Mohammed is volgens moslims heilig en je mag dus niets slechts over hem zeggen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef Monidique het volgende:
Toegeven. Respect.
Correct.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mohammed is volgens moslims heilig en je mag dus niets slechts over hem zeggen ?
Is dat voor je al een doel op zich of alleen maar om terreuraanslagen te voorkomen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef Monidique het volgende:
Correct.
Het is toch vanzelfsprekend dat je heilige personen of dingen niet mag beledigen? Volgens mij zijn veel van jouw godslasterlijke topics dan ook strafbaar!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Akkersloot het volgendepe:
[..]
Is dat voor je al een doel op zich of alleen maar om terreuraanslagen te voorkomen ?
De laatste tijd begint de lijn tussen vrijheid van meningsuiting en bewust kwetsende uitingen echter steeds meer te vervagen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Akkersloot het volgende:
Is het nu zo moeilijk om de vrijheid van meningsuiting te respecteren ?
Voor jou wel als ik je postgeschiedenis bekijk. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Akkersloot het volgende:
...
Is het nu zo moeilijk om de vrijheid van meningsuiting te respecteren ?
Je mag je dus niet afvragen ofdat met de hoornenman (de alcoholist en bisexueel) Alexander de Grote wordt bedoeld. We moeten de koran dus sowieso juist, en dus goddelijk verklaren?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Het is toch vanzelfsprekend dat je heilige personen of dingen niet mag beledigen? Volgens mij zijn veel van jouw godslasterlijke topics dan ook strafbaar!
Ja, dat lijkt mij toch logisch.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je mag je dus niet afvragen ofdat met de hoornenman (de alcoholist en bisexueel) Alexander de Grote wordt bedoeld. We moeten de koran dus sowieso juist, en dus goddelijk verklaren?
Schuld van Amerika.quote:Waarom is de slavernij en de extra belasting voor christenen en joden afgeschaft terwijl daar van in het "goddelijke" (politie bellen) boek de koran totaal geen sprake van is![]()
Waren die cartoons bewust kwetsend. Het is toch de mohammed van de fundamentalisten die is afgebeeld. Toch niet de Mohammed van de gematigden !quote:Op zondag 12 februari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
De laatste tijd begint de lijn tussen vrijheid van meningsuiting en bewust kwetsende uitingen echter steeds meer te vervagen.
Rot toch op.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:30 schreef Monidique het volgende:
[Waarom is de slavernij en de extra belasting voor christenen en joden afgeschaft terwijl daar van in het "goddelijke" (politie bellen) boek de koran totaal geen sprake van is ]
Schuld van Amerika.
Inderdaad. De vrijheid van meningsuiting wordt in Nederland beperkt door het verbod op racisme en ook het verbod op godslastering (hoewel dat verbod eigenlijk nooit gehandhaafd wordt)...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De laatste tijd begint de lijn tussen vrijheid van meningsuiting en bewust kwetsende uitingen echter steeds meer te vervagen.
Hoezo een mohammed van de fundamentalisten? Mohammed werd gewoon afgebeeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waren die cartoons bewust kwetsend. Het is toch de mohammed van de fundamentalisten die is afgebeeld. Toch niet de Mohammed van de gematigden !
En dat verbod ook bijna afgeschaft was.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
Inderdaad. De vrijheid van meningsuiting wordt in Nederland beperkt door het verbod op racisme en ook het verbod op godslastering (hoewel dat verbod eigenlijk nooit gehandhaafd wordt)
maar niet afgeschaft is.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dat verbod ook bijna afgeschaft was.
Mag je in een spotprent over fundamentalistische christenen ook geen Jezus afbeelden ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Retuobak het volgende:
Mohammed werd gewoon afgebeeld.
Niet een mohammed van ......
De Holocaust mag je niet ontkennen en dat erkennen is geen belediging. Ik vind je commentaar over Joden trouwens wel erg racistisch. Dat zou wél verboden moeten worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef Akkersloot het volgende:
Monidique, moeten we ook de holocaust ontkennen om "een geloof niet te beledigen". Joden, de varkens en ratten, zijn toch immers altijd daders en per definitie geen slachtoffers.![]()
Als ik naar jouw ondertitel kijk ("pro-islam is extreem-rechts") dan bestaat er in jouw ogen geen gematigde Islam.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waren die cartoons bewust kwetsend. Het is toch de mohammed van de fundamentalisten die is afgebeeld. Toch niet de Mohammed van de gematigden !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |