een tribal (hoe standaardquote:
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft belastingteruggaves ook wel als extraatje gebruik. Ik calculeer ze niet van te voren in zeg maar.. Al zit er natuurlijk wel altijd een rare bijsmaak aan omdat ik 2 tot 3 keer het bedrag van teruggave eerder het jaar ben kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En zoals je weet, behoort sparen niet tot mijn talenten, dus dit komt mooi uit.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een tribal (hoe standaard) en waar weet ik nog niet... niet op mn rug buik ofzo die vnd ik er te lelijk voor
Een van de FA's dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, Breuls zegt dat de mailforwarding via mijn SA gaat. Ik weet alleen helemaal niet wie mijn SA is...
Ik vind tribals op zich mooi, maar ze zijn idd een beetje afgezaagd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef OoAstridoO het volgende:
een tribal (hoe standaard) en waar weet ik nog niet... niet op mn rug buik ofzo die vnd ik er te lelijk voor
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een van de FA's dus.
Zat je toch goed daar.
Het is natuurlijk geen statisch gegeven.. Maar je wilt hem neem ik aan zichtbaar hebben.. Arm misschien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja ik vind mn buik te dik enzo en dat zie je ook aan de achterkant dus daar wil ik m niet
Mja maar ik hou gewoon niet van kleurtatoeages voor bij mezelf... en vind vage tekens wel wat hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind tribals op zich mooi, maar ze zijn idd een beetje afgezaagd tegenwoordig.
Dan moet je het gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef OoAstridoO het volgende:
Mja maar ik hou gewoon niet van kleurtatoeages voor bij mezelf... en vind vage tekens wel wat hebbenheb ook kleding met tribals erop bij.v vind het gewoon mooi
Nog niet genoeg mensen dan? Ik heb eik niet zoveel zin om alle WFL-topics te gaan lezen, dan ga ik me weer opnaaien enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Alicey het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/821347/2/50 <- Aanmelden Lupa.
I knowquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon doen.Het is trouwens ook mogelijk om een eigen ontwerp te doen.
Ja, dat was in Leeuwarden, op de Voorstreek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef OoAstridoO het volgende:
I knowjij hebt er ook 1 toch? waar heb jij m laten zetten of was dat niet in lwd?
Je mag ook R&P doen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog niet genoeg mensen dan? Ik heb eik niet zoveel zin om alle WFL-topics te gaan lezen, dan ga ik me weer opnaaien enzo.
Tattoo richardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat was in Leeuwarden, op de Voorstreek.
R&P is helemaal niks voor mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Alicey het volgende:
Je mag ook R&P doen hoor.
Maar lees topic maar even, er komt nu nog weinig los..
In WFL werk je dan trouwens wel samen metquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
R&P is helemaal niks voor mij.
Ik lees wel ff.
Hmja, maar ik had me voorgenomen om minder te gaan fokken de komende tijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In WFL werk je dan trouwens wel samen metDoffy
.
Het gaat ten koste van andere dingen of iets anders?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, maar ik had me voorgenomen om minder te gaan fokken de komende tijd.
Nou, ik zit vaak genoeg te fokken terwijl ik andere dingen zou moeten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:47 schreef Alicey het volgende:
Het gaat ten koste van andere dingen of iets anders?
Een ja dus. In dat geval fok je idd teveel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik zit vaak genoeg te fokken terwijl ik andere dingen zou moeten doen.
Dat zeg ik toch zelf al? Waarom moet je dat dan nog eens herhalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Reya het volgende:
Met alle respect, maar ik vraag me af of Lupa wel zo geschikt is voor WFL modereren. Niet omdat ik haar niet mag of iets anders tegen haar heb, maar omdat ze nogal snel geergerd en emotioneel kan raken in discussies. Dat is lastig te combineren met de gevoelige zaken waarover in WFL veel wordt gediscussieerd![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmja, maar ik had me voorgenomen om minder te gaan fokken de komende tijd.
Niet dat het nou mijn leven in de weg zit, maar er blijft wel eens wat liggen ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:
Een ja dus. In dat geval fok je idd teveel.
Ik vind dat zelf eigenlijk best meevallen. Lupa zie ik voornamelijk emotioneel reageren wanneer er weer eens op haar als persoon wordt gespeeld ipv op haar argumemten..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Reya het volgende:
Met alle respect, maar ik vraag me af of Lupa wel zo geschikt is voor WFL modereren. Niet omdat ik haar niet mag of iets anders tegen haar heb, maar omdat ze nogal snel geergerd en emotioneel kan raken in discussies. Dat is lastig te combineren met de gevoelige zaken waarover in WFL veel wordt gediscussieerd![]()
En voornamelijk bij een aantal specifieke onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:
Ik vind dat zelf eigenlijk best meevallen. Lupa zie ik voornamelijk emotioneel reageren wanneer er weer eens op haar als persoon wordt gespeeld ipv op haar argumemten..
Mooi, ik begrijp dus dat je Doffy terzijde gaat staan de komende maand?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet dat het nou mijn leven in de weg zit, maar er blijft wel eens wat liggen ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, ik begrijp dus dat je Doffy terzijde gaat staan de komende maand?
Ook dat nog. imo geen belemmering.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En voornamelijk bij een aantal specifieke onderwerpen.
Kan het idd niet echt herinneren dat dat gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de rol van mod reageer ik overigens zelden emotioneel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Doffy het volgende:Wordt nu WFL-mod en maak kans op gratis seks met je co-mod!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik geloof er niks van. Eerst je piemel posten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mailen mag ook.
Werkt de knop niet, of gebeurt er iets anders? (Misschien een dialoog ergens verborgen met de vraag of je wil opslaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker is dat. Het Apple-aangifteprogramma van de Belastingdienst weigert af te sluiten.
Verborgen dialoog idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef Alicey het volgende:
Werkt de knop niet, of gebeurt er iets anders? (Misschien een dialoog ergens verborgen met de vraag of je wil opslaan?). Met het Linux-aangifteprogramma heb ik geen problemen gehad eik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |