Je bazelen begint steeds meer richting HarrieChristus te gaan, Rude. Nog even en je verklaart jezelf als de nieuwe Messias met alle kennis in huis. Waar is je argumentatie? Een artikeltje uit de Quest?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Niemand begrijpt de relativiteitstheorie. Iedereen die dat wel doet, die liegt en neemt de dingen maar gewoon aan. Daarom is wetenschap een geloof.
Dit vroeg ik je..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef rudeonline het volgende:
Kun jij met 100% overtuiging zeggen dat de RT klopt?
Nee, natuurlijk niet. Daar heet het wetenschap voor; het is zelfs al vrij duidelijk dat de relativiteitstheorie niet voor de 100% kan kloppen. Maar daar geeft jouw idee echt geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef rudeonline het volgende:
Kun jij met 100% overtuiging zeggen dat de RT klopt?
Ga jij ook es inhoudelijk in op andermans posts?quote:
Dus is het een geloof..quote:Nee, natuurlijk niet. Daar heet het wetenschap voor; het is zelfs al vrij duidelijk dat de relativiteitstheorie niet voor de 100% kan kloppen. Maar daar geeft jouw idee echt geen antwoord op.
Kijk, daar zit wel wat in! Ik neem jou bijvoorbeeld niet serieus, puur op grond van het feit dat je een stuk dommer bent dan ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:58 schreef rudeonline het volgende:
Ik zou jou wel eens willen zien als je in gesprek zou gaan met Hakings. Volgens mij begrijp je dan helemaal niets van die man en geloof je hem gewoon omdat hij slimmer is dan jou.
Je bent een grap. Op wat baseer je dat..?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Kijk, daar zit wel wat in! Ik neem jou bijvoorbeeld niet serieus, puur op grond van het feit dat je een stuk dommer bent dan ik.
Dat is niet inhoudelijk reageren, Rude. Daarbij zou ik jouw idee nog meer als een geloof willen bestempelen: gebasseerd op jouw eigen intuitie waarvan heel veel mensen de logica niet inzien, en elke vorm van gevestigd logisch denken wordt overboord gegooid zonder dat je dat goed kunt rechtvaardigen. Daarbij wordt elke vorm van kritiek genegeerd. Kun je daar eens op reageren? In plaats van domme drogredenen hier neerzetten en je onvermogen tot normaal en kritisch reageren tentoon te stellen?quote:
Op het feit dat de mensheid met jouw wiskunde nooit verder was gekomen dan de uitvinding van het wiel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je bent een grap. Op wat baseer je dat..?
Komt je bekend voor, rude? Je mag jezelf nog gelukkig prijzen dat je in TRU mag posten...quote:Best, ik ben het zat.
Mijn constateringen:
1) rudeonline begrijpt niets van de relativiteitstheorie
2) rudeonline wenst niet te leren van de experts die hier aanwezig zijn
3) rudeonline blijft wiskundig foute beweringen herhalen, ookal is hem daarop gewezen
4) rudeonline heeft nog nooit een basis voor zijn theorie kunnen geven
5) rudeonline weigert een inhoudelijke discussie te voeren en herhaalt steeds de zelfde stappen
Conclusie: rudeonline is een troll en zit hier alleen maar tijd en energie van andere gebruikers te verdoen.
Gevolg: -slotje- voor deze thread, alsmede voor elke volgende poging waarin niet duidelijk op het commentaar is ingegaan wat o.a. in deze thread naar voren is gekomen (dus: niet meer v=c, gedoe met een touw, .....).
Logica...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is niet inhoudelijk reageren, Rude. Daarbij zou ik jouw idee nog meer als een geloof willen bestempelen: gebasseerd op jouw eigen intuitie waarvan heel veel mensen de logica niet inzien, en elke vorm van gevestigd logisch denken wordt overboord gegooid zonder dat je dat goed kunt rechtvaardigen. Daarbij wordt elke vorm van kritiek genegeerd. Kun je daar eens op reageren? In plaats van domme drogredenen hier neerzetten en je onvermogen tot normaal en kritisch reageren tentoon te stellen?
Edit: kun je es reageren op het feit dat jij HarrieChristus als gek ziet, terwijl jezelf op precies dezelfde manier discusseert, en jezelf ook op een soortgelijke manier als alwetend ziet? Zie je echt niet in hoe ontzettend krom dat is?
Ik denk dat je er verstandig aan doet niet meer te reageren, Haus. In deze discussies ontstaat nooit consensus, en je frustreert jezelf alleen maarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is niet inhoudelijk reageren, Rude. Daarbij zou ik jouw idee nog meer als een geloof willen bestempelen: gebasseerd op jouw eigen intuitie waarvan heel veel mensen de logica niet inzien, en elke vorm van gevestigd logisch denken wordt overboord gegooid zonder dat je dat goed kunt rechtvaardigen. Daarbij wordt elke vorm van kritiek genegeerd. Kun je daar eens op reageren? In plaats van domme drogredenen hier neerzetten en je onvermogen tot normaal en kritisch reageren tentoon te stellen?
Edit: kun je es reageren op het feit dat jij HarrieChristus als gek ziet, terwijl jezelf op precies dezelfde manier discusseert, en jezelf ook op een soortgelijke manier als alwetend ziet? Zie je echt niet in hoe ontzettend krom dat is?
En denk je dat hij soms ook zijn twijfels had?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:42 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat hij zich de koning voelde, rudeonline.
En niet wat jij doetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:16 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Exact wat natuurkundige proberen te doen.
Iets met pissen in de trein om maar eens een leuk voorbeeld te noemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef rudeonline het volgende:
Waar negeer ik de natuur?
Als je erg nauwkeurig bent dan weet je dat je pis op een andere plek terecht komt als jijzelf. Tussen die plek en jezelf zit een minmien tijdsverschil. Ook je pis ondervindt een lichte vorm van tijdsdilatie..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iets met pissen in de trein om maar eens een leuk voorbeeld te noemen
Reya heeft gelijk. Met jou valt niet normaal te discusseren. Nou wist ik dat allang, maar stiekem hoopte ik dan toch dat je wat was bijgedraaid. Ik heb het nergens over Jezus, ik heb het over het feit dat jij meent de alwetende te zijn, en domweg elke vorm van kritiek negeert, en denkt dat de hele wereld jouw persoonlijke visie gebasseerd op eigen intuitie gaat volgen. En daarbij alle denkbeelden die daarvoor ontwikkelt zijn weg te gooien. Dat doe je op zo'n amateuristische en aandoenlijke manier, dat ik jou in exact hetzelfde hokje als HarrieChristus durf te zetten. Dat heeft niks met Christus of wat dan ook te maken, maar met het feit dat jij blind bent voor de argumenten van anderen, en alleen je eigen mening ziet. Grootheidswaanzin noem ik dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef rudeonline het volgende:
Hoe voelde Einstein zich toe hij met z'n theorie naar buiten kwam? Ik zie me zeker niet al Christus. Waarom zou dat moeten als je de relativiteitstheorie denkt te kunnen weerleggen.
Is Einstein jouw Jezus Christus?
Wil je een verschil tussen einstein en jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef rudeonline het volgende:
Hoe voelde Einstein zich toe hij met z'n theorie naar buiten kwam? Ik zie me zeker niet al Christus. Waarom zou dat moeten als je de relativiteitstheorie denkt te kunnen weerleggen.
Is Einstein jouw Jezus Christus?
Het gaat niet eens om de wiskundige kennis van hem. Het gaat gewoon om het feit dat hij niet luistert naar wat andere mensen hem zeggen en niet weet wat hij wil weerleggen, en waarom. Dat probeert hij dan te verbloemen met vage quasi-filosofische uitspraken, wat definities uit online woordenboeken en nu dan weer een artikeltje uit de Quest wat compleet uit het verband wordt gerukt, maar dat is gewoon kinderlijk naief.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wil je een verschil tussen einstein en jij?
1: einstein kon wel wiskunde..
Wat is het verschil?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef Flurry het volgende:
Doffy, je hebt een topic gekaapt en zelfs de TT erop aangepast... het ging niet om jouw uitdaging, maar om de uitdaging van die fundamentalisten![]()
1000 euro voor wie correctheid Bijbel of Koran bewijst!
Het verschil is dat de OP juist oproept om te bewijzen dat de aarde om de zon draait (Oftewel, bewijs dat de natuurwetten zoals we die kennen kloppen).quote:
Je keert de vraagstelling in de OP om, daagt mensen uit om op je stelling te reageren en past de TT daarop aan. Het topic heeft nu niets meer te maken met de originele post. Als je over jouw stelling wilt discussieren, maak dan gewoon een eigen topic aan... Kapen van andermans topics is niet netjes en een mod zou beter moeten weten!quote:
Netjes, thanksquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Doffy het volgende:
Doffy is inmiddels weer terug, en inderdaad, ik had die TT niet moeten wijzigenDank je Alicey, voor de restauratie-werkzaamheden
Tsjee, 't is wat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik word hier een haatzaaier genoemd.
Pol. Oplossing Cartooncrisis: De lijn in het zand.
Breng nou niet iemand op het idee voor een kloon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Haushofer het volgende:
En nou verwacht ik Mohammed hier elk moment in Feedback opdoeken:
"Ik word hier een temporaalkwabepilepsiepatient genoemd".
En dan een hele waslijst aan topics natuurlijk.
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef Doffy het volgende:
Dank voor de suggestie, maar die discussie steekt elke zoveel maanden opnieuw de kop op. Het korte antwoord is dat de drie thema's wel degelijk binding met elkaar (kunnen) hebben, maar dat de drie los op zich geen levensvatbate forums op zouden leveren.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Triggershot het volgende:
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |