abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34383097
quote:
Top 7 Kleine Zenders 2005
1 Discovery 1,1% 57.000
2 Eurosport 0,5% 27.000
3 Nat Geogr 0,5% 25.000
4 MTV 0,4% 23.000
5 TMF 0,4% 22.000
6 Animal Pla 0,3% 16.000
7 The Box 0,2% 9.000
Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?
pi_34383149
programma's duren max 1 uur en daarna komt er meestal een totaal niet interessant programma, dus doorzappen.
pi_34383153
Nou hij staat toch ook bovenaan? Waarom kijken er zo weinig mensen naar National Geographic! Talpa staat er overigens niet tussen zie ik...
pi_34383268
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef zatoichi het volgende:
Nou hij staat toch ook bovenaan? Waarom kijken er zo weinig mensen naar National Geographic! Talpa staat er overigens niet tussen zie ik...
top 7 kleine zenders
  maandag 23 januari 2006 @ 17:15:20 #5
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34383362
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?
Het zijn de herhalingen en onzinprogramma's over bijvoorbeeld die motorfamilie die makkelijk weg te zappen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Finder_elf_towns op 23-01-2006 17:25:52 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 17:16:44 #6
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34383401
Het is een geweldige zender maar..........

de herhalingen zijn iets teveel van het goede helaas.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_34383436
Ik kijk de laatste tijd sinds ik UPC Digital heb boelveel naar de subkanalen van Discovery.

Lijkt mij trouwens ook dat de muuziekkanalen er belabberd vanaf komen, zouden die ook niet hoger moeten staan? Er wordt hun namelijk ook best verweten dat ze een verdervelijke invloed hebben op een groot deel van de jeugd.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34383463
te veel herhalingen en te veel motor/auto crap
  Donald Duck held maandag 23 januari 2006 @ 17:20:43 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34383534
Discovery is best tof. Myth Busters, Brainiac, American Chopper. Scrapheap Challenge. Allemaal tof.
Maar inderdaad, te veel herhalingen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34383608
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

top 7 kleine zenders
Ja dat zeg ik, Talpa staat er niet tussen.
pi_34383613
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef JohanV. het volgende:
de herhalingen zijn iets teveel van het goede helaas.
En die 'vulfilmpjes' als er geen NL-reclame is ken ik echt allemaal.
Die mogen ze (na 1,5 jaar?) weleens vervangen.

En programma's over haaien, vissen, vissen (de bezigheid) en dieren en natuur in het algemeen graag moven richting Animal Planet. Waar zijn ze die zender anders voor begonnen?

Verder prima zender.
pi_34383629
Vroeger hadden ze 's nachts altijd wel aardig documentaires, The People's century bijvoorbeeld.
Altijd wel relaxed om in bed nog effe naar te kijken
٩๏̯͡๏)۶
pi_34383714
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het zijn de herhalingen en onzinprogramma's over bijvoorbeeld die motorfamilie die makken weg te zappen zijn.
Oi, de Teutuls zijn geweldig, ja?! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_34383891
Omdat het vrij bagger is misschien? De "documentaires" zijn doorgaans van slechte kwaliteit en na 2 keer is scrapheap Challenge ook niet leuk meer, evenals programma's over het bouwen van choppers....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34383954
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Discovery is best tof. Myth Busters, Brainiac, American Chopper. Scrapheap Challenge. Allemaal tof.
Sex Sense.
  maandag 23 januari 2006 @ 17:32:23 #16
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34383958
omdat ik moe word van alle herhalingen en wo2 specials
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34384032
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oi, de Teutuls zijn geweldig, ja?! .
In het begin wel, nu acteren ze gewoon.

Ik kijk verder best veel discovery.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34384125
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral de eerste 2 zijn om te janken, het ergste is nog dat mensen die het kijken denken dat ze daar serieus bezig zijn met "wetenschap". American Chopper is een real-life soap die niet real-life meer is en Scrapheap is leuk vermaak, maar ook maar beperkt houdbaar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34384136
het zou zo'n leuk kanaal kunnen zijn maar de herhalingen daar word ik godverdomme 3 keer gek van.
ik heb dus doorgekregen van iemand in amerika dat de amerikaanse discovery channel van veel hogere kwaliteit is, de eigenaar zou volgens mij helemaal gek worden als hij de baggerkwaliteit van dat mooie kanaal zou zien.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34384314
Met Discovery hoef je maar 3 dagen te kijken..dan heb je alles al gezien voor de rest van de maand.
Geef mij National Geographic maar ......
Hoewel ik wel altijd Mythbusters kijk
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_34384333
Omdat ze tegenwoordig erg veel van die American Chopper meuk uitzenden. (Wat doet zo'n soap op Discovery? ) en dan heb je ook nog te veel van dat pimp m'n auto gedoe.

Oh, en die FBI zooi. Kijk naar een aflevering en je hebt ze allemaal gezien.
pi_34384369
Ik kijk bijna alleen maar Discovery
pi_34384532
Ik weet het niet hoor. Volgens mij kijken alleen veel technisch ingestelde jongeren en WOII-adepten Discovery ...
pi_34384618
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef MrBean het volgende:
Ik weet het niet hoor. Volgens mij kijken alleen veel technisch ingestelde jongeren en WOII-adepten Discovery ...
MTV en TMF zijn nog een stuk kleiner.
pi_34384731
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Murray het volgende:
Omdat ze tegenwoordig erg veel van die American Chopper meuk uitzenden. (Wat doet zo'n soap op Discovery? ) en dan heb je ook nog te veel van dat pimp m'n auto gedoe.

Oh, en die FBI zooi. Kijk naar een aflevering en je hebt ze allemaal gezien.
idd en het erge is ze willen dat meer gaan doen want daar kijken veel mensen naar

ik wil gvd weer oorlog, machines,gebouwen,wat geschiedenis, en gewoon nog wat interessante docu`s

en geen real life soaps dieren en andere beesten fbi files.

trouwens een tip voor mensen die graag docu`s kijken

tegenlicht op NL 3
en panorama op de bbc en canvas
verder is het op NL 3 op donderdag altijd iets van docu`s
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34384735
mijn vader het beneden wel een sateliet ontvangertje en bijhordende daar ontvangt hij stapels van dit soort kanalen op, maar ik kijk het liefst op mijn eigen tv en daar vang ik dus maar 2 kanalen op.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd en het erge is ze willen dat meer gaan doen want daar kijken veel mensen naar

ik wil gvd weer oorlog, machines,gebouwen,wat geschiedenis, en gewoon nog wat interessante docu`s

en geen real life soaps dieren en andere beesten fbi files.

trouwens een tip voor mensen die graag docu`s kijken

tegenlicht op NL 3
en panorama op de bbc en canvas
verder is het op NL 3 op donderdag altijd iets van docu`s
tv word dan ook telkens meer op de domme massa afgesteld.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34384788
Omdat er qua geschiedenis enkel documentaires zijn over de Tweede Wereldoorlog en (soms) Egypte. Enigszins eenzijdig. Voor de rest gaat het over bouwwerken en voertuigen, zaken die me niet interesseren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_34385054
De laatste tijd gaat het alleen nog maar over de geschiedenis van de luchtvaart en visavonturen. Da's niet interessant voor velen, waaronder ik.
pi_34385226
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef longinus het volgende:

[..]

In het begin wel, nu acteren ze gewoon.
True, en omdat er zo ontzettend veel herhaald wordt, ging het mij ook vervelen. Bovendien interesseren die choppers mij ook geen ene kont. Ik keek alleen voor het geschreeuw. .
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef KillerRabbit75 het volgende:
De laatste tijd gaat het alleen nog maar over de geschiedenis van de luchtvaart en visavonturen. Da's niet interessant voor velen, waaronder ik.
Ah ja, de avonturen van de heren op zee die op zoek zijn naar krab! .

Luchtvaart, voertuigen, dat soort dingen boeien me ook niet, maar de docu's over idd WOII of Egypte vind ik erg leuk. Eén keer dan, want ik hoef het niet 20 keer te zien.
Oi!
pi_34385252
En gisteren was er iets interessants over een gezin met een huis waar het spookte en de oudste zoon werd bezeten, maar ik ben in slaap gevallen. .

Ik wacht wel op de herhaling.
Oi!
pi_34385275
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
pi_34385278
Gelukkig meer dan naar TMF, MTV en alle andere afstompende rommel.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
  maandag 23 januari 2006 @ 18:13:14 #33
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34385292
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Socratestikel het volgende:
Gelukkig meer dan naar TMF, MTV en alle andere afstompende rommel.
wat een geniale username
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  maandag 23 januari 2006 @ 18:13:35 #34
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34385301
Waarschijnlijk omdat ze dan op moeten letten.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34385304
Zender is okee maar op den duur heb je 't allemaal wel een beetje gezien
pi_34385338
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:13 schreef Baleog het volgende:

[..]

wat een geniale username
Net als jouw avatar!
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
pi_34385418
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
Ja dat heb ik dus ook wel... vaak zet ik het aan en dan ken ik het allang. Best zonde want het is kwalitatief regelmatig best hoogstaand!
pi_34385438
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Donald Duck held maandag 23 januari 2006 @ 18:22:34 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34385571
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vooral de eerste 2 zijn om te janken, het ergste is nog dat mensen die het kijken denken dat ze daar serieus bezig zijn met "wetenschap". American Chopper is een real-life soap die niet real-life meer is en Scrapheap is leuk vermaak, maar ook maar beperkt houdbaar.
Dat het verre van serieuze wetenschap is, is natuurlijk overduidelijk. Maar het wordt gewoon enorm leuk gebracht. Wetenschap met humor, veel explosies en vrouwen in bikini. Dat vind ik tof hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34385730
Het is wel jammer dat ze bij Discovery niet altijd erg diepgaan in hun documentaires. Krijg ik tijdens zo'n uitzending vragen, komt er opeens de ondertiteling in beeld zonder antwoorden te hebben gekregen
pi_34385775
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
"Oh veel mannen gaan kijken, die houden van auto's"
NEE.
Ik wil boeiende dingen, niet die pauperapparaatjes.
pi_34385947
Laat ze maar eens komen met Discovery HD komen, dan zal ik zeker wel wat vaker gaan kijken!
pi_34386002
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef -tK- het volgende:
Laat ze maar eens komen met Discovery HD komen, dan zal ik zeker wel wat vaker gaan kijken!
Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmaken

pi_34386042
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
Inderdaad dat vind ik ook.
  maandag 23 januari 2006 @ 18:39:15 #45
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_34386140
Ondanks alle herhalingen kijk ik toch voornamelijk Discovery en NGC. Andere zenders boeien me domweg te weinig.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_34386216
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmaken

Voor mij wel, en daar vragen ze toch om

Misschien moeten ze wat meer reclame maken op bekende zenders, want sommige programma's wil ik best kijken maar weet niet wanneer het komt, wat er komt en ben te sloom om het op te zoeken
  maandag 23 januari 2006 @ 18:54:47 #47
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34386605
Ik kijk eigenlijk alleen maar Mythbusters op Discovery Channel. Ik heb zowiezo een stuk of 8 kanalen uit de Discovery familie, en soms zap ik er wel eens even doorheen om te kijken of er wat leuks bij zit.

Het beste kanaal vindt ik nog Discovery Times Channel - een samenwerkingsverband tussen Discovery en de New York Times, op deze zender komen vaak nieuwe documentaires, soms slechts weken nadat het onderwerp in het nieuws was bijvoorbeeld. Deze docmentaires snijden bijna altijd onderwerpen aan die momenteel nieuws maken, van de oorlog in Iraq en tegen Al Queda, tot een volledig onderzoek naar de Da Vinci Code en de Holy Grail. Niet al te lang geleden was er een documentaire over Noord Korea op, en er zijn o.a uitgebreide documentaires geweest over de Tsunami, over de orkaan Katrina, en zelfs naar aanleiding van de orkaan Katrina een hernieuwde documentaire over de Deltawerken.

Maar deze zender is in Nederland natuurlijk niet te krijgen.

Het "gewone" Discovery Channel lijkt als ik de beschrijvingen zo hoor veel op de Europese variant. Veel American Chopper afleveringen etc.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_34386957
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef pberends het volgende:

[..]

- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.
- Teveel herhalingen
- Tot slot: 24 uur per dag programma's over de 2e wereldoorlog.
- O ja, had ik nog gemeld dat ze dag en nacht programma's lieten zien over de 2e wereldoorlog?

Volgens mij is de programma maker van Discovery 2e wereldoorlog/nazi geil.
Op een gegeven moment had ik er genoeg van en zap ik niet meer naar Discovery.

Wat ik wil is gewoon:
- Nieuwe kwaliteitsprogramma's, geen herhalingen
- Populaire wetenschapsprogramma's, bijv. over nanotechnologie.
- Programma's over de pyramides, legenden, mythen, geschiedenis vind ik fantastisch, maar
wordt helaas te weinig gemaakt. Meer van zulk soort programma's en ik kijk weer Discovery.
pi_34387053
En waarom staat MTV op 4 dan. Dacht dat heel wat jongeren erna keken.
pi_34387145
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Proxima het volgende:

[..]

- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.
- Teveel herhalingen
- Tot slot: 24 uur per dag programma's over de 2e wereldoorlog.
- O ja, had ik nog gemeld dat ze dag en nacht programma's lieten zien over de 2e wereldoorlog?

Volgens mij is de programma maker van Discovery 2e wereldoorlog/nazi geil.
Op een gegeven moment had ik er genoeg van en zap ik niet meer naar Discovery.

Wat ik wil is gewoon:
- Nieuwe kwaliteitsprogramma's, geen herhalingen
- Populaire wetenschapsprogramma's, bijv. over nanotechnologie.
- Programma's over de pyramides, legenden, mythen, geschiedenis vind ik fantastisch, maar
wordt helaas te weinig gemaakt. Meer van zulk soort programma's en ik kijk weer Discovery.
Een archeologisch programma over Maya's of zo.
pi_34387430
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef cybermichel het volgende:
En waarom staat MTV op 4 dan. Dacht dat heel wat jongeren erna keken.
MTV is de meest walgelijke zender op tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')