Die spieren van Noca boezemden toch wel enige angst in ....quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje? Terugrijden? Das het slechtste wat je kunt doen man.
Is het al vrijdag?
Waar zijn de hoffelijkheden geblevenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boez en ik moeten geunband worden.
Mensen doen ook niet aardig meer
Dat mag zij helegaar niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
BLuezz kan jij de nr ff wijzigen in de TT weizigen in 1060 ipv 1050
Temming op de Jacobstraat schijnt wel aardig wat shirts te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef VoreG het volgende:
Eilanden weet jij toevallig of er een winkel is in Utrecht waar je oude voetbalshirts kan kopen (of nieuwe) voor niet teveel geld?
Jacobstraat? Waarsda?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temming op de Jacobstraat schijnt wel aardig wat shirts te hebben
Dat is de straat tussen de Bijenkorf en C&A, tegenover Vredenburg. Maar voor Temming moet je wel een meter of 300 verder zijn.quote:
Johnny Bravo mode: Check the packs! hu hu hu!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die spieren van Noca boezemden toch wel enige angst in ....![]()
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is de straat tussen de Bijenkorf en C&A, tegenover Vredenburg. Maar voor Temming moet je wel een meter of 300 verder zijn.
Zeg, ik ben um al bijna 3 uur kwijt elke keer!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Zorg dan ook dat Noca wat langer met die apparaten in de sportschool bezig is!![]()
Die weet meneer weer te liggen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?.
Vlakbij de Mac ookquote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die weet meneer weer te liggen hoor
Ja, maar wel de andere kant op ... je moet de straat in waar o.a. Mycom gevestigd isquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de markt en de Kentucky Fried Chicken?.
OK OK Ik ga de volgende keer wel vroeger van huis weg *zucht*quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, ik ben um al bijna 3 uur kwijt elke keer!
What a surprisequote:
Je leert snelquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK OK Ik ga de volgende keer wel vroeger van huis weg *zucht*
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, maar wel de andere kant op ... je moet de straat in waar o.a. Mycom gevestigd is
Broodje Marioquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Broodje Mario is er ook niet ver vandaan!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?
La Vie, doet me denken aan een kansloze discotheek hier in de stad. Als je buitenkomt weet je pas weer dat je in Nederland bent, binnen denk je wel andersquote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Andere kant? De kant van de parkeerplaats van Lavie etc.?
De bijenkorf en de raad van de kinderbescherming (mijn werkgeverquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
La Vie, doet me denken aan een kansloze discotheek hier in de stad. Als je buitenkomt weet je pas weer dat je in Nederland bent, binnen denk je wel anders.
Maar je moet het niet teveel eten of 's ochtends vroeg met een katerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En een stuk gezonder dan KFC of Mac!
Dat heb je denk ik door drukte gemist, ik ga ook sinds vorige week. Eerst 1 keertje per week, met een collegaatje, niet met Noca, die heeft al een sportmaatjequote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef Eilanden het volgende:
Ben je trouwens geen sportschoolliefhebber Clau? Geen zin om met Noca mee te gaan?
na Ijsmeis ga je nu ineens Nikky proberen te versieren?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lieve lieve Nikky
Hoffelijkheid is my middlename, ik probeer het tenminste aardig
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik door drukte gemist, ik ga ook sinds vorige week. Eerst 1 keertje per week, met een collegaatje, niet met Noca, die heeft al een sportmaatje
Die hebben wij hier ook, maar wij zijn voor Total Workout gegaan. We gaan dus wel naar dezelfde. Ik moet gewoon ff uitvinden wat voor mij het beste is, misschien dat ik tzt dan ook een dag samen met Noca kan.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin en ik hebben niet al te lang geleden een kijkje in Utrecht genomen bij Fitness First, een grote keten die hier in het Utrecht-stadion zit. Prijzig, maar ziet er erg goed uit. Als alle beslommeringen achter de rug zijn, gaan we daar wellicht beginnen.
Ooit moet het gaan lukkenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na Ijsmeis ga je nu ineens Nikky proberen te versieren?
*Hetzelfde doet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
eens de herhaling van koppensnellers kijken, kijken of het wat is
Inderdaad, ben ook erg blij dat m'n collega meegaatquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Het is wel belangrijk om een maatje te hebbenLeuker dan het alleen doen
SCHat kom je speciaal nog ff buurten om me een nachtkuSCH te geven? Wat lief!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
morgen is het dinsdag
om even in de sfeer van de TT te blijven
vechten? vechten? ze is van mij ja!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SCHat kom je speciaal nog ff buurten om Noca een nachtkuSCH te geven? Wat lief!
Twee wanhopige vrijgezellen vechten nu om een damequote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vechten? vechten? ze is van mij ja!
Zolang je geen messen gebruiktquote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vechten? vechten? ze is van mij ja!
Dik Trom en Billie Turf in de bochtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Twee wanhopige vrijgezellen vechten nu om een dame![]()
Oh sorry, ik dacht toch echt dat ik die hand weer terug gegeven had aan de rechtmatige eigenaresse.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Ho es even, wiens hand steekt daar uit golfers broekzak
Ik ook verdommequote:
alleen mn Vietnam techniekenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zolang je geen messen gebruikt
ik ookquote:
Kun je misschien bij Spijkerman in de redactie? De NCRV zal wel moeten gaan bezuinigen met die nieuwe plannenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut - dan doe ik toch echt iets fout.
Talpaniveau![]()
Leuker dan Jack iig.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef rubbereend het volgende:
pokeren begint weer op Veronica
*ril*quote:
Plek waar je merchandise koopt? Waar fans afspreken voor de match?quote:
Wie is er wag dan ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Ik ben fan.
Jammer dat de kleurrijke users weggaan, hoe leip ie ook is.
Die opschepper, i-spy.quote:
Inderdaad, maar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
Maar hoe en zo, oude account niet werkt, hoe kan? Niet snap.
Vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |