quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Is Animal Crossing trouwens een beetje leuk spel?![]()
Ik ben Nintendo's bitch.quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxx
Detailed Invoice: xxxxx
Date Ordered: Thursday 26 January, 2006
Products
1 x Animal Crossing : Wild World - DS () = 35.49EUR
1 x Sonic Rush - DS () = 28.39EUR
Ik niet, ik ontken alles. Ik heb welliswaar elke console in huis gehad, evenals elke handheld op de micro en GBA na (zo'n beetje alles dusquote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8800quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Is er eik al een release date voor die nieuwe DS, lijkt me dat het niet te lang kan duren aangezien alles in Japan uitverkocht is
Had nog niet gekeken daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8800
Hopelijk halen ze met die weer het niveau van Secret of Mana. Maak toch gewoon een port van dat spel voor de GBA verdomme!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 maart
Dezelfde dag dat Children of Mana daar uitkomt
Hij zal heerlijk staan naast mijn Powerbook en iPodquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:47 schreef BMH het volgende:
Logo is ook stijlvol geplaatst.... *kuch*Apple logo op ibook*kuch*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Logo is ook stijlvol geplaatst.... *kuch*Apple logo op ibook*kuch*
Zelfde reclame en Nintendo is klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nintendo gaat het inzienDo it the Apple way
'It's all about marketing and a good product"quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde reclame en Nintendo is klaar.
'Revolution, from the creators of the DS'
Hij ziet er opeens echt jaren '80 achtig uit.quote:
Ja, alles heeft een white edition tegenwoordig. En de DS gemaakt naar de Revo.quote:
1)nopequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Webby het volgende:
1)Start en select moet je met een pen indrukken?
2)Waar is de powerknop?
3)Als je nu in de microfoon moet blazen spuug je je schermpjes onder en beslaan ze..
4)Speaker downgrade ??
5)Goodies en tasjes en whatever die je had worden useless, omdat het allemaal niet meer past..
En sinds wanneer heeft Apple nintendo overgekocht ... we stand for innovation, not for hype, but we do imitate the Ipod to jump on their bandwagon of hypeness ...
De eerste mini hands-onquote:I played it this morning for the first time after hearing about it officially a few days ago - the picture really doesn't do it justice, the screens are as bright as an AGT Game Boy (eg. even brighter and sharper than a PSP) - it feels much nicer in your hand - and most of all it looks absolutely BEAUTIFUL - it looks sexier than a PSP, and it's significantly smaller than a current DS. The power switch is now a flick-switch on the side and the stylus goes in sideways rather than in the top. Seen two colours so far including the white. White is best. I love my company!!!!
gaat snel. Waarom dan niet nu al op lik-sang/play-asiaquote:
Someone just got sacked.quote:
Ik zie het probleem niet? Het ding ziet er toch gewoon schitterend uit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Webby het volgende:
En sinds wanneer heeft Apple nintendo overgekocht ... we stand for innovation, not for hype, but we do imitate the Ipod to jump on their bandwagon of hypeness ...
Apple & Nintendo moeten fuseren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis wel een schaamteloze jatactie van het gehypte Apple-design he?.
Als er een plaats van een DS logo een Apple-logo op zou staan zou ik echt een schone onderbroek moeten halen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis wel een schaamteloze jatactie van het gehypte Apple-design he?.
Ik vind um ook wel mooi hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er een plaats van een DS logo een Apple-logo op zou staan zou ik echt een schone onderbroek moeten halen.
Ik denk dat Nintendo heel goed naar Apple is aan het kijken, en niet alleen wat design betreft. Apple maakt niet de krachtigste computers of de meest uitgebreide mp3-spelers. Maar hun producten zijn zo makkelijk te bedienen en ze zien er zo mooi uit dat ze als warme broodjes verkopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind um ook wel mooi hoor..
Had alleen niet verwacht dat een bedrijf als Nintendo zoiets zou doen.
Wit is weer helemaal hipquote:
*Besteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Op play-asia kun je em pre-orderen
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-49-en-70-17a2.html
Zodra ze versturenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook..
Wanneer wordt het geld afgeschreven van je CC? Nu al of pas als ze um versturen?
Bij mij ook niet. Gewoon wat geld opzij zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mij geld voorraad is niet ongelimiteerd hoor paultje..![]()
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Gewoon wat geld opzij zetten
Ik koop hem trouwens wel bij de Europese release![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.![]()
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik m ga halen dan koop ik het ding ook pas bij de Europese release. Nu nog een play-yan DS die in samenwerking met apple is gemaakt.![]()
windows mediaplayer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.
Ja. Windows Mediaplayer. 10 als het ff kanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Windows Mediaplayer. 10 als het ff kan
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nu wil ik een witte DS lite, een Witte Revolution, en een Apple iBook + Ipod nano wit
Dus voor die ipod nano ga ik eensch ff wat zakken chips halen![]()
Ik wachtte ook op de rode (of andere kleur) maar ik denk dat ik anders gewoon lekker voor de witte DS Lite gaquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef disjfa het volgende:
Vind het idd een beetje jammer dat tegenwoordig alles allemaal wit moet zijnIk wacht hier op de rode ds en als dat zo te zien de nieuwe versie moet gaan worden... so be it
quote:Vandaag kondigde Nintendo President Satoru Iwata de Nintendo DS Lite aan: een gestroomlijnde versie van de uiterst succesvolle Nintendo DS.
Nintendo DS Lite, voorzien van nog scherpere beeldschermen, wordt in maart in Japan uitgebracht. De omvang van de Nintendo DS Lite is iets minder dan 2/3 van het formaat van de huidige Nintendo DS en weegt meer dan 20% lichter.
De Nintendo DS is in zowel Japan als de rest van de wereld niet aan te slepen: wereldwijd zijn er al meer dan 14,4 miljoen exemplaren van verkocht. In Japan werden er in de eerste 13 maanden sinds de handheld op de markt kwam al meer dan 5 miljoen van verkocht, waarmee Nintendo DS daar de snelst verkopende console ooit werd.
Binnenkort zal Nintendo meer bekendmaken over de verkrijgbaarheid van Nintendo DS Lite in Europa en andere gebieden.
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Morthill het volgende:
Ben ik trouwens de enige die plots denkt, ik kreeg al kramp van de gewone DS, gaat dit nu niet nog erger worden?
Als dit geen goede zin is, dan weer ik het ook niet meer.quote:en weegt meer dan 20% lichter.
Limequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Als dit geen goede zin is, dan weer ik het ook niet meer.
Trouwen die witte apple-mode mag wel eens over zijn, ik wil een zwarte! Of een rode, of Blauwe, zilveren, wat dan ook, niet wit of roze.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://img95.imageshack.us/my.php?image=nintendodslite8ui.jpg
Kan je dat nog aanpassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra ze versturen
Kies trouwens voor gewone Airmail, UPS en EMS geven geheid douane onderschepping en dus BTW
Uiteraard, al denk ik dat de kans nog steeds 90% is dat je taxes betaald.quote:
Reken daar maar niet op. hoewel een mooie firmware update wel wenselijk zou zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil gewoon mediaplayer ondersteuning dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |