Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?quote:Top 7 Kleine Zenders 2005
1 Discovery 1,1% 57.000
2 Eurosport 0,5% 27.000
3 Nat Geogr 0,5% 25.000
4 MTV 0,4% 23.000
5 TMF 0,4% 22.000
6 Animal Pla 0,3% 16.000
7 The Box 0,2% 9.000
top 7 kleine zendersquote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef zatoichi het volgende:
Nou hij staat toch ook bovenaan? Waarom kijken er zo weinig mensen naar National Geographic! Talpa staat er overigens niet tussen zie ik...
Het zijn de herhalingen en onzinprogramma's over bijvoorbeeld die motorfamilie die makkelijk weg te zappen zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?
En die 'vulfilmpjes' als er geen NL-reclame is ken ik echt allemaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef JohanV. het volgende:
de herhalingen zijn iets teveel van het goede helaas.![]()
Oi, de Teutuls zijn geweldig, ja?!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zijn de herhalingen en onzinprogramma's over bijvoorbeeld die motorfamilie die makken weg te zappen zijn.
Sex Sense.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Discovery is best tof. Myth Busters, Brainiac, American Chopper. Scrapheap Challenge. Allemaal tof.
Maar inderdaad, te veel herhalingen.
In het begin wel, nu acteren ze gewoon.quote:
Vooral de eerste 2 zijn om te janken, het ergste is nog dat mensen die het kijken denken dat ze daar serieus bezig zijn met "wetenschap". American Chopper is een real-life soap die niet real-life meer is en Scrapheap is leuk vermaak, maar ook maar beperkt houdbaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Discovery is best tof. Myth Busters, Brainiac, American Chopper. Scrapheap Challenge. Allemaal tof.
Maar inderdaad, te veel herhalingen.
MTV en TMF zijn nog een stuk kleiner.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef MrBean het volgende:
Ik weet het niet hoor. Volgens mij kijken alleen veel technisch ingestelde jongeren en WOII-adepten Discovery ...
idd en het erge is ze willen dat meer gaan doen want daar kijken veel mensen naarquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Murray het volgende:
Omdat ze tegenwoordig erg veel van die American Chopper meuk uitzenden. (Wat doet zo'n soap op Discovery?) en dan heb je ook nog te veel van dat pimp m'n auto gedoe.
Oh, en die FBI zooi. Kijk naar een aflevering en je hebt ze allemaal gezien.
tv word dan ook telkens meer op de domme massa afgesteld.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd en het erge is ze willen dat meer gaan doen want daar kijken veel mensen naar![]()
ik wil gvd weer oorlog, machines,gebouwen,wat geschiedenis, en gewoon nog wat interessante docu`s
en geen real life soaps dieren en andere beesten fbi files.
trouwens een tip voor mensen die graag docu`s kijken
tegenlicht op NL 3
en panorama op de bbc en canvas
verder is het op NL 3 op donderdag altijd iets van docu`s
True, en omdat er zo ontzettend veel herhaald wordt, ging het mij ook vervelen. Bovendien interesseren die choppers mij ook geen ene kont. Ik keek alleen voor het geschreeuw.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef longinus het volgende:
[..]
In het begin wel, nu acteren ze gewoon.
Ah ja, de avonturen van de heren op zee die op zoek zijn naar krab!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef KillerRabbit75 het volgende:
De laatste tijd gaat het alleen nog maar over de geschiedenis van de luchtvaart en visavonturen. Da's niet interessant voor velen, waaronder ik.
wat een geniale usernamequote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Socratestikel het volgende:
Gelukkig meer dan naar TMF, MTV en alle andere afstompende rommel.
Net als jouw avatar!quote:
Ja dat heb ik dus ook wel... vaak zet ik het aan en dan ken ik het allang. Best zonde want het is kwalitatief regelmatig best hoogstaand!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
te veel herhalingen en te veel motor/auto crap
Dat het verre van serieuze wetenschap is, is natuurlijk overduidelijk. Maar het wordt gewoon enorm leuk gebracht. Wetenschap met humor, veel explosies en vrouwen in bikini. Dat vind ik tof hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vooral de eerste 2 zijn om te janken, het ergste is nog dat mensen die het kijken denken dat ze daar serieus bezig zijn met "wetenschap". American Chopper is een real-life soap die niet real-life meer is en Scrapheap is leuk vermaak, maar ook maar beperkt houdbaar.
"Oh veel mannen gaan kijken, die houden van auto's"quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
te veel herhalingen en te veel motor/auto crap
Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmakenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef -tK- het volgende:
Laat ze maar eens komen met Discovery HD komen, dan zal ik zeker wel wat vaker gaan kijken!
Inderdaad dat vind ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
Voor mij wel, en daar vragen ze toch omquote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmaken
- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?
Een archeologisch programma over Maya's of zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Proxima het volgende:
[..]
- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.
- Teveel herhalingen
- Tot slot: 24 uur per dag programma's over de 2e wereldoorlog.
- O ja, had ik nog gemeld dat ze dag en nacht programma's lieten zien over de 2e wereldoorlog?
Volgens mij is de programma maker van Discovery 2e wereldoorlog/nazi geil.
Op een gegeven moment had ik er genoeg van en zap ik niet meer naar Discovery.
Wat ik wil is gewoon:
- Nieuwe kwaliteitsprogramma's, geen herhalingen
- Populaire wetenschapsprogramma's, bijv. over nanotechnologie.
- Programma's over de pyramides, legenden, mythen, geschiedenis vind ik fantastisch, maar
wordt helaas te weinig gemaakt. Meer van zulk soort programma's en ik kijk weer Discovery.
MTV is de meest walgelijke zender op tv.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef cybermichel het volgende:
En waarom staat MTV op 4 dan. Dacht dat heel wat jongeren erna keken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |