quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Imberr het volgende:
Heb geduld danHup, posten in míjn topic
Ik heb gepostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Imberr het volgende:
Heb geduld danHup, posten in míjn topic
Ook wel.. heb alleen me natuurkunde verkloot.. maar me ges. blijkbaar niet en ak ging ook wel lekkerquote:
Heb nu gewoon pww.. wieso?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:47 schreef arjen_d het volgende:
Imberr heb je tentamen gehad dan?
Mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ook wel.. heb alleen me natuurkunde verkloot.. maar me ges. blijkbaar niet en ak ging ook wel lekker![]()
Das erg fijn danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mooiik schrok van mn punten voor economie, had 12 v/d 35 verwacht, had er 28
![]()
Bah jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bes wel, zit nu tijdens informatica, is echt
YEAH! hier gaat het over programmeren, snap dr niks vanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bah jaKan ik me herinneringen uit de brugklas.. Ik was altijd als een van de eerste klaar en deed toen geen flikker meer tijdens die les
![]()
Dalijk komen ze hier t raam eruit slopen![]()
![]()
Daar zijn 2 mannetjes nou mee bezigquote:
Dat gebeurt altijd schat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar zijn 2 mannetjes nou mee bezigNja, zo ongeveer.. ze halen em er gewoon in zun geheel uit denk ik maar goed...
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja hallo, er word hier niet elke dag een raam gesloopt hoorweet ik veel
![]()
Sibirië ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:08 schreef Imberr het volgende:
De verwarming staat ook nog aan.. daar gaat alle warmte
Maar ik denk maar zo: In rusland is t stukken kouder![]()
Ik heb lekker vrij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
Zo.
2 balie ontwerpen gemaakt voor een juridische opleiding.
hehe, leuk joh, hoort er ook wel bij enzo![]()
![]()
![]()
tiefus leraar.
Nee, zaterdag pasquote:
Owww! Ik dacht dat je terug wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, zaterdag pas![]()
Vandaag 10 voor 1 beginnen tot ~ half 4?
Neuh, mijn grapjurkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
hihihhihhi
Grapjasheb je je lolbroek aan!
ách ja care..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen
Het was de beodeling dat ik om 9 uur al naar school ging
En ik werd net gebeld door een 2e groepslid die zich ook verslapen had
Het is wel zo dat we vrijdag met een project zitten wat af moetquote:
heb ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef B_BOY het volgende:
nounou snopje. het lijkt wel of je er zin in hebt.
euhmm dan word het minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is wel zo dat we vrijdag met een project zitten wat af moet![]()
EIgenlijk kunnnen we die uren helemaal niet missen![]()
Dat word dan vanavond tot 6 uur doorgaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
euhmm dan word het minder.
achja moet je maar ff een extra uurtje afspreken he.
of 2 of 3 of nog meer....
dat vind ik nou de juiste instelling.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat word dan vanavond tot 6 uur doorgaan waarschijnlijk.
Het komt wel goed![]()
Vrijdag presentatie die tot 11:15 duurt en dan om half 12 direct met de trein zodat ik om 14:00 in eindhoven ben
zin om iedereen weer te zien, heb een leuke projectgroep, ik ga eindelijk fotografie lessen krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
blij dat je van je stage afbent of gewoon zin in meer kennis?
Ah dat klinkt leuk, zo'n motivatie heb ik volgend jaar ook als het goed isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zin om iedereen weer te zien, heb een leuke projectgroep, ik ga eindelijk fotografie lessen krijgen.
en ben benieuwd wat er nog meer gaat komen, omdat dit jaar anders gaat worden dan de voorgaande jaren
nja die motivatie heb ik al 3 jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah dat klinkt leuk, zo'n motivatie heb ik volgend jaar ook als het goed is
Haha oke dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja die motivatie heb ik al 3 jaar
Das goed mogelijk ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik heb nog steeds geen foto van jou gezien... kan dat?
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
jah ik had t tegen jou Imberr
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaarquote:
huh?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaaren schijnt dat Imberr best populair is dus wil ik ook wel eens zien
![]()
carmiiequote:
Fok users hebben iets met vrouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaaren schijnt dat Imberr best populair is dus wil ik ook wel eens zien
![]()
imberrquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
huh?T maakt zeker niet uit of t n domme foto is he?
![]()
![]()
[..]
carmiie![]()
had ik beloofd, en ik heb echt geen conditie gewoonquote:
Doe handschoenen ook aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
had ik beloofd, en ik heb echt geen conditie gewoon
wel met een vriendin hoor![]()
ik ga acht doodvriezen, maar ik heb een majoo aan en een trainings broek, een trui een shirtje een hempje en daaronder een bh, dus ik hoop dat ik dan een beetje warmblijf![]()
Ga dan dansen, ipv buiten in de kou rondrennen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef arjen_d het volgende:
dat is gezond?!
ik kan echt NIET dansen gewoonquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Doe handschoenen ook aanIk zag vanochtend nog wat mensen hardlopen.. toen was t nog kouder dan nu.. succes
![]()
![]()
![]()
[..]
Ga dan dansen, ipv buiten in de kou rondrennen...
Tuurlijk is dat gezond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef arjen_d het volgende:
dat is gezond?!
nee dat maakt niet uit..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
huh?T maakt zeker niet uit of t n domme foto is he?
![]()
![]()
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fok users hebben iets met vrouwen.![]()
ergens waar geen vrouwen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?![]()
Overal. Maar hier genieten de vrouwelijke users extreme bekendheid vanwege velequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?![]()
Hardlopen is op zich ook wel leuk ja.. zeker als je samen met n vriendin rent..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan echt NIET dansen gewoon![]()
maarach, harlopen is ook leuk.....denk ik
Oke..quote:
8 : 4 = 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
Dit is mijn 1834de post.
op ander forum waar ik wel eens kom zitten geen meiden.. maar o wee als er 1tje registreerd.. dan zit dat hele forum in haar profielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ergens waar geen vrouwen zijn![]()
dit is mijn 750e post
welk forum is dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
op ander forum waar ik wel eens kom zitten geen meiden.. maar o wee als er 1tje registreerd.. dan zit dat hele forum in haar profiel![]()
stoer zegquote:
Stoer zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
stoer zegik over 3 weken n 6 dagen
ik pas over 6 maanden en 7 dagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
stoer zegik over 3 weken n 6 dagen
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet intressant![]()
ik ga hardlopen
doeii![]()
![]()
Ik had gister vis op..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn ouders hebben vis gegetennu stinkt t huis
Ik lust geen vis nouja alleen lekkerbekjes, en kibbelingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
Ik had gister vis op..hele nacht last gehad van me maag
![]()
Gerookte palingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind gerookte vis lekkerder dan gebakken ofzo
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef OoAstridoO het volgende:
Zzalm is het meest smerige ::{ met kerst weer eens geprobeerd te eten
gebakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind gerookte vis lekkerder dan gebakken ofzo
lolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had me vandaag half uurtje verslapen, ben ik maar weer in bed gaan liggen
dus geen fok tijdens school voor mij
Is moeilijk, me ritme is een beetje naar de klote omdat ik maar 1 dag in de week naar school hoefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
lolgewoon iets eerder slapen zou ik doen.. of niet verslapen
![]()
alleen is niet zoveel te belevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf! Je kan het zo saai maken als je zelf maar wil.
ik heb een aangeboren grafhekel aan alle apparaten die me wakker doen schrikken..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is moeilijk, me ritme is een beetje naar de klote omdat ik maar 1 dag in de week naar school hoef
Ik heb een wekker naast me, en een aan de andere kant van de kamer!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
ik heb een aangeboren grafhekel aan alle apparaten die me wakker doen schrikken..
kheb me wekker nu aan de andere kant van me kamer staan.. en ik MOET perse elke ochtend zodra dat ding afga hem uitzetten..
en dan... ben ik er opeens uitdan ben ik pas wakker
dat dan wel kutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een wekker naast me, en een aan de andere kant van de kamer!!
en mijn telefoon licht aan de lader in de woonkamer met wekker!
maarja dan ben ik zo moe druk ik alles 10x uit
Ik zag je topicquote:
Wat een huisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zag je topic![]()
We krijgen straks nieuw bankstel![]()
Broer + stiefpa zijn de oude nu naar buiten aant pleuren
Ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een huiseerst nieuw raam, dan een nieuw bankstel
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja..Raam zat n scheur in en stiefpa moet zun oude appartement leeg hebben..
En ons oude bankstel is toch halfvernield door ons lieve hondje...
![]()
We zijn niet rijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..].
Jullie zijn rijk, wil je nu met me trouwen?
Ben je gek ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef B_BOY het volgende:
aha kun je niet beter hondje dan ook weg doen als je nieuwe bank neemt
Katten zijn nog veel erger, ik had vroeger een kat, die ging altijd z'n nagels vijlen an onze bankquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef B_BOY het volgende:
aha kun je niet beter hondje dan ook weg doen als je nieuwe bank neemt
Koop dan ook geen leren bankquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Katten zijn nog veel erger, ik had vroeger een kat, die ging altijd z'n nagels vijlen an onze bank
Wij hádden n leren bank en we hébben nu een leren bankquote:
Dan verkoop ik de ring voor heel veel geld en dan ben ik alsnog rijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Aaahhhde ring mag je wel houden hoor.
Dan gaan we dan trouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan verkoop ik de ring voor heel veel geld en dan ben ik alsnog rijk![]()
beetje vertalen in je eigen manier van schrijven werkte bij mij altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef B_BOY het volgende:
Zouden ze het erg vinden als ik gewoon een complete samenvatting van Internet in mijn opdracht pleur?
achja gewoon proberen we zien wel![]()
mwah ik doe gewoon niets veranderen. der staat namelijk: "Geef een samenvatting van het verhaal"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje vertalen in je eigen manier van schrijven werkte bij mij altijd![]()
lol zo kan je t ook zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah ik doe gewoon niets veranderen. der staat namelijk: "Geef een samenvatting van het verhaal"
Je moet er dus één geven en niet 1 schrijven..
maar je wil er wel een trio mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef arjen_d het volgende:
aaight maikuuuul gangsta!!
ik vind je samen met je vriendin een echt breezerstel... sorry
nee sorry...quote:
Zeikerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja gek, was me hendig koud vanmorgen :/ aw kut
wat doet er zeer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja gek, was me hendig koud vanmorgen :/ aw kut
okej. siucces ermee dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef arjen_d het volgende:
bboy zn vriendin wil ff seksen... laat die jongen
wtf ben je aant zeggen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef arjen_d het volgende:
ja is goed bboy
maikuuuul geef ff door als t is gelukt
Ja zo zou ik ook reageren :/quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Imberr het volgende:
omgkomt me broer thuis, zeg ik: we krijgen fretjess!!!
:dD:d"
zegt hij: wát?! damn, we kunnen ook niet normaal doen ofzo hebah, kutfamilie.
ik:![]()
![]()
Gelijk heeft ie : Like we carequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Imberr het volgende:
omgkomt me broer thuis, zeg ik: we krijgen fretjess!!!
:dD:d"
zegt hij: wát?! damn, we kunnen ook niet normaal doen ofzo hebah, kutfamilie.
ik:![]()
![]()
frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zo zou ik ook reageren :/
Alsof frieten zo speciaal zijn
En stinken dat ze doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..![]()
Gek zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom zetten we ze ook in de achtertuin.. onder t ding waar de duiven zitten![]()
Ik las frieten gek :/ ik d8 al lollersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..![]()
leuke "HUIS"dieren zijn het dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom zetten we ze ook in de achtertuin.. onder t ding waar de duiven zitten![]()
Owja zoë gekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Imberr het volgende:
omfg, mijn broer heeft n kuthumeur zegsukkel
Zoë wil em vast niet meer![]()
whahaahah
Zoë? Fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Imberr het volgende:
omfg, mijn broer heeft n kuthumeur zegsukkel
Zoë wil em vast niet meer![]()
whahaahah
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
hehee, thuis, engelse brief, en spelletje spelen en ondertussen rustig rond modden![]()
Ik ben vandaag vroeg opgestaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatie
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zijn t tuindieren![]()
![]()
Zoë is n meisje ja. en nee, ik heb geen foto..![]()
goed zo H_Mquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vroeg opgestaan
en heb nuttige dingen gedaan
TLK hier al geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
tis hier gvd weer doodgebloed. pauperozoi.
een tweede jet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:34 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoe vond Jenniffuuur het op fok?
Moet je voor school FOK!en? Vetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatie
neej voor school werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Moet je voor school FOK!en? Vet.
Ik heb ook een keer een verslag geschreven over internet voor maatschapijleer, heb ik ook een groot deel over FOK! gedaan, en ook over GeenStijl. En nog een keer voor Nederlands over ddossers, ging een heel stuk over GeenStijl.nl en hoe FOK! er door hun werd bij betrokkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej voor school werken
en voor mezelf fokken.
heb wel es een artikel over fok! geschreven voor nederlands
moest een betoog zijn over iets met internet deed ik het over: internetcommunitys
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo: voor als je een topic vet gaar vind
[afbeelding]
Geef TLK maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo: voor als je een topic vet gaar vind
[afbeelding]
hoe kom je daar nou weer op?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Whahaha![]()
Moet je op google.fok.nl eens hendigsliepslippen intikken![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Whahaha![]()
quote:Your search - hendigsliepslippen - did not match any documents.
hendigsjiekslippen bedoel je neem ik aan ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Whahaha![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
hendigsjiekslippen bedoel je neem ik aan ?
schrijf er een , genoeg voorbeelden hier op fokquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef B_BOY het volgende:
heeft er iemand een krantenartikel over sexueel gefrusteerd zijn?
Is een liedjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef carmiie het volgende:
van hendigsliepslippen heb ik nog noooit gehoord
als je em hebt gevonden wil je em dan naar mij sturen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is een liedje
Hendigsjiekslippensong.mp3, maar ik kan em niet vinden
jett imber?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
schrijf er een , genoeg voorbeelden hier op fok
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
als je em hebt gevonden wil je em dan naar mij sturen?![]()
aargh, ik moet eerst quick time instalerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:09 schreef Messenga het volgende:
http://members.home.nl/alion/dehendigsjiekslippensong.mp3 Die dus.
Leuke foto in een bepaald topic hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
eet ze
Dank jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Leuke foto in een bepaald topic hoor
das waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
Dank je
moest toch gewaagd? kzag niemand die dat deed![]()
ja vindt ik nou ookquote:
heb alleen geen idee hoe ik een sexy foto ken maken.. tips? post ik er miss nog 1quote:
ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
komt vast omdat fok weer eens ongelooflijk traag is
Moet je aan snopprinses vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
heb alleen geen idee hoe ik een sexy foto ken maken.. tips? post ik er miss nog 1![]()
Wat imberr zegtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
ja vindt ik nou ook
[..]
heb alleen geen idee hoe ik een sexy foto ken maken.. tips? post ik er miss nog 1![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
die weet dat wel ja
dat fotoboekecht mooie foto's
![]()
Rechtermuisknop -> opslaan als.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
aargh, ik moet eerst quick time instaleren![]()
nouja, dan doe ik dat maar![]()
ik ben digibeet, hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
winamp werkt ook gewoon hoor.
www.winamp.com daar ff winamp downloaden en dan gewoon afspelen met winamp.quote:
tnxquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
www.winamp.com daar ff winamp downloaden en dan gewoon afspelen met winamp.
o leuk op cs met die kouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef B_BOY het volgende:
op de meeting trekt iedereen gewoon zijn kleren uit en gaat op de foto.
klaar!
dan kun je in ieder geval stijve tepels fotograferen...quote:
ja das waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan kun je in ieder geval stijve tepels fotograferen...
@ carmiie kom maar op met die zoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |