Nee tiefen met je spamquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef displission het volgende:
nee, niet echt. Klik maar op de link die ik hierboven geplaatst heb.
nee echt? wat een onverwachte verassing joh.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef displission het volgende:
linkje: www.haluworld.org/movies/Video012.divx ik ben er achter gekomen door een normale kaart van hetzelfde materiaal ervoor te houden.
vind ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef DionysuZ het volgende:
het getuigt wel van karakter dat je erkent dat je het bij het verkeerde eind hadtoen je erachter kwam. Veel mensen zouden het hebben verzwegen immers.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef displission het volgende:
Ik displission erken mijn fout. Helaas voor mij had ik het niet bij het juiste eind. Wat blijkt namelijk: waarschijnlijk zijn de kaarten statisch. Daardoor hebben ze een zeker magnetisme wat een uitwerking heeft op de webcam. Videobeelden van de "normale"(harten boer) kaart volgen nog. Maar bij deze excuses voor de verwarring die ontstaan is. De link naar mijn andere topic is:
Ik kan wat bewijzen en ga dat doen..!!! WEBCAM MOVIE
of xerson.nl
met de dank aan een wetenschapper: Fitzchevalric
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef displission het volgende:
Ik displission erken mijn fout. Helaas voor mij had ik het niet bij het juiste eind. Wat blijkt namelijk: waarschijnlijk zijn de kaarten statisch. Daardoor hebben ze een zeker magnetisme wat een uitwerking heeft op de webcam. Videobeelden van de "normale"(harten boer) kaart volgen nog. Maar bij deze excuses voor de verwarring die ontstaan is. De link naar mijn andere topic is:
of xerson.nl
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Kaarten zijn niet magisch, maar magnetisch, houdt voor de camera een magneetje, gebeurd er precies het zelfde, machnetische verf gebruikt??
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef awesomedude het volgende:
Die kaartjes zijn voorzien van een kunststof coating en worden statisch geladen als je vaak over elkaar heen schuift, met een slechte aarding van je cam krijg je dus dit..
Ach.....ik had je het al een paar keer eerder verteld, maar gewoon niet op reageren joh...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Zoals ik dus al eerder opmerkte, statisch geladen, dit verschijnsel zal zich zomers niet voordoen, aangezien de luchtvochtigheid dan hoger is, nu is die zeer laag, als het gaat vriezen zal dit statische verschijnsel zelfs nog erger worden, denk maar aan de statische ontladingen als je je trui uittrekt, echt zo spectaculair is het allemaal niet!!!
jeuheuheu. Ik was de eerste die dat opperde (machogetrommel op borst)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef onemangang het volgende:
Goh. Ooit gehoord van statische electriciteit? Kan voorkomen als je kaarten (ze zijn geplastificeerd, neem ik aan?) over elkaar wrijft. En dat kan iinderdaad ruis veroorzaken.
Respect voor deze post.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef displission het volgende:
of xerson.nl
Persoonlijk kan ik het waarderen als iemand openlijk toegeeft een alternatieve verklaring te hebben gevonden. Ik waardeer het in ieder geval meer dan iemand die op het niveau van "haha, ik had gelijk" is blijven steken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef awesomedude het volgende:
Ach.....ik had je het al een paar keer eerder verteld, maar gewoon niet op reageren joh...![]()
Bij sommige valt het kwartje gewoon veeeeeeeeeel later
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 06:48 schreef Morwen het volgende:
Displission is een kanjer die openstaat voor tal van zaken EN die sterk genoeg is om toe te geven dat iets niet helemaal is wat ie dacht dat het was![]()
Love you, beeb![]()
En trouwens dat haalt de magie niet weg die in ons allemaal zit![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb in ieder geval zwaar respect gekregen nu voor displission, en nokwanda, jij had dus gelijk dat hij hier niet over zou liegen.![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef electricity het volgende:
[..]
nee echt? wat een onverwachte verassing joh.
Wat een minkukels zijn jullie toch ook....quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef awesomedude het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach.....ik had je het al een paar keer eerder verteld, maar gewoon niet op reageren joh...![]()
Bij sommige valt het kwartje gewoon veeeeeeeeeel later
Liefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb in ieder geval zwaar respect gekregen nu voor displission, en nokwanda, jij had dus gelijk dat hij hier niet over zou liegen.![]()
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 06:48 schreef Morwen het volgende:
Displission is een kanjer die openstaat voor tal van zaken EN die sterk genoeg is om toe te geven dat iets niet helemaal is wat ie dacht dat het was![]()
Love you, beeb![]()
En trouwens dat haalt de magie niet weg die in ons allemaal zit![]()
Hij is geen kloonquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef outcast_within het volgende:
------
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |