Ja, dat wel. Ik kan namelijk wel een reply erop terugvinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien helemaal niet ontvangen?
Hmmm.. Per ongeluk weggegooid? (Voordeel van gmail is ook dat je dat niet meer hoeft te doen trouwensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik kan namelijk wel een reply erop terugvinden.
Hij zou dan in de trash moeten zitten...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Alicey het volgende:
Hmmm.. Per ongeluk weggegooid? (Voordeel van gmail is ook dat je dat niet meer hoeft te doen trouwens)
Hmmm.. Nu is-ie dus zomaar opeens weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zou dan in de trash moeten zitten...
wordt het niet na zoveel dagen verwijderd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zou dan in de trash moeten zitten...
Daar lijkt het wel op, terwijl het echt eeuwen geleden is dat ik mijn trash heb geleegd. Er staan veel oudere berichten in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
Hmmm.. Nu is-ie dus zomaar opeens weg?
Niet uit mijn trashcan op de computer hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:36 schreef qu63 het volgende:
wordt het niet na zoveel dagen verwijderd?
bij planet na 7 dagen in Trash..
okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet uit mijn trashcan op de computer hoor.
als het goed is krijg je dan een mail terug van gmail..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Alicey het volgende:
Werkt je gmail inmiddels? (En zo ja, mail me even je adres zodat ik die ook heb)
Als ze mijn invite pakt wel, maar ze heeft ook invites van jou (En misschien nog wel meer van lurkende LFC'ers).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het goed is krijg je dan een mail terug van gmail..
ik heb nog niks terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze mijn invite pakt wel, maar ze heeft ook invites van jou (En misschien nog wel meer van lurkende LFC'ers).
Wat? Welk topic?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Alicey het volgende:
@ miss_sly (n.a.v. ander topic): Wordt het nu geen obsessie voor je?
Voor een nieuwe account niet. Als je je eenmaal hebt geregistreerd kun je je email-adres echter probleemloos veranderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt een GMail toch ook als adres voor Fok opgeven?
* Bang is dat het wachtwoord weer niet aankomt
je kan het zelfs leeg latenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor een nieuwe account niet. Als je je eenmaal hebt geregistreerd kun je je email-adres echter probleemloos veranderen.
Het staat bij jou vol met pizzadozen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even een envelop knutselen van een pizzadoos.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even een envelop knutselen van een pizzadoos.
Nou, dat hangt er even vanaf. Kun je van een GMail ook een POP-account maken, dat het gewoon op je PC binnenkomt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:
Kan ik je andere 2 adressen uit mijn adresboek gooien Lupa?
Settings -> Forwarding and POPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er even vanaf. Kun je van een GMail ook een POP-account maken, dat het gewoon op je PC binnenkomt?
er zijn wel tooltjes voor, maar die werken geloof ik alleen bij outlook..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er even vanaf. Kun je van een GMail ook een POP-account maken, dat het gewoon op je PC binnenkomt?
Zo te zien heeft GMail nu "echte" POP. Er staan iig ook instructies hoe je een Apple mail client in moet stellen, en ziet er vrij standaard uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
er zijn wel tooltjes voor, maar die werken geloof ik alleen bij outlook..
Je bedoelt dat mijn gewicht een obsessie wordt? Nee hoor, ik was prima tevreden hoe ik was. maat 36/38 voor jeans lijkt me prima voor mijquote:
Vooral omdat je blij bent om nog meer gewicht te verliezen, terwijl dat (imo) niet nodig is..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mijn gewicht een obsessie wordt? Nee hoor, ik was prima tevreden hoe ik was.
Ok dan.quote:maat 36/38 voor jeans lijkt me prima voor mijMaar nu ik per ongeluk wat extra ben afgevallen, vind ik dat ook niet erg. Ik eet en snoep echt gewoon, alleen stukken minder dan eerst, maar gewoon omdat ik er ook minder behoefte aan heb, niet omdat ik het dwangmatig achterwege laat
Ik vind en vond het ook niet nodig, maar ik vind het ook niet erg. Nog meer hoeft echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral omdat je blij bent om nog meer gewicht te verliezen, terwijl dat (imo) niet nodig is..
[..]
Ok dan.
Okay.. Dan las ik iets engers dan wat er stond.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind en vond het ook niet nodig, maar ik vind het ook niet erg. Nog meer hoeft echt niet hoor
Ik ben tevreden met hoe ik ben
ik kijk er eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo te zien heeft GMail nu "echte" POP. Er staan iig ook instructies hoe je een Apple mail client in moet stellen, en ziet er vrij standaard uit.
Ik heb zelf GMail altijd open, en zie het snel genoeg aan de titel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk nooit
heb in firefox een gmail-tooltje dat laat zien als ik nieuwe mail heb
Ik krijg geen anorexia ofzo hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okay.. Dan las ik iets engers dan wat er stond.
Ah, dat deed je eerst wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg geen anorexia ofzo hoor
schaap ziet me aankomen, die zou me angstvallig in de gaten houden als hij de indruk kreeg dat ik nu nog met mijn gewicht bezig was en kost wat kost wilde afvallen. Nee hoor, ik geniet van wat ik eet, drink en snoep, maar doe het allemaal gewoon wat bewuster en sla niet klakkeloos hele zakken m&m's achterover. Ik kan het niet eens meer op
Topquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg geen anorexia ofzo hoor
schaap ziet me aankomen, die zou me angstvallig in de gaten houden als hij de indruk kreeg dat ik nu nog met mijn gewicht bezig was en kost wat kost wilde afvallen. Nee hoor, ik geniet van wat ik eet, drink en snoep, maar doe het allemaal gewoon wat bewuster en sla niet klakkeloos hele zakken m&m's achterover. Ik kan het niet eens meer op
Done.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil iemand ff een mailtje naar mijn Gmail sturen? Even het POP-gebeuren testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |