Ik zag je topicquote:
Wat een huisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zag je topic![]()
We krijgen straks nieuw bankstel![]()
Broer + stiefpa zijn de oude nu naar buiten aant pleuren
Ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een huiseerst nieuw raam, dan een nieuw bankstel
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja..Raam zat n scheur in en stiefpa moet zun oude appartement leeg hebben..
En ons oude bankstel is toch halfvernield door ons lieve hondje...
![]()
We zijn niet rijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..].
Jullie zijn rijk, wil je nu met me trouwen?
Ben je gek ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef B_BOY het volgende:
aha kun je niet beter hondje dan ook weg doen als je nieuwe bank neemt
Katten zijn nog veel erger, ik had vroeger een kat, die ging altijd z'n nagels vijlen an onze bankquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef B_BOY het volgende:
aha kun je niet beter hondje dan ook weg doen als je nieuwe bank neemt
Koop dan ook geen leren bankquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Katten zijn nog veel erger, ik had vroeger een kat, die ging altijd z'n nagels vijlen an onze bank
Wij hádden n leren bank en we hébben nu een leren bankquote:
Dan verkoop ik de ring voor heel veel geld en dan ben ik alsnog rijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Aaahhhde ring mag je wel houden hoor.
Dan gaan we dan trouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan verkoop ik de ring voor heel veel geld en dan ben ik alsnog rijk![]()
beetje vertalen in je eigen manier van schrijven werkte bij mij altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef B_BOY het volgende:
Zouden ze het erg vinden als ik gewoon een complete samenvatting van Internet in mijn opdracht pleur?
achja gewoon proberen we zien wel![]()
mwah ik doe gewoon niets veranderen. der staat namelijk: "Geef een samenvatting van het verhaal"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje vertalen in je eigen manier van schrijven werkte bij mij altijd![]()
lol zo kan je t ook zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah ik doe gewoon niets veranderen. der staat namelijk: "Geef een samenvatting van het verhaal"
Je moet er dus één geven en niet 1 schrijven..
maar je wil er wel een trio mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef arjen_d het volgende:
aaight maikuuuul gangsta!!
ik vind je samen met je vriendin een echt breezerstel... sorry
nee sorry...quote:
Zeikerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja gek, was me hendig koud vanmorgen :/ aw kut
wat doet er zeer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja gek, was me hendig koud vanmorgen :/ aw kut
okej. siucces ermee dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef arjen_d het volgende:
bboy zn vriendin wil ff seksen... laat die jongen
wtf ben je aant zeggen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef arjen_d het volgende:
ja is goed bboy
maikuuuul geef ff door als t is gelukt
Ja zo zou ik ook reageren :/quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Imberr het volgende:
omgkomt me broer thuis, zeg ik: we krijgen fretjess!!!
:dD:d"
zegt hij: wát?! damn, we kunnen ook niet normaal doen ofzo hebah, kutfamilie.
ik:![]()
![]()
Gelijk heeft ie : Like we carequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Imberr het volgende:
omgkomt me broer thuis, zeg ik: we krijgen fretjess!!!
:dD:d"
zegt hij: wát?! damn, we kunnen ook niet normaal doen ofzo hebah, kutfamilie.
ik:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |