Zodra ze versturenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook..
Wanneer wordt het geld afgeschreven van je CC? Nu al of pas als ze um versturen?
Bij mij ook niet. Gewoon wat geld opzij zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mij geld voorraad is niet ongelimiteerd hoor paultje..![]()
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Gewoon wat geld opzij zetten
Ik koop hem trouwens wel bij de Europese release![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.![]()
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.![]()
windows mediaplayer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.
Ja. Windows Mediaplayer. 10 als het ff kanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Windows Mediaplayer. 10 als het ff kan
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nu wil ik een witte DS lite, een Witte Revolution, en een Apple iBook + Ipod nano wit
Dus voor die ipod nano ga ik eensch ff wat zakken chips halen![]()
Ik wachtte ook op de rode (of andere kleur) maar ik denk dat ik anders gewoon lekker voor de witte DS Lite gaquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef disjfa het volgende:
Vind het idd een beetje jammer dat tegenwoordig alles allemaal wit moet zijnIk wacht hier op de rode ds en als dat zo te zien de nieuwe versie moet gaan worden... so be it
quote:Vandaag kondigde Nintendo President Satoru Iwata de Nintendo DS Lite aan: een gestroomlijnde versie van de uiterst succesvolle Nintendo DS.
Nintendo DS Lite, voorzien van nog scherpere beeldschermen, wordt in maart in Japan uitgebracht. De omvang van de Nintendo DS Lite is iets minder dan 2/3 van het formaat van de huidige Nintendo DS en weegt meer dan 20% lichter.
De Nintendo DS is in zowel Japan als de rest van de wereld niet aan te slepen: wereldwijd zijn er al meer dan 14,4 miljoen exemplaren van verkocht. In Japan werden er in de eerste 13 maanden sinds de handheld op de markt kwam al meer dan 5 miljoen van verkocht, waarmee Nintendo DS daar de snelst verkopende console ooit werd.
Binnenkort zal Nintendo meer bekendmaken over de verkrijgbaarheid van Nintendo DS Lite in Europa en andere gebieden.
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Morthill het volgende:
Ben ik trouwens de enige die plots denkt, ik kreeg al kramp van de gewone DS, gaat dit nu niet nog erger worden?
Als dit geen goede zin is, dan weer ik het ook niet meer.quote:en weegt meer dan 20% lichter.
Limequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Als dit geen goede zin is, dan weer ik het ook niet meer.
Trouwen die witte apple-mode mag wel eens over zijn, ik wil een zwarte! Of een rode, of Blauwe, zilveren, wat dan ook, niet wit of roze.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://img95.imageshack.us/my.php?image=nintendodslite8ui.jpg
Kan je dat nog aanpassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra ze versturen
Kies trouwens voor gewone Airmail, UPS en EMS geven geheid douane onderschepping en dus BTW
Uiteraard, al denk ik dat de kans nog steeds 90% is dat je taxes betaald.quote:
Reken daar maar niet op. hoewel een mooie firmware update wel wenselijk zou zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.
Nu ga ik hem zeker kopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
OMFG!! Redesign bekend gemaakt
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
:|quote:color - Black / white / pink
pictochat <--> [Wi-Fi] <--> pictochat
additional function:
new games' demo/trial version D/L through Wi-Fi Connection
max 10 games demo internal storage
battery time: almost the same (power consumption is down as well as the battery size reduced)
same AC adapter and other cables etc as regular NDS
Tetris and other new (some unannounced) games will be released at NDSL launched day
Waar heb je die rumors vandaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
DS lite rumors
[..]
:|
Beter doen ze gewoon een firmware upgrade
GAF (waar anders.)quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waar heb je die rumors vandaan?
dunno, stond geen bron bij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En hoe komen ze bij GAF daarbij?
[afbeelding]
oud en nieuw.![]()
Hoefde bij mijn Micro en al die games die ik van Play Asia haal ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uiteraard, al denk ik dat de kans nog steeds 90% is dat je taxes betaald.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En hoe komen ze bij GAF daarbij?
Wat dacht je van de Nintendo website. Geez!quote:
ooh, ok prima, heb ik daar geen last van hopelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoefde bij mijn Micro en al die games die ik van Play Asia haal ook niet.
Je mag wel een mening hebben,maar dit is meer een persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom mag ik tegenwoordig geen mening meer hebben waar 90% van de mensen het niet mee eens is. Ik snap het probleem niet. IK VIND DE GAME NIET GOED IN DE SINGLEPLAYER, GET OVER IT.
De Multiplayer daarentegen is geweldig, lang niet meer zo gelachen als vanavond. In totaal iets van 42 races met 8 man, dan weet je het wel
Die RUMORS komen niet van de ninty wwwquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dacht je van de Nintendo website. Geez!
Oh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef knater het volgende:
[..]
Die RUMORS komen niet van de ninty www![]()
Scheelt echt zo weinigquote:
Idd, het gaat puur om marketing, imago en n00bvriendelijkheid. Tis maar wat je belangrijk vindt I guess. Een handheld is voor mij geen modeaccessoire, meer iets om op te gamen, en ach, learning curves weet ik me meestal wel overheen te zetten. Vrijwel alles went, en het is niet alsof de concurrentie interfaces en games biedt die nooit fijn worden, het duurt alleen wat langer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo heel goed naar Apple is aan het kijken, en niet alleen wat design betreft. Apple maakt niet de krachtigste computers of de meest uitgebreide mp3-spelers. Maar hun producten zijn zo makkelijk te bedienen en ze zien er zo mooi uit dat ze als warme broodjes verkopen.
Heb al bril, -6.5, en recentelijk een check-up gehad, tis allemaal prima in orde. Het scheelt gewoon verdomd weinig.quote:
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb al bril, -6.5, en recentelijk een check-up gehad, tis allemaal prima in orde. Het scheelt gewoon verdomd weinig.
Idd, deze verkleining kunnen ze doen door de start/select button aan te passen en de power button te verplaatsen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
op DS.IGN.COMquote:January 26, 2006 - Following the earlier announcement of the new "DS Lite" revision to the DS hardware, Nintendo's Japanese parent has cleared up a few issues.
Although the product was announced in Japan, with no details given for international market, DS Lite will indeed be released in Europe and America. The company hasn't given a specific release date, only stating that the western markets can expect a release following Spring. This seems to suggest that a simultaneous release with the Japanese version (set for 3/2) is out.
Je kunt het ook niet met rust laten hequote:
Liever nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Blood_Money het volgende:
Hoe ver zijn ze met de flash carts voor de DS? (of mag ik dat niet vragen?)
Dat is meestal ook met nieuwere revisies van ipods, maar d'r is toch veel veranderd hoor, ok de vorm blijft hetzelfde, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef H.Flick het volgende:
De nieuwe DS is wel iets mooier, maar het scheelt natuurllijk enorm weinig. Beetje onzin, denk ik.
Dat is eigenlijk alleen maar beter, ik ruil zoiezo geen niks meer van Nintendo in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef H.Flick het volgende:
Als je het vergelijkt met het verschil tussen de GBA en de GBA SP is dit verschil minimaal, natuurlijk. Het is ook lastiger om bij zo'n design met 2 schermen echt radicale veranderingen door te voeren, maar het valt me toch ietwat tegen eigenlijk.
Ik ga mijn DS er in ieder geval niet voor inruilen. Heel erg mooi is hij nog steeds niet, eigenlijk.
Ik vind het ook genoeg schelen. Hij is veel slanker en 'platter'. Je moet niet alleen naar de oppervlakte kijken. Het wat te ronde design van de eerste DS is nu helemaal hersteld!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
Ik!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef philipnorth het volgende:
Is er hier iemand die Bleach DS geimporteerd heeft?
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppenquote:A friend who works at Hori (Japan's most-trusted third-party controller and accessories manufacturer) told me over lunch last month: "I'm thinking of buying a DS. A new one. A WHITE ONE." I said, "Yeah?" He said, "Oh yeah. ON MARCH SECOND." He did this thing with his eyebrows. I guess I was a little slow to react. I think he was giving me permission to unleash this information onto my readership. Sorry for my negligence [sound of editor groaning].
I phone him today; he says "Yeah, we're doing screen covers and all that." He says they have a demo unit in the office. I say, "Oh yeah?" He says. "Yeah. To get the dimensions and all that." He tells me the surface feels smooth. The buttons click like the DS's current buttons, though the D-pad feels like that of the Gameboy Micro. "It feels solid." I ask about the screen. He says, "It doesn't turn on. There's nothing inside it." Well, that's to be expected, I guess.
Dat kan me eigelijk niet schelen, de knoppen moeten gewoon wat meer uitsteken, en de D-pad is volgens die meneer als de Micro D-pad dus dat is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef knater het volgende:
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppen![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Prachtig.
En nu een normale foto i.p.v. een render/tekening/concept foto.
Hij is beter! Het is nu geen "click" knopje meer, maar een oude vertrouwde d-pad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat de Dpad net zo lekker is als die van de huidige DS, want die is nagenoeg perfect
Of allebei bewaren voor als er iemand langs komt die geen DS heeft (wat een bagger argument eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
gewoon oude DS verkopen op marktplaats![]()
olee en weer een nieuwe halen, heb ik met de ps2 ook gedaan
koelkast ps2 ~ slimline![]()
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef philipnorth het volgende:
Ga je m kopen dan Ruzbeh?
Precies!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef philipnorth het volgende:
Past wel mooi in de lijn Micro-DS Lite-Rev
Will be minequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Age of Empires, nieuwe trailer:
http://ds.ign.com/objects/736/736742.html
Misschien wel interessant voor de strategiefans hier?
Lijkt me erg leuk wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Age of Empires, nieuwe trailer:
http://ds.ign.com/objects/736/736742.html
Misschien wel interessant voor de strategiefans hier?
Geen illegale zooi hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:41 schreef grasmat het volgende:
ff een vraagje aan jullie..
Is het ook mogelijk om met illegale games (roms) online te spelen?
Moet dat niet eenquote:
Die kan er alsnog nog opkomen, want de boxart van Mario Kart DS verscheen eerst ook zonder WiFi logo, maar volgens mij was het zoiezo al bekend dat het spel niet online gingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke boxart, maar ik zie geen wi-fi logo.
[afbeelding]
Als de singleplayer roeleert boeit de online mode niet. Bij Worms wil je toch met vrienden spelen, niet met totale vreemdelingen. DS lan partyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we weer allemaal van die halfgare reviews die een punt aftrek geven omdat ie niet online gaatKutgames journalistiek
Bij Riddick op de Xbox was dat ook standaard een half A4tje. Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we weer allemaal van die halfgare reviews die een punt aftrek geven omdat ie niet online gaatKutgames journalistiek
Bij Riddick op de Xbox was dat ook standaard een half A4tje. Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
Moet je lachen in dat kleine gaatje waar "mic" bij staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Moet je lachen in dat kleine gaatje waar "mic" bij staat.
Zou helemaal leuk wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?
Misschien vanaf 2 maart wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?
Worms is turn based!quote:Op zondag 29 januari 2006 09:39 schreef Xrenity het volgende:
Spraak via de DS is wel mogelijk, maar gaat ten koste van andere dingen. Spraak kost namelijk aardig wat geheugen. (en WiFi bandwith)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |