Van jou krijg k het natuurlijk alleen maar heet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu al? Het begint net weer koud te worden.
witheet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Van jou krijg k het natuurlijk alleen maar heet.
quote:
laat je je nu ook nemen door de tuinman?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef TehRockstar het volgende:
Kindertjes naar school gebracht, boodschapjes gedaan, metnieuwe werkster
gepraat.
Totally Huisvrouw.
Ik ben wel toe aan een groupie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet je delen met iemand
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een groupie.
Als hij er zo uitziet als die gast in DHW. Danku vriendelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
laat je je nu ook nemen door de tuinman?
"jalours is, want er lopen hier helemaal geen lekkere collega's"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
Hmmm...
En de laatste lekkere collega hier is ook vertrokken
Ik heb eigenlijk nog nooit Chinezen als tuinman zien werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als hij er zo uitziet als die gast in DHW. Danku vriendelijk.![]()
wellus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit Chinezen als tuinman zien werken.
Hier nu ook niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"jalours is, want er lopen hier helemaal geen lekkere collega's"![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
wellus!
die herel uit karate kid was toch tuinman? ( of iig in de tuin bezig)die dikke ouwe kale..
Jij zou al helemaal ruimdenkend moeten zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een chinees in een tuin met franse invloeden?
welke keuken zou die lekker vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een chinees in een tuin met franse invloeden?
Mijn interesse voor de chinees gaat dan ook niet verder dan nummer 24.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zou al helemaal ruimdenkend moeten zijn!
Semi-Amsterdammer!
Je voudrais une babi pangang...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
welke keuken zou die lekker vinden?
chinees of frans?
Sinds wanneer zijn Indonesische mensen zwart? Ze is geel.quote:
goedemorgen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef Waxxer het volgende:
*tring*
Yeah, Cup a Soup indeed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah, Waxxer, my constant reminder that Darwin was right!
Mail die Limburger eens voor mij, mijnheer. Met de KPN an sich heb ik verder NIETS te maken!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
waarmee kan ik u vn dienst zijn?
Wat een raar dictee heb jij op school?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef TehRockstar het volgende:
Piemel. Kut. Hoer. Slet.
Dikke anus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een raar dictee heb jij op school?!
Verkoopt u hier ook kussentjes ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
waarmee kan ik u vn dienst zijn?
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een raar dictee heb jij op school?!
Kunnen ze er überhaupt wel praten dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.
Vandaar dat de gemeente zich niet waagt aan een tevredenheidsonderzoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo praten ze nou eenmaal in Zaanstad.
Nee, de kans is groot dat 90% van de antwoorden of kut of slet of dikke anus is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vandaar dat de gemeente zich niet waagt aan een tevredenheidsonderzoek.![]()
Ligt eraan of ze wat in de mond hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kunnen ze er überhaupt wel praten dan?
dat behoord niet tot mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mail die Limburger eens voor mij, mijnheer. Met de KPN an sich heb ik verder NIETS te maken!
u spreekt met de adsl helpdeskquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verkoopt u hier ook kussentjes ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twaalf jaar na nu vind ook jij dit geen humor meer.
Wil ik dat weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze wat in de mond hebben.
Neequote:
Was er al bang voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
Ik ken daar trouwens ook geen goede Chinees.
Is eentje in de Peperstraat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
lig je nou nog niet op bedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee
Als ik aan de Peperstraat denk denk ik aan het Broodje van Dick en daar wil ik eigenlijk helmaal niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is eentje in de Peperstraat.En eentje op dat Rozenhof.
Ik ben ook meer een type wat liever Mexicaans eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was er al bang voor
Vraag me af of je dat wel zou willen eigenlijk...
Mexicaans, Argentijns, Indisch, Macedonisch, Grieks... Love itquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een type wat liever Mexicaans eet.
Ieuw, daar moet je ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik aan de Peperstraat denk denk ik aan het Broodje van Dick en daar wil ik eigenlijk helmaal niet aan denken.
Je bent wederom weer een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mexicaans, Argentijns, Indisch, Macedonisch, Grieks... Love it![]()
However, I do like Chinese...
The food, that is...
Weet je toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent wederom weer een man naar mijn hart.
Zullen we gaan luchen?
Zo goed ken ik Zaandam nou ook weer niet en aangezien Chinatown hier om de hoek lig ga ik echt niet naar Zaandam afreizen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, daar moet je ook niet aan denken..
Maar bij de rozenhof is een toko.en die eigenaresse heeft een lekkere zoon en nog lekkerdere kippasteitjes.
![]()
![]()
Tussen 12 en 2.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Weet je toch?
Wanneer heb je tijd?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo goed ken ik Zaandam nou ook weer niet en aangezien Chinatown hier om de hoek lig ga ik echt niet naar Zaandam afreizen.
Je moet hem gewoon een keer keihard aan hem gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Zaandam is kut maar ik kan daar wel elke dag roti halen en naar die zoon gluren.
Wat?! Nee! Straks warmt hij m'n kippasteitjes niet meer op of stopt hij er arsenicum in ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon een keer keihard aan hem gaan zitten.
Je weet nu al niet hoe hij ze opwarmt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?! Nee! Straks warmt hij m'n kippasteitjes niet meer op of stopt hij er arsenicum in ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet nu al niet hoe hij ze opwarmt.
Alblasserdam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:net5
"welke stad zoeken we?
A . . . . . DAM "
appingedamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:net5
"welke stad zoeken we?
A . . . . . DAM "
Das niet waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, niemand wilde met me mee.
appingedam en dan de woonkamer van een appingedamse schone waarin een poster hangt van de prinsengrachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
(met als achtergrond de prinsengracht)
mer 1 zin al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je herkende er de Herman Finkers speech over klanttevredenheid bij de V en D niet in?
Maar hier tegenover zit de Bijenkorf en daar hebben ze kussentjes in alle kleurenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
mer 1 zin al?
nu wel
de hema toch? die maar 3 kleuren had oid..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hier tegenover zit de Bijenkorf en daar hebben ze kussentjes in alle kleuren
en weer verlaat tevreden een klant het pand![]()
buiten is het koud jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
Het is koud.. *kachel hoger zet, deken omsla.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |