quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Is Animal Crossing trouwens een beetje leuk spel?![]()
Ik ben Nintendo's bitch.quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxx
Detailed Invoice: xxxxx
Date Ordered: Thursday 26 January, 2006
Products
1 x Animal Crossing : Wild World - DS () = 35.49EUR
1 x Sonic Rush - DS () = 28.39EUR
Ik niet, ik ontken alles. Ik heb welliswaar elke console in huis gehad, evenals elke handheld op de micro en GBA na (zo'n beetje alles dusquote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8800quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Is er eik al een release date voor die nieuwe DS, lijkt me dat het niet te lang kan duren aangezien alles in Japan uitverkocht is
Had nog niet gekeken daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8800
Hopelijk halen ze met die weer het niveau van Secret of Mana. Maak toch gewoon een port van dat spel voor de GBA verdomme!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 maart
Dezelfde dag dat Children of Mana daar uitkomt
Hij zal heerlijk staan naast mijn Powerbook en iPodquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:47 schreef BMH het volgende:
Logo is ook stijlvol geplaatst.... *kuch*Apple logo op ibook*kuch*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Logo is ook stijlvol geplaatst.... *kuch*Apple logo op ibook*kuch*
Zelfde reclame en Nintendo is klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nintendo gaat het inzienDo it the Apple way
'It's all about marketing and a good product"quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde reclame en Nintendo is klaar.
'Revolution, from the creators of the DS'
Hij ziet er opeens echt jaren '80 achtig uit.quote:
Ja, alles heeft een white edition tegenwoordig. En de DS gemaakt naar de Revo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |