http://www.haluworld.org/movies/Video001.aviquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waar is de link?
Misschien moet je dan nieuwe halen, zo te zien zijn deze stuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef displission het volgende:
voor de duidelijkheid dit doet de cam alleen bij tarotkaarten
hoezo? je had het filmpje toch al gepost?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef displission het volgende:
zowaar een grap in dit topic
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? je had het filmpje toch al gepost?
mmaaarruh ... wat bewijst dit dan... dat je webcam stoort als je aan kaart laat zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef displission het volgende:
maar het volgende bestand komt eraan
voor degene die geintresseerd zijn dan he
tvpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef displission het volgende:
maar het volgende bestand komt eraan
voor degene die geintresseerd zijn dan he
het kan ook bedrog zijn - bewijs is het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef displission het volgende:
aarde dit bewijst dat ie alleen bij tarotkaarten stoort
Of dit bewijst dat alleen jouw webcam bij tarotkaarten stoort, of dit bewijst dat er ergens interferentie is, gebeurt het ook bij een ander dek ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef displission het volgende:
aarde dit bewijst dat ie alleen bij tarotkaarten stoort
dat bewijs je er niet mee hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:49 schreef displission het volgende:
dat er magie in de kaart zit
nee dat bewijs je er ook al niet meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef displission het volgende:
jawel dat ik een band heb met de kaarten met mijn deck
het is ook geen ruisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef onemangang het volgende:
Kep het filmpje niet gezien, maar ik kan uit de opmerkingen opmaken dat je gelooft dat die kaarten de ruis op de film beinvloeden.
Goh. Ooit gehoord van statische electriciteit? Kan voorkomen als je kaarten (ze zijn geplastificeerd, neem ik aan?) over elkaar wrijft. En dat kan iinderdaad ruis veroorzaken.
Yup, bewijst net zo min het bestaan van iets paranormaals als een magneet bij je monitor houden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef Aarde het volgende:
het bewijst alleen maar dat je webcam stoort ervan... maar wtf![]()
en enige dat dit topic bewijst is dat jij niet bijster snugger bent op het vlak van rationele conclusies trekken ... en dat je baggerfilmpjes uploadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef displission het volgende:
dit bewijst dat jullie weer eens moeilijk zitten te doen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef displission het volgende:
ja iid maar ik zal je vertellen zo gaat het dus elke keer..en zo gaat die hele wereld naar de klote..omdat hun weer eens moeilijk zitten te doen vanwege feiten die ze krijgen en ze kunnen er gewoon niet mee overweg..
Het enige wat naar de kloten gaat is je webcamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef displission het volgende:
ja iid maar ik zal je vertellen zo gaat het dus elke keer..en zo gaat die hele wereld naar de klote..omdat hun weer eens moeilijk zitten te doen vanwege feiten die ze krijgen en ze kunnen er gewoon niet mee overweg..
magische media player heb ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef _SnoepHond het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op het idee om je kaarten voor de webcam te laten zien?
En Aarde, hoe kan jij screenshots maken van iets wat je afspeelt in Windows Media Player? Want mij lukt dat niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |