Het verschil is dat de OP juist oproept om te bewijzen dat de aarde om de zon draait (Oftewel, bewijs dat de natuurwetten zoals we die kennen kloppen).quote:
Je keert de vraagstelling in de OP om, daagt mensen uit om op je stelling te reageren en past de TT daarop aan. Het topic heeft nu niets meer te maken met de originele post. Als je over jouw stelling wilt discussieren, maak dan gewoon een eigen topic aan... Kapen van andermans topics is niet netjes en een mod zou beter moeten weten!quote:
Netjes, thanksquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Doffy het volgende:
Doffy is inmiddels weer terug, en inderdaad, ik had die TT niet moeten wijzigenDank je Alicey, voor de restauratie-werkzaamheden
Tsjee, 't is wat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik word hier een haatzaaier genoemd.
Pol. Oplossing Cartooncrisis: De lijn in het zand.
Breng nou niet iemand op het idee voor een kloon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Haushofer het volgende:
En nou verwacht ik Mohammed hier elk moment in Feedback opdoeken:
"Ik word hier een temporaalkwabepilepsiepatient genoemd".
En dan een hele waslijst aan topics natuurlijk.
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef Doffy het volgende:
Dank voor de suggestie, maar die discussie steekt elke zoveel maanden opnieuw de kop op. Het korte antwoord is dat de drie thema's wel degelijk binding met elkaar (kunnen) hebben, maar dat de drie los op zich geen levensvatbate forums op zouden leveren.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Triggershot het volgende:
Waarom heb ik altijd gevoel dat jij zo bot terug reageert?![]()
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:
Heb ik enig irritatie bij jou opgewekt, of verbeeld ik me dingen in?
Graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
Yo Trig, *het* is af.
Als je het vooraf wil lezen (het is nogal wat!) dan moet je dat maar zeggen.
Ik zal het binnenkort posten.
Omdat er een apart topic voor nodig is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef Doffy het volgende:
Want?
En waarom open je dat niet gewoon, of hou je elkaar via email op de hoogte?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Omdat er een apart topic voor nodig is.
Omdat Storm zijn betoog nog niet af had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
En waarom open je dat niet gewoon,
zo net gaf ik toch aan dat hij me kan bereiken via mail?quote:of hou je elkaar via email op de hoogte?
Leek enige juiste plaats om 1 bericht door te geven aan de ander, waar mensen zo min mogelijk offtopic gaan of last van krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:24 schreef Doffy het volgende:
En waarom moet dat in feedback?
Hier is het ook offtopic. Volgende keer dus onderling mailen, graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
Leek enige juiste plaats om 1 bericht door te geven aan de ander, waar mensen zo min mogelijk offtopic gaan of last van krijgen.
sure thingquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hier is het ook offtopic. Volgende keer dus onderling mailen, graag
Ja, het was tijd voor iets nieuws.quote:
Ik had het nog ewl speciaal in mijn sig gezet, en niet in mijn ondertitel.quote:* Frutsel gaat verloren schaapje zoeken...
Past inderdaad prima in R&P. Ik heb hem voor je verplaatst.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef VendoR het volgende:
mag mijn topic verplaatst worden naar relaties/psychologie... Ik heb het per ongeluk in het WFL forum geplaatst...
Jezelf van een afstand kunnen bekijken/besturen.
Het is dat ik weet dat je weer terugkomtquote:Op maandag 20 februari 2006 10:34 schreef Alicey het volgende:
Ruwweg vanaf het komende weekend zal ik ongeveer een maand lang niet tot nauwelijks aanwezig zijn, en praktisch niet modereren. Gedurende mijn afwezigheid zal mijn modwerk door andere moderators worden opgevangen. Wie dat gaan worden wordt nog overlegd, maar zal t.z.t. bekend gemaakt worden.
kom terug jijquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je weer terugkomt
Liesje! Wat doe je!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:34 schreef Alicey het volgende:
Ruwweg vanaf het komende weekend zal ik ongeveer een maand lang niet tot nauwelijks aanwezig zijn, en praktisch niet modereren. Gedurende mijn afwezigheid zal mijn modwerk door andere moderators worden opgevangen. Wie dat gaan worden wordt nog overlegd, maar zal t.z.t. bekend gemaakt worden.
Het spijt me Doffeltje!quote:
*snif* *snotter*quote:
Tuurlijkquote:Maar als alles goed gaat ben ik strakjes weer gewoon volledig aanwezig.
Hij is ook gewoon liefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Alicey het volgende:
Tijdens mijn afwezigheid zal Adelante ook in WFL meemodden.
Lief zijn tegen hem!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Alicey het volgende:
Tijdens mijn afwezigheid zal Adelante ook in WFL meemodden.
Lief zijn tegen hem!
als je ONZ kunt modden dan is de L hier ook te moddenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef Adelante het volgende:
maar kijk wel beschouwend tegen het leven aan
Pas op, he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef het_fokschaap het volgende:
als je ONZ kunt modden dan is de L hier ook te modden
dat denkt doffy ook van sommige zakenquote:
ik zie rare tekens (blokjes) waar volgens mij dubbele aanhalingstekens hadden moeten staan. Maar goed daar lees ik nu even overheen, ben nieuwschieriger naar de eindconclusiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef STORMSEEKER het volgende:
Wat bedoel je precies? Ik dacht dat ik het vrij duidelijke (quotes, bold e.d.) had opgemaakt!
Ligt niet aan je codering-instellingen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie rare tekens (blokjes) waar volgens mij dubbele aanhalingstekens hadden moeten staan. Maar goed daar lees ik nu even overheen, ben nieuwschieriger naar de eindconclusie
Erg compleet samengevat stuk boodschap, met laatste regels begrijp je al wat men uit je post moet opvatten. Kunnen scheiden van Jezus en Godquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef STORMSEEKER het volgende:
En wat vind je van de eindconclusie?
je bent complimente zat he jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik vroeg het aan Adelante![]()
![]()
Maar bedankt voor je commentaar hoor!![]()
Vervangen kan en wil ik haar niet, ik ondersteun waar mogelijk tijdens haar afwezigheidquote:
Welkomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vervangen kan en wil ik haar niet, ik ondersteun waar mogelijk tijdens haar afwezigheid![]()
share it with usquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:30 schreef Doffy het volgende:
Ik weet ook nog wel tientallen manieren waarop ik Adelante wil testen
Maak je borst maar nat Adelante, Doffy is op de loerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Doffy het volgende:
Laat ik dat maar niet doen. Komt ie nog wel achter
ben niet op de hoogte, voor meer info zul je op een reactie van alicey moeten wachten of haar even mailen: alicey@fok.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef rudeonline het volgende:
Relativiteit voor dummies 2
Leg het me maar eens uit? Heb ik een spreekverbod ofzo?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Maak je borst maar nat Adelante, Doffy is op de loer
Het is off-topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef rudeonline het volgende:
Relativiteit voor dummies 2
Leg het me maar eens uit? Heb ik een spreekverbod ofzo?
Nogmaals ruud: jij wil jouw theorie aan ons slijten, doe dat dan op een manier waarop wij het snappen. Je eigen manier van wiskunde hebben helpt daar dan geenszins bij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef rudeonline het volgende:
En daar mag je geen andere ideeen over hebben?
Dat begrijp ik, daarom probeer ik steeds opnieuw op een iets andere manier "contact"met jullie te krijgen. Laten we dan iig proberen on topic te blijven, dan lukt het muisschien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nogmaals ruud: jij wil jouw theorie aan ons slijten, doe dat dan op een manier waarop wij het snappen. Je eigen manier van wiskunde hebben helpt daar dan geenszins bij.
Het blijkt in die paar posts in dat nieuwe topic van je dat je op geen enkele manier contact met ons wil. Onze uitleggen sla je al direct in de wind.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom probeer ik steeds opnieuw op een iets andere manier "contact"met jullie te krijgen.
De mods: zij slapen of zijn uithuizig en de muizen: zij slaan toe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het was eigenlijk een vraag aan de mods rude, maar goed...................etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |