frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zo zou ik ook reageren :/
Alsof frieten zo speciaal zijn
En stinken dat ze doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..![]()
Gek zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom zetten we ze ook in de achtertuin.. onder t ding waar de duiven zitten![]()
Ik las frieten gek :/ ik d8 al lollersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
frieten?? FRETTEN!! die leuke beesies enzo..![]()
leuke "HUIS"dieren zijn het dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom zetten we ze ook in de achtertuin.. onder t ding waar de duiven zitten![]()
Owja zoë gekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Imberr het volgende:
omfg, mijn broer heeft n kuthumeur zegsukkel
Zoë wil em vast niet meer![]()
whahaahah
Zoë? Fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Imberr het volgende:
omfg, mijn broer heeft n kuthumeur zegsukkel
Zoë wil em vast niet meer![]()
whahaahah
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
hehee, thuis, engelse brief, en spelletje spelen en ondertussen rustig rond modden![]()
Ik ben vandaag vroeg opgestaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatie
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zijn t tuindieren![]()
![]()
Zoë is n meisje ja. en nee, ik heb geen foto..![]()
goed zo H_Mquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vroeg opgestaan
en heb nuttige dingen gedaan
TLK hier al geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
tis hier gvd weer doodgebloed. pauperozoi.
een tweede jet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:34 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoe vond Jenniffuuur het op fok?
Moet je voor school FOK!en? Vetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ik moet ook voor school werken en fokken maar das over het algemeen geen goede combinatie
neej voor school werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Moet je voor school FOK!en? Vet.
Ik heb ook een keer een verslag geschreven over internet voor maatschapijleer, heb ik ook een groot deel over FOK! gedaan, en ook over GeenStijl. En nog een keer voor Nederlands over ddossers, ging een heel stuk over GeenStijl.nl en hoe FOK! er door hun werd bij betrokkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej voor school werken
en voor mezelf fokken.
heb wel es een artikel over fok! geschreven voor nederlands
moest een betoog zijn over iets met internet deed ik het over: internetcommunitys
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo: voor als je een topic vet gaar vind
[afbeelding]
Geef TLK maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo: voor als je een topic vet gaar vind
[afbeelding]
hoe kom je daar nou weer op?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Whahaha![]()
Moet je op google.fok.nl eens hendigsliepslippen intikken![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Whahaha![]()
Moet je op google.fok.nl eens hendigsliepslippen intikken![]()
quote:Your search - hendigsliepslippen - did not match any documents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |