quote:
Dan gaat het weer hard de andere kant uit ja.quote:
Hmmm.. Zou best kunnen. Zelf heb ik sowieso weinig met zoet (m.u.v. chocolade). Gek genoeg eet ik zelf ook normaal gesproken sowieso al heel weinig tussendoor..quote:Nu kan ik een week een zakje m&m's of drop of chips hebben liggen en telkens een paar dingetjes eten, gewoon voor de lekker.
Gedeeltelijk is dat discipline, gedeeltelijk dat ik minder op kan, maar ook afgekickt van de lichamelijke suikerverslaving, denk ik. Als je veel suiker eet, vraagt je lichaam daar ook om en blijf je veel suiker eten. Nu dat weg is, snoep ik voor de lekker en hoef ik die verslaving niet te voeden
Nou mn moeder kwam tussen de middag niet thuis en daar belde ze me 11uur over op (maar ik sliep nog en belde om 11.10 tterug) en ze wist niet of mn vader dan wel thuis zou komen, dus ik ga naar beneden doe voor een keer eens de afwas (om eens iets goed te doen) en ga daarna pas douchen, maar ben vergeten brood uit de vriezer te halen (nouja voor hetzelfde geld kwam mn vader niet thuis, hij haalt ook regelmatig vis op dinsdag etc) dus hij meteen kwaad etc. en nu is ie weer wegquote:
Leuk dat hij meteen kwaad wordt. Benieuwd wat er gebeurt als er echt iets is dan..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou mn moeder kwam tussen de middag niet thuis en daar belde ze me 11uur over op (maar ik sliep nog en belde om 11.10 tterug) en ze wist niet of mn vader dan wel thuis zou komen, dus ik ga naar beneden doe voor een keer eens de afwas (om eens iets goed te doen) en ga daarna pas douchen, maar ben vergeten brood uit de vriezer te halen (nouja voor hetzelfde geld kwam mn vader niet thuis, hij haalt ook regelmatig vis op dinsdag etc) dus hij meteen kwaad etc. en nu is ie weer weg![]()
Ontvangen. Verzenden duurde best lang...quote:
Hij is heel keurig geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben benieuwd naar je zelfgeknutselde envelop, Lupa
Je weet het adres van Yvonne he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ontvangen. Verzenden duurde best lang...
Ga nu ff het adres voor Fok veranderen, dus als ik niet terugkom, is er iets mis gegaan.
Nu is ie lunchen bij de hemaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk dat hij meteen kwaad wordt. Benieuwd wat er gebeurt als er echt iets is dan..
Zou tegenwoordig ook vrij snel moeten kunnen volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wacht, ik hoef het adres in mijn profiel helemaal niet te veranderen. Ik moet alleen het forwarden van lupa_solitaria@fok.nl even laten veranderen.
Ik heb alle vertrouwen in jouw knutselkunstenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij is heel keurig geworden.
Tuurlijk niet, als er maar iets om over te zeuren is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nu is ie lunchen bij de hemaen dat je de afwas gedaan hebt zien ze niet he
mja zucht ik ga straks even naar heerenveen denk ik
Zeker als je niet meer sport. Dus stoppen met sporten maar hetzelfde eet- en snoeppatroon aanhouden werkt niet. Tel daarbij de hormonen op en het stoppen met roken, en je komt zo aan. Dus dat doe ik niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan gaat het weer hard de andere kant uit ja.
Dat is ook weer zo, en ik voel me erg goedquote:Hmmm.. Zou best kunnen. Zelf heb ik sowieso weinig met zoet (m.u.v. chocolade). Gek genoeg eet ik zelf ook normaal gesproken sowieso al heel weinig tussendoor..
Het heeft misschien echter ook gewoon met je "state of mind" te maken.. Als je je goed voelt heb je denk ik sowieso minder behoefte er aan..
Papa terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als er maar iets om over te zeuren is.
Wat ga je in H'veen doen?
Dan gaat het hard ja.. Hoewel bij mij dat soort dingen altijd andersom werkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker als je niet meer sport. Dus stoppen met sporten maar hetzelfde eet- en snoeppatroon aanhouden werkt niet. Tel daarbij de hormonen op en het stoppen met roken, en je komt zo aan. Dus dat doe ik niet meer
Ook dat is waar. Zeg maar het idee dat als het eenmaal op tafel staat, dat het dan hard gaat.quote:Dat is ook weer zo, en ik voel me erg goed
Scheelt ook dat schaap geen grote eter en snoeper is; meer als ik eten en snoepen wat lekker is, maar niet veel. Als hij veel zou snoepen en eten, doe je toch sneller mee.
Ah, zo. Kun je idd gebruik van maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Papa terugvis gehaald denk ik. Even kijken er uit zijn euroactie met de bus he
dus voor 2 euro uit en thuis en de halte i spaar minuten lopen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Doffy je bent zeer geliefd bij de dames
quote:Jammer dat dat aan jou niet besteed is
Dat zou je zonder moeite lukkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik toch maar eens harem aanleggen
quote:
quote:
433 euro uit je eigen portemonnee ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belastingaangifte gedaan.Wat is dat toch makkelijk tegenwoordig. Ik was in vijf minuten klaar. En in die vijf minuten heb ik 433 euro verdiend.
Zo voelt het nooit vind ik. Ik zie het als een extraatje. Waarvan ik hopelijk naar Aruba ga met heiden6.quote:
Hmm misschien is het in mijn geval anders, maar bij teruggaves heb ik doorgaans wel het jaar er voor duidelijk gemerkt waarom het is..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo voelt het nooit vind ik. Ik zie het als een extraatje. Waarvan ik hopelijk naar Aruba ga met heiden6.
Nou, ik krijg gewoon al mijn loonheffing terug i.v.m. aftrek eigen woning.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
Hmm misschien is het in mijn geval anders, maar bij teruggaves heb ik doorgaans wel het jaar er voor duidelijk gemerkt waarom het is..
Nou, dat staat nog niet vast. Maar dat kost wel geld hè...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
Je ging trouwens toch sowieso al met heiden naar Aruba?
Dat valt inderdaad als een extraatje te zien. Althans, het zijn kosten die je gemaakt hebt om vermogen op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik krijg gewoon al mijn loonheffing terug i.v.m. aftrek eigen woning.
Ah, dacht dat het al min of meer vast stond.. Geld kost het hoe dan ook wel ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat staat nog niet vast. Maar dat kost wel geld hè...
En zoals je weet, behoort sparen niet tot mijn talenten, dus dit komt mooi uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Alicey het volgende:
Ah, dacht dat het al min of meer vast stond.. Geld kost het hoe dan ook wel ja..
Oh leuk, wat voor eentje?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef OoAstridoO het volgende:
Astrid gaat misschien een tatoeage laten zetten
Waar en wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef OoAstridoO het volgende:
Astrid gaat misschien een tatoeage laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |