar het middenveld óf rugdekking gaven. Dit systeem speelt Ajax al tijden niet meer, dus een verdedigings-duo Zdenek Grygera/Daniël Majstorovic met backs die het middenveld ondertsteunen is een goede optie.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:35:37 #45
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34411314
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

vorig jaar werd hij ook aan feyenoord gelinkt, maar ze zouden ongeveer 8 miljoen voor hem vragen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:40:06 #46
53851 BoNi
pi_34411464
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daniël Majstorovic zou zeker wel een versterking zijn voor Ajax, want nu wordt middenvelder Hedwiges Maduro nog wel eens opgesteld naast Zdenek Grygera, terwijl hij daar niet huishoort en met een centraal verdedigingduo Zdenek Grygera/Daniël Majstorovic wil geen enkele spits graag tegen Ajax spelen. Je hebt het erover dat Ajax bekend stond/staat om zijn verdedigers met opbouwende kwaliteiten, maar dat was vooral in het systeem waarin de beide backs (Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde midden jaren negentig) de mandekkers waren en de centrale mannen (Danny Blind en Frank Rijkaard) doorschoven naar het middenveld óf rugdekking gaven. Dit systeem speelt Ajax al tijden niet meer, dus een verdedigings-duo Zdenek Grygera/Daniël Majstorovic met backs die het middenveld ondertsteunen is een goede optie.
Deze post vloekt bijna als je hem naast je vorige post (van 12.42) zet MONTANA.
Als Ajax echt weer 4-3-3 / 3-4-3 wil gaan spelen dan heeft Majstorovic geen enkele toegevoegde waarde, tenzij hij op een back positie wil en kan spelen.
Als Ajax 4-4-2 wil gaan spelen in de toekomst dan denk ik inderdaad ook dat hij wel van pas kan komen bij Ajax.
Het zou echt volledig botsen met de cultuur en de speelwijze dat Ajax wil spelen en ik hoop persoonlijk dan ook dat hij niet aangetrokken zal worden.
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:41:52 #47
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34411524
AJAXXXXXXX
Jawel, je keek.
pi_34411551
Is de Jong al verkocht voor een leuk bedrag?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:43:20 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34411572
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als Ajax echt weer 4-3-3 / 3-4-3 wil gaan spelen dan heeft Majstorovic geen enkele toegevoegde waarde, tenzij hij op een back positie wil en kan spelen.
Als Ajax 4-4-2 wil gaan spelen in de toekomst dan denk ik inderdaad ook dat hij wel van pas kan komen bij Ajax.
Het zou echt volledig botsen met de cultuur en de speelwijze dat Ajax wil spelen en ik hoop persoonlijk dan ook dat hij niet aangetrokken zal worden.
Maar DB weet niet wat hij wilt, als hij echt terugwilt naar het succesvolle 3-4-3/4-3-3, dan moet hij speler aanschaffen die daarin thuishoren en spelers laten gaan (bijvoorbeeld Juanfran) die daar absoluut niet in thuishoren. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar ons huissysteem, maar ik verkies resultaat boven alles, dus kampioen met 4-4-2 absoluut liever dan tweede of derde worden in 3-4-3/4-3-3.
pi_34411619
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef BoNi het volgende:

[..]

misschien houden ze er wel rekening mee dat Grygera weg zal gaan, of dat grygera op de plek van Maduro gaat spelen... dan is het dus een aanwinst.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:48:23 #51
53851 BoNi
pi_34411752
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar DB weet niet wat hij wilt, als hij echt terugwil naar het succesvolle 3-4-3/4-3-3, dan moet hij speler aanschaffen die daarin thuishoren en spelers laten gaan (bijvoorbeeld Juanfran) die daar absoluut niet in thuishoren. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar ons huissysteem, maar ik resultaat boven alls, dus kampioen met 4-4-2 absoluut liever dan tweede of derde worden in 3-4-3/4-3-3.
True, een tijdelijke oplossing die wél resultaat biedt ben ik ook voor, maar het aantrekken van een speler als Majstorovic helpt je absoluut niet om te bouwen naar een Ajax dat speelt zoals ik (en met mij vele anderen) Ajax willen zien spelen.
Dan moet er voor gekozen worden de gehele tactiek om te gooien en de volledige organisatie binnen Ajax te wijzigen.
Majstorovic is een redelijke verdediger maar pas niet bij Ajax.
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:51:44 #52
53851 BoNi
pi_34411856
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

misschien houden ze er wel rekening mee dat Grygera weg zal gaan, of dat grygera op de plek van Maduro gaat spelen... dan is het dus een aanwinst.
Zelfs dan nog niet m.i.
Vraag het aan een willekeurige aanhanger van de Tukkers en zij zullen beamen dat Majstorovic dramatisch is in de opbouw, daar waar Grygera nog wel een enigszins goede opbouwende pass kan geven.
Als Ajax terug wil naar 4-3-3 / 3-4-3 dan moet de centrale verdediger naast rugdekking geven ook kunnen doorschuiven.
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:10 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34411898
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

True, een tijdelijke oplossing die wél resultaat biedt ben ik ook voor, maar het aantrekken van een speler als Majstorovic helpt je absoluut niet om te bouwen naar een Ajax dat speelt zoals ik (en met mij vele anderen) Ajax willen zien spelen.
Dan moet er voor gekozen worden de gehele tactiek om te gooien en de volledige organisatie binnen Ajax te wijzigen.
Majstorovic is een redelijke verdediger maar pas niet bij Ajax.
Daniël Majstorovic past misschien wel bij Ajax, maar niet bij het systeem dat Ajax wil hanteren. Je kan je ook afvragen of het systeem dat Ajax wilt hanteren wel past in het huidige voetbal, want een topclub wordt/ben je op basis van je behaalde resultaten en dus moet je op zoek naar het meest succesvolle systeem.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:59:59 #54
53851 BoNi
pi_34412191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daniël Majstorovic past misschien wel bij Ajax, maar niet bij het systeem dat Ajax wil hanteren. Je kan je ook afvragen of het systeem dat Ajax wilt hanteren wel past in het huidige voetbal, want een topclub wordt/ben je op basis van je behaalde resultaten en dus moet je op zoek naar het meest succesvolle systeem.
Daar zit natuurlijk een cultuur kwestie, waar je heel erg lang over kunt discussiëren.
Ik denk dat men bij Ajax in dit geval eerst moet beslissen welk systeem ze willen gaan spelen en hoe ze dit systeem willen gaan invullen.
Als ik terugkijk op die bepaalde periode in de jaren 90 dan weet ik wel hoe ik Ajax wil zien voetballen. Ik ben echter ook wel realistisch genoeg om in te zien dat er zoals toen voorlopig niet gespeeld zal worden.
Ik vind wel dat dat het streven moet zijn van Ajax, maar ik bepaal het beleid niet.
Feit blijft dat een speler als Majstorovic niet past in het systeem dat Ajax (op dit moment) pretendeert te willen (gaan) spelen.
Het aantrekken van een speler als Majstorovic zal er naar mijn idee niet toe bijdragen om het echte Ajax voetbal zsm in ere te herstellen.
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:00:36 #55
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34412212
quote:

[..]

idem
pi_34412372
Ik heb het goed gedaan, maar ook zo fout gedaan
als ik terugkijk in de tijd
een lach met tranen, zo voel ik mij vandaag
geproefd van het leven, zoveel vrienden, ongekend

Refrein:
Met bloed, zweet en tranen
zei ik rot hier nu maar op
met bloed, zweet en tranen
zei ik vrienden, dag vrienden de koek is op

Ik heb geluk gekend, maar ook verdriet gekend
hoe vaak stootte ik mijn kop
maar toch, ik ben tevreden met alles wat ik ben
als je roem voorbij is moet je kijken, wie je nog kent

Refrein

Ik heb het echt gezien, nee ik heb geen trek
nee ik blijf niet gek, dat ik iemand straks nog mis
ik blijf echt alleen, ja echt alleen
geen gezeur meer aan mijn kop, ach rot nu maar op

Refrein

Geweldig nummer van een Amsterdammer. Helemaal niks mis mee.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:05:56 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34412427
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef BoNi het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk een cultuur kwestie, waar je heel erg lang over kunt discussiëren.
Ik denk dat men bij Ajax in dit geval eerst moet beslissen welk systeem ze willen gaan spelen en hoe ze dit systeem willen gaan invullen.
Als ik terugkijk op die bepaalde periode in de jaren 90 dan weet ik wel hoe ik Ajax wil zien voetballen. Ik ben echter ook wel realistisch genoeg om in te zien dat er zoals toen voorlopig niet gespeeld zal worden.
Ik vind wel dat dat het streven moet zijn van Ajax, maar ik bepaal het beleid niet.
Feit blijft dat een speler als Majstorovic niet past in het systeem dat Ajax (op dit moment) pretendeert te willen (gaan) spelen.
Het aantrekken van een speler als Majstorovic zal er naar mijn idee niet toe bijdragen om het echte Ajax voetbal zsm in ere te herstellen.
Hedwiges Maduro is de ideale man in het Ajax-systeem (3-4-3/4-3-3 dus), maar wanneer je dat systeem niet hanteert, is hij waardeloos als centrale verdediger, aangezien hij dan in de mandekking staat. Andersom zijn Daniël Majstorovic en Zdenek Grygera super als mandekker, maar in het Ajax-systeem komen zij alleen tot hun recht als rechtsback.

Danny Blind moet vóórdat hij aankopen gaat doen dus heel duidelijk de keuze maken met welk systeem hij Ajax wilt laten spelen en ik heb het idee dat daar nog helemaal niet mee bezig is, maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:12:58 #58
53851 BoNi
pi_34412692
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hedwiges Maduro is de ideale man in het Ajax-systeem (3-4-3/4-3-3 dus), maar wanneer je dat systeem niet hanteert, is hij waardeloos als centrale verdediger, aangezien hij dan in de mandekking staat. Andersom zijn Daniël Majstorovic en Zdenek Grygera super als mandekker, maar in het Ajax-systeem komen zij alleen tot hun recht als rechtsback.

Danny Blind moet vóórdat hij aankopen gaat doen dus heel duidelijk de keuze maken met welk systeem hij Ajax wilt laten spelen en ik heb het idee dat daar nog helemaal niet mee bezig is, maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben.
Met andere woorden: We zijn het volledig met elkaar eens.......
Overigens ligt dit niet compleet bij Danny Blind, van Geel heeft hierin ook een belangrijke taak.
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:13:26 #59
13462 BansheeBoy
pi_34412708
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het Ajax-systeem heeft bewezen succesvol te zijn, en resultaten uit het verleden zjin geen garantie voor de toekomst, dus Ajax moet hier gewoon mee doorgaan, ik opper daarbij inhoudelijk voor de komst van Co Adriaanse, kun je ook gelijk de hele organisatie doorlichten en waar Co het nodig acht aanpassingen doen, bv. in de jeugd. Het is toch te zot voor woorden dat er spelers van het type Rosales/Boukhari/Mitea niet in de jeugd gevonden kunnen worden?

²
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:16:55 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34412825
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Met andere woorden: We zijn het volledig met elkaar eens.......
Overigens ligt dit niet compleet bij Danny Blind, van Geel heeft hierin ook een belangrijke taak.
Is zo, daarbij zeggen geruchten niet zoveel. Het aanschaffen van Juanfran, Jan Kromkamp die destijds in de belangstelling van Ajax zou staan en nu weer Daniël Majstorovic zijn geruchten die de media de wereld in helpen. Misschien hebben Danny Blind en Martin van Geel al hun wensen al heel duidelijk op papier staan, ik ben benieuwd. Met KJH hebben ze in elk geval al een échte Ajax-spits.
pi_34412876
quote:
Nigel de Jong heeft de clubs komende zomer voor het uitkiezen. Volgens Hamburger Abendblatt zou ook HSV de middenvelder op het oog hebben.

De Duitse club sluit daarmee achteraan in een snel groeiend rijtje. Bekend is dat ook Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en FC Sevilla belangstelling hebben voor De Jong.

De 21-jarige Amsterdammer vertrekt komende zomer transfervrij bij Ajax. Bij HSV kan hij zijn ex-clubgenoot Rafael van der Vaart weer tegekomen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:19:46 #62
53851 BoNi
pi_34412942
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het Ajax-systeem heeft bewezen succesvol te zijn, en resultaten uit het verleden zjin geen garantie voor de toekomst, dus Ajax moet hier gewoon mee doorgaan, ik opper daarbij inhoudelijk voor de komst van Co Adriaanse, kun je ook gelijk de hele organisatie doorlichten en waar Co het nodig acht aanpassingen doen, bv. in de jeugd. Het is toch te zot voor woorden dat er spelers van het type Rosales/Boukhari/Mitea niet in de jeugd gevonden kunnen worden?

²
Waar moeten ze mee doorgaan dan?

Co Adriaanse heeft ook bewezen resultaten te kunnen behalen, maar is daarnaast ook een persoonlijkheid die kan zorgen voor nogal wat onrust.
Daarnaast geef je aan Co een soort van functie te geven die zowel Algemeen Directeur, Technisch Directeur, Hoofd Opleidingen als hoofdtrainer lijkt te zijn. Waarvoor zou je hem nou verantwoordelijk willen maken?
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:22:01 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34413014
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Co Adriaanse is zijn vorige periode bij Ajax op een schandelijke manier vertrokken, zowel het bestuur van Ajax, de supporters van Ajax en de vaderlandse pers hebben ervoor gezorgd dat Co Adriaanse waarschijnlijk niet eens meer terug wilt keren bij Ajax, ook al zit zijn goede vriend Martin van Geel daar. Overigens ben ik juist blij dat er op De Toekomst geen spelers rondlopen, zoals Mauro Rosales, Nourdin Boukhari en in mindere mate Nicolae Mitea.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:26:17 #64
13462 BansheeBoy
pi_34413164
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Co Adriaanse is zijn vorige periode bij Ajax op een schandelijke manier vertrokken, zowel het bestuur van Ajax, de supporters van Ajax en de vaderlandse pers hebben ervoor gezorgd dat Co Adriaanse waarschijnlijk niet eens meer terug wilt keren bij Ajax, ook al zit zijn goede vriend Martin van Geel daar.
Ik denk dat iedereen daar nu anders over denkt. Ajax heeft nu een sterke hand nodig, van Gaal of CO, dat zijn de mannen. Zelfs Rijkaard zou het klaar kunnen spelen.
quote:
Overigens ben ik juist blij dat er op De Toekomst geen spelers rondlopen, zoals Mauro Rosales, Nourdin Boukhari en in mindere mate Nicolae Mitea.
Ja, ik heb het verkeerd uitgelegd, ik bedoel eigenlijk:"Er moeten toch wel betere spelers in de jeugd van AJAX (!!!) lopen dan Boukhari, Mitea, Rosales, Maduro."

²
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:31:53 #65
13462 BansheeBoy
pi_34413364
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:

De Duitse club sluit daarmee achteraan in een snel groeiend rijtje. Bekend is dat ook Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en FC Sevilla belangstelling hebben voor De Jong.
Allemaal clubs met een Nederlandse trainer aan het roer, dus eigenlijk kennen maar weinig mensen hem in het buitenland.

²
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:32:34 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34413389
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen daar nu anders over denkt. Ajax heeft nu een sterke hand nodig, van Gaal of CO, dat zijn de mannen. Zelfs Rijkaard zou het klaar kunnen spelen.
[..]

Ja, ik heb het verkeerd uitgelegd, ik bedoel eigenlijk:"Er moeten toch wel betere spelers in de jeugd van AJAX (!!!) lopen dan Boukhari, Mitea, Rosales, Maduro."

²
Frank Rijkaard wordt overschat, ten eerste behaalt hij alleen successen wanneer hij een super-spelersgroep ter beschikking heeft en ten tweede wekrt Hen ten Cate veel harder dan Frank Rijkaard, alle veldtrainingen komen bijvoorbeeld voor rekening van Henk ten Cate.

Louis van Gaal, Co Adriaanse en ook Martin Jol zijn de mannen die Ajax nodig heeft, de autoritaire schoolmeesters, maar alledrie zitten ze nu prima waar ze zitten en willen waarschijnlijk (net als Dennis Bergkamp en Edgar Davids, die je gisteren in verband bracht met een overgang naar Amsterdam) niet eens naar Ajax komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door M0NTANA op 24-01-2006 14:40:50 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:34:03 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34413438
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Allemaal clubs met een Nederlandse trainer aan het roer, dus eigenlijk kennen maar weinig mensen hem in het buitenland.

²
HSV en Sevilla FC hebben een Nederlandse trainer/coach?
pi_34413508
quote:
Michel Kreek bouwt af bij Jong Ajax

Na anderhalf seizoen vol blessureleed, oningeloste verwachtingen en frustraties was de maat vol voor Michel Kreek. De oud-Ajacied besloot eind vorig jaar dat het wijzer was zijn actieve carrière te beëindigen en liet zijn contract bij Willem II ontbinden. Het einde van zestienenhalf jaar profvoetbal, maar helemaal opgeborgen zijn de kicksen nog niet. Kreek traint vrijwel dagelijks mee met Jong Ajax, om zijn lichaam langzaam te laten wennen aan een rustiger leven.

Tussen de tieners en vroege twintigers van het talententeam beweegt Kreek zich deze dinsdagochtend in alle anonimiteit. Het is de dag na de wedstrijd Jong Ajax - Jong Vitesse (5-1) en de selectie van trainer John van den Brom is om die reden bescheiden in omvang. De spelers die maandagavond vanaf de aftrap in actie kwamen, verschijnen nu niet op het trainingsveld. Zij herstellen binnen van hun inspanningen, terwijl de rest buiten op het kunstgras aan de slag gaat. Zo ook Kreek, die vooral in het oog springt door tot twee keer toe op uiterst subtiele wijze de keeper te verschalken, daar waar de jongelingen het steevast proberen met harde schoten.
,,Toen ik stopte bij Willem II, werd me geadviseerd om wel door te blijven trainen, want van de ene op de andere dag niets meer doen, dat is niet goed. Vraag me niet hoe dat precies zit, maar het lijkt me wel logisch. Het contact met John van den Brom is door de jaren heen altijd goed geweest en zodoende is deze oplossing uit de bus gekomen.''
Een ideale oplossing, aangezien Kreek per 1 februari begint aan de cursus die hem zijn trainerspapieren moet bezorgen. De stage die daaraan gekoppeld is, kan hij eveneens op de Toekomst afwerken. ,,Ik krijg een jeugdteam onder mijn hoede. We moeten nog even bekijken welke dat wordt.'' In principe traint hij nog het einde van dit seizoen mee met de Beloften, daarna is zijn conditie voldoende afgebouwd om het definitief rustiger aan te doen. ,,Ik ben er eigenlijk elke ochtend'', vertelt Kreek. ,,Ik doe aan alle oefeningen mee, dat kan ik nog wel aan. Het is qua belasting niet vergelijkbaar met het spelen van wedstrijden.''
Bij Willem II merkte Kreek de afgelopen anderhalf jaar dat zijn lichaam tekenen van slijtage vertoonde. Hij werd binnengehaald als een grote naam, logisch gezien zijn curriculum vitae waarop de namen Ajax, Padova, Perugia, Vitesse en AEK Athene prijkten. Maar mede door een lange reeks van spierblessures kon Kreek de verwachtingen niet waarmaken. ,,Ik werd geacht het voortouw te nemen, maar dat lukte vrijwel nooit. Met die blessures erbij was het was een vicieuze cirkel. Dat was heel frustrerend'', aldus Kreek.
Na de nederlaag bij NEC (2-0) - waarbij hij zelf schuld had aan het eerste tegendoelpunt - besloot hij de eer aan zichzelf te houden en zijn contract te laten ontbinden. In het laatste halfjaar van zijn loopbaan, in zijn zeventiende seizoen als professional, bleef het bij vier optredens voor Willem II. Een daarvan was tegen Ajax, op 10 september. De Amsterdammers wonnen met 0-2. Kreek: ,,Enerzijds was het wel een moeilijke beslissing om te stoppen. Je sluit toch een lange carrière af. Maar ik bleek toch vooral opgelucht te zijn. Het lichaam wilde niet meer wat het hoofd wilde. Dan kun je jezelf en anderen voor de gek houden en gewoon de rest van het seizoen doorhobbelen, maar je kunt beter eerlijk zijn.''

Michel Kreek was een van de oud-spelers van Ajax die tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club een UEFA-plaquette in ontvangst namen. Kreek maakte deel uit van het elftal dat in 1992 de UEFA Cup won

Sindsdien vult de eenmalig international zijn tijd met reizen en andere dingen waarvoor tijdens zijn bestaan als profvoetballer geen ruimte was. ,,Maar dat gebeurt dus vooral in de weekeinden, want doordeweeks ben ik hier elke ochtend. Nee, je hoeft niet te verwachten dat ik ook nog ga meespelen als de nood aan de man is. Er zijn altijd genoeg spelers beschikbaar en bovendien is Jong Ajax bedoeld voor jonge spelers, niet voor oude mannen.''
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:29 #69
13462 BansheeBoy
pi_34413524
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

HSV en Sevilla FC hebben een Nederlandse trainer/coach?
Neen, maar HSV vist de laatste tijd nogal wat graag in het Nederlandse vaarwater. Zij kennen de spelers is dus...

²
pi_34413765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, maar HSV vist de laatste tijd nogal wat graag in het Nederlandse vaarwater. Zij kennen de spelers is dus...

²
dus wat? Ze kennen de nederlandse spelers net zo goed als wij de duitse. Of zou vd vaart ze getipt hebben?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:45:58 #71
13462 BansheeBoy
pi_34413829
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dus wat?
Je hoeft geen conclusie te trekken.
quote:
Ze kennen de nederlandse spelers net zo goed als wij de duitse. Of zou vd vaart ze getipt hebben?
Valt mee inderdaad.

²
pi_34413964
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hoeft geen conclusie te trekken.
[..]

Valt mee inderdaad.

²
1. Conclusie trekken over jou persoontje doe ik zeker niet
2. precies
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:54:56 #73
13462 BansheeBoy
pi_34414112
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

1. Conclusie trekken over jou persoontje doe ik zeker niet
Is ook niet nodig. Laten we het inhoudelijk houden.

²
pi_34415125
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef Cordoba32 het volgende:
Want die Edgar is gister weer geblesseerd uitgevallen in de wedstrijg Jong Ajax-Jong Vitesse 5-1 (Babel weer 2x )
Ik heb een hele tijd geleden al gezegt dat Babel maar effe moet voetballen in 't tweede. Alweer bewijst ie toch belangrijk te zijn in het tweede.
pi_34415131
Wie van jullie gaan naar Feyenoord - Ajaks?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:27:31 #76
108558 Messenga
pi_34415142
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
* Messenga is present.
pi_34415281
quote:
24/1/2006 - Aanklager KNVB doet schikkingsvoorstel: één uitwedstrijd zonder eigen supporters
(Gepost door P.)

BRON: KNVB

Naar aanleiding van vernielingen bij de wedstrijd FC Utrecht - Ajax (stoeltjes in het bezoekersvak en/of een glasplaat en/of een glaswand en/of straatwerk en/of een beveiligingscamera en/of een hekwerk en/of zeilen ter voorkoming van zicht en afdichting) heeft de aanklager van de KNVB Ajax een schikkingsvoorstel gedaan.
Ajax Netwerk
Gezien de aard en ernst van de vernielingen wordt Ajax met ingang van 3 weken na 30 januari 2006 'veroordeeld' tot opschorting van het recht van haar club tot het verkrijgen van toegangskaarten voor de eerstvolgende uitwedstrijd in de competitie, beker of play-off. Als Ajax het schikkingsvoorstel niet voor 30 januari accepteert zal de zaak worden voorgelegd aan de tuchtcommissie.
Ajax Netwerk
FC Utrecht kreeg een schikkingsvoorstel van 10.000 euro voorgelegd
Dat word dan Heerenveen-Ajax voor de beker.
pi_34415511
in beroep
pi_34415537
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
in beroep
Is gewoon terecht. En de 1e wedstrijd na die 3 weken is Heracles uit
pi_34415647
doe dan die maar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:33 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34415698
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer uitstel geen afstel betekent en er dus wél Ajax-supporters worden toegelaten, ben ik zeker weten van de partij. Winnen van Feyenoord in Rotterdam is het mooiste wat er is, het zal ons seizoen tenminste nog een beetje goedmaken!
pi_34415849
En wat als jullie verliezen? Blind eruit?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:52:52 #83
108558 Messenga
pi_34415897
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat als jullie verliezen? Pierre weg?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:21 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34415954
quote:
De wedstrijd Feyenoord - Ajax is voor mij niet bepalend of DB mag aanblijven, sterker nog, als Ajax wint in Rotterdam mag hij tóch vertrekken! Het huidige Ajax heeft behoefte aan een ervaren, autoritaire trainer/coach en DB is dat absoluut niet.
pi_34415976
quote:
Bind er zowiezo uit en Dik-Kuijt ook
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:16:18 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34416615
quote:
Aanklager eist straffen tegen Ajax en Utrecht

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax en FC Utrecht strafvoorstellen gedaan naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens hun onderlinge duel in Stadion Galgenwaard op 27 november vorig jaar. De aanklager eist van FC Utrecht een boete van 10.000 euro voor kwetsende spreekkoren van de eigen aanhang. Ajax mag naar één uitwedstrijd geen supporters meenemen omdat de Amsterdamse fans van alles vernielden in het stadion.

Ajax en Utrecht hebben tot 30 januari de tijd om de schikking te accepteren. Doen zij dat niet, dan komen hun zaken voor de tuchtcommissie van de KNVB. Volgens het speelschema van de voetbalbond krijgt Ajax geen kaarten voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op zondag 26 februari.
De KNVB zal er wel op aansturen dat Ajax komende klassieker geen supporters meeneemt.
pi_34416625
DB wordt hier zo vaak genoemd. Denk steeds dat het om Den Bosch gaat
pi_34416677
Tsja de KNVB zal dat wle proberen denk ik, opstelten zal daar ook wel op aansturen
pi_34416697
quote:
Ajax verlengt contract met Mitea
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolae Mitea over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat liep tot 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.
Mitea staat sinds augustus 2003 onder contract bij Ajax. In totaal speelde de Roemeen tot op heden 57 officiële wedstrijden in het eerste van Ajax en scoorde de linksbuiten 10 keer.
Technisch directeur Martin van Geel: "Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd. "
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:28:58 #90
13462 BansheeBoy
pi_34416928
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:

Technisch directeur Martin van Geel: "Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd. "
Domme actie van Ajax. Een pingelaar, zonder overzicht. Het Ajax-management heeft geen visie blijkt maar weer. Wat mij betreft zou ik opperen voor een één op één ruil met Diba van NAC, maar ja, wie ben ik.

²
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:31:23 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34416997
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef VoreG het volgende:

Refrein

Geweldig nummer van een Amsterdammer. Helemaal niks mis mee.
Behalve dan dat die Amsterdammer (Hazes) een fervent Feyenoordsupporter was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34417019
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist ? ? ? ?
pi_34417043
Staat ook op Ajax.nl
quote:
Ajax verlengt contract met Mitea

Amsterdam, 24 januari 2006

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolae Mitea (24-03-1985) over een verlenging van zijn contract. De oude verbintenis, die liep tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.

Mitea staat sinds augustus 2003 onder contract bij Ajax. De Roemeen debuteerde op 13 september 2003 in de hoofdmacht van de Amsterdammers in de gewonnen thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk (4-1). Voordat Mitea naar Ajax kwam, speelde de linksbenige aanvaller bij Dinamo Boekarest en Rapid Boekarest. In totaal speelde Mitea tot op heden 57 officiële wedstrijden in het eerste van Ajax en daarin scoorde de linksbuiten tien keer.

Op 31 juli liep Mitea tijdens de wedstrijd tegen Boca Juniors een zware knieblessure op. Momenteel revalideert hij. Martin van Geel, technisch directeur van Ajax: ,,Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd.''
Yeah
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:35:44 #94
13462 BansheeBoy
pi_34417125
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Rot nou is op met die Marrokanen van je, ik haat marrokaanse voetballers stomme straatvoetballers.
Nou nou, laten we aub proberen inhoudelijk te reageren. Ongetwijfeld kijk ik met een roze bril, dat doet iedereen wel een beetje, maar desondanks probeer ik objectief te blijven. Het is niet zoeer dat ik selecteer op Marokkaanse afkomst, het is meer hun manier van spelen en de basistechniek die ze hebben waar ik dol op ben.

²
pi_34417167
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou nou, laten we aub proberen inhoudelijk te reageren. Ongetwijfeld kijk ik met een roze bril, dat doet iedereen wel een beetje, maar desondanks probeer ik objectief te blijven. Het is niet zoeer dat ik selecteer op Marokkaanse afkomst, het is meer hun manier van spelen en de basistechniek die ze hebben waar ik dol op ben.

²
Ja ze hebben een gweldige techniek dat ben ik met je eens, maar vaak niet voor het veld imo. Voor de zaal zijn het geweldige spelers, Diba is niet constant genoeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:38:31 #97
13462 BansheeBoy
pi_34417223
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Robar het volgende:

[..]

Hou toch asjeblieft eens op zeg, je wordt met de post irritanter!
Misschien irriteren we ons in het algemeen, in real life zeg maar, aan Marokkaanse jongeren, maar als we die bril afdoen moeten we eerlijk en objectief oordelen dat Diba echt beter is en meer rendement heeft dan Kiki Musampa en Mitea.

²
pi_34417266
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien irriteren we ons in het algemeen, in real life zeg maar, aan Marokkaanse jongeren, maar als we die bril afdoen moeten we eerlijk en objectief oordelen dat Diba echt beter is en meer rendement heeft dan Kiki Musampa en Mitea.

²
... Nee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34417307
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Kom op zeg, als je een beetje serieus genomen wil worden hier, dan moet je niet om de zoveel posts gaan herhalen hoe goed je Diba vindt. Diba is een leuke voetballer niveautje NAC, niet meer en niet minder. Hetzelfde zie je nu ook aan Boukhari, bij NAC een leuke voetballer, bij Ajax komt het er gewoon niet uit. En ik vrees dat het met veel van de Marokkaanse voetballers hetzelfde zal zijn. Leuke voetballers, maar nooit echte toppers.

Mitea is een betere speler dan Diba, zeker voor de linksbuiten positie!
pi_34417332
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

...

Rot jij es op, de meeste Marokkanen hebben de Nederlandse taal waarschijnlijk beter onder de knie dan jij.
De nederlandse straattaal wel ja
pi_34417385
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef Jasza het volgende:

[..]

De nederlandse straattaal wel ja
Triest, je hebt niet eens door waar ik op doel.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:47:45 #102
13462 BansheeBoy
pi_34417425
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Robar het volgende:

En ik vrees dat het met veel van de Marokkaanse voetballers hetzelfde zal zijn. Leuke voetballers, maar nooit echte toppers.
Ali Boussabon, Ali El-Khattabi ?
quote:
Mitea is een betere speler dan Diba, zeker voor de linksbuiten positie!
Linksbuiten misschien wel, maar ik vind Diba veel multi-functioneler, hij is op meerdere plaatsen inzetbaar.

²
pi_34417498
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef Jajong het volgende:

[..]

Triest, je hebt niet eens door waar ik op doel.
Jawel joh, Marrokanen zei ik tis Marokkanen ja.
pi_34417592
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bij Feyenoord op de bank en die ander zit inmiddels bij RBC? Toppers
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:56:06 #105
131729 jna
pi_34417636
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Linksbuiten misschien wel, maar ik vind Diba veel multi-functioneler, hij is op meerdere plaatsen inzetbaar.

²
Je bent absoluut niet serieus te nemen als je dat topvoetballers noemt
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:58:54 #106
131729 jna
pi_34417710
Mitea , natuurlijk nog niet perfect maar hij is pas 20 dus kan nog zeer veel leren.
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:00:26 #107
53851 BoNi
pi_34417750
Zondag geen treincombi met Utrecht supporters, maar twee bussen in het uitvak dus........
Schitterend!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:05:14 #108
13462 BansheeBoy
pi_34417922
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:56 schreef jna het volgende:

[..]

Je bent absoluut niet serieus te nemen als je dat topvoetballers noemt
Ik noem ze geen topvoetballers, maar het zijn wel spelers die zichzelf hebben bewezen. Boussabon is een basisspeler en zelfs international.

²
pi_34417961
In Trinidad hebben ze ook spelers die zich bewezen hebben. Ze staan zelfs op het WK
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:09:20 #110
131729 jna
pi_34418067
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik noem ze geen topvoetballers, maar het zijn wel spelers die zichzelf hebben bewezen. Boussabon is een basisspeler en zelfs international.

²
Ja Mitea is ook een international en Boussabon is alleen basisspeler omdat Castelen geblesseerd was. Maar dit hoort niet thuis in dit topic dus stoppen we nu over spelers die niet bij Ajax spelen en daar ook niet komen te spelen voorlopig.
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:10:21 #111
13462 BansheeBoy
pi_34418102
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef jna het volgende:

Maar dit hoort niet thuis in dit topic dus stoppen we nu over spelers die niet bij Ajax spelen en daar ook niet komen te spelen voorlopig.
Ja, laten we gewoon weer inhoudelijk on-topic in discours gaan, komt goed.

²
pi_34418241
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef jna het volgende:
Mitea , natuurlijk nog niet perfect maar hij is pas 20 dus kan nog zeer veel leren.
Laat de Larf dan eerst maar eens leren niet naar de grond te kijken als hij aan de bal is. Oog hebben voor medespelers is iets wat ze hem bij zijn hersteltrainingen ook maar moeten aanleren.
pi_34418342
MITEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_34418366
quote:

[..]

Tegen welke molen ben jij aangelopen? De beste man was een pure Ajacied.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:24:25 #115
131729 jna
pi_34418566
quote:

[..]

Jij bedoelt Lee Towers
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:30:46 #116
53851 BoNi
pi_34418812
Hazes was Amsterdammer, maar zeker geen Ajacied hoor.......
Schitterend!
pi_34418906
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

* Messenga is present.
Zojuist is bekent gemaakt dat er geen Ajax supporters af mogen reizen naar Rotterdam
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:34:26 #118
131729 jna
pi_34418935
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zojuist is bekent gemaakt dat er geen Ajax supporters af mogen reizen naar Rotterdam
Bron?
Jawel, je keek.
pi_34419065
quote:

[..]

dinsdag 24 januari 2006 @ 17:44:17 #120
108558 Messenga
pi_34419299
quote:

[..]

Dat is balen .
pi_34419647
Ajax moet eerst nog naar Heerenveen dus daar mogen de supporters niet heen denk ik .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:57:06 #122
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34419750
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar ons huissysteem, maar ik verkies resultaat boven alles, dus kampioen met 4-4-2 absoluut liever dan tweede of derde worden in 3-4-3/4-3-3.
Helemaal mee eens. Resultaat kweekt ook nog eens zelfvertrouwen, waar het nu schromelijk aan ontbreekt.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34419754
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef marsu het volgende:
Ajax moet eerst nog naar Heerenveen dus daar mogen de supporters niet heen denk ik .
Ik zit in het Heerenveen vak, dus ik ben niet de lul in ieder geval
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:05:34 #124
82589 S-Two
barba macacu
pi_34420009
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef marsu het volgende:
Wanneer is dat dan?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34420090
Volgende week donderdag voor de beker.
pi_34420153
Is dat volgende week al...

Ben blij dat we Huntelaar hebben weggekocht
Houd van een lijntje.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:28:18 #127
131729 jna
pi_34420703
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat volgende week al...

Ben blij dat we Huntelaar hebben weggekocht
Nu Samaras nog
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:30:13 #128
135281 Brahimov
pi_34420765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef jna het volgende:

[..]

Nu Samaras nog
Ja, laten we nog eens een Griekse aanvaller proberen
pi_34420831
Wat een gezeik om Utrecht uit zeg...

Maar goed, Heracles mogen er dan geen supporters mee.
slettebak [@] gmail.com
pi_34420969
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Ja, laten we nog eens een Griekse aanvaller proberen
Morgen is toch de arbitrage? Dan is 'ie daarna ook meteen weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34421257
pi_34421487
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Domme actie van Ajax. Een pingelaar, zonder overzicht. Het Ajax-management heeft geen visie blijkt maar weer. Wat mij betreft zou ik opperen voor een één op één ruil met Diba van NAC, maar ja, wie ben ik.

²
Van Geel geen visie.
pi_34421588
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Majstorovic en Grygera en dan heitinga op rechts die de opbouw doet.
Dit is natuurlijk belachelijk. Je moet altijd een centrale verdediger hebben die kan opbouwen, niet alles moet van de rechtsback afhangen. Ook wordt het opbouwende spel van Ajax wel erg voorspelbaar wanneer alleen John Heitinga kan opbouwen. Wanneer een opponent hem onder druk zet, kan Ajax dus totaal geen vuist maken in de betreffende wedstrijd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:36:43 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34422376
Mitea
Juanfran

Ik zie Majstorovic zo vertrekken naar het buitenland trouwens..
pi_34423314
Mitea vind ik een goede zaak, wie weet kan ie tactisch ooit rijpen.

Juanfrán vind ik een dure reserve eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34423553
Juanfran is dan ook geen reserve.
pi_34423643
Nee, momenteel niet. Maar op de lange termijn is het logischer met Urby te spelen, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423720
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, momenteel niet. Maar op de lange termijn is het logischer met Urby te spelen, vind ik.
Ach, Urby kan ook op het middenveld.
pi_34423725
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Van Geel geen visie.
Dat klopt anders wel hoor.

Meneer van Geel voert slechts een door z'n voorganger geschreven beleidsplan uit. Niet meer, niet minder.

Niet met veel succes overigens. Aankopen die op de bank belanden, kopstukken uit de selectie die voor noppes vertrekken en een trainer die zich stelselmatig bezondigd aan het beleid. Zo kan ik overigens wel even doorgaan.

Maar gelukkig komt het allemaal goed; volgend jaar hebben we immers Krohn-Dehli terug!!!!
pi_34423760
quote:
Ajax druk in gesprek met Julian Jenner
Gepost op 24-01-2006 19:50 door Jos Hebels

Image: uploads/jennerJulian Jenner lijkt zijn toekomst voort te gaan zetten bij Ajax. De aanvaller van NAC Breda heeft na een oriënterend, ook een dieper gesprek gehad met de Amsterdamse club. Ook Feyenoord zou belangstelling hebben in de NAC'er, maar volgens het interview dat wij van Soccernews.nl hadden met Julian Jenner heeft hij aangegeven een overstap naar Amsterdam wel te zien zitten. Een transfer naar Feyenoord lijkt lager op de lijst te staan.

Ook een gerenomeerde buitenlandse club zou interesse hebben in Jenner. Zelf doelt de Delftenaar op een snelle overeenkomst met de club uit de hoofdstad.
pi_34423771
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Urby gaat op het middenveld denk ik.
pi_34423778
Krohn-Dehli, prima jongen. Ook Dwight Tiendalli zal wel komen. Dan Julian Jenner erbij en je bent weer het cluppie.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423813
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:18 schreef gras het volgende:

[..]

Dat klopt anders wel hoor.

Meneer van Geel voert slechts een door z'n voorganger geschreven beleidsplan uit. Niet meer, niet minder.

Niet met veel succes overigens. Aankopen die op de bank belanden, kopstukken uit de selectie die voor noppes vertrekken en een trainer die zich stelselmatig bezondigd aan het beleid. Zo kan ik overigens wel even doorgaan.

Maar gelukkig komt het allemaal goed; volgend jaar hebben we immers Krohn-Dehli terug!!!!
Juanfran vind ik anders goed, hij wil nu al duidelijk van de spelers waarvan het contract afloopt in 2008 enzo. Volgens mij doet hij het juist uitstekend
pi_34423881
quote:
'Zaakwaarnemer Jenner in gesprek met Ajax'

V-Style.nl meldt dat de zaakwaarnemer van Juul Jenner druk in gesprek is met Ajax. Eerder meldde Johan D. al dat Ajax erg gecharmeerd is van de rechtsbuiten.
Jenner zelf zou ook al een oriënterend gesprek met Feyenoord (waar hij een blauwe maandag in de jeugd gespeeld heeft) achter de rug hebben, maar zijn voorkeur zou uitgaan naar een tussentijds vertrek naar Ajax. Ajax zou de overgang voor het einde van deze transferperiode af willen ronden.
Om het verhaal nog spannender te maken, meldt V-Style dat er ook interesse is van een buitenlandse club.

Het is maar de vraag in hoeverre bovenstaande op waarheid berust, maar zeker is wel dat Jenner naar alle waarschijnlijkheid niet voor NAC te behouden is. Zijn contract loopt (zoals bekend) tot 2007, wat normaal gesproken betekent dat NAC hem in ieder geval aan het eind van dit seizoen zal moeten verkopen om er geld aan te verdienen. De kans dat Jenner nu nog bijtekent, lijkt ons niet zo heel groot
Hmz zondag Jenner al in het rood en wit van ons te zien?
pi_34423892
Ach, Van Geel. Ik vind het een beetje vroeg om te roepen dat Van Geel helemaal fantastisch is, eerst maar eens kijken wat hij er komende zomer van bakt en wat voor selectie we volgend seizoen hebben.
pi_34423902
quote:

[..]

Ik denk dat je Almelo bedoelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:23:49 #147
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34423910
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef SoA-Holic het volgende:
Tegen welke molen ben jij aangelopen? De beste man was een pure Ajacied.
Hazes heeft jaren een clubcard van Feyenoord gehad.......

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34423920
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hmz zondag Jenner al in het rood en wit van ons te zien?
Ik zou er niet direct om staan te springen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423929
Gouden Gids, jullie wilde toen al naar de Gouden Gids divisie
pi_34423948
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

[afbeelding]

Krijgen we deze discussie weer !
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:25:28 #151
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34423962
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Jasza het volgende:
Gouden Gids, jullie wilde toen al naar de Gouden Gids divisie
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34423982
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hij zat ook regelmatig in de Arena
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:26:05 #153
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34423989
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef JaWi het volgende:
Krijgen we deze discussie weer !
Discussieren doen we de 5e wel, als jullie op vrij vervoer naar Rotjeknor komen!
pi_34424017
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Discussieren doen we de 5e wel, als jullie op vrij vervoer naar Rotjeknor komen!
Dat zou leuk zijn .
slettebak [@] gmail.com
pi_34424019
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Kwam doro ze zoontje volgens mij
pi_34424026

.
slettebak [@] gmail.com
pi_34424037
Er wordt gewerkt aan een 'nieuw' Ajax, goede ontwikkeling.
That's all folks!
pi_34424067
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat zal Opstelten en de plaatstelijke politie leuk vinden
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:28:11 #159
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34424074
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef JaWi het volgende:
Dat zou leuk zijn .
Spreken we af bij de waterkraan?!?

pi_34424118
En tot maanden erna in de kranten het onderschrift dat het jongens van Ajax zijn op de bovenstaande foto .
slettebak [@] gmail.com
pi_34424164
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Juanfran vind ik anders goed, hij wil nu al duidelijk van de spelers waarvan het contract afloopt in 2008 enzo. Volgens mij doet hij het juist uitstekend
Tegenover Juanfran staat de komst van Lindenbergh, Manucharyan, Rosenberg, Boerrigter, van der Kolk, Huntelaar en het niet aantrekken van spelers die Ajax al twee jaar nodig heeft. Met als gevolg een positie net boven de middenmoot en een selectie zonder kwaliteiten die behoren aan de doelstelling.

Juanfran was overigens ook een belachelijke aankoop. De kwaliteiten van Emanuelson waren immers bekend.
pi_34424209
Rosenberg vind ik anders goed bezig de laatste tijd, Boerrigter moet je nog afwachten en van der kolk is puur voor het 2e gehaald volgens mij...
pi_34424228
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef gras het volgende:

[..]

Tegenover Juanfran staat de komst van Lindenbergh, Manucharyan, Rosenberg, Boerrigter, van der Kolk, Huntelaar en het niet aantrekken van spelers die Ajax al twee jaar nodig heeft. Met als gevolg een positie net boven de middenmoot en een selectie zonder kwaliteiten die behoren aan de doelstelling.

Juanfran was overigens ook een belachelijke aankoop. De kwaliteiten van Emanuelson waren immers bekend.
Huur
pi_34424253
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

2005...
Wat zeg jij, dat is die van zondag
pi_34424273
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat zeg jij, dat is die van zondag
Ja, maar in dat filmpje staat 2005 aan het begin!
pi_34424275
quote:
Mee eens, helemaal!
pi_34424322
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Mee eens, helemaal!
Nee want Urby is een middenvelder van nature, speelde altijd middenveld in het 2e enzo maar omdat Juanfran blessie was kwam ie linksback. Ik zie liever juanfran linksachter en urby ervoor.
pi_34424338
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

en als ie niet zat, dan lag 'ie wel.
pi_34424384
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg vind ik anders goed bezig de laatste tijd, Boerrigter moet je nog afwachten en van der kolk is puur voor het 2e gehaald volgens mij...
Kopen voor het 2e vind ik al vreemd. En Anne van der Kolk was gewoon een gok, dankzij John van den Brom. Moet je afwachten hoe zoiets uitpakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_34424463
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef gras het volgende:
Urby is met gemak door te schuiven naar het middenveld. Met de definitieve overname van Juanfran en het weggaan van een paar prominente middenvelders, zal Blind Emanuelson ongetwijfeld meer een toekomst op het middenveld toedichten dan in de verdediging.

Wat ik helemaal geen slecht idee vind.
pi_34424516
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Urby is met gemak door te schuiven naar het middenveld. Met de definitieve overname van Juanfran en het weggaan van een paar prominente middenvelders, zal Blind Emanuelson ongetwijfeld meer een toekomst op het middenveld toedichten dan in de verdediging.

Wat ik helemaal geen slecht idee vind.
Dat vond ik een paar maanden terug al geen slecht idee.
pi_34424517
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee want Urby is een middenvelder van nature, speelde altijd middenveld in het 2e enzo maar omdat Juanfran blessie was kwam ie linksback. Ik zie liever juanfran linksachter en urby ervoor.
Wat een kul. Hij speelde meestal als linksback of als linker centrale verdediger. Helemaal niet als nood op de linksback geposteerd.
pi_34424580
Hij zegt zelf dat hij van nature een linksmidden is hoor, dat ie daar ook vaak op speelde dus
pi_34424595
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef gras het volgende:

[..]

Wat een kul. Hij speelde meestal als linksback of als linker centrale verdediger. Helemaal niet als nood op de linksback geposteerd.
Zelfs Blind heeft aangegeven dat Emanuelson eigenlijk een middenvelder is.
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Dat vond ik een paar maanden terug al geen slecht idee.
En ik een paar maanden geleden ook al niet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:42:04 #176
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34424687
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Mee eens, helemaal!
Misschien dat ze hem daarom hebben gehuurd en nog niet gekocht

maargoed, hij moet zeker blijven

Ajax
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34424770
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:39 schreef Jasza het volgende:
Hij zegt zelf dat hij van nature een linksmidden is hoor, dat ie daar ook vaak op speelde dus
In Jong Ajax speelde hij in de verdediging.

Maarten Stekelenburg noem je toch ook niet van nature spits.
pi_34424776
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:42 schreef ericajax het volgende:

[..]

Misschien dat ze hem daarom hebben gehuurd en nog niet gekocht
Zoals eerder gemeld: Ajax gaat de optie tot koop waarschijnlijk lichten.
pi_34424838
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef gras het volgende:

[..]

En bij Jong Oranje als linkermiddenvelder.

Verder is je vergelijking zo krom als een oma van 94 met een hernia.
pi_34424856
quote:

[..]

In de A1 enzo speelde hij altijd op het middenveld, bij Oranje onder 20 ook
pi_34425692
Laten we het er maar op houden dat Urby zowel linksachter als linksmidden kan spelen. En het huren van Juanfran was gewoon logisch. We zaten krap in de linksachters en dat blijkt ook een goede keuze te zijn geweest (zie de blessure van Urby afgelopen weken).
pi_34427432
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Nashje het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Urby zowel linksachter als linksmidden kan spelen. En het huren van Juanfran was gewoon logisch. We zaten krap in de linksachters en dat blijkt ook een goede keuze te zijn geweest (zie de blessure van Urby afgelopen weken).
Precies en inderdaad.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:54:42 #183
13462 BansheeBoy
pi_34427597
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Precies en inderdaad.
Precies en tevens exactly.

²
pi_34427706
Nu dus zeker:
quote:
Frank de Boer komt terug als jeugdtrainer
Dinsdag 24 januari, door JK, Amsterdam, 15.33u GMT+01.00, VI

Met ingang van het nieuwe seizoen wordt Frank de Boer jeugdtrainer bij Ajax. Daarnaast gaat de verdediger, die momenteel in Qatar voetbalt, bij de KNVB de cursus coach betaald voetbal volgen.
Al lange tijd gingen er geruchten dat Frank de Boer als trainer terug zou keren bij Ajax.

Tussen 1988 en 1999 speelde de 112-voudig international bij de Amsterdammers. Vervolgens nam Barcelona hem over, daar maakte hij vijf seizoenen vol. Na nog bij Glasgow Rangers en Galatasaray gespeeld te hebben, kwam hij in Qater bij Al-Rayyan terecht. Bij Al-Rayyan speelde hij dit seizoen zestien duels, waarin hij vijf keer tot scoren kwam.
pi_34428208
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Nu dus zeker:
[..]
Die ziet het jeugdtrainerschap dus duidelijk als een leuke leerperiode voor het grotere werk. Wanneer hij zijn trainerscertificaat heeft, gaat 'ie voor het grote werk, lijkt me.
pi_34428245
Als hij maar niet meteen doorstoot tot het eerste
Houd van een lijntje.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:16:08 #187
13462 BansheeBoy
pi_34428302
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ofschoon hij me NU AL beter lijkt dan lassiehond Danny Blind.

²
pi_34428306
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zou echt te triest voor woorden zijn.
pi_34428339
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Omdat Blind geen coachervaring heeft en De Boer... uhm... dat ook niet heeft?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:17:52 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34428366
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Je begint weer aardig in je oude bekende troll- gedrag te vervallen met je lassiehond-opmerking.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:18:06 #191
13462 BansheeBoy
pi_34428377
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Omdat ze allebei geen enkele coachervaring hebben?
Ik baseer dit alleen al als het aankomt op autoritaire hoedanigheden en voetbal knowhow lijk Frank me een betere optie.

²
pi_34428465
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik baseer dit alleen al als het aankomt op autoritaire hoedanigheden en voetbal knowhow lijk Frank me een betere optie.

²
Ja, want Blind was in zijn tijd als verdediger ook helemaal geen autoritaire speler in de verdediging.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:20:20 #193
108558 Messenga
pi_34428472
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Omdat Blind geen coachervaring heeft en De Boer... uhm... dat ook niet heeft?
Die uhm, deed je dat expres ?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:21:02 #194
13462 BansheeBoy
pi_34428497
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Je begint weer aardig in je oude bekende troll- gedrag te vervallen met je lassiehond-opmerking.
Nou nou, ik noem één koosnaam en ben gelijk aan het trollen.

²
pi_34428511
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef Messenga het volgende:

[..]

Die uhm, deed je dat expres ?
Dunno, het kwam gewoon zo in me op.
pi_34428700
Frank de Boer binnen de vereniging hebben is sowieso goed. Lijkt me een uitstekende jeugdtrainer en vanuit die rol kan hij doorgroeien als het trainerschap hem bevalt.
That's all folks!
pi_34428802
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Frank de Boer binnen de vereniging hebben is sowieso goed. Lijkt me een uitstekende jeugdtrainer en vanuit die rol kan hij doorgroeien als het trainerschap hem bevalt.
Ben jaloers op de jongetjes die onder zijn leiding komen te staan . Sta je daar als 12-jarig pikkie, met als coach een voetballer die landskampioen, Champions League-winnaar en wereldbekerwinnaar is geworden. Damn.
pi_34428813
Tja, ik was nooit zo onder de indruk van de verbale kwaliteiten van Frank de Boer. Het uitleggen, ook in tv programma's bijvoorbeeld, vond ik niet altijd even goed. Hij kan goed fronsen, maar goed, Michels zei ook weinig.
Klik dan als je durft
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:36:06 #199
108558 Messenga
pi_34429132
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik was nooit zo onder de indruk van de verbale kwaliteiten van Frank de Boer. Het uitleggen, ook in tv programma's bijvoorbeeld, vond ik niet altijd even goed. Hij kan goed fronsen, maar goed, Michels zei ook weinig.
1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

De bekende pass op Bergkamp
pi_34429191
Z'n voetbalkwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_34429667
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Nu dus zeker:
[..]
Porcupine Tee - Normal
pi_34429715
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:

[..]

1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

[afbeelding]

De bekende pass op Bergkamp
Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaakt . De pass is daar volledig onderdeel van: de perfecte snelheid en diepgang, samen met de perfecte aanname van Bergkamp, om de bal vervolgens met buitenkant rechts te scoren.
pi_34429827
Niet te vergeten z'n magistrale pass op Jari in Athene tegen AEK, 1994
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:58:59 #204
13462 BansheeBoy
pi_34430073
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaakt . De pass is daar volledig onderdeel van: de perfecte snelheid en diepgang, samen met de perfecte aanname van Bergkamp, om de bal vervolgens met buitenkant rechts te scoren.
Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.

²
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:41:07 #205
135281 Brahimov
pi_34431928
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.

²
De 3-2 tegen ?Leicester mocht er ook zijn. Die wedstrijd maakte hij er 3; die maand had hij meen ik de top3 goals bij MOTD. Dennis kon geen lelijke doelpunten maken.
Maar dit is maar een beetje on-topic. Terug naar het Ajax van nu. Morgen, that is.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:42:34 #206
108558 Messenga
pi_34431982
Als we het er nu toch over hebben : Dennis Bergkamp, 100 Fantastische Goals.

Mooie DVD
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:43:51 #207
135281 Brahimov
pi_34432043
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:

Mooie DVD
pi_34432161
Op naar een DVD met nieuwe Ajax successen.

ontopic maar weer idd
That's all folks!
pi_34432281
quote:

Mooie DVD
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:53:40 #210
53851 BoNi
pi_34436996
quote:
'Vervoersonderhandeling NS en Ajax vast'
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.34u GMT+01.00, Novum

Ajax heeft de verkoop van toegangsbewijzen aan eigen supporters voor het uitduel tegen Feyenoord op 5 februari uitgesteld. Dat meldt Trouw woensdag.

De financiële risico's die de Amsterdamse club loopt door eventueel wangedrag van supporters zou te groot zijn om een contract te tekenen met de Nederlandse Spoorwegen (NS).

NS heeft de Amsterdamse voetbalclub een standaardcontract voorgelegd, met een clausule dat alles dat kapot gaat wordt vergoedt, zegt een woordvoerder van de Spoorwegen in de ochtendkrant. Ook vervolgschade moet worden vergoed. De uitval van treinen door wangedrag van supporters valt hier ook onder. V

Volgens de krant wil NS deze kosten op de club kunnen verhalen en heeft daarbij les getrokken uit de supportersrellen van april vorig jaar rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Toen werd een trein zo ernstig gesloopt dat deze niet meer kon rijden.

De aansprakelijkheidsrisico's bij eventuele schade zijn een knelpunt zijn zegt een woordvoerder van Ajax zegt in het dagblad. De club probeert desondanks de supporters in de Rotterdamse Kuip te krijgen.
quote:
Spurs wil 1,5 miljoen betalen voor De Jong
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.42u GMT+01.00, The Sun

De Engelse tabloid The Sun meldt dat Tottenham Hotspur deze maand nog middenvelder Nigel de Jong van Ajax over wil nemen voor een transferbedrag van 1,5 miljoen euro.

De Jong zou zeker wel geinteresseerd zijn in een transfer naar de ploeg van Dick Jol. Gisteren werd bekend dat na Sevilla en Borussia Dortmund ook Hamburger SV de Amsterdammer wil contracteren.
Schitterend!
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:02:15 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34437137
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:53 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]
Wel érg toevallig dat de onderhandelingen tussen Ajax en de NS muurvast zitten en dat dezelfde week wordt bekendgemaakt dat Ajax één uitwedstrijd geen supporters mag meenemen, dit wordt natuurlijk op een akkoordje gegooid en ook in seizoen 2005/06 kunnen de Ajax-spelers hun overwinning niet met het eigen publiek vieren. Best jammer, hoop maar dat mijn vermoeden niet uitkomt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:04:49 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34437190
En dan het goede nieuws, mits het een goed gesprek wordt:
quote:
Ajax praat vandaag met Grygera

De Telegraaf meldt dat technisch directeur Martin van Geel vandaag om de tafel zit met de Tsjech Grygera. De verdediger heeft tot 1 februari de eind gekregen al dan niet op het aanbod van Ajax voor contractverlenging in te gaan. Het is nog de enige speler wiens contract volgend seizoen afloopt.
pi_34437545
Denk (hoop) dat Grygera wel verlengt, hij zal wel een van de steunpilaren worden (is die ñu al) in het nieuwe elftal wat ze op gaan bouwen!
A.F.C.A.
pi_34437659
inderdaad hopen dat hij verlengt. Hij wordt samen met Sneijder, Huntelaar en nog een ervaren topaankoop ( ) in de zomer de as van het nieuwe Ajax....3-4 steunpilaren met daarom heen talent en leuke snelle spelers
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:37:05 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34437820
Deze poster moet er voor zorgen dat Ajax - Internazionale uitverkocht raakt:

pi_34437865
Het lijkt er bijna op dat Babel een paffie zit te roken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:40:00 #217
53851 BoNi
pi_34437893
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[afbeelding]
Dit is toch hopelijk een slechte grap he........
Schitterend!
pi_34437935
Kennelijk interesseerd het Nigel de Jong geen ene drol waar die heengaat, als het maar weg is bij AJAX. Leuk hoor... Hoeft van mij nooit meer terug te komen. 1,5 miljoen Euro + besparing van een half jaar salariskosten, daar wil ik het wel voor doen. Wegwezen!
pi_34438162
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[afbeelding]
Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34438218
Volgens mij hebben Urby en Tomas een relatie, zo te zien aan de hand van Urby

Editl: idd, Huntelaar zijn jasje is erg anders van kleur
A.F.C.A.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:29:54 #221
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34439062

Effe kippenvel mensen!
Filmpje

Ik was er helaas niet bij
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:31:20 #222
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34439101
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?
kijk links bij z'n hoofd
pi_34439134
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

kijk links bij z'n hoofd
bedoel je de knie van snijder?
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:33:53 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34439177
Nee de wijze waarop huntelaar z'n hoofd 'geknipt' is. Duidelijk een fotoshop. Maar ook de kleur van z'n jasje idd etc etc.
pi_34439180
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dit is toch hopelijk een slechte grap he........
Nee hoor, had hem ook in de bus...
slettebak [@] gmail.com
pi_34439209
25/1/2006 - Aanwezigheid Ajax-fans bij Feyenoord-Ajax in gevaar?
(Gepost door RvN)

In Trouw meldt een woordvoerder van Ajax dat de Amsterdamse club de clausule van de NS niet accepteert dat Ajax moet opdraaien voor de kosten bij eventuele schades. Dat zou ook gelden voor vervolgschades van uitval van andere treinen of verlate reizigers als gevolg van problemen met supporterstreinen.
Ajax Netwerk
Een reactie van Ajax in Trouw: "We hebben supporters gemeld dat het knelpunt de verdeling is van aansprakelijkheidsrisico’s bij eventuele schades. We doen er niettemin alles aan om onze supporters in de Kuip te krijgen."

Goh, dat was te verwachten .
slettebak [@] gmail.com
pi_34439289
quote:
Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.

Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:45:17 #228
13462 BansheeBoy
pi_34439537
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.

Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
Maar wie zou hem nou willen? Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.

²
pi_34439598
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.
Dat is logisch, hij zit nu bij de mooiste club die er bestaat.
slettebak [@] gmail.com
pi_34440439
Is het niet iets voor Utrecht (als vervanger van vd bergh)?
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:17:02 #231
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34440466
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is het niet iets voor Utrecht (als vervanger van vd bergh)?
Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:18:40 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34440521
quote:
'Geen Ajax-supporters bij Klassieker'
Thijs Freriks | Trouw

Op 5 februari 2006 staat Feyenoord - Ajax op het programma en Trouw meldt dat er wellicht opnieuw geen Ajax-supporters bij aanwezig zullen zijn. Vorig seizoen liep de Klassieker uit de hand en kon de Amsterdamse club haar 3-2 overwinning niet met de eigen aanhang vieren.

De NS en Ajax zijn nog in onderhandeling, maar een woordvoerder van Ajax meldt dat de Amsterdamse club de clausule van de NS niet accepteert dat Ajax moet opdraaien voor de kosten bij eventuele schades. Dat zou ook gelden voor vervolgschades van uitval van andere treinen of verlate reizigers als gevolg van problemen met supporterstreinen.

Ajax heeft haar supporters al op de hoogte gebracht van de prblemen met de NS: "We hebben supporters gemeld dat het knelpunt de verdeling is van aansprakelijkheidsrisico’s bij eventuele schades. We doen er niettemin alles aan om onze supporters in de Kuip te krijgen."

Naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens FC Utrecht - Ajax mag de Amsterdamse club één uitwedstrijd geen supporters meenemen, vooralsnog zou dit gaan om de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op 26 februari. De geruchten gaan echter dat de KNVB, NS en de gemeente Rotterdam aansturen op een Klassieker zonder Ajax-supporters.
Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!

Ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan ajacieden, is een Klassieker zonder vol uitvak niet hetzelfde.....
pi_34440566
gewoon met zijn allen in de bus...
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:22:17 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34440628
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!

Ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan ajacieden, is een Klassieker zonder vol uitvak niet hetzelfde.....
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:47 #235
13462 BansheeBoy
pi_34440704
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..
Niet dan?

²
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:30:09 #236
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34440855
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam.
Sorry, je hebt gelijk. Is had het niet goed gelezen!

Ach het komt de KNVB weer prima uit als ze het zo kunnen regelen, en het is begrijpelijk dat de gemeente R'dam en de NS het allang prima vinden. Maar de KNVB, die er zou moeten zijn voor de supporters, doet er echt alles aan om de fanatiekere kern de kop in te drukken. Stelletje graftakken daar, met Kesler voorop als Prins Carnaval!
pi_34440939
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.
Inderdaad. Ajax speelt het niet zo.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:34:27 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34440988
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef JaWi het volgende:

[..]

Inderdaad. Ajax speelt het niet zo.
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
pi_34441149
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar de KNVB, die er zou moeten zijn voor de supporters, doet er echt alles aan om de fanatiekere kern de kop in te drukken.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
Juist. Dat is natuurlijk gewoon de situatie waar de KNVB heen wil. Geen uitsupporters bij dit soort wedstrijden. En mocht het wel doorgaan, dan beroepen ze zich bij het minste of geringste hier op:
quote:
24/8/2005 - Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
(Gepost door )

Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:41:23 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34441191
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik zei het weken geleden al.

Het is dan te laat om flink actie te ondernemen (losse kaarteverkoop is ook gisteren al gestart). Maar wat ik zo om me heen hoor hebben velen al losse kaarten geregeld
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:51:37 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34441512
pi_34441619
nog niet eens 69
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:56:58 #243
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34441691
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef PLAE@ het volgende:
Het is dan te laat om flink actie te ondernemen (losse kaarteverkoop is ook gisteren al gestart). Maar wat ik zo om me heen hoor hebben velen al losse kaarten geregeld
Stoer!
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:57:05 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34441699
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Uitstekende aankoop, goede verdediger. Maar Koomen? Slordige spelfout, moet natuurlijk Koeman zijn.
pi_34441733
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Stoer!
Je moet iets he, als je toch de wedstrijd wilt zien.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:58:19 #246
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34441739
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Stoer!
??

ik volg je niet helemaal.
pi_34441751
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

??

ik volg je niet helemaal.
lees je mail eens
slettebak [@] gmail.com
pi_34441770
Dit proberen ze bij ons minimaal 1 x per jaar.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:00:34 #249
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34441806
Ik ben A, je oude capo < das een grapje

en jij?

Als ik mag gokken. Maarten.
pi_34441813
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit proberen ze bij ons minimaal 1 x per jaar.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_34441922
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

.
Het bezoek van bepaalde risico uitwedstrijden zo lastig mogelijk maken.
- Ons uberhaupt niet laten gaan wegens willekeurige ongeregeldheden eerder in het seizoen.
- kaartverkoop maar 2 dagen van te voren laten beginnen omdat ze zogenaamd geen bussen konden regelen.
- Veel te weinig kaarten beschikbaar stellen.
etc.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:05:42 #252
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34441960
Zo'n gedoe om niks altijd idd

Maar dit gaat wel een mooie weekendje worden. Vrijdag 5 jarig bestaan, Zaterdag beetje door de stad slenteren en zondag Utrecht thuis. Het kan erger
pi_34442299
quote:
Volgens het veelal goed ingelichte Football Italia zou Ariedo Braida van AC Milan gisteren naar Amsterdam zijn gevlogen. De algemeen directeur zou namens de Milanezen de onderhandelingen met Ajax willen openen over Wesley Sneijder. De 21-jarige middenvelder is een gewild object in Europa.

De Oranje-international zou komende zomer de Rossoneri moeten gaan versterken. Een transfer van Sneijder naar AC Milan zou Ajax veel geld opleveren, aangezien de middenvelder recentelijk nog zijn contract verlengde tot medio 2009.

Het is echer nog maar de vraag of Ajax het talent wil laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel bouwt namelijk aan een elftal, waarin Wesley Sneijder een belangrijke schakel moet worden. Bovendien gaf de Utrechter zelf aan het liefst 'nog jaren' bij zijn rood-witte liefde te willen spelen.
nou, kijken hoe de clubliefde van Sneijder werkelijk is
pi_34442382
'Met 16 miljoen worden we geen kampioen'.

Ik hoop dat ze daar niet weer 'intrappen'.
pi_34442401
eens zien of hij zich toch aan zijn woorden houdt en WEL een echte ajacied is!!
A.F.C.A.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:25:56 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34442640
Ik maak me meer druk om Feyenoord uit.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:27:55 #257
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34442717
iemand op netwerk zegt dat we mogen en binnen nu en een half uur info op de site staat

maarja er wordt daar wel vaker wat beweerd.
pi_34442769
Wat is dat nou weer voor rare bewering?
pi_34442883
Tsjakka !!!
pi_34442930
quote:
Op Sky Sports maakt trainer Carlo Ancelotti duidelijk dat Jaap Stam absoluut niet op korte termijn vertrekt bij AC Milan. De laatste weken kwamen in Italië steeds meer verhalen naar voren dat de voormalige international van Oranje terug wil keren naar Nederland, maar dat is volgens zijn trainer niet aan de orde.”

“Het is absoluut geen mogelijkheid dat Stam AC Milan gaat verlaten,” aldus Ancelotti. De Italiaanse verdediger Materazzi van rivaal Internazionale werd als opvolger genoemd, maar ook die twijfels neemt hij weg. “Materazzi is een goede speler. Maar ik denk niet dat hij hier komt, simpelweg omdat wij hem niet nodig hebben.”

Stam heeft in de winterstop een bezoek gebracht aan de Amsterdam Arena. Naar eigen zeggen zou hij ‘een kopje koffie gedronken’ hebben, ook PSV en SC Heerenveen werden eerder dit al gelinkt aan de geboren Kampenaar.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:35:25 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34442944
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef PLAE@ het volgende:

iemand op netwerk zegt dat we mogen en binnen nu en een half uur info op de site staat

maarja er wordt daar wel vaker wat beweerd.
Hope so. Maar ik geloof het inderdaad pas wanneer het er daadwerkelijk staat.
pi_34442948
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Hij was toch al zo goed als rond toen hij bij van Geel op de koffie was geweest laatst
pi_34443115
Kennen jullie die gast met die lange blonde haren uit mijn icon nog?
pi_34443691
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij was toch al zo goed als rond toen hij bij van Geel op de koffie was geweest laatst
Van Geel drinkt ook wel eens koffie met zijn vrouw neem ik aan. Wordt die dan ook gelijk aangetrokken voor de selectie?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:02:23 #265
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_34443822
quote:

[..]

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:03:34 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34443856
quote:

[..]

MET AJAX-KOFFIE WIL IEDEREEN WEL OP DE BANK ZITTEN!
pi_34444050
quote:
de passie die je proeft
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:09:42 #268
131729 jna
pi_34444092
Ajax en de Nederlandse Spoorwegen zijn tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006.

Ajax is verheugd dat de supporters van de club de Klassieker kunnen bijwonen. De voorverkoop van de combikaarten zal aanstaande vrijdag van start gaan.
Jawel, je keek.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:16:41 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34444310
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef jna het volgende:
Ajax en de Nederlandse Spoorwegen zijn tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006.

Ajax is verheugd dat de supporters van de club de Klassieker kunnen bijwonen. De voorverkoop van de combikaarten zal aanstaande vrijdag van start gaan.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:17:30 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34444339
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef jna het volgende:

pi_34444518
Hopen dat Sneijder blijft..
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:35:53 #272
53851 BoNi
pi_34444963
quote:
'Delegatie Milan op bezoek voor Sneijder'
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 12.56u GMT+01.00, Football Italia

Volgens het de website Football Italia is er vandaag een delegatie van AC Milan naar Amsterdam gevlogen om gesprekken te voeren over een eventuele overgang van Wesley Sneijder.

De Milanezen willen Sneijder komende zomer contracteren. Het contract van de Utrechter is onlangs verlengd tot en met medio 2009. De verwachting is dat Ajax tien miljoen euro vraagt voor Sneijder.
Dat begrijp ik dan weer totaal niet.
Dan geef je aan dat Sneijder een belangrijke speler gaat worden in het team dat je aan het opbouwen bent en dan vraag je vervolgens 'slechts' 10 miljoen euro voor deze voetballer.
Op dit moment is Sneijder als voetballer dat geld naar mijn idee niet waard, maar als je zo iemand wilt vasthouden dan schroef je toch de prijs ook flink op...!
Schitterend!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:37:23 #273
131729 jna
pi_34445018
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan weer totaal niet.
Dan geef je aan dat Sneijder een belangrijke speler gaat worden in het team dat je aan het opbouwen bent en dan vraag je vervolgens 'slechts' 10 miljoen euro voor deze voetballer.
Op dit moment is Sneijder als voetballer dat geld naar mijn idee niet waard, maar als je zo iemand wilt vasthouden dan schroef je toch de prijs ook flink op...!
inderdaad belachelijk, dit is voor ac milan niks dus Sneijder zal ook wel weg gaan als het aan Ajax ligt
Jawel, je keek.
pi_34445337
ten 1e doen ze Sneijder denk ik niet weg, ten 2e vragen ze (als hij dan toch vertrekt) denk ik wel meer dan 10 miljoen...
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:47:52 #275
53851 BoNi
pi_34445368
quote:
Belangstelling Milan voor meer Ajacieden
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 13.37u GMT+01.00, La Gazzetta

De Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat AC Milan voornamelijke belangstelling heeft voor Wesley Sneijder, maar dat Juanfran en Nigel de Jong ook op het lijstje staan.

Juanfran is momenteel nog geen eigendom van Ajax, omdat hij nog gehuurd is van Besiktas. Ajax wil wel de optie lichten op de Spaanse linksback. De Jong staat al in de belangstelling van Borussia Dortmund, Tottenham, Hamburger SV en Sevilla FC.
Fan-tas-tisch
Al draai je nog zo'n kutseizoen.......
Schitterend!
pi_34445416
Laat me raden je bron is v-bal.nl of voetbalzone.nl
pi_34445451
Voetbalzone dus... hoe kon ik het raden
pi_34445457
quote:
Belangstelling Milan voor meer Ajacieden
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 13.37u GMT+01.00, La Gazzetta

De Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat AC Milan voornamelijke belangstelling heeft voor Wesley Sneijder, maar dat Juanfran en Nigel de Jong ook op het lijstje staan.

Juanfran is momenteel nog geen eigendom van Ajax, omdat hij nog gehuurd is van Besiktas. Ajax wil wel de optie lichten op de Spaanse linksback. De Jong staat al in de belangstelling van Borussia Dortmund, Tottenham, Hamburger SV en Sevilla FC.
Milan
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:52:24 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34445505
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voetbalzone dus... hoe kon ik het raden
Ajaxshowtime.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:52:34 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34445511
Dapp're Strijders meldt dat de verkoop voor "normale" uitkaarthouders, zoals ik, komende dinsdag begint:
quote:
Ajacieden toch met de trein naar de klassieker

Uiteindelijk zijn Ajax en de NS toch tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd kakkerlakken - Ajax voor volgende week zondag (05-02-2006). Welke afspraken er exact gemaakt zijn is niet duidelijk, maar het is wel duidelijk dat de Ajacieden gewoon de klassieker kunnen bijwonen. Aanstaande vrijdag zal de voorverkoop starten voor voorrangsuitkaarthouders. Dinsdag is het de beurt voor de uitkaarthouders.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:56:05 #281
53851 BoNi
pi_34445612
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat me raden je bron is v-bal.nl of voetbalzone.nl
Op beide sites kom ik niet, dit komt van ajaxshowtime.
Schitterend!
pi_34445631
quote:
Ajax en NS bereiken overeenstemming over het vervoer van Ajax-supporters

Ajax benadrukt dat bij deze wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord de vorig jaar van overheidswege uitgesproken waarschuwing geldt, dat als zich wanordelijkheden voordoen, het meenemen van uitsupporters voor vijf jaar zal zijn uitgesloten.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:58:26 #283
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34445677
quote:

Mooie DVD
*Heeft
pi_34446015
* ook
pi_34447088
Ideale dag, dinsdag verkoop .

Maar we mogen .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:49:33 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34447335
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef JaWi het volgende:
Ideale dag, dinsdag verkoop .

Maar we mogen .
Niet zeuren! Wees inderdaad blij dat we naar Rotterdam mogen!

De straf van de KNVB naar aanleiding van de ongeregeldheden bij FCU is nog best goed gepland, Feyenoord-uit en ADO-uit worden namelijk ook in de maand februari gespeeld en de Gemeente Almelo loopt toch altijd al te kutten met die verplichte combi-regeling.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:51:36 #287
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34447393
dinsdag

dat komt me totaal niet uit

effe iemand anders laten halen dan ofzo......
pi_34447521
mooi, gaan we even een sfeertje bouwen in de kille kuip
pi_34447769
Vol uitvak 5 februari .

Sneijder moet blijven. 10 miljoen is een koopje voor Milan. Je wil Sneijder juist houden dus moet je die vraagprijs ook ver omhoog gooien. Lekker arrogant 25 miljoen vragen.
pi_34448360
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mooi, gaan we even een sfeertje bouwen in de kille kuip
Kille Kuip
pi_34448390
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kille Kuip
waarom is het zo voorspelbaar waarop jij reageerd in een topic waar je al helemaal niet hoort...
pi_34448872
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kille Kuip
Kille badkuip ja

JODEN DE BAAS IN R'dam... hoop het zelfde scenario (Van de wedstrijd) als vorig jaar
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:41:18 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34449149
Dat was prachtig, maar ik zou 0-5 ook wel een keertje leuk vinden hoor
pi_34449154
quote:
Litmanen maakt de honderd interlands vol

Jari Litmanen zal vanavond de mijlpaal van honderd interlands bereiken. De Fin zal als aanvoerder aantreden in de vriendschappelijke confrontatie met Zuid-Korea.
De aanvallende middenvelder maakte in oktober 1989 zijn debuut voor de nationale ploeg in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Trinidad en Tobago. Ruim zestien jaar later zal hij voor de honderdste keer het nationale tricot aantrekken.

Litmanen werd groot bij Ajax en speelde daarna achtereenvolgens bij Barcelona, Liverpool, nogmaals Ajax, FC Lahti en Hansa Rostock. Momenteel komt hij uit voor het Zweedse Malmö FF.

'Litmanen heeft enorm veel betekend voor het Finse voetbal', zegt de assistent van bondscoach Roy Hodgson, Jyrki Heliskoski die de speler al onder zijn hoede had bij de Finse jeugdselecties. 'Hij was de eerste Fin die in het buitenland op het hoogste niveau ging spelen en was daarmee een voorbeeld voor vele anderen.'
pi_34449201
Sneijder blijft echt wel hoor.
pi_34449477
Jari
A.F.C.A.
pi_34449733
Gelukkig ligt mijn kaart nog bij Primera ivm kaart Ado uit, dus kan ik meteen laten liggen voor as dinsdag...

Vanaf vr. 27-01 10.00 uur
Ajax voorranguitkaarthouders
Vanaf di. 31-01 10.00 uur
Alle Ajax uitkaarthouders

Einde voorverkoop:
Wo. 01-02 18.00 uur
Prijs per stuk: ¤ 34,14

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_34449781
quote:

[..]

Klopt. Ook vaak genoeg centraal.
www.thuisuiteten.nl
pi_34449946
Sneijder....als ze die laten gaan

Oke..als er nou 30 miljoen geboden wordt. Maar anders stel ik voor een coup te plegen.
pi_34450166
Sneijder gaat echt nergens heen hoor. Allemaal vage geruchten. Welke europese topclub zou nou geen type Sneijder willen? Jong tweebenig en een prachtig schot. Denk dat elke europese club belangstelling heeft. Ajax geeft nooit transferbedrsagen prijs op voorhand, dus die 10 miljoen is nergens op gebasseerd.
Ajax!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:14:23 #301
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34450329
vol
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')