abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35011586
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als je tegen de vrijheid van meningsuiting bent ben je in mijn ogen extreem rechts.
Maar DAT staat er niet, in je ondertitel.
quote:
Maar ik vertrouw er op dat veel gematigde moslims te overtuigen zijn dat de vrijheid van meningsuiting wel moet. Zeker als je er voor gekozen hebt om deel uit te maken van een democratische samenleving. Vandaar nu die lijn in het zand trekken.
Volgens je ondertitel bestaan er geen gematigde moslims. Als je de Islam aanhangt ben je immers extreem-rechts.
  zondag 12 februari 2006 @ 19:53:42 #52
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_35011617
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:51 schreef Retuobak het volgende:
Volgens jou bestaat het niet. Maar is dat een reden om bewust mensen die er wel in geloven te beledigen? En is het nou echt zo moeilijk voor mensen die niet geloven om respect te kunnen tonen voor mensen die wel geloven?
Mag ik dan niet de vraag stellen ofdat de "visioenen" van Mohammed toevallig niet het gevolg waren van een geestesziekte ?

Was Mohammed met het consumeren van het huwelijk met de 9-jarige Aisha niet gewoon een pedofiel. En volgens westerse maatstaven een tiran ?

Jij had Hirsi Ali dus gewoon graag in de bak.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 12 februari 2006 @ 19:54:06 #53
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35011630
Bij de wet op de godslastering gaat het gewoon om het principe. Je kunt niet verbieden om iets te lasteren waarvan veel mensen in dubio zijn over het feit of hij wel bestaat.
pi_35011661
Daar gaan we weer ...
  zondag 12 februari 2006 @ 19:57:07 #55
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35011735
Nee, voor de godsdienst van mensen die geloven heb ik geen respect. Als ik al de gestoorde Islamieten bij de ambassades weer aan het werk zie worden al mijn vooroordelen over de Islam bevestigd. Hoe kan het toch dat zo`n hoogwaardige cultuur zo ongelooflijk achterlijk is geworden?
  zondag 12 februari 2006 @ 19:57:36 #56
60090 Akkersloot
pi_35011758
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Volgens je ondertitel bestaan er geen gematigde moslims. Als je de Islam aanhangt ben je immers extreem-rechts.
Mijn ondertitel slaat vooral op niet-moslims die pro-islam zijn. Voor mensen die daar als kind mee zijn grootgebracht heb ik begrip en respect (als je elke onbekende respecteerd). Voor onze politieke pro-islam gasten niet.

En verder is anti-islam voorlopig nog "extreem-rechts" en zelfs "islamofoob".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 12 februari 2006 @ 20:00:04 #57
60090 Akkersloot
pi_35011842
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef nickybol het volgende:
Nee, voor de godsdienst van mensen die geloven heb ik geen respect. Als ik al de gestoorde Islamieten bij de ambassades weer aan het werk zie worden al mijn vooroordelen over de Islam bevestigd. Hoe kan het toch dat zo`n hoogwaardige cultuur zo ongelooflijk achterlijk is geworden?
Nickybol. Als alle 1,2 miljard moslims zo gek waren was de wereld al lang vergaan. Ik vertrouw er op dat het gros van de moslims zich er diep voor schamen. Het probleem is alleen dat ze de cartoonisten als de schuldige aanwijzen.
pi_35011860
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef nickybol het volgende:
Heel misschien he, heel misschien zijn de paar mensen die rellen niet representatief voor het enorme geloof dat de Islam is. Of beoordeel jij het Christendom ook op de acties van extremistische groeperingen daarbinnen? Ondanks dat een groot deel van de Nederlandse (en wereld) bevolking Christelijk is en zich perfect gedraagt naar de normen en waarden van onze maatschappij.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:07:00 #59
60090 Akkersloot
pi_35012081
"De bijbel is goddelijk. Alleen hebben christenen die veranderd". Ja dat is ook respectvol

En dan nog de hypocrisie. Moslims boos over spotprenten over Mohammed. Maar als je in de Arabische landen ziet hoe joden afgebeeld worden.

Verder nog het feit dat die "Deense" imam zelf nog 3 mohammedcartoons (Mohammed afbeelden mag nu ineens weer wel) had toegevoegd.
pi_35012213
Waar hoor je mij zeggen dat de Islamieten in die landen het bij het juiste eind hebben?
Respect hoort uit te gaan van atheisten naar gelovigen, van gelovigen naar atheisten en van gelovigen naar gelovigen. Heb er vrede mee dat de levenswijze van veel medemensen verschilt van die van jou en ga niet nodeloos provoceren.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:10:26 #61
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35012219
Fundamentalistische moslims zijn voor mij de enige moslims. Andere moslims zijn voor mij hypocriet. Zich wel moslim noemen maar vervolgens niet handelen naar het voorbeeld van de profeet Mohammed, volgens de Koran. Dat noem ik van twee walletjes vreten.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:21:15 #62
60090 Akkersloot
pi_35012650
Hier hebben we weer een voorbeeld van "respect" :

in haar column op maghrebia.nl schrijft Samira el Kandoussi:

"Wat krijgen de meeste mensen als ze geen richting meer hebben? Ze worden beesten. Eten, drinken, schijten, pissen, praten, wippen en dan slapen. Geen ziel, geen liefde, geen eer, geen schaamte, geen waardigheid, geen respect."
  zondag 12 februari 2006 @ 20:25:35 #63
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35012813
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef nickybol het volgende:
Fundamentalistische moslims zijn voor mij de enige moslims. Andere moslims zijn voor mij hypocriet. Zich wel moslim noemen maar vervolgens niet handelen naar het voorbeeld van de profeet Mohammed, volgens de Koran. Dat noem ik van twee walletjes vreten.
En alle ongestelde christenvrouwen moeten op hooibalen buiten de stad overnachten, en alle ongehoorzame christenkinden dienen gestenigd te worden.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  zondag 12 februari 2006 @ 20:48:16 #64
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35013743
Als je een echte Christen bent die gelooft in de bijbel dan doe je dat. Anders ben je nep.
pi_35014342
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Mijn ondertitel slaat vooral op niet-moslims die pro-islam zijn. Voor mensen die daar als kind mee zijn grootgebracht heb ik begrip en respect (als je elke onbekende respecteerd). Voor onze politieke pro-islam gasten niet.
Zet dat er dan in. Je kan moeilijk zeggen dat moslims niet pro-islam zijn.
quote:
En verder is anti-islam voorlopig nog "extreem-rechts" en zelfs "islamofoob".
Net zoals je gematigde moslims en extremistische moslims hebt, heb je ook gematigde anti-islam en extremistische anti-islam. Kortom: het is gewoon niet waar wat je zegt. Tenzij je alles alleen maar zwart/wit kan zien.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:53:29 #66
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35019442
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De laatste tijd begint de lijn tussen vrijheid van meningsuiting en bewust kwetsende uitingen echter steeds meer te vervagen.
mee eens
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  zondag 12 februari 2006 @ 22:54:23 #67
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35019488
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

En alle ongestelde christenvrouwen moeten op hooibalen buiten de stad overnachten, en alle ongehoorzame christenkinden dienen gestenigd te worden.

www.bijbelkennisvoordummies.nl
?Porque no te calles?
  maandag 13 februari 2006 @ 06:03:42 #68
60090 Akkersloot
pi_35025990
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
heb je ook gematigde anti-islam en extremistische anti-islam.
Heb je ook gematigde anti-voodoo praktijken en extremistische anti-voodoo praktijken . Ik bedoel, mag je niet gewoon anti-islam zijn ?
pi_35025993
quote:
Op maandag 13 februari 2006 06:03 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Heb je ook gematigde anti-voodoo praktijken en extremistische anti-voodoo praktijken .
Ja, die heb je.
Want naast de bekende perceptie van Voodoo is het ook gewoon een normale religie.
  maandag 13 februari 2006 @ 07:33:04 #70
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35026174
pi_35028734
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef Akkersloot het volgende:
Hier hebben we weer een voorbeeld van "respect" :

in haar column op maghrebia.nl schrijft Samira el Kandoussi:

"Wat krijgen de meeste mensen als ze geen richting meer hebben? Ze worden beesten. Eten, drinken, schijten, pissen, praten, wippen en dan slapen. Geen ziel, geen liefde, geen eer, geen schaamte, geen waardigheid, geen respect."
Dit soort vooroordelen hebben hun wortels in het OT, maar ook in het NT staat een fragment dat getuigd hoe men als Christen dient te denken over ongelovigen:

Romeinen 1:25 Ze hebben de waarheid over God ingewisseld voor de leugen; ze vereren en aanbidden het geschapene in plaats van de schepper, die moet worden geprezen tot in eeuwigheid. Amen. 26 Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegennatuurlijke, 27 en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald. 28 Omdat ze het beneden hun waardigheid achtten God te erkennen, heeft God hen overgeleverd aan hun eigen onbetrouwbaarheid en doen ze wat verwerpelijk is. 29 Ze zijn door en door onrechtvaardig en boosaardig, hebzuchtig en slecht. Ze zijn door en door afgunstig, moordzuchtig en twistziek, doortrapt en kwaadaardig. Ze roddelen 30 en spreken kwaad, haten God, zijn hoogmoedig, trots en verwaand. Ze zijn vindingrijk in het kwaad, tonen geen ontzag voor hun ouders, 31 zijn kortzichtig en trouweloos, zonder liefde en onbarmhartig. 32 En hoewel ze het vonnis van God kennen en weten dat mensen die dergelijke dingen doen de dood verdienen, doen ze dit alles toch.

Kan onderstaande cartoon over Mozes, grondlegger van het Christendom, Judaisme en islam wel?

Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_35029045
Wat zijn die bolletjes die hij op die persoon rechts gooit?
pi_35029084
quote:
Het staat toch echt in Leviticus hoor.
  Donald Duck held maandag 13 februari 2006 @ 10:54:28 #74
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35029097
eieren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35029228
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef __Saviour__ het volgende:
eieren
Waarom begraaft Mozes iemand onder de eieren?
  maandag 13 februari 2006 @ 11:10:54 #76
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35029564
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef MrBean het volgende:

[..]

Waarom begraaft Mozes iemand onder de eieren?
Hij had ook stenen kunnen kopen maar hij heeft uiteindelijk eieren voor zijn geld gekozen.
pi_35029616
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Hij had ook stenen kunnen kopen maar hij heeft uiteindelijk eieren voor zijn geld gekozen.
pi_35030534
Tja, Mozes begon al voordat ie knetterstoned werd van een brandend struikje met zijn carriere als grondlegger van de islam/judaisme/christendom met het plegen van een moord.

Ex 2:12 Hij keek om zich heen, en toen hij zag dat er niemand in de buurt was sloeg hij de Egyptenaar dood; hij verborg hem onder het zand.

Tegenwoordig zou zo'n man de gevangenis in geworpen worden, maar toen stond 'moord' goed op je cv om priester te kunnen worden.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:21:29 #79
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35031676
Achja er zitten zoveel van dat soort dingen in het Christendom. Waarom liet Constantijn zich pas dopen op zijn sterfbed? Als hij eenmaal gedoopt was mocht hij geen zonden meer begaan, en dat ging moeilijk voor iemand die zijn vrouw en kinderen had vermoord. Maargoed daar gaat het hier niet om.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:11:43 #80
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35045024
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef MrBean het volgende:

[..]

Het staat toch echt in Leviticus hoor.
het is algemeen bekent wat de praktische waarde van dat boek is op dit moment.
?Porque no te calles?
  maandag 13 februari 2006 @ 18:12:48 #81
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35045076
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef onemangang het volgende:
Tegenwoordig zou zo'n man de gevangenis in geworpen worden, maar toen stond 'moord' goed op je cv om priester te kunnen worden.
priester?
www.bijbelvoordummies.nl (het wordt daar nog druk!)
?Porque no te calles?
pi_35045106
Ìk was voor toegeven totdat de moslimwereld zo kinderachtig terug ging doen. Nu heeft toegeven geen nut meer denk ik eigenlijk.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:13:34 #83
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35045112
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef nickybol het volgende:
Achja er zitten zoveel van dat soort dingen in het Christendom. Waarom liet Constantijn zich pas dopen op zijn sterfbed? Als hij eenmaal gedoopt was mocht hij geen zonden meer begaan, en dat ging moeilijk voor iemand die zijn vrouw en kinderen had vermoord. Maargoed daar gaat het hier niet om.

hoe kom je daar nou bij?
?Porque no te calles?
pi_35045492
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
Wat is de oplossing voor de cartooncrisis. Toegeven onder het mom van "respect" óf de lijn in het zand trekken: Je hebt gekozen voor een samenleving met vrijheid van meningsuiting en daarmee basta. Anders is het eind zoek.
Gewoon respect

Beledigen onder het mom van vrijheid van meningsuiting is het ondermijnen daarvan.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:23:57 #85
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35045522
Nou goed, de bijbel zegt toch geloof ik wel dat je niet je medemens mag vermoorden.

http://www.skepsis.nl/romeinen.pdf Dit is het desbetreffende artikel. Niet helemaal objectieve geschiedschrijving, maargoed.
pi_35045897
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

het is algemeen bekent wat de praktische waarde van dat boek is op dit moment.
Waarom het ene boek tot iedere letter naleven en het andere boek niet? Terwijl de wetten in Leviticus er stelliger staan dan de bijv. ide gelijkenissen van Jezus in het NT.
pi_35045926
Ik wordt nu langzamerhand doodziek van die moslims.
Ooit heb ik Akkersloot eens verweten dat hij er een eenzijdige hobby op nahield, nl. de voortdurende kritiek op de islam.
Ik moet mijn ongelijk toegeven, immers vrijwel al het (negatieve) nieuws heeft direct of indirect met de islam te maken.
De islam is universeel, zowel de gelovigen als de "ongelovigen" worden door haar in gijzeling genomen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_35046031
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Oud_student het volgende:
Ik wordt nu langzamerhand doodziek van die moslims.
Ooit heb ik Akkersloot eens verweten dat hij er een eenzijdige hobby op nahield, nl. de voortdurende kritiek op de islam.
Ik moet mijn ongelijk toegeven, immers vrijwel al het (negatieve) nieuws heeft direct of indirect met de islam te maken.
De islam is universeel, zowel de gelovigen als de "ongelovigen" worden door haar in gijzeling genomen.
Dat al het negatieve nieuws over moslims gaat is niet de schuld van moslims maar van de vele akkersloten. Tenslotte moet iedereen opgejut worden tot de volgende genocide. En moet er een goed excuus gevormd worden om Iran binnen te vallen en Irak bezet te houden en nog wat grond van de palestijnen in te pikken. Dat de Meerderheid van de moslims niet verschillen van welke andere burger dan ook wordt lekker overschreeuwd met haatleuzen van fascisten en door lekker veel aandacht te schenken aan een handje vol geloofsfanaten. De hele cartooncrisis is de bewuste manipulatie van dictatoriale regeringen van Syrie en Iran en wordt weer lekker afgewenteld op de gewone man.

Lang genoeg antipropaganda maken en het stomme volk slikt het. Hitler heeft het bewezen.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:41:21 #89
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35046262
Ik pleit voor een grote propagandacampagne in de Islamitische landen waarin alle geloofsdogma`s onderuit gehaald worden.
pi_35046487
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef lasker het volgende:
Dat al het negatieve nieuws over moslims gaat is niet de schuld van moslims maar van de vele akkersloten. Tenslotte moet iedereen opgejut worden tot de volgende genocide. En moet er een goed excuus gevormd worden om Iran binnen te vallen en Irak bezet te houden en nog wat grond van de palestijnen in te pikken. Dat de Meerderheid van de moslims niet verschillen van welke andere burger dan ook wordt lekker overschreeuwd met haatleuzen van fascisten en door lekker veel aandacht te schenken aan een handje vol geloofsfanaten. De hele cartooncrisis is de bewuste manipulatie van dictatoriale regeringen van Syrie en Iran en wordt weer lekker afgewenteld op de gewone man.

Lang genoeg antipropaganda maken en het stomme volk slikt het. Hitler heeft het bewezen.
Dus de fundamentalisten willen hun geloofsgenoten laten afmaken in concentratie-kampen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_35046533
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef nickybol het volgende:
Ik pleit voor een grote propagandacampagne in de Islamitische landen waarin alle geloofsdogma`s onderuit gehaald worden.
Waarom niet in het westen. De westerse massamens is de stomste die er rond loopt in de wereld. Hij kan niet eens meer zelfstandig nadenken en blaat gewoon de massamedia na.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:41:34 #92
60090 Akkersloot
pi_35048954
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef lasker het volgende:
Dat al het negatieve nieuws over moslims gaat is niet de schuld van moslims maar van de vele akkersloten.
Gelukkig waren die wakker op 11 september, 10 oktober (bali), 11 maart en 7 juli.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:48:25 #93
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35049275
Nou en Lasker, wat is het verschil tussen de imam nablaten en de massamedia nablaten?
  maandag 13 februari 2006 @ 19:49:05 #94
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35049308
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef lasker het volgende:

[..]

Waarom niet in het westen. De westerse massamens is de stomste die er rond loopt in de wereld. Hij kan niet eens meer zelfstandig nadenken en blaat gewoon de massamedia na.
tis sneu, maar waar.
aan de andere kant, domme mensen heb je overal
?Porque no te calles?
  maandag 13 februari 2006 @ 19:58:30 #95
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35049800
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef MrBean het volgende:

[..]

Waarom het ene boek tot iedere letter naleven en het andere boek niet? Terwijl de wetten in Leviticus er stelliger staan dan de bijv. ide gelijkenissen van Jezus in het NT.
sorry, maar ik heb niet zo veel zin in een cursus 'bijbel voor beginners' al heb ik er wel wat over gezegd in een ander topic:
Hoe rechtschapen zijn fundi-gelovigen?
we zijn met Christus gestorven voor de wet en leven nu vrij van de wet, wij zijn nu geheiligd en vrij van zonden.
?Porque no te calles?
  maandag 13 februari 2006 @ 20:01:25 #96
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35049944
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef nickybol het volgende:
Nou goed, de bijbel zegt toch geloof ik wel dat je niet je medemens mag vermoorden.
klopt, en daar gaat het gequote stukje ook helemaal niet over...
die 'dood' refereert meer naar Gods oordeel.
?Porque no te calles?
  maandag 13 februari 2006 @ 20:11:15 #97
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35050418
Dan kan mijn punt over Constantijn kloppen.
pi_35051096
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

priester?
www.bijbelvoordummies.nl (het wordt daar nog druk!)
JA, Mozes kan je wel degelijk als priester omschrijven. Wel eens Exodus 18 gelezen? Daar krijgt Mozes van zijn schoonvader de priester de fijne kneepjes van het priestervak geleerd. Maar idd, het is correcter om Mozes eveneens een massamoordenaar, dictator, slager, dief en rechter te noemen. Maar in die tijd vielen dergelijke nobele taken gelijk aan het priesterschap, bij gebrek aan een georganiseerde rechtstaat bij een primitief nomadenvolk als de Israelis.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:25:31 #99
60090 Akkersloot
pi_35051181
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef nickybol het volgende:
Nou en Lasker, wat is het verschil tussen de imam nablaten en de massamedia nablaten?
Volgens mij is deze persoon de zelfde Lasker als op politiekdebat.nl. Verklaarde daar dat atheisten geen moraal hebben en de gelijke zijn van Hitler (geen atheist, maar vooruit) en Stalin.

Ook leuk dat hij islam-tegenstanders nationalisten noemde. En wat blijkt nu, moeten we van die moslims héél Denemarken boycotten omdat één krant over de islamitische schreef is gegaan. Is dat geeeeeen nationalistisch denken
pi_35063484
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef nickybol het volgende:
Tja fundamentalisten zijn net zo dom, maar die zijn er veel minder dan veel mensen waar willen hebben. De grote problemen die wij in de maatschapppij hebben worden niet veroorzaakt door dat handjevol geloofsfundamentalisten, maar door die goed geintegreerde geindividualiseerde normloze criminele jongeren. Je zou wensen dat ze hun geloof nog hadden.

Fundamentalisten verliezen helaas hun geloof niet zo gemakkelijk maar als zij het doen blijven ze net zo erg. Kijk maar naar Akkersloot, het blijven haatzaaiers, welk geloof of ongeloof ze ook aanhangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')