Die spieren van Noca boezemden toch wel enige angst in ....quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje? Terugrijden? Das het slechtste wat je kunt doen man.
Is het al vrijdag?
Waar zijn de hoffelijkheden geblevenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boez en ik moeten geunband worden.
Mensen doen ook niet aardig meer
Dat mag zij helegaar niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
BLuezz kan jij de nr ff wijzigen in de TT weizigen in 1060 ipv 1050
Temming op de Jacobstraat schijnt wel aardig wat shirts te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef VoreG het volgende:
Eilanden weet jij toevallig of er een winkel is in Utrecht waar je oude voetbalshirts kan kopen (of nieuwe) voor niet teveel geld?
Jacobstraat? Waarsda?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temming op de Jacobstraat schijnt wel aardig wat shirts te hebben
Dat is de straat tussen de Bijenkorf en C&A, tegenover Vredenburg. Maar voor Temming moet je wel een meter of 300 verder zijn.quote:
Johnny Bravo mode: Check the packs! hu hu hu!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die spieren van Noca boezemden toch wel enige angst in ....![]()
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is de straat tussen de Bijenkorf en C&A, tegenover Vredenburg. Maar voor Temming moet je wel een meter of 300 verder zijn.
Zeg, ik ben um al bijna 3 uur kwijt elke keer!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Zorg dan ook dat Noca wat langer met die apparaten in de sportschool bezig is!![]()
Die weet meneer weer te liggen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?.
Vlakbij de Mac ookquote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die weet meneer weer te liggen hoor
Ja, maar wel de andere kant op ... je moet de straat in waar o.a. Mycom gevestigd isquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?.
OK OK Ik ga de volgende keer wel vroeger van huis weg *zucht*quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, ik ben um al bijna 3 uur kwijt elke keer!
What a surprisequote:
Je leert snelquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK OK Ik ga de volgende keer wel vroeger van huis weg *zucht*
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, maar wel de andere kant op ... je moet de straat in waar o.a. Mycom gevestigd is
Broodje Marioquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Broodje Mario is er ook niet ver vandaan!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?
La Vie, doet me denken aan een kansloze discotheek hier in de stad. Als je buitenkomt weet je pas weer dat je in Nederland bent, binnen denk je wel andersquote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?
De bijenkorf en de raad van de kinderbescherming (mijn werkgeverquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
La Vie, doet me denken aan een kansloze discotheek hier in de stad. Als je buitenkomt weet je pas weer dat je in Nederland bent, binnen denk je wel anders.
Maar je moet het niet teveel eten of 's ochtends vroeg met een katerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En een stuk gezonder dan KFC of Mac!
Dat heb je denk ik door drukte gemist, ik ga ook sinds vorige week. Eerst 1 keertje per week, met een collegaatje, niet met Noca, die heeft al een sportmaatjequote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef Eilanden het volgende:
Ben je trouwens geen sportschoolliefhebber Clau? Geen zin om met Noca mee te gaan?
na Ijsmeis ga je nu ineens Nikky proberen te versieren?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lieve lieve Nikky
Hoffelijkheid is my middlename, ik probeer het tenminste aardig
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik door drukte gemist, ik ga ook sinds vorige week. Eerst 1 keertje per week, met een collegaatje, niet met Noca, die heeft al een sportmaatje
Die hebben wij hier ook, maar wij zijn voor Total Workout gegaan. We gaan dus wel naar dezelfde. Ik moet gewoon ff uitvinden wat voor mij het beste is, misschien dat ik tzt dan ook een dag samen met Noca kan.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin en ik hebben niet al te lang geleden een kijkje in Utrecht genomen bij Fitness First, een grote keten die hier in het Utrecht-stadion zit. Prijzig, maar ziet er erg goed uit. Als alle beslommeringen achter de rug zijn, gaan we daar wellicht beginnen.
Ooit moet het gaan lukkenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na Ijsmeis ga je nu ineens Nikky proberen te versieren?
*Hetzelfde doet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
eens de herhaling van koppensnellers kijken, kijken of het wat is
Inderdaad, ben ook erg blij dat m'n collega meegaatquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Het is wel belangrijk om een maatje te hebbenLeuker dan het alleen doen
SCHat kom je speciaal nog ff buurten om me een nachtkuSCH te geven? Wat lief!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
morgen is het dinsdag
om even in de sfeer van de TT te blijven
vechten? vechten? ze is van mij ja!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SCHat kom je speciaal nog ff buurten om Noca een nachtkuSCH te geven? Wat lief!
Twee wanhopige vrijgezellen vechten nu om een damequote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vechten? vechten? ze is van mij ja!
Zolang je geen messen gebruiktquote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vechten? vechten? ze is van mij ja!
Dik Trom en Billie Turf in de bochtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Twee wanhopige vrijgezellen vechten nu om een dame![]()
Oh sorry, ik dacht toch echt dat ik die hand weer terug gegeven had aan de rechtmatige eigenaresse.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Ho es even, wiens hand steekt daar uit golfers broekzak
Ik ook verdommequote:
alleen mn Vietnam techniekenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zolang je geen messen gebruikt
ik ookquote:
Kun je misschien bij Spijkerman in de redactie? De NCRV zal wel moeten gaan bezuinigen met die nieuwe plannenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut - dan doe ik toch echt iets fout.
Talpaniveau![]()
Leuker dan Jack iig.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef rubbereend het volgende:
pokeren begint weer op Veronica
*ril*quote:
Plek waar je merchandise koopt? Waar fans afspreken voor de match?quote:
Wie is er wag dan ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Ik ben fan.
Jammer dat de kleurrijke users weggaan, hoe leip ie ook is.
Die opschepper, i-spy.quote:
Inderdaad, maar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
Maar hoe en zo, oude account niet werkt, hoe kan? Niet snap.
Vaag.
Eugene? Jij ook hier?quote:
En dan zitten wij nog niet eens in een tehuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:40 schreef tong80 het volgende:
Volgens NOVA drinken de bejaarden te weinig in de tehuisen.
Hebben ze vast niet gepeild bij Ramses.
Trusten Hoolers.
quote:Jongen (13) neergeschoten in Dreumel
Uitgegeven: 23 januari 2006 19:26
Laatst gewijzigd: 23 januari 2006 22:44
DREUMEL - Een 13-jarige jongen uit het Gelderse Dreumel is zondagavond in een woning aan De Bouwing door een onbekende neergeschoten. De jongen is in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis gebracht. Hij is inmiddels buiten levensgevaar, zo heeft een woordvoerster van de politie maandagavond pas bekendgemaakt.
Volgens getuigen verscheen om kwart over tien zondagavond een onbekend persoon bij de woning. Die opende het vuur op de jongen, die binnen was. Even later kreeg de politie een melding van een brandende scooter op de dijk vlakbij de woning aan De Bouwing. De scooter was onbeheerd achtergelaten.
Of er een verband bestaat tussen de brandende scooter en het schietincident kan de politiewoordvoerster niet zeggen. De politie werkt met twintig rechercheurs aan de zaak.
Zondagavond is al een buurt- en een sporenonderzoek gehouden, wat maandag is voortgezet. Ook is met een speurhond gezocht.
en altijd maar kankeren over de grote stadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een dorp verder, morgen eens de plaatselijk tam tam afluisteren, dr zullen vast de wildste geruchten de ronde doen
Dreumel wordt hier niet voor niets de achterbuurt genoemdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en altijd maar kankeren over de grote stad
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dreumel wordt hier niet voor niets de achterbuurt genoemd
het Paradijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
UiteraardHoe wordt Wamel dan wel niet genoemd?
wie dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:
Op SBS en Veronica is een bekende fokker te zien
Nouquote:
SCHquote:
Thee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
iemand zin in koffie??
Klote... laat het maar FF lekker doorvriezen , maja dat kan dus blijkbaar niet meer in NLquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef rubbereend het volgende:
jammer, maar het einde van het vriesweer is alweer in zichtzo schiet het niet op
Liever niet, donderdag heb ik een 'teambuilding-dag' met school. Complete dag buiten op de heiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klote... laat het maar FF lekker doorvriezen , maja dat kan dus blijkbaar niet meer in NL![]()
En dan belt vrijdag iedereen af wegens ziektequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Liever niet, donderdag heb ik een 'teambuilding-dag' met school. Complete dag buiten op de hei.
Dat hoeft niet, men komt niet, er staat ook niks op het rooster dan trouwens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En dan belt vrijdag iedereen af wegens ziekte
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef Blumchen het volgende:
Hoi hools
* Blumchen is nog steeds ziek, vandaag maar een dagje thuis gebleven...
Ik doe niet aan spammen......quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
*SPAM*
*SPAM*
*SPAM*
*SPAM*
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/21031
*SPAM*
*SPAM*
*SPAM*
*SPAM*
met dank aan nuongirl
wat doe jij nou ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef Eilanden het volgende:
Ik doe niet aan spammen......
*kuch* Het debuut van Bjoro *kuch*
quote:
Kopje koffie Bjoro?quote:
lekker ! en heb je voor Maud ook een flesje ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kopje koffie Bjoro?![]()
Ik zet gelijk even de radio wat harder, Traffic van Tiësto wordt nu gespeeld
Dit?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker ! en heb je voor Maud ook een flesje ?
ja tuurlijk dit was mijn debuut...en dan speel je meestal nooit de hele wedstrijdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:59 schreef Lionheaad het volgende:
Is de volgende iets langer Bjoor??
Begin was goed, midden was matig...maar het einde heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja tuurlijk dit was mijn debuut...en dan speel je meestal nooit de hele wedstrijd
kan me voorstellen dat je net geamuseerd zit te lezen en dat het dan alweer afgelopen is, dan lijkt het kort
toen sliep je al ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begin was goed, midden was matig...maar het einde heb ik niet gezien
Ik heb een kwartier staan te bellen bij -6....toen dacht ik ik maak mezelf wel lekker warm en ben naar de 3 gezusters gegaan !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:04 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor. Welk excuus heb je nu weer?
Is het al vrijdag?
SCHmoesjes!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier staan te bellen bij -6....toen dacht ik ik maak mezelf wel lekker warm en ben naar de 3 gezusters gegaan !
vandaag ben ik V-R-I-J
Wat doe ik nu weer verkeerd?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgnes mij ben je soms vrij grof
En dat is zeker ook alles wat je gaat doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Zit weer op stage.
Ga zo eens naar de groothandel, 2 pc's hebben Microsoft Update gedaan en dat was het tot nu toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En dat is zeker ook alles wat je gaat doen![]()
leggie noch gestrek ?quote:
2 jaar op zijn vroegst ja. Ik ben ff op zoek naar het stukje bij Kassa, dr zaten ook nogal wat haken en ogen aan omdat je dus ook aan de digitale tv moet enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Het WK wordt uitgezonden in HD. De X-box360 werkt ook op HD. Het komt langzaam op gang. Over een jaar of 2 zal alles wel HD zijn
Na het WK zullen het enkele (buitenlandse) zenders zijn die HD gaan uitzenden. Volgens Kassa is het niet zo dat over enkele jaren al alles in HD beschikbaar is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Het WK wordt uitgezonden in HD. De X-box360 werkt ook op HD. Het komt langzaam op gang. Over een jaar of 2 zal alles wel HD zijn
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/kassa/bb.20060114.asf?start=0:16:29.446&end=0:26:58.445quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 jaar op zijn vroegst ja. Ik ben ff op zoek naar het stukje bij Kassa, dr zaten ook nogal wat haken en ogen aan omdat je dus ook aan de digitale tv moet enzo.
hallo we zitten in nederlandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
beide zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, als je al kijkt naar de resolutiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Kan er iemand mij adviseren betreffende mijn televisie-aankoop.
Heb de volgende twee opties:
1. http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257053002E163F.htm
2. http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257074004C88E6.htm
Nummertje 1 is volgens de winkel niet "HD klaar", maar aan de andere kant zou het er toch wel weer op kunnen, nummertje 2 is het wel.
Nu zit er circa ¤ 200,- verschil tussen deze twee toestellen, wat 'm puur in dat "HD verhaal" zou zitten. Kan iemand mij in normale bewoordingen uitleggen wat het inhoud en of ik het überhaupt nodig heb?
digitale tv kan nu al, en als de mogelijkheid bij jou bestaat zou ik het ook zeker doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 jaar op zijn vroegst ja. Ik ben ff op zoek naar het stukje bij Kassa, dr zaten ook nogal wat haken en ogen aan omdat je dus ook aan de digitale tv moet enzo.
WK wordt toch in HD uitgezonden en de Xbox werkt heeft beter beeld op een HD TV. Wat heeft dat met Nederland te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hallo we zitten in nederland![]()
heb het over de omroepen in nederland, voor die op hd zijn overgestapt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
WK wordt toch in HD uitgezonden en de Xbox werkt heeft beter beeld op een HD TV. Wat heeft dat met Nederland te maken
Ik ben er!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer die altijd 6jes haalt (5.6 tot en met 6.9 zeg maar) heeft een 8.5 gehaald voor een tentamenWat een grap. Wel relaxed.
* BliksemSchigt geeft een rondje![]()
En krijg je nu meer studiepunten? Nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer die altijd 6jes haalt (5.6 tot en met 6.9 zeg maar) heeft een 8.5 gehaald voor een tentamenWat een grap. Wel relaxed.
* BliksemSchigt geeft een rondje![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En krijg je nu meer studiepunten? Nee!Relaxed man
![]()
Chillquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga nu trainen. Kamer komt vrij per 23feb.
Spreek je vanavond er wel even over.
En dat is juist het gevaar waarvoor we moeten oppassenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net Ivoorkust zien spelen, die hoeven we niet te vrezen.
je snapt toch ook wel als vom zegt dat hij gaat voetballen, hij gewoon in de kantine gaat zuipenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaat het door dan? Bevroren veld![]()
Das mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net Ivoorkust zien spelen, die hoeven we niet te vrezen.
Rukken op het eerste gedeelte?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:50 schreef JaWi het volgende:
Owh ja, ik heb Handboek Hooligan gekregen, vanavond maar eens in beginnen.
Hier ook niet al te best inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:51 schreef Suijk het volgende:
Beetje traag is Fok, of ben ik weer de enige?
Unibet? Waar vind ik hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
7 uur is er nog een free roll, don't forget, er zijn al 7000 voor u
Heb jij dat nodig danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:50 schreef JaWi het volgende:
Owh ja, ik heb Handboek Hooligan gekregen, vanavond maar eens in beginnen.
Ik heb alleen nog even de achterkant gelezen, leek me wel aardig. Zijn een paar gebundelde boeken tochquote:
Doet het hier weer prima.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Nee, Fok is retetraag momenteel en kent ook uitval.
Jawohl, eerste gedeelte is Ajax.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog even de achterkant gelezen, leek me wel aardig. Zijn een paar gebundelde boeken toch
Ah ok. Dat stuk over Euro 2000 leek me ook wel grappig. Ach dingen krijgen is nooit vervelendquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jawohl, eerste gedeelte is Ajax.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Vandaag eerste echte werkdagje weer - meteen maar 2 weekjes vakantie aangevraagd (laatste week OS en de week daarna)
ook dat artikel gelezen waar die link van mij naar verwijsde?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben iig wat wijzer over het hele HD verhaal, als ik hier zo de reacties lees!
Dat zijn de lastige dagen, Maar de deadline is gewoon gehaald, begrijp ik ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Bizar dagje achter de rug, paar uur stroom uitval en als klap op de vuurpijl begaf de server het ook nog eens. Was dus in korte tijd veel produceren.
Yupz! Moet zeggen dat het de keuze er niet makkelijker op maakt, ik wil die tv toch zeker 5+ jaar aanhouden, en ik kan moeilijk inschatten hoe snel dat HDTV eraan komt. Ik begrijp ook dat je straks een kastje of iets dergelijk nodig hebt om alles digitaal te ontvangen (anders krijg je toch nog het oude beeld), weet ook niet wat dat gaat kosten. En hoe die gozer in de winkel zei, kon je met dat iets goedkopere model ook straks gewoon HDTV ontvangen, het mocht er alleen niet opstaan. Beide tv's waren op het oog qua scherpte gelijk, heb geen flauw benul hoeveel verschil er daadwerkelijk zit in die resoluties!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef pascalheister het volgende:
ook dat artikel gelezen waar die link van mij naar verwijsde?
Jazeker, gelukkig stond er al veel klaar dat nog niet gepubliceerd was. Verder is een beetje druk op de ketel nog niet eens zo verkeerd. Toch was het lekkerder geweest als alles liep zoals het zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn de lastige dagen, Maar de deadline is gewoon gehaald, begrijp ik ?
Nou, ik weet ook nog wel iets met spelers en hele stoere mannen jongens in Amsterdam.quote:
Ja, zo ken ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nou, ik weet ook nog wel iets met spelers en hele stoere mannen jongens in Amsterdam.![]()
dat heeft dus weer met de hdtv resolutie te maken, hoe meer resolutie hij aan kan hoe meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz! Moet zeggen dat het de keuze er niet makkelijker op maakt, ik wil die tv toch zeker 5+ jaar aanhouden, en ik kan moeilijk inschatten hoe snel dat HDTV eraan komt. Ik begrijp ook dat je straks een kastje of iets dergelijk nodig hebt om alles digitaal te ontvangen (anders krijg je toch nog het oude beeld), weet ook niet wat dat gaat kosten. En hoe die gozer in de winkel zei, kon je met dat iets goedkopere model ook straks gewoon HDTV ontvangen, het mocht er alleen niet opstaan. Beide tv's waren op het oog qua scherpte gelijk, heb geen flauw benul hoeveel verschil er daadwerkelijk zit in die resoluties!
Ach gosquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
#%^*#&%^@#*)%^)#(*$^
Tilburg verwelkomt 200.000e inwoner
Ik ben het niet
Mijn enige vraag is gewoon of het de moeite is om op een tv van 1000e een extra 200e te betalen nu, zodat je dat HDTV hebt. En dat ben ik nu een beetje aan het peilen her en der!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef pascalheister het volgende:
dat heeft dus weer met de hdtv resolutie te maken, hoe meer resolutie hij aan kan hoe meer mogelijkheden
Wat was jouw nummertje?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
#%^*#&%^@#*)%^)#(*$^
Tilburg verwelkomt 200.000e inwoner
André Sierenveld. Talentje, 17 jaar indd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ik zag op RNN 7 de beelden. Wedstrijd van de week: Kloetinge - Excelsior Maassluis.
Raar ventje voor de microfoon, ene André. Leek wel 16 ofzo. Met een matje. Was basisspeler.
nee maar moest meteen aan die reclame denken toen jij het over dat matje had !quote:
Vooraf zou ik zeggen neem gewoon een bepaald budget, dan kun je rond die prijs een aantal tv's zoeken en vergelijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn enige vraag is gewoon of het de moeite is om op een tv van 1000e een extra 200e te betalen nu, zodat je dat HDTV hebt. En dat ben ik nu een beetje aan het peilen her en der!
Oooooooooooow ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vooraf zou ik zeggen neem gewoon een bepaald budget, dan kun je rond die prijs een aantal tv's zoeken en vergelijken.
Kijk een hdtv die je nu koopt, zal over een tijd weer (beter) ontwikkeld zijn. Hetzelfde geldt voor duurdere modellen.
Ik zou iig die resoluties uit dat artikel in de gaten houden, mocht je echt hdtv willen zien.![]()
Jammer! Kerkrade vond ik nu echt een ideale locatie voor dit soort evenementen! (En het was lekker dichtbij!)quote:Geen EK in R'dam en Eindhoven
Rotterdam, Eindhoven, Kerkrade, Leeuwarden en Sittard-Geleen zijn afgevallen in de race om de wedstrijden voor het Europees kampioenschap voetbal voor spelers onder 21 jaar in 2007. Den Bosch, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem, Emmen, Groningen en Heerenveen zijn de nog overgebleven kandidaten.
De laatstgenoemde steden hebben nog twee weken de tijd om hun promotieplannen voor het evenement toe te lichten aan de KNVB. De nationale bond zal in maart vier steden overdragen aan de Europese bond UEFA.
Nederland werd in december boven dertien andere landen gekozen in de strijd om het EK onder 21. Het Oranje voor voetballers is die na 1 januari 1984 zijn geboren, is als gastland sowieso gekwalificeerd voor het toernooi.
Okee, op die manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar moest meteen aan die reclame denken toen jij het over dat matje had !
Dan kijk je de halve finale van Oranje maar weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef JaWi het volgende:
Mijn opa en oma plannen het feest voor hun 50-jarige huwelijk precies met een mogelijke kwartfinale van het Nederlands Elftal op het WK.
De kwartfinale van Nederland ga ik dus nooit van mijn leven missen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kijk je de halve finale van Oranje maar weer.
Terecht idd. Gelukkig is er in de familie niemand jarig/getrouwd in die periode als ik het goed hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
De kwartfinale van Nederland ga ik dus nooit van mijn leven missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |