Sweet Dreams Waxxerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
nee seizoen 5quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stroekie? Hoe kom je al aan ep 5?
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapotquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Geeft estafette stokje door aan Davidov zodat ik kan gaan pitten"
Als je hem zat bent leg je dat stokje gewoon bij BB_Koning neer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapot
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee seizoen 5
en daarvan heb ik epsisode 0 1 en 2 gezien en nu 3 en 4 klaar staan voor viewing morgen of verderop deze week
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenmaar dacht dat je t over ep 5 had..want die kwam vannacht pas
DHW was leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijn![]()
I will take that as an orderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
Stroekie, je mag gaan slapen, wij houden alles hier wel in het gareel![]()
Jerruhquote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Awwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wonderer, ik ben gehypnotiseerd door je verhaal
Gay films von dik al enige tijd leuk, maar gay literatuur vanaf nu ook![]()
* doet mondje openquote:
enquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wonderer, ik ben gehypnotiseerd door je verhaal
Gay films von dik al enige tijd leuk, maar gay literatuur vanaf nu ook![]()
wel eens op andere site's gekeken? ( en daar een verhaaltje als test neergeplempt wonderer?)quote:
studiereis, we gaan o.a. naar hetwimbledonstadion dat nu wordt gebouwd (of wembley, ff vergeten) en wij mogen er in!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat leuk
Weekje ertussenuit of zaken![]()
![]()
Ik kan me drie sites herinneren... welke bedoel je? SWB?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
* doet mondje open![]()
[..]
en
[..]
wel eens op andere site's gekeken? ( en daar een verhaaltje als test neergeplempt wonderer?)
*gooit snoep terug zoals altijd door kinderen wordt gedaan als Sinterklaas op bezoek komt*quote:
Jeeeee, de architectuur bestuderen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
studiereis, we gaan o.a. naar hetwimbledonstadion dat nu wordt gebouwd (of wembley, ff vergeten) en wij mogen er in!
*BB_Koning verdient net als die stoute kinderen de roequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*gooit snoep terug zoals altijd door kinderen wordt gedaan als Sinterklaas op bezoek komt*![]()
nopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me drie sites herinneren... welke bedoel je? SWB?
Het zou een straf zijn als ik de roe niet zou krijgen, tovenaar:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*BB_Koning verdient net als die stoute kinderen de roe![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je hem nog ergens anders wat tegengekomen. Ja, nifty... goeie herinneringen aanquote:
Doegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
ok ik ga slapen.
Morgen weer een dag vol genot
Dank je wel, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik probeer het namelijk zo realistisch mogelijk te maken, en herkenbaar voor zowel homo's als hetero's.quote:
Ken je homo'tjes aan wie je hun ervaringen vraagt of verzin je dit allemaal zelf? Ik heb het dan over de gevoelens die ze tijdens hun ontwikkeling krijgen, BB is slim genoeg om te snappen dat je de verhalen in ieder geval wel zelf verzonnen hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik probeer het namelijk zo realistisch mogelijk te maken, en herkenbaar voor zowel homo's als hetero's.
Ik wil hier nog wel es een vraag neerleggen, maar ik geloof dat dat niet altijd gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ken je homo'tjes aan wie je hun ervaringen vraagt of verzin je dit allemaal zelf? Ik heb het dan over de gevoelens die ze tijdens hun ontwikkeling krijgen, BB is slim genoeg om te snappen dat je de verhalen in ieder geval wel zelf verzonnen heb
torrentsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Arthur![]()
Ik kan niet wachten tot Brokeback Mountain in de bios is![]()
![]()
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...quote:
Ik heb ook vaak mn slome momentenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dus seruieus twee seconden lang "kun je dat eten?"...
Films wil ik minstens op de tv zien en niet op de pc. (Ik bedenk me net dat je de film kunt branden op dvd en dan op de tv kunt kijken.)quote:
techniek staat voor niets..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Films wil ik minstens op de tv zien en niet op de pc. (Ik bedenk me net dat je de film kunt branden op dvd en dan op de tv kunt kijken.)![]()
Ik wacht wel op de bios.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
BBM is mooi![]()
( jah.. maakt een indruk / sleept je mee )
Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de bios.
"Witgloeiende energie balde zich al samen in zijn onderbuik. Als hij niet oppaste, zou hij zijn kruit verschieten voor hij Frederik kon bewijzen dat hij dit waard was."
Hoe cliche is dat?
Ja, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk
Ik heb 2 verhalen gelezen, de rest komt morgen![]()
Moet ik trouwens een lievelingsverhaal uitkiezen om als fan op je site te komen?![]()
ok, ik heb een optie "ik kan niet kiezen" toegevoegdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijkMaar je kan ook gewoon de bovenste kiezen en later even vragen of ik het aanpas, mocht je smaak veranderen.
Oooo wat lief dat je me daar mee naartoe neemtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Arthur![]()
Ik kan niet wachten tot Brokeback Mountain in de bios is![]()
![]()
Wįt moet ik er af halen dan?quote:
Wat enorm is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wįt moet ik er af halen dan?
*niet al te intelligent kijk*
Vul je het formulier wel in drievoud in?quote:
Yups! Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je het formulier wel in drievoud in?
Ik dacht dat je het in viervoud ging doen.quote:
Nee, zo bureaucratisch ingesteld zijn we nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het in viervoud ging doen.
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.
Overgenomen van een ex.
Nog steeds m'n huidige ex dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]badderen
ex als in ex voor diegene die je nu al jaren hebt of ex als in ex dat die ene van die jaren nu een ex is?
Ja en heerlijke amandel olie in het waterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan lang badderen. Met muziek erbij.
Overgenomen van een ex.
dat van mij is de komdende middag beschikbaar hoorquote:
Dan ga ik liever naar m'n ouders of vriend toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van mij is de komdende middag beschikbaar hoor
leg je straks toch gewoon weer de sleutel terug onder de deurmat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |