Sweet Dreams Waxxerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
nee seizoen 5quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stroekie? Hoe kom je al aan ep 5?
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapotquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Geeft estafette stokje door aan Davidov zodat ik kan gaan pitten"
Als je hem zat bent leg je dat stokje gewoon bij BB_Koning neer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapot
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee seizoen 5
en daarvan heb ik epsisode 0 1 en 2 gezien en nu 3 en 4 klaar staan voor viewing morgen of verderop deze week
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenmaar dacht dat je t over ep 5 had..want die kwam vannacht pas
DHW was leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijn![]()
I will take that as an orderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
Stroekie, je mag gaan slapen, wij houden alles hier wel in het gareel![]()
Jerruhquote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Awwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wonderer, ik ben gehypnotiseerd door je verhaal
Gay films von dik al enige tijd leuk, maar gay literatuur vanaf nu ook![]()
* doet mondje openquote:
enquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wonderer, ik ben gehypnotiseerd door je verhaal
Gay films von dik al enige tijd leuk, maar gay literatuur vanaf nu ook![]()
wel eens op andere site's gekeken? ( en daar een verhaaltje als test neergeplempt wonderer?)quote:
studiereis, we gaan o.a. naar hetwimbledonstadion dat nu wordt gebouwd (of wembley, ff vergeten) en wij mogen er in!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat leuk
Weekje ertussenuit of zaken![]()
![]()
Ik kan me drie sites herinneren... welke bedoel je? SWB?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
* doet mondje open![]()
[..]
en
[..]
wel eens op andere site's gekeken? ( en daar een verhaaltje als test neergeplempt wonderer?)
*gooit snoep terug zoals altijd door kinderen wordt gedaan als Sinterklaas op bezoek komt*quote:
Jeeeee, de architectuur bestuderen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
studiereis, we gaan o.a. naar hetwimbledonstadion dat nu wordt gebouwd (of wembley, ff vergeten) en wij mogen er in!
*BB_Koning verdient net als die stoute kinderen de roequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*gooit snoep terug zoals altijd door kinderen wordt gedaan als Sinterklaas op bezoek komt*![]()
nopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me drie sites herinneren... welke bedoel je? SWB?
Het zou een straf zijn als ik de roe niet zou krijgen, tovenaar:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*BB_Koning verdient net als die stoute kinderen de roe![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je hem nog ergens anders wat tegengekomen. Ja, nifty... goeie herinneringen aanquote:
Doegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
ok ik ga slapen.
Morgen weer een dag vol genot
Dank je wel, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik probeer het namelijk zo realistisch mogelijk te maken, en herkenbaar voor zowel homo's als hetero's.quote:
Ken je homo'tjes aan wie je hun ervaringen vraagt of verzin je dit allemaal zelf? Ik heb het dan over de gevoelens die ze tijdens hun ontwikkeling krijgen, BB is slim genoeg om te snappen dat je de verhalen in ieder geval wel zelf verzonnen hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik probeer het namelijk zo realistisch mogelijk te maken, en herkenbaar voor zowel homo's als hetero's.
Ik wil hier nog wel es een vraag neerleggen, maar ik geloof dat dat niet altijd gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ken je homo'tjes aan wie je hun ervaringen vraagt of verzin je dit allemaal zelf? Ik heb het dan over de gevoelens die ze tijdens hun ontwikkeling krijgen, BB is slim genoeg om te snappen dat je de verhalen in ieder geval wel zelf verzonnen heb
torrentsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Arthur![]()
Ik kan niet wachten tot Brokeback Mountain in de bios is![]()
![]()
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...quote:
Ik heb ook vaak mn slome momentenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...
Films wil ik minstens op de tv zien en niet op de pc. (Ik bedenk me net dat je de film kunt branden op dvd en dan op de tv kunt kijken.)quote:
techniek staat voor niets..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Films wil ik minstens op de tv zien en niet op de pc. (Ik bedenk me net dat je de film kunt branden op dvd en dan op de tv kunt kijken.)![]()
Ik wacht wel op de bios.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
BBM is mooi![]()
( jah.. maakt een indruk / sleept je mee )
Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de bios.
"Witgloeiende energie balde zich al samen in zijn onderbuik. Als hij niet oppaste, zou hij zijn kruit verschieten voor hij Frederik kon bewijzen dat hij dit waard was."
Hoe cliche is dat?
Ja, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk
Ik heb 2 verhalen gelezen, de rest komt morgen![]()
Moet ik trouwens een lievelingsverhaal uitkiezen om als fan op je site te komen?![]()
ok, ik heb een optie "ik kan niet kiezen" toegevoegdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijkMaar je kan ook gewoon de bovenste kiezen en later even vragen of ik het aanpas, mocht je smaak veranderen.
Oooo wat lief dat je me daar mee naartoe neemtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Arthur![]()
Ik kan niet wachten tot Brokeback Mountain in de bios is![]()
![]()
Wįt moet ik er af halen dan?quote:
Wat enorm is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wįt moet ik er af halen dan?
*niet al te intelligent kijk*
Vul je het formulier wel in drievoud in?quote:
Yups! Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je het formulier wel in drievoud in?
Ik dacht dat je het in viervoud ging doen.quote:
Nee, zo bureaucratisch ingesteld zijn we nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het in viervoud ging doen.
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.
Overgenomen van een ex.
Nog steeds m'n huidige ex dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]badderen
ex als in ex voor diegene die je nu al jaren hebt of ex als in ex dat die ene van die jaren nu een ex is?
Ja en heerlijke amandel olie in het waterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.
Overgenomen van een ex.
dat van mij is de komdende middag beschikbaar hoorquote:
Dan ga ik liever naar m'n ouders of vriend toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van mij is de komdende middag beschikbaar hoor
leg je straks toch gewoon weer de sleutel terug onder de deurmat![]()
Ja ik woon ook in zo'n uithoek van Nederlandquote:
Van jou krijg k het natuurlijk alleen maar heet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu al? Het begint net weer koud te worden.
witheet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Van jou krijg k het natuurlijk alleen maar heet.
quote:
laat je je nu ook nemen door de tuinman?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef TehRockstar het volgende:
Kindertjes naar school gebracht, boodschapjes gedaan, metnieuwe werkster
gepraat.
Totally Huisvrouw.
Ik ben wel toe aan een groupie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet je delen met iemand
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een groupie.
Als hij er zo uitziet als die gast in DHW. Danku vriendelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
laat je je nu ook nemen door de tuinman?
"jalours is, want er lopen hier helemaal geen lekkere collega's"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
Hmmm...
En de laatste lekkere collega hier is ook vertrokken
Ik heb eigenlijk nog nooit Chinezen als tuinman zien werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als hij er zo uitziet als die gast in DHW. Danku vriendelijk.![]()
wellus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit Chinezen als tuinman zien werken.
Hier nu ook niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"jalours is, want er lopen hier helemaal geen lekkere collega's"![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
wellus!
die herel uit karate kid was toch tuinman? ( of iig in de tuin bezig)die dikke ouwe kale..
Jij zou al helemaal ruimdenkend moeten zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een chinees in een tuin met franse invloeden?
welke keuken zou die lekker vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een chinees in een tuin met franse invloeden?
Mijn interesse voor de chinees gaat dan ook niet verder dan nummer 24.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zou al helemaal ruimdenkend moeten zijn!
Semi-Amsterdammer!
Je voudrais une babi pangang...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
welke keuken zou die lekker vinden?
chinees of frans?
Sinds wanneer zijn Indonesische mensen zwart? Ze is geel.quote:
goedemorgen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef Waxxer het volgende:
*tring*
Yeah, Cup a Soup indeed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah, Waxxer, my constant reminder that Darwin was right!
Mail die Limburger eens voor mij, mijnheer. Met de KPN an sich heb ik verder NIETS te maken!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
waarmee kan ik u vn dienst zijn?
Wat een raar dictee heb jij op school?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef TehRockstar het volgende:
Piemel. Kut. Hoer. Slet.
Dikke anus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een raar dictee heb jij op school?!
Verkoopt u hier ook kussentjes ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
waarmee kan ik u vn dienst zijn?
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een raar dictee heb jij op school?!
Kunnen ze er überhaupt wel praten dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.
Vandaar dat de gemeente zich niet waagt aan een tevredenheidsonderzoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.
Nee, de kans is groot dat 90% van de antwoorden of kut of slet of dikke anus is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vandaar dat de gemeente zich niet waagt aan een tevredenheidsonderzoek.![]()
Ligt eraan of ze wat in de mond hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kunnen ze er überhaupt wel praten dan?
dat behoord niet tot mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mail die Limburger eens voor mij, mijnheer. Met de KPN an sich heb ik verder NIETS te maken!
u spreekt met de adsl helpdeskquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verkoopt u hier ook kussentjes ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twaalf jaar na nu vind ook jij dit geen humor meer.
Wil ik dat weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze wat in de mond hebben.
Neequote:
Was er al bang voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
Ik ken daar trouwens ook geen goede Chinees.
Is eentje in de Peperstraat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
lig je nou nog niet op bedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
Als ik aan de Peperstraat denk denk ik aan het Broodje van Dick en daar wil ik eigenlijk helmaal niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is eentje in de Peperstraat.En eentje op dat Rozenhof.
Ik ben ook meer een type wat liever Mexicaans eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was er al bang voor
Vraag me af of je dat wel zou willen eigenlijk...
Mexicaans, Argentijns, Indisch, Macedonisch, Grieks... Love itquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een type wat liever Mexicaans eet.
Ieuw, daar moet je ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik aan de Peperstraat denk denk ik aan het Broodje van Dick en daar wil ik eigenlijk helmaal niet aan denken.
Je bent wederom weer een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mexicaans, Argentijns, Indisch, Macedonisch, Grieks... Love it![]()
However, I do like Chinese...
The food, that is...
Weet je toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent wederom weer een man naar mijn hart.
Zullen we gaan luchen?
Zo goed ken ik Zaandam nou ook weer niet en aangezien Chinatown hier om de hoek lig ga ik echt niet naar Zaandam afreizen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, daar moet je ook niet aan denken..
Maar bij de rozenhof is een toko.en die eigenaresse heeft een lekkere zoon en nog lekkerdere kippasteitjes.
![]()
![]()
Tussen 12 en 2.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Weet je toch?
Wanneer heb je tijd?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo goed ken ik Zaandam nou ook weer niet en aangezien Chinatown hier om de hoek lig ga ik echt niet naar Zaandam afreizen.
Je moet hem gewoon een keer keihard aan hem gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Zaandam is kut maar ik kan daar wel elke dag roti halen en naar die zoon gluren.
Wat?! Nee! Straks warmt hij m'n kippasteitjes niet meer op of stopt hij er arsenicum in ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon een keer keihard aan hem gaan zitten.
Je weet nu al niet hoe hij ze opwarmt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?! Nee! Straks warmt hij m'n kippasteitjes niet meer op of stopt hij er arsenicum in ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet nu al niet hoe hij ze opwarmt.
Alblasserdam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:net5
"welke stad zoeken we?
A . . . . . DAM "
appingedamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:net5
"welke stad zoeken we?
A . . . . . DAM "
Das niet waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, niemand wilde met me mee.
appingedam en dan de woonkamer van een appingedamse schone waarin een poster hangt van de prinsengrachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
(met als achtergrond de prinsengracht)
mer 1 zin al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je herkende er de Herman Finkers speech over klanttevredenheid bij de V en D niet in?
Maar hier tegenover zit de Bijenkorf en daar hebben ze kussentjes in alle kleurenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
mer 1 zin al?
nu wel
de hema toch? die maar 3 kleuren had oid..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hier tegenover zit de Bijenkorf en daar hebben ze kussentjes in alle kleuren
en weer verlaat tevreden een klant het pand![]()
buiten is het koud jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
Het is koud.. *kachel hoger zet, deken omsla.*
Niet alsof dat wat uitmaakt bij je.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je harder roepen.
Explain?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof dat wat uitmaakt bij je.
* met doekje mondhoeken afdepquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef Sunjammer het volgende:
*subtiel burp*
Al schreeuw ik heel Amsterdam bij elkaar, jij moet me toch niet.quote:
Drama, drama.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al schreeuw ik heel Amsterdam bij elkaar, jij moet me toch niet.
Zo realistisch ben ik dan weer wel.
Niet zo negatief over jezelf doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al schreeuw ik heel Amsterdam bij elkaar, jij moet me toch niet.
Zo realistisch ben ik dan weer wel.
Is niet negatief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf doen.![]()
Zelfspot gevaarlijker.quote:
Je reflecteert jezelf aan de jongens die je in het verleden hebben laten zitten of niet zagen staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is niet negatief.
Gewoon zelfkennis.
Da's 1.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je reflecteert jezelf aan de jongens die je in het verleden hebben laten zitten of niet zagen staan?
In de vorm van?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's 1.
2: Je hebt het eerder duidelijk gemaakt.
Definiėer jongens zoals jij?quote:3: Noem me generaliserend, maar "jongens zoals jij" zijn niet geinteresseerd in een 17/18 jarig jochie zoals ik.
Good one!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neem jezelf nooit te serieus, daar kunnen anderen je alleen maar op pakken.
Opmerkingen. Tenminste, diegene die ik wel serieus probeerde te nemen tussen alle sarcastische oneliners door.quote:
begin 20, goed uitziend, gevat, intellectueel...quote:[..]
Definiėer jongens zoals jij?
Ik ben helemaal niet depressief of negatief..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
SAJ, jij bent het stereotype van alle amsterdamse mannen, en als jij CDP niet wil, dan wil niemand hem oid..
niet zo depressief / negatief CDP. mensen van 25+ kijken over het algemeen nog met vreemde ogen naar de 17/18 jarigen.. pubers.. dat is niet te begrijpen?
als jij geen pubertje meer bent.. dan is het een mooie taak om iemand te overtuigen
als je er mee kan leven, en hij niet met de verandering is het slikken of stikken / totdat de bom barstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef wonderer het volgende:
Situatie:
Je vriendje zegt of doet iets dat jij als kwetsend ervaart. Je rvaagt of hij dat voortaan niet meer wil doen, omdat het jou pijn doet, en of hij een beetje respect op kan brengen voor jouw gevoelens. Hij repliceert dat dat nou eenmaal is zoals hij is en dat jij respect moet hebben voor zijn persoonlijkheid en hem niet moet proberen te veranderen.
Wat telt zwaarder?
tja.. als je hier niet vaak over erg positieve dingen spreekt, maar wel een x aantal keer jammert over geen vriendje hebben.. dan kan dat idd een beeld van je schetsen wat niet kloppend is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet depressief of negatief..
Snap niet dat jullie dat zo zien.
Alleen maar realistisch, het is gewoon bijna altijd zo dat het type jongen wat ik net omschrijf niet geinteresseerd/valt/op zoek is naar een jongen zoals ik.
Tuurlijk is het te begrijpen, ik zeg het alleen maar.
Jammert bijna elke single niet wel eens over het geen vriendje hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. als je hier niet vaak over erg positieve dingen spreekt, maar wel een x aantal keer jammert over geen vriendje hebben.. dan kan dat idd een beeld van je schetsen wat niet kloppend is.
en je moet zo'n jongen overtuigenjezelf verkopen "ik ben handig, ik ben leuk, ik ben lief, jij wil mij!"
kijk, zo creėer je ook een beeld.. bij ang3l, vlarp, davidov, SAJ om aandacht vragen.. en gaan zeuren over dat je zo zielig bent en dat je een vriendje zoekt ..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammert bijna elke single niet wel eens over het geen vriendje hebben?
En ach..verkopen probeer ik heus wel hoor.
De wereld vergaat niet met een afwijzing van SAJ.
Whahahaha oh sorry dit vind k echt te grappigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk, zo creėer je ook een beeld.. bij ang3l, vlarp, davidov, SAJ om aandacht vragen.. en gaan zeuren over dat je zo zielig bent en dat je een vriendje zoekt ..
lijkt net alsof het niet uitmaakt wie je vriendje is, zolang je er maar 1 hebt... en ik kan me voorstellen dat fokkers die dat ook denken... met negatieve gevolgen zoals een afwijzing?
Zo komt het anders wel over met al dat ongestelde gezeik van je.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahahaha oh sorry dit vind k echt te grappig
Als of ik de enige ben in het topic die aandacht geeft en flirt met mensen.
Neem het niet te serieus.
Heb nooit gezegd dat ik zo desperate op zoek ben naar een vriendje, als je dat er uit haalt vind ik het hilarisch.
Mag wel eens gezegd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben scherp vandaag.
naja.. ik krijg geen geluiden waaruit ik kan opmaken dat je geen vriendje zoekt, waaruit ikkan opmaken dat je niet het bed wil induiken met Ang3l .. en nu een hit op SAJ begrijp ik..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahahaha oh sorry dit vind k echt te grappig
Als of ik de enige ben in het topic die aandacht geeft en flirt met mensen.
Neem het niet te serieus.
Heb nooit gezegd dat ik zo desperate op zoek ben naar een vriendje, als je dat er uit haalt vind ik het hilarisch.
alle twee eigenlijk, want respect moet van twee kanten komen, dus hij moet zich niet alleen aanpassen, maar je kan kijken in hoeverre je zijn gedrag kan accepteren, maar als hij zegt "Ik wil niet veranderen en je neemt me maar zoals ik ben" Dan is dat wel een vrijbrief voor jou om ook niks van hem aan te trekken en om nou te zeggen dat dat handig is.....Dan krijg je een soort competitie "Wie kan het minste van elkaar hebben" ofzow.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef wonderer het volgende:
Situatie:
Je vriendje zegt of doet iets dat jij als kwetsend ervaart. Je rvaagt of hij dat voortaan niet meer wil doen, omdat het jou pijn doet, en of hij een beetje respect op kan brengen voor jouw gevoelens. Hij repliceert dat dat nou eenmaal is zoals hij is en dat jij respect moet hebben voor zijn persoonlijkheid en hem niet moet proberen te veranderen.
Wat telt zwaarder?
Ik ben niet op zoek naar een vriendje, als ik wat tegenkom sla ik dat niet af nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. ik krijg geen geluiden waaruit ik kan opmaken dat je geen vriendje zoekt, waaruit ikkan opmaken dat je niet het bed wil induiken met Ang3l .. en nu een hit op SAJ begrijp ik..
Zijn er voorbeelden te noemen van mensen die ik niet sarcastisch benader? En hoe vaak ben ik echt serieus?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opmerkingen. Tenminste, diegene die ik wel serieus probeerde te nemen tussen alle sarcastische oneliners door.
[..]
Je zou je de ogen eens de kost moeten geven hoe niet standaard ik eigenlijk ben, dus is de vergelijking wel passend?quote:begin 20, goed uitziend, gevat, intellectueel...
ik moet een beeld vormen met de info die ik krijgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een vriendje, als ik wat tegenkom sla ik dat niet af nee.
En met Ang3l is t gewoon een spelletje.
Als je serieus denkt dat ik SAJ probeerde t bed in te sleuren, vind ik je echt om te lachen.
Jij bent de enige hier die om te lachen is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een vriendje, als ik wat tegenkom sla ik dat niet af nee.
En met Ang3l is t gewoon een spelletje.
Als je serieus denkt dat ik SAJ probeerde t bed in te sleuren, vind ik je echt om te lachen.
In tegenstelling van bot op een andere dag?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben scherp vandaag.
Ik zeg alleen maar dat je heel vaak sarcastisch bent, maar ik het gevoel heb dat je daartussen door toch wel je mening laat merken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden te noemen van mensen die ik niet sarcastisch benader? En hoe vaak ben ik echt serieus?
Ik gooide je in een hele grote groep. En ik denk van wel..quote:Je zou je de ogen eens de kost moeten geven hoe niet standaard ik eigenlijk ben, dus is de vergelijking wel passend?
Ach.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik moet een beeld vormen met de info die ik krijg
als ik alleen maar geflirt zie, en hoor over afwijzen.. hoe moet ik dan raden dat jij alleen een kopje thee met iemand wil drinken en hij liever koffie heeft?
Toch wel grappig om te zien hoe jij als "uberpuber" je overal mee wilt bemoeien en totaal wordt genegeerd door degene die in gesprek zijn......quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die om te lachen is.
Samen staan we sterk en scherpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zo vaak komt het niet voor.
Je benadert mij toch niet sarcastisch, ik dacht dat je van me hield, ik dacht er potentie inzat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden te noemen van mensen die ik niet sarcastisch benader? En hoe vaak ben ik echt serieus?
[..]
Je zou je de ogen eens de kost moeten geven hoe niet standaard ik eigenlijk ben, dus is de vergelijking wel passend?
Ik weet het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien hoe jij als "uberpuber" je overal mee wilt bemoeien en totaal wordt genegeerd door degene die in gesprek zijn......![]()
Nou mij vraag...heb je dat niet door of ben je gewoon eigenwijs?![]()
LOL khad nog gelijk ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef petre86 het volgende:
mogguh.. had ik er nou vandaag eerder ut gemoeten of droom ik dat?
Ik heb het erg naar mn zin.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo, is het gezellig hier?
Oh gelukkig...ben blij dat je het nog wel een beetje door heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet het.. Het kan me niet schelen dat CDP niet op me reageert, ik wil het gewoon kwijt.
Ik ben niet dom hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh gelukkig...ben blij dat je het nog wel een beetje door heb.![]()
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je je voordoet."quote:
Ja, dat is aan de andere topicpuber besteed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je je voordoet."
je kijkt teveel James Bond films...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je daadwerkelijk bent"
en je kon niet zingen zei jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net zoals een poging tot meezingen doen bij Bublé
Daarom ook een poging tot.quote:
Ik heb idd soms wel eens een mening over bepaald getrut van bepaalde mensen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet met ze door één deur kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je heel vaak sarcastisch bent, maar ik het gevoel heb dat je daartussen door toch wel je mening laat merken.
[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen alleen maar virtueel kent.quote:Ik gooide je in een hele grote groep. En ik denk van wel..
quote:
vertelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach.
Mijn beeld over jou is ook erg amusant.
En wat is er mis met flirten?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb idd soms wel eens een mening over bepaald getrut van bepaalde mensen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet met ze door één deur kan.
Zal ik als hopeloos zielig depressief tienertje van 17 dan maar zeggen dat ik je dan maar snel in t echt moet leren kennen? Doe ik nog een beetje mee aan de beeldvorming.quote:[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen alleen maar virtueel kent.
Ik ben toch voldoende ontwikkeld om te weten dat je niet aan kleine jongetjes mag zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je benadert mij toch niet sarcastisch, ik dacht dat je van me hield, ik dacht er potentie inzat.
*snif*
Dan ga je lekker aan CDP zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben toch voldoende ontwikkeld om te weten dat je niet aan kleine jongetjes mag zitten.
Ik heb je geen hopeloos zielig depressief tienertje van 17 genoemd. Wel de dingen in zijn context blijven zien héquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
[..]
Zal ik als hopeloos zielig depressief tienertje van 17 dan maar zeggen dat ik je dan maar snel in t echt moet leren kennen? Doe ik nog een beetje mee aan de beeldvorming.
Nee jij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je geen hopeloos zielig depressief tienertje van 17 genoemd. Wel de dingen in zijn context blijven zien hé
En jij bent ontwikkeld wil je zeggen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ga je lekker aan CDP zitten.. Die is namelijk wel zielig en single. En nog ontwikkeld ook.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij niet.
Ik zie dingen helemaal helder hoor.
Volgens mij is ie nog volop in ontwikkelingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij bent ontwikkeld wil je zeggen?
Neuh. Ontwikkelde mensen stinken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij bent ontwikkeld wil je zeggen?
Kijk je uit met die vork?quote:
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog volop in ontwikkeling
als je het niet kunt moet het ook niet doenquote:
Natuurlijk, ik zou mijn medeforummer (is dat een woord?) niet willen lekprikken.quote:
Er is helemaal niemand.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je het niet kunt moet het ook niet doen
beter voor de sfeer in huis
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zou mijn medeforummer (is dat een woord?) niet willen lekprikken.
]quote:
voor sommige mensen is flirten een sportquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar goed, wat is er mis met flirten?
Laten we het daar eens over hebben.
Als ik zeg dat iemand er geil uitziet is dat een mening die ik geef en dat hoeft nog geen flirten te zijn of heb ik als enige die afwijking en zou dat soort meningen eigenlijk moeten inslikken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor sommige mensen is flirten een sport
vissen en teruggooien, jagen voor de sport niet voor de prooi
de ferrari?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Enzo.
ow omdat ik er niet geil uit zie, mag ik dat niet zeggen!!!quote:
?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow omdat ik er niet geil uit zie, mag ik dat niet zeggen!!!
ligt er aan hoe je dat zegtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand er geil uitziet is dat een mening die ik geef en dat hoeft nog geen flirten te zijn of heb ik als enige die afwijking en zou dat soort meningen eigenlijk moeten inslikken?
sloeg je jeuj niet op mijn opmerking?quote:
Nopequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sloeg je jeuj niet op mijn opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |