quote:Op zondag 22 januari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beschermde getuigenprogramma?
Ergens in Zuid-Amerika ofzo.
Waar doelen jullie op?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's toch ook een soort vakantie, of niet soms?
Het zou eigenlijk wel gaaf zijn om nu naar Brazilie te gaan ofzo he?
Van die vieze kleine duitsequote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alleen die kakkerlakken, das een beetje jammer.
Dat je je IG farben opties maar es moest verzilverenquote:
We hebben inderdaad de Utrechtse heuvelrugquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef Yildiz het volgende:
Nadat ik pas weer National Geographic keek, vond ik wel dat Nederland eigenlijk een heel mooi land is. Geen duizendpoten van 15 cm lang, geen vogelspinnen in het rond, geen ratten van 50 cm lang, geen slangen, shitmuggen....
Alleen die kakkerlakken, das een beetje jammer.
Nog een paar jaar en je maakt je alleen nog maar zorgen om de rente van je hypotheekquote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb me trouwens voorgenomen om weer m'n twee oude idealen tevoorschijn te halen.Het wereld-energie-probleem oplossen. Het wereld-mobiliteits-probleem oplossen.
(in willekeurige volgorde)
Die honger, oorlog, en weet ik wat mogen anderen uitzoeken, mij stinkt die zooi te veel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en je maakt je alleen nog maar zorgen om de rente van je hypotheek.
Je wilde toch een onbezorgde vakantiequote:
Optimist.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
Nog een paar jaar en je maakt je alleen nog maar zorgen om de rente van je hypotheek.
Ik ga wel huren, ik ben niet zo'n 'ik wil aan mijn huis klussen' type. Als ik m'n eigen meubels mag maken ben ik blij zat.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik geld had, zou ik lekker een kamertje hoog in Queen St. Auckland, New Zealand gaan huren. Maar eerst even die studie afmaken. Trouwens, volgens mij blijf ik gewoon hier in NL. Gok ik. Ik vind sommige dingen wel mooi geregeld hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We hebben inderdaad de Utrechtse heuvelrug.
Maar Nederland mooi, hmm ik vind van niet maar ja gras is bij de buren altijd groener.
Dus zelfs dát niet eens....quote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga wel huren, ik ben niet zo'n 'ik wil aan mijn huis klussen' type. Als ik m'n eigen meubels mag maken ben ik blij zat.
Laat ik alvast 1 droom uit de wereld helpen, ook in Nieuw Zeeland regent het. En hard.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Nieuw-Zeeland lijkt me dus echt dodelijk saai net zoals Australië.
Hoewel NZ wel wonderschoon is als ik de verhalen en beelden uit LOTR mag geloven.
Das toch alleen op het zuid eilandquote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laat ik alvast 1 droom uit de wereld helpen, ook in Nieuw Zeeland regent het. En hard.
Alleen al hiervoor zou ik wel eens terug willen. Piha Beach.
[afbeelding]
(Nu eens een keer een lekker grote foto).
Mooi maar daarvoor hoef je er toch niet te wonen of wil je de hele dag daar gaan liggen kijken naar het uitzicht.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laat ik alvast 1 droom uit de wereld helpen, ook in Nieuw Zeeland regent het. En hard.
Alleen al hiervoor zou ik wel eens terug willen. Piha Beach.
[afbeelding]
(Nu eens een keer een lekker grote foto).
Waarom denk je anders dat het zo groen is.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das toch alleen op het zuid eiland
Dat, en surfen. Klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooi maar daarvoor hoef je er toch niet te wonen of wil je de hele dag daar gaan liggen kijken naar het uitzicht.
Billy Connelly had daar ooit een opmerking over, het feit dat er veel Schotten wonen is het bewijs dat het er 365 dagen kutweer is.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat het zo groen is.
En ja, op het zuider eiland regent het nóg harder, omdat aan de westkant de wolken gelijk de hoogte ingeknald worden door de bergrug, heel dicht bij zee. Het heet daar zelfs tropisch regenwoud. Achter de bergruggen is dan weer een soort van woestijn. Maar die hele flinke regen is dus plaatselijk.
Denk je?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef pberends het volgende:
Bevallen vrouw komt zonder ledematen thuis
Jesus Christ.
Wow dat is wel heel ziek zegquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef pberends het volgende:
Bevallen vrouw komt zonder ledematen thuis
Jesus Christ.
http://apnews.myway.com/article/20060122/D8F9EEN00.htmlquote:JERUSALEM (AP) - Israel's defense minister hinted Saturday that the Jewish state is preparing for military action to stop Iran's nuclear program, but said international diplomacy must be the first course of action.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1137605890128&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFullquote:(AP)- "Iran on Sunday said Israel would be making a "fatal mistake" should it resort to military action against Tehran's nuclear program and dismissed veiled threats from the Jewish state as a "childish game."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |