Hardlopen is op zich ook wel leuk ja.. zeker als je samen met n vriendin rent..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan echt NIET dansen gewoon![]()
maarach, harlopen is ook leuk.....denk ik
Oke..quote:
8 : 4 = 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
Dit is mijn 1834de post.
op ander forum waar ik wel eens kom zitten geen meiden.. maar o wee als er 1tje registreerd.. dan zit dat hele forum in haar profielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ergens waar geen vrouwen zijn![]()
dit is mijn 750e post
welk forum is dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
op ander forum waar ik wel eens kom zitten geen meiden.. maar o wee als er 1tje registreerd.. dan zit dat hele forum in haar profiel![]()
stoer zegquote:
Stoer zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
stoer zegik over 3 weken n 6 dagen
ik pas over 6 maanden en 7 dagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
stoer zegik over 3 weken n 6 dagen
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet intressant![]()
ik ga hardlopen
doeii![]()
![]()
Ik had gister vis op..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn ouders hebben vis gegetennu stinkt t huis
Ik lust geen vis nouja alleen lekkerbekjes, en kibbelingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
Ik had gister vis op..hele nacht last gehad van me maag
![]()
Gerookte palingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind gerookte vis lekkerder dan gebakken ofzo
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef OoAstridoO het volgende:
Zzalm is het meest smerige ::{ met kerst weer eens geprobeerd te eten
gebakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind gerookte vis lekkerder dan gebakken ofzo
lolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had me vandaag half uurtje verslapen, ben ik maar weer in bed gaan liggen
dus geen fok tijdens school voor mij
Is moeilijk, me ritme is een beetje naar de klote omdat ik maar 1 dag in de week naar school hoefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
lolgewoon iets eerder slapen zou ik doen.. of niet verslapen
![]()
alleen is niet zoveel te belevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf! Je kan het zo saai maken als je zelf maar wil.
ik heb een aangeboren grafhekel aan alle apparaten die me wakker doen schrikken..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is moeilijk, me ritme is een beetje naar de klote omdat ik maar 1 dag in de week naar school hoef
Ik heb een wekker naast me, en een aan de andere kant van de kamer!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
ik heb een aangeboren grafhekel aan alle apparaten die me wakker doen schrikken..
kheb me wekker nu aan de andere kant van me kamer staan.. en ik MOET perse elke ochtend zodra dat ding afga hem uitzetten..
en dan... ben ik er opeens uitdan ben ik pas wakker
dat dan wel kutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een wekker naast me, en een aan de andere kant van de kamer!!
en mijn telefoon licht aan de lader in de woonkamer met wekker!
maarja dan ben ik zo moe druk ik alles 10x uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |