abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34966588
Kun jij met 100% overtuiging zeggen dat de RT klopt?
pi_34966622
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Niemand begrijpt de relativiteitstheorie. Iedereen die dat wel doet, die liegt en neemt de dingen maar gewoon aan. Daarom is wetenschap een geloof.
Je bazelen begint steeds meer richting HarrieChristus te gaan, Rude. Nog even en je verklaart jezelf als de nieuwe Messias met alle kennis in huis. Waar is je argumentatie? Een artikeltje uit de Quest?
pi_34966637
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef rudeonline het volgende:
Dit vroeg ik je..
pi_34966692
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef rudeonline het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Daar heet het wetenschap voor; het is zelfs al vrij duidelijk dat de relativiteitstheorie niet voor de 100% kan kloppen. Maar daar geeft jouw idee echt geen antwoord op.

Het begint mij steeds meer tegen te staan dat jij mensen die zich er echt in hebben verdiept, afschildert als oncreatieve en hersenloze informatiesponzen. Dat maakt je ontzettend dom, niet eens je ideeen zelf. Je creativiteit kan ik wel waarderen, maar die opvattingen over wetenschap an sich en de mensen die het bedrijven, die zijn te belachelijk voor woorden.
pi_34966726
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Dit vroeg ik je..
Ga jij ook es inhoudelijk in op andermans posts?
pi_34966731
quote:
Nee, natuurlijk niet. Daar heet het wetenschap voor; het is zelfs al vrij duidelijk dat de relativiteitstheorie niet voor de 100% kan kloppen. Maar daar geeft jouw idee echt geen antwoord op.
Dus is het een geloof..
pi_34966747
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:58 schreef rudeonline het volgende:
Ik zou jou wel eens willen zien als je in gesprek zou gaan met Hakings. Volgens mij begrijp je dan helemaal niets van die man en geloof je hem gewoon omdat hij slimmer is dan jou.
Kijk, daar zit wel wat in! Ik neem jou bijvoorbeeld niet serieus, puur op grond van het feit dat je een stuk dommer bent dan ik.
pi_34966778
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:14 schreef thabit het volgende:

[..]

Kijk, daar zit wel wat in! Ik neem jou bijvoorbeeld niet serieus, puur op grond van het feit dat je een stuk dommer bent dan ik.
Je bent een grap. Op wat baseer je dat..?
pi_34966882
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:14 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Dus is het een geloof..
Dat is niet inhoudelijk reageren, Rude. Daarbij zou ik jouw idee nog meer als een geloof willen bestempelen: gebasseerd op jouw eigen intuitie waarvan heel veel mensen de logica niet inzien, en elke vorm van gevestigd logisch denken wordt overboord gegooid zonder dat je dat goed kunt rechtvaardigen. Daarbij wordt elke vorm van kritiek genegeerd. Kun je daar eens op reageren? In plaats van domme drogredenen hier neerzetten en je onvermogen tot normaal en kritisch reageren tentoon te stellen?

Edit: kun je es reageren op het feit dat jij HarrieChristus als gek ziet, terwijl jezelf op precies dezelfde manier discusseert, en jezelf ook op een soortgelijke manier als alwetend ziet? Zie je echt niet in hoe ontzettend krom dat is?

[ Bericht 10% gewijzigd door Haushofer op 11-02-2006 14:36:22 ]
pi_34967311
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Je bent een grap. Op wat baseer je dat..?
Op het feit dat de mensheid met jouw wiskunde nooit verder was gekomen dan de uitvinding van het wiel.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:56:29 #183
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_34967700
Grappig, ik lees op het Wetenschapsforum dat ze ook dáár dezelfde beslissing genomen hebben als wij hier, met de volgende formulering
quote:
Best, ik ben het zat.

Mijn constateringen:
1) rudeonline begrijpt niets van de relativiteitstheorie
2) rudeonline wenst niet te leren van de experts die hier aanwezig zijn
3) rudeonline blijft wiskundig foute beweringen herhalen, ookal is hem daarop gewezen
4) rudeonline heeft nog nooit een basis voor zijn theorie kunnen geven
5) rudeonline weigert een inhoudelijke discussie te voeren en herhaalt steeds de zelfde stappen

Conclusie: rudeonline is een troll en zit hier alleen maar tijd en energie van andere gebruikers te verdoen.

Gevolg: -slotje- voor deze thread, alsmede voor elke volgende poging waarin niet duidelijk op het commentaar is ingegaan wat o.a. in deze thread naar voren is gekomen (dus: niet meer v=c, gedoe met een touw, .....).
Komt je bekend voor, rude? Je mag jezelf nog gelukkig prijzen dat je in TRU mag posten...
'Nuff said
pi_34967883
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat is niet inhoudelijk reageren, Rude. Daarbij zou ik jouw idee nog meer als een geloof willen bestempelen: gebasseerd op jouw eigen intuitie waarvan heel veel mensen de logica niet inzien, en elke vorm van gevestigd logisch denken wordt overboord gegooid zonder dat je dat goed kunt rechtvaardigen. Daarbij wordt elke vorm van kritiek genegeerd. Kun je daar eens op reageren? In plaats van domme drogredenen hier neerzetten en je onvermogen tot normaal en kritisch reageren tentoon te stellen?

Edit: kun je es reageren op het feit dat jij HarrieChristus als gek ziet, terwijl jezelf op precies dezelfde manier discusseert, en jezelf ook op een soortgelijke manier als alwetend ziet? Zie je echt niet in hoe ontzettend krom dat is?
Logica...

Zonder tijd kun je niet bewegen.

De relativiteitstheorie klopt omdat hij is bedacht door mensen die slimmer zijn dan ik.
Ik geloof niet in mezelf maar in een ander.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:15:37 #185
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34968120
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik denk dat je er verstandig aan doet niet meer te reageren, Haus. In deze discussies ontstaat nooit consensus, en je frustreert jezelf alleen maar
pi_34968573
Hoe voelde Einstein zich toe hij met z'n theorie naar buiten kwam? Ik zie me zeker niet al Christus. Waarom zou dat moeten als je de relativiteitstheorie denkt te kunnen weerleggen.
Is Einstein jouw Jezus Christus?
pi_34968821
Ik denk dat hij zich de koning voelde, rudeonline.
pi_34968863
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:42 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat hij zich de koning voelde, rudeonline.
En denk je dat hij soms ook zijn twijfels had?
pi_34970005
Vast wel. Z'n vrouw is niet voor niets bij hem weggegaan.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:34:38 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34972296
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:16 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Exact wat natuurkundige proberen te doen.
En niet wat jij doet Jji negeert wat de natuur doet. Precies het tegenovergestelde van wetenschappers dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:39:18 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34972446
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef rudeonline het volgende:
Waar negeer ik de natuur?
Iets met pissen in de trein om maar eens een leuk voorbeeld te noemen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_34972861
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Iets met pissen in de trein om maar eens een leuk voorbeeld te noemen
Als je erg nauwkeurig bent dan weet je dat je pis op een andere plek terecht komt als jijzelf. Tussen die plek en jezelf zit een minmien tijdsverschil. Ook je pis ondervindt een lichte vorm van tijdsdilatie..
pi_34976010
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef rudeonline het volgende:
Hoe voelde Einstein zich toe hij met z'n theorie naar buiten kwam? Ik zie me zeker niet al Christus. Waarom zou dat moeten als je de relativiteitstheorie denkt te kunnen weerleggen.
Reya heeft gelijk. Met jou valt niet normaal te discusseren. Nou wist ik dat allang, maar stiekem hoopte ik dan toch dat je wat was bijgedraaid. Ik heb het nergens over Jezus, ik heb het over het feit dat jij meent de alwetende te zijn, en domweg elke vorm van kritiek negeert, en denkt dat de hele wereld jouw persoonlijke visie gebasseerd op eigen intuitie gaat volgen. En daarbij alle denkbeelden die daarvoor ontwikkelt zijn weg te gooien. Dat doe je op zo'n amateuristische en aandoenlijke manier, dat ik jou in exact hetzelfde hokje als HarrieChristus durf te zetten. Dat heeft niks met Christus of wat dan ook te maken, maar met het feit dat jij blind bent voor de argumenten van anderen, en alleen je eigen mening ziet. Grootheidswaanzin noem ik dat.
pi_34977779
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef rudeonline het volgende:
Wil je een verschil tussen einstein en jij?
1: einstein kon wel wiskunde..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34978496
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wil je een verschil tussen einstein en jij?
1: einstein kon wel wiskunde..
Het gaat niet eens om de wiskundige kennis van hem. Het gaat gewoon om het feit dat hij niet luistert naar wat andere mensen hem zeggen en niet weet wat hij wil weerleggen, en waarom. Dat probeert hij dan te verbloemen met vage quasi-filosofische uitspraken, wat definities uit online woordenboeken en nu dan weer een artikeltje uit de Quest wat compleet uit het verband wordt gerukt, maar dat is gewoon kinderlijk naief.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:41:10 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34978587
Hier zet ik even een streep.

----------------------------------------------------- <- Zie je wel?

Onder bovenstaande streep gaan we nu weer alleen on-topic, en dat is feedback over WFL, en geen discussie over rude of zijn theorie, daar loopt een topic over in TRU.
pi_34978830
Ja sorry, moest ff wat kwijt. 't Is ook allemaal al 80 keer gezegd, dus het is pure frustratie-uiting van mijn kant. Snap ook niet dat ik me er soms nog wat druk om kan maken. Zal er hier niet meer op ingaan
  zondag 12 februari 2006 @ 11:40:44 #199
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34992522
Doffy, je hebt een topic gekaapt en zelfs de TT erop aangepast... het ging niet om jouw uitdaging, maar om de uitdaging van die fundamentalisten

1000 euro voor wie correctheid Bijbel of Koran bewijst!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:00:36 #200
27698 Doffy
pi_34992987
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef Flurry het volgende:
Doffy, je hebt een topic gekaapt en zelfs de TT erop aangepast... het ging niet om jouw uitdaging, maar om de uitdaging van die fundamentalisten

1000 euro voor wie correctheid Bijbel of Koran bewijst!
Wat is het verschil?
'Nuff said
  zondag 12 februari 2006 @ 12:14:25 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34993402
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef Doffy het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Het verschil is dat de OP juist oproept om te bewijzen dat de aarde om de zon draait (Oftewel, bewijs dat de natuurwetten zoals we die kennen kloppen).
  zondag 12 februari 2006 @ 12:56:00 #202
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34994719
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef Doffy het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Je keert de vraagstelling in de OP om, daagt mensen uit om op je stelling te reageren en past de TT daarop aan. Het topic heeft nu niets meer te maken met de originele post. Als je over jouw stelling wilt discussieren, maak dan gewoon een eigen topic aan... Kapen van andermans topics is niet netjes en een mod zou beter moeten weten!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 12 februari 2006 @ 19:01:59 #203
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35009539
ik zou het ook niet zo leuk vinden als een stelling die ik deponeer wordt omgekeerd door de TT te wijzigen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 12 februari 2006 @ 19:25:09 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35010477
Doffy is afwezig zo te zien. De TT verandering lijkt mij een vergissing, dus voorlopig zet ik hem even terug.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:08:08 #205
27698 Doffy
pi_35014607
Doffy is inmiddels weer terug, en inderdaad, ik had die TT niet moeten wijzigen Dank je Alicey, voor de restauratie-werkzaamheden
'Nuff said
  zondag 12 februari 2006 @ 21:15:18 #206
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35014945
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Doffy het volgende:
Doffy is inmiddels weer terug, en inderdaad, ik had die TT niet moeten wijzigen Dank je Alicey, voor de restauratie-werkzaamheden
Netjes, thanks
  dinsdag 14 februari 2006 @ 07:45:11 #207
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_35065847
Ik word hier een haatzaaier genoemd.

Pol. Oplossing Cartooncrisis: De lijn in het zand.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:08:10 #208
27698 Doffy
pi_35072911
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 07:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik word hier een haatzaaier genoemd.

Pol. Oplossing Cartooncrisis: De lijn in het zand.
Tsjee, 't is wat!

Hoewel ik het niet met die kwalificatie eens ben, en ook niet echt netjes vind, kan ik me wél voorstellen dat iemand anders dat label wel aan jou hangt.
'Nuff said
pi_35072944
En nou verwacht ik Mohammed hier elk moment in Feedback opdoeken:

"Ik word hier een temporaalkwabepilepsiepatient genoemd".

En dan een hele waslijst aan topics natuurlijk.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:10:43 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35072997
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Haushofer het volgende:
En nou verwacht ik Mohammed hier elk moment in Feedback opdoeken:

"Ik word hier een temporaalkwabepilepsiepatient genoemd".

En dan een hele waslijst aan topics natuurlijk.
Breng nou niet iemand op het idee voor een kloon.
pi_35096548
Misschien dat deze vraag al eens gesteld is, maar waarom scheiden jullie dit forum niet in wetenschap enerzijds, en filosofie en levensbeschouwing anderzijds? Het kaliber topics varieert nl. nogal, van echte wetenschappelijke topics tot zweverig gebazel dat met wetenschap niets te maken heeft (let wel dat theologie iets anders is dan levensbeschouwing).

Zomaar een suggestie...
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:27:51 #212
27698 Doffy
pi_35097526
Dank voor de suggestie, maar die discussie steekt elke zoveel maanden opnieuw de kop op. Het korte antwoord is dat de drie thema's wel degelijk binding met elkaar (kunnen) hebben, maar dat de drie los op zich geen levensvatbate forums op zouden leveren.
'Nuff said
pi_35110517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef Doffy het volgende:
Dank voor de suggestie, maar die discussie steekt elke zoveel maanden opnieuw de kop op. Het korte antwoord is dat de drie thema's wel degelijk binding met elkaar (kunnen) hebben, maar dat de drie los op zich geen levensvatbate forums op zouden leveren.
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:56:25 #214
27698 Doffy
pi_35110544
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Triggershot het volgende:
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?
Dat weet ik niet.
'Nuff said
pi_35110588
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Doffy het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
Heb ik enig irritatie bij jou opgewekt, of verbeeld ik me dingen in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')