20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb al bril, -6.5, en recentelijk een check-up gehad, tis allemaal prima in orde. Het scheelt gewoon verdomd weinig.
Idd, deze verkleining kunnen ze doen door de start/select button aan te passen en de power button te verplaatsen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
op DS.IGN.COMquote:January 26, 2006 - Following the earlier announcement of the new "DS Lite" revision to the DS hardware, Nintendo's Japanese parent has cleared up a few issues.
Although the product was announced in Japan, with no details given for international market, DS Lite will indeed be released in Europe and America. The company hasn't given a specific release date, only stating that the western markets can expect a release following Spring. This seems to suggest that a simultaneous release with the Japanese version (set for 3/2) is out.
Je kunt het ook niet met rust laten hequote:
Liever nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Blood_Money het volgende:
Hoe ver zijn ze met de flash carts voor de DS? (of mag ik dat niet vragen?)
Dat is meestal ook met nieuwere revisies van ipods, maar d'r is toch veel veranderd hoor, ok de vorm blijft hetzelfde, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef H.Flick het volgende:
De nieuwe DS is wel iets mooier, maar het scheelt natuurllijk enorm weinig. Beetje onzin, denk ik.
Dat is eigenlijk alleen maar beter, ik ruil zoiezo geen niks meer van Nintendo in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef H.Flick het volgende:
Als je het vergelijkt met het verschil tussen de GBA en de GBA SP is dit verschil minimaal, natuurlijk. Het is ook lastiger om bij zo'n design met 2 schermen echt radicale veranderingen door te voeren, maar het valt me toch ietwat tegen eigenlijk.
Ik ga mijn DS er in ieder geval niet voor inruilen. Heel erg mooi is hij nog steeds niet, eigenlijk.
Ik vind het ook genoeg schelen. Hij is veel slanker en 'platter'. Je moet niet alleen naar de oppervlakte kijken. Het wat te ronde design van de eerste DS is nu helemaal hersteld!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
Ik!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef philipnorth het volgende:
Is er hier iemand die Bleach DS geimporteerd heeft?
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppenquote:A friend who works at Hori (Japan's most-trusted third-party controller and accessories manufacturer) told me over lunch last month: "I'm thinking of buying a DS. A new one. A WHITE ONE." I said, "Yeah?" He said, "Oh yeah. ON MARCH SECOND." He did this thing with his eyebrows. I guess I was a little slow to react. I think he was giving me permission to unleash this information onto my readership. Sorry for my negligence [sound of editor groaning].
I phone him today; he says "Yeah, we're doing screen covers and all that." He says they have a demo unit in the office. I say, "Oh yeah?" He says. "Yeah. To get the dimensions and all that." He tells me the surface feels smooth. The buttons click like the DS's current buttons, though the D-pad feels like that of the Gameboy Micro. "It feels solid." I ask about the screen. He says, "It doesn't turn on. There's nothing inside it." Well, that's to be expected, I guess.
Dat kan me eigelijk niet schelen, de knoppen moeten gewoon wat meer uitsteken, en de D-pad is volgens die meneer als de Micro D-pad dus dat is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef knater het volgende:
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppen![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Prachtig.
En nu een normale foto i.p.v. een render/tekening/concept foto.
Hij is beter! Het is nu geen "click" knopje meer, maar een oude vertrouwde d-pad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat de Dpad net zo lekker is als die van de huidige DS, want die is nagenoeg perfect
Of allebei bewaren voor als er iemand langs komt die geen DS heeft (wat een bagger argument eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
gewoon oude DS verkopen op marktplaats![]()
olee en weer een nieuwe halen, heb ik met de ps2 ook gedaan
koelkast ps2 ~ slimline![]()
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef philipnorth het volgende:
Ga je m kopen dan Ruzbeh?
Precies!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef philipnorth het volgende:
Past wel mooi in de lijn Micro-DS Lite-Rev
Will be minequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Age of Empires, nieuwe trailer:
http://ds.ign.com/objects/736/736742.html
Misschien wel interessant voor de strategiefans hier?
Lijkt me erg leuk wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Age of Empires, nieuwe trailer:
http://ds.ign.com/objects/736/736742.html
Misschien wel interessant voor de strategiefans hier?
Geen illegale zooi hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:41 schreef grasmat het volgende:
ff een vraagje aan jullie..
Is het ook mogelijk om met illegale games (roms) online te spelen?
Moet dat niet eenquote:
Die kan er alsnog nog opkomen, want de boxart van Mario Kart DS verscheen eerst ook zonder WiFi logo, maar volgens mij was het zoiezo al bekend dat het spel niet online gingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke boxart, maar ik zie geen wi-fi logo.
[afbeelding]
Als de singleplayer roeleert boeit de online mode niet. Bij Worms wil je toch met vrienden spelen, niet met totale vreemdelingen. DS lan partyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we weer allemaal van die halfgare reviews die een punt aftrek geven omdat ie niet online gaatKutgames journalistiek
Bij Riddick op de Xbox was dat ook standaard een half A4tje. Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we weer allemaal van die halfgare reviews die een punt aftrek geven omdat ie niet online gaatKutgames journalistiek
Bij Riddick op de Xbox was dat ook standaard een half A4tje. Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
Moet je lachen in dat kleine gaatje waar "mic" bij staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat ie niet online gaat, maar boeiend, Worms is eigenlijk ook alleen maar leuk als de tegenstander je hoort lachen.
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Moet je lachen in dat kleine gaatje waar "mic" bij staat.
Zou helemaal leuk wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?
Misschien vanaf 2 maart wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS ondersteunt nog geen spraak in games toch?
Worms is turn based!quote:Op zondag 29 januari 2006 09:39 schreef Xrenity het volgende:
Spraak via de DS is wel mogelijk, maar gaat ten koste van andere dingen. Spraak kost namelijk aardig wat geheugen. (en WiFi bandwith)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |