LOL khad nog gelijk ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef petre86 het volgende:
mogguh.. had ik er nou vandaag eerder ut gemoeten of droom ik dat?
Ik heb het erg naar mn zin.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo, is het gezellig hier?
Oh gelukkig...ben blij dat je het nog wel een beetje door heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet het.. Het kan me niet schelen dat CDP niet op me reageert, ik wil het gewoon kwijt.
Ik ben niet dom hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh gelukkig...ben blij dat je het nog wel een beetje door heb.![]()
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je je voordoet."quote:
Ja, dat is aan de andere topicpuber besteed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je je voordoet."
je kijkt teveel James Bond films...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan ben je slimmer dan je je voordoet.....en om John Cleese te "quoten" "Dat is nog altijd beter dan je slimmer voordoen, dan je daadwerkelijk bent"
en je kon niet zingen zei jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net zoals een poging tot meezingen doen bij Bublé
Daarom ook een poging tot.quote:
Ik heb idd soms wel eens een mening over bepaald getrut van bepaalde mensen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet met ze door één deur kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je heel vaak sarcastisch bent, maar ik het gevoel heb dat je daartussen door toch wel je mening laat merken.
[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen alleen maar virtueel kent.quote:Ik gooide je in een hele grote groep. En ik denk van wel..
quote:
vertelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach.
Mijn beeld over jou is ook erg amusant.
En wat is er mis met flirten?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb idd soms wel eens een mening over bepaald getrut van bepaalde mensen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet met ze door één deur kan.
Zal ik als hopeloos zielig depressief tienertje van 17 dan maar zeggen dat ik je dan maar snel in t echt moet leren kennen? Doe ik nog een beetje mee aan de beeldvorming.quote:[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen alleen maar virtueel kent.
Ik ben toch voldoende ontwikkeld om te weten dat je niet aan kleine jongetjes mag zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je benadert mij toch niet sarcastisch, ik dacht dat je van me hield, ik dacht er potentie inzat.
*snif*
Dan ga je lekker aan CDP zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben toch voldoende ontwikkeld om te weten dat je niet aan kleine jongetjes mag zitten.
Ik heb je geen hopeloos zielig depressief tienertje van 17 genoemd. Wel de dingen in zijn context blijven zien héquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
[..]
Zal ik als hopeloos zielig depressief tienertje van 17 dan maar zeggen dat ik je dan maar snel in t echt moet leren kennen? Doe ik nog een beetje mee aan de beeldvorming.
Nee jij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je geen hopeloos zielig depressief tienertje van 17 genoemd. Wel de dingen in zijn context blijven zien hé
En jij bent ontwikkeld wil je zeggen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ga je lekker aan CDP zitten.. Die is namelijk wel zielig en single. En nog ontwikkeld ook.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij niet.
Ik zie dingen helemaal helder hoor.
Volgens mij is ie nog volop in ontwikkelingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij bent ontwikkeld wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |