ách ja care..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen
Het was de beodeling dat ik om 9 uur al naar school ging
En ik werd net gebeld door een 2e groepslid die zich ook verslapen had
Het is wel zo dat we vrijdag met een project zitten wat af moetquote:
heb ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef B_BOY het volgende:
nounou snopje. het lijkt wel of je er zin in hebt.
euhmm dan word het minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is wel zo dat we vrijdag met een project zitten wat af moet![]()
EIgenlijk kunnnen we die uren helemaal niet missen![]()
Dat word dan vanavond tot 6 uur doorgaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
euhmm dan word het minder.
achja moet je maar ff een extra uurtje afspreken he.
of 2 of 3 of nog meer....
dat vind ik nou de juiste instelling.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat word dan vanavond tot 6 uur doorgaan waarschijnlijk.
Het komt wel goed![]()
Vrijdag presentatie die tot 11:15 duurt en dan om half 12 direct met de trein zodat ik om 14:00 in eindhoven ben
zin om iedereen weer te zien, heb een leuke projectgroep, ik ga eindelijk fotografie lessen krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
blij dat je van je stage afbent of gewoon zin in meer kennis?
Ah dat klinkt leuk, zo'n motivatie heb ik volgend jaar ook als het goed isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zin om iedereen weer te zien, heb een leuke projectgroep, ik ga eindelijk fotografie lessen krijgen.
en ben benieuwd wat er nog meer gaat komen, omdat dit jaar anders gaat worden dan de voorgaande jaren
nja die motivatie heb ik al 3 jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah dat klinkt leuk, zo'n motivatie heb ik volgend jaar ook als het goed is
Haha oke dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja die motivatie heb ik al 3 jaar
Das goed mogelijk ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik heb nog steeds geen foto van jou gezien... kan dat?
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
jah ik had t tegen jou Imberr
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaarquote:
huh?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaaren schijnt dat Imberr best populair is dus wil ik ook wel eens zien
![]()
carmiiequote:
Fok users hebben iets met vrouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah ik zit hier nog geen maand.. vandaaren schijnt dat Imberr best populair is dus wil ik ook wel eens zien
![]()
imberrquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
huh?T maakt zeker niet uit of t n domme foto is he?
![]()
![]()
[..]
carmiie![]()
had ik beloofd, en ik heb echt geen conditie gewoonquote:
Doe handschoenen ook aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
had ik beloofd, en ik heb echt geen conditie gewoon
wel met een vriendin hoor![]()
ik ga acht doodvriezen, maar ik heb een majoo aan en een trainings broek, een trui een shirtje een hempje en daaronder een bh, dus ik hoop dat ik dan een beetje warmblijf![]()
Ga dan dansen, ipv buiten in de kou rondrennen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef arjen_d het volgende:
dat is gezond?!
ik kan echt NIET dansen gewoonquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Doe handschoenen ook aanIk zag vanochtend nog wat mensen hardlopen.. toen was t nog kouder dan nu.. succes
![]()
![]()
![]()
[..]
Ga dan dansen, ipv buiten in de kou rondrennen...
Tuurlijk is dat gezond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef arjen_d het volgende:
dat is gezond?!
nee dat maakt niet uit..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
huh?T maakt zeker niet uit of t n domme foto is he?
![]()
![]()
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fok users hebben iets met vrouwen.![]()
ergens waar geen vrouwen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?![]()
Overal. Maar hier genieten de vrouwelijke users extreme bekendheid vanwege velequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
waar hebben ze nou niet iets met vrouwen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |