abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34441922
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

.
Het bezoek van bepaalde risico uitwedstrijden zo lastig mogelijk maken.
- Ons uberhaupt niet laten gaan wegens willekeurige ongeregeldheden eerder in het seizoen.
- kaartverkoop maar 2 dagen van te voren laten beginnen omdat ze zogenaamd geen bussen konden regelen.
- Veel te weinig kaarten beschikbaar stellen.
etc.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:05:42 #252
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34441960
Zo'n gedoe om niks altijd idd

Maar dit gaat wel een mooie weekendje worden. Vrijdag 5 jarig bestaan, Zaterdag beetje door de stad slenteren en zondag Utrecht thuis. Het kan erger
pi_34442299
quote:
Volgens het veelal goed ingelichte Football Italia zou Ariedo Braida van AC Milan gisteren naar Amsterdam zijn gevlogen. De algemeen directeur zou namens de Milanezen de onderhandelingen met Ajax willen openen over Wesley Sneijder. De 21-jarige middenvelder is een gewild object in Europa.

De Oranje-international zou komende zomer de Rossoneri moeten gaan versterken. Een transfer van Sneijder naar AC Milan zou Ajax veel geld opleveren, aangezien de middenvelder recentelijk nog zijn contract verlengde tot medio 2009.

Het is echer nog maar de vraag of Ajax het talent wil laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel bouwt namelijk aan een elftal, waarin Wesley Sneijder een belangrijke schakel moet worden. Bovendien gaf de Utrechter zelf aan het liefst 'nog jaren' bij zijn rood-witte liefde te willen spelen.
nou, kijken hoe de clubliefde van Sneijder werkelijk is
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34442382
'Met 16 miljoen worden we geen kampioen'.

Ik hoop dat ze daar niet weer 'intrappen'.
pi_34442401
eens zien of hij zich toch aan zijn woorden houdt en WEL een echte ajacied is!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:25:56 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34442640
Ik maak me meer druk om Feyenoord uit.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:27:55 #257
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34442717
iemand op netwerk zegt dat we mogen en binnen nu en een half uur info op de site staat

maarja er wordt daar wel vaker wat beweerd.
pi_34442769
Wat is dat nou weer voor rare bewering?
pi_34442883
Tsjakka !!!
pi_34442930
quote:
Op Sky Sports maakt trainer Carlo Ancelotti duidelijk dat Jaap Stam absoluut niet op korte termijn vertrekt bij AC Milan. De laatste weken kwamen in Italië steeds meer verhalen naar voren dat de voormalige international van Oranje terug wil keren naar Nederland, maar dat is volgens zijn trainer niet aan de orde.”

“Het is absoluut geen mogelijkheid dat Stam AC Milan gaat verlaten,” aldus Ancelotti. De Italiaanse verdediger Materazzi van rivaal Internazionale werd als opvolger genoemd, maar ook die twijfels neemt hij weg. “Materazzi is een goede speler. Maar ik denk niet dat hij hier komt, simpelweg omdat wij hem niet nodig hebben.”

Stam heeft in de winterstop een bezoek gebracht aan de Amsterdam Arena. Naar eigen zeggen zou hij ‘een kopje koffie gedronken’ hebben, ook PSV en SC Heerenveen werden eerder dit al gelinkt aan de geboren Kampenaar.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:35:25 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34442944
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef PLAE@ het volgende:

iemand op netwerk zegt dat we mogen en binnen nu en een half uur info op de site staat

maarja er wordt daar wel vaker wat beweerd.
Hope so. Maar ik geloof het inderdaad pas wanneer het er daadwerkelijk staat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34442948
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Hij was toch al zo goed als rond toen hij bij van Geel op de koffie was geweest laatst
pi_34443115
Kennen jullie die gast met die lange blonde haren uit mijn icon nog?
pi_34443691
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij was toch al zo goed als rond toen hij bij van Geel op de koffie was geweest laatst
Van Geel drinkt ook wel eens koffie met zijn vrouw neem ik aan. Wordt die dan ook gelijk aangetrokken voor de selectie?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:02:23 #265
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_34443822
quote:

[..]

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:03:34 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34443856
quote:

[..]

MET AJAX-KOFFIE WIL IEDEREEN WEL OP DE BANK ZITTEN!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34444050
quote:
de passie die je proeft
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:09:42 #268
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34444092
Ajax en de Nederlandse Spoorwegen zijn tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006.

Ajax is verheugd dat de supporters van de club de Klassieker kunnen bijwonen. De voorverkoop van de combikaarten zal aanstaande vrijdag van start gaan.
Jawel, je keek.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:16:41 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34444310
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef jna het volgende:
Ajax en de Nederlandse Spoorwegen zijn tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006.

Ajax is verheugd dat de supporters van de club de Klassieker kunnen bijwonen. De voorverkoop van de combikaarten zal aanstaande vrijdag van start gaan.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:17:30 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34444339
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef jna het volgende:

pi_34444518
Hopen dat Sneijder blijft..
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:35:53 #272
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34444963
quote:
'Delegatie Milan op bezoek voor Sneijder'
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 12.56u GMT+01.00, Football Italia

Volgens het de website Football Italia is er vandaag een delegatie van AC Milan naar Amsterdam gevlogen om gesprekken te voeren over een eventuele overgang van Wesley Sneijder.

De Milanezen willen Sneijder komende zomer contracteren. Het contract van de Utrechter is onlangs verlengd tot en met medio 2009. De verwachting is dat Ajax tien miljoen euro vraagt voor Sneijder.
Dat begrijp ik dan weer totaal niet.
Dan geef je aan dat Sneijder een belangrijke speler gaat worden in het team dat je aan het opbouwen bent en dan vraag je vervolgens 'slechts' 10 miljoen euro voor deze voetballer.
Op dit moment is Sneijder als voetballer dat geld naar mijn idee niet waard, maar als je zo iemand wilt vasthouden dan schroef je toch de prijs ook flink op...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:37:23 #273
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34445018
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan weer totaal niet.
Dan geef je aan dat Sneijder een belangrijke speler gaat worden in het team dat je aan het opbouwen bent en dan vraag je vervolgens 'slechts' 10 miljoen euro voor deze voetballer.
Op dit moment is Sneijder als voetballer dat geld naar mijn idee niet waard, maar als je zo iemand wilt vasthouden dan schroef je toch de prijs ook flink op...!
inderdaad belachelijk, dit is voor ac milan niks dus Sneijder zal ook wel weg gaan als het aan Ajax ligt
Jawel, je keek.
pi_34445337
ten 1e doen ze Sneijder denk ik niet weg, ten 2e vragen ze (als hij dan toch vertrekt) denk ik wel meer dan 10 miljoen...
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:47:52 #275
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34445368
quote:
Belangstelling Milan voor meer Ajacieden
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 13.37u GMT+01.00, La Gazzetta

De Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat AC Milan voornamelijke belangstelling heeft voor Wesley Sneijder, maar dat Juanfran en Nigel de Jong ook op het lijstje staan.

Juanfran is momenteel nog geen eigendom van Ajax, omdat hij nog gehuurd is van Besiktas. Ajax wil wel de optie lichten op de Spaanse linksback. De Jong staat al in de belangstelling van Borussia Dortmund, Tottenham, Hamburger SV en Sevilla FC.
Fan-tas-tisch
Al draai je nog zo'n kutseizoen.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')