Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen zietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gebeurt ook in heterokroegen ofzo, maar als ik uitga, ga ik voor MIJN vrienden, soms leuk mensne ontmoeten etc en dat kan ook gewoon in een heteroclub of kroeg waar die drang naar het ontmoeten van het eigen geslacht niet zon grote rol speelt...
zat je nou echt alleen de hele tijd te wachten om een nieuw topic te openen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Kuthoer. Teringslet.
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo heb jij eigenlijk nog nooit sex gehad?
wacht jij echt op de ware???
ja tuurlijk, maar dat is het: juist veel mensne gaan er heen om te flirten, om andere homo's te zien. en dat merk je vaak gewoon: je kan gewoon geen kant opkijken zonder dat mensen denken dat je naar hen kijkt en als je zelf niet kikt, zijne r anderen wel die naar jou of andere potenten starenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen ziet![]()
Of je gunt je ware liefde gewoon een door de jaren getrainde sex-ervaring i.p.v. een stuntelig miserabel eerste keertjequote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.
Wanneer wordt het de eerste keer dat je het GOED doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/808919/1/50#34351428[/url]]http://forum.fok.nl/topic/808919/1/50#34351428[/url][/url]
de eerste keer
een nieuw topic neerzetten, deze had ik natuurlijk al voorbereid, ze vinden me toch al zo vaak zo traag
"AU! Okay en nu nog een keer zonder tanden!!"quote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je gunt je ware liefde gewoon een door de jaren getrainde sex-ervaring i.p.v. een stuntelig miserabel eerste keertje
Kuthoer, Teringslet had ik het willen noemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zat je nou echt alleen de hele tijd te wachten om een nieuw topic te openen?
terwijl je al de hele tijd niets meer poste
hoe had je het willen noemen dan, dan delen we de TT
maar je verkwist wel je vireelste jaren johquote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.
In heterotenten hangt vaker een agressieve sfeer. Dronken haantjes die zich willen bewijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen ziet
hij wacht tottie bejaard is met uitneembare tanden?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef xman het volgende:
[..]
"AU! Okay en nu nog een keer zonder tanden!!"
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef xman het volgende:
[..]
also sprak de ervaring, die in deze later winter van zijn leven weemoedig terugkijkt op de vergane jaren van viriliteit, gespendeerd in de eenzaamheid van een kamer, met een hand en een vies boekje.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je verkwist wel je vireelste jaren joh
wie zijn die kindertjes dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kuthoer, Teringslet had ik het willen noemen.. Maar nu zit ik met twee huilende kindertjes in de kamer hiernaast. *muziek harder zet*
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef xman het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
also sprak de ervaring, die in deze later winter van zijn leven weemoedig terugkijkt op de vergane jaren van viriliteit, gespendeerd in de eenzaamheid van een kamer, met een hand en een vies boekje.
En dat je dan uiteindelijk moet zeggen "Hou maar op, 't gaat niet lukken zo".quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of verveeld in bed naar de klok van je wekkerradio kijken en putjes in he tplafond tellen terwijl hij probeert je te rukken.
wellicht kan je haar nog eens een cursus gevenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer wordt het de eerste keer dat je het GOED doet?
zoals ik al zei, de muren gewit, het beddegoed bedekt met een ferme harde beschermende laag, ieder velletje papier vast weten te plakken aan het volgende vel papier, het plafond geraakt, jezelf bevuilt, je schoenen gelakt...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee
ik heb mijn vireliteit uitgebreid verstrooid
Als ze nou eens gewoon de tijd neemt en LEEST. Het is niet alsof ze weinig tijd heeft in d'r levenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht kan je haar nog eens een cursus geven![]()
of gewoon demonstratief in slaap vallenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat je dan uiteindelijk moet zeggen "Hou maar op, 't gaat niet lukken zo".
Ja wachten is wel goed hoor...maar niet te lang. Ik heb ontdenkt (let op! Wijze les), dat mensen bij het uitgaan anders zijn dan in het echt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
also sprak de ervaring, die in deze later winter van zijn leven weemoedig terugkijkt op de vergane jaren van viriliteit, gespendeerd in de eenzaamheid van een kamer, met een hand en een vies boekje.
met het romantische maanlicht dat naar binnen shijnt zie je putjes hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar daar moet je het licht voor aan hebben?.
De spanning die je bij een eerste keer voelt, voel je nooit meer bij iemand anders, ho elekker de ander ook isquote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je gunt je ware liefde gewoon een door de jaren getrainde sex-ervaring i.p.v. een stuntelig miserabel eerste keertje
Putjes in plafonds, putjes in dijen, alles.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met het romantische maanlicht dat naar binnen shijnt zie je putjes hoor.
Gordijnen dicht. De buren mogen niets zien.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met het romantische maanlicht dat naar binnen shijnt zie je putjes hoor.
Of neem jij gewoon te weinig tijd om het haar eens goed uit te leggenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze nou eens gewoon de tijd neemt en LEEST. Het is niet alsof ze weinig tijd heeft in d'r levenNee, zelfs gay.nl profieletjes moet ik voor d'r opzoeken.
Onzin.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De spanning die je bij een eerste keer voelt, voel je nooit meer bij iemand anders, ho elekker de ander ook is![]()
nee in lakens van jonge jongens al dan niet in hun ouderlijk huis, al dan niet voor een one nightstandsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
zoals ik al zei, de muren gewit, het beddegoed bedekt met een ferme harde beschermende laag, ieder velletje papier vast weten te plakken aan het volgende vel papier, het plafond geraakt, jezelf bevuilt, je schoenen gelakt...
philips lighting is mijn enige overbuurquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Gordijnen dicht. De buren mogen niets zien.
Of ze luistert gewoon niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of neem jij gewoon te weinig tijd om het haar eens goed uit te leggen
of ze rukken je alsof ze niet doorhebben dat je GEEN voorhuid hebt. AU!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of verveeld in bed naar de klok van je wekkerradio kijken en putjes in he tplafond tellen terwijl hij probeert je te rukken.
Mam. Sommige dingen wil je niet weten van je oudersquote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee in lakens van jonge jongens al dan niet in hun ouderlijk huis, al dan niet voor een one nightstands
in stommige sauna's en vochtige parkpaadjes, in zinderende duinen en darkrooms, op safe sex party's en natuurlijk ook in mijn eigen bed
exactly!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin.
Want bij ieder nieuw persoon is het weer een eerste keeren bij iemand die je echt leuk vindt ben je net zo zenuwachtig als bij je echte echte eerste keer. Tenminste, ik wel
nou ja, rukken met voorhuid als mensne niet kunnen rukken is ook niet allesquote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef xman het volgende:
[..]
of ze rukken je alsof ze niet doorhebben dat je GEEN voorhuid hebt. AU!![]()
Of totdat je de lakens kan verschonen omdat ze onder het bloed zitten ....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef xman het volgende:
[..]
of ze rukken je alsof ze niet doorhebben dat je GEEN voorhuid hebt. AU!![]()
dat is met je eerste keer coke ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De spanning die je bij een eerste keer voelt, voel je nooit meer bij iemand anders, ho elekker de ander ook is![]()
Die kun je maar beter z.s.m. achter de rug hebben zodat je je volgende kan trakteren op échte sexquote:Op zondag 22 januari 2006 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exactly!
de eerste keer is zwaar overrated...
Nieuwe maan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
philips lighting is mijn enige overbuur.
het was ook je enige keer zeker...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Cairon het volgende:
De eerste keer is kei-leuk!
Dat jullie nou allemaal zo belabberd in bed zijn ligt niet aan de eerste keer dat je sex had. Mijn eerste keer was een succes!
Dat zit in je hoofd. Dat komt alleen maar omdat je nog geen referentiekader hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Cairon het volgende:
De eerste keer is kei-leuk!
Dat jullie nou allemaal zo belabberd in bed zijn ligt niet aan de eerste keer dat je sex had. Mijn eerste keer was een succes!
DETAILSquote:
Details #2:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DETAILS
hoe ouder je wordt hoe minder oog voor detail
kippig noemen ze dat
haantje
nee want de daaropvolgende keren waren steeds slechter en slechter.quote:
nee ik ben gewoon niet zo snel en dan wil ik het alleamal heel snel doen omdat jij anders weer gaat mopperen en buzzeren en trillen en miepen en dan wordt ik nog zenuwachtiger en dan maak ik nog meer foutenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Details #2:
Hoe ouder je wordt, hoe minder interesse je gaat tonen in details omdat je je kan verschuilen achter "doe jij dat ff, ik ben oud"
Kipje.
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je verkwist wel je vireelste jaren joh
ik wil je overigens nog wel even complimenteren op je mooie plastische schrijfstijlquote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee want de daaropvolgende keren waren steeds slechter en slechter.![]()
Ik heb net Chinees opquote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Na dat verhaal van G_E vind ik Chinees niet meer zo lekker....
Ik was niet eens online! Ik lag Carnivale te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon niet zo snel en dan wil ik het alleamal heel snel doen omdat jij anders weer gaat mopperen en buzzeren en trillen en miepen en dan wordt ik nog zenuwachtiger en dan maak ik nog meer fouten
poepkut
Wat maakt het uit dat het niet ter zake doende personen zijn als het een mooie gebeurtenis is?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.![]()
Damn, ik zou ook wel elke dag bestelvoer willen.quote:
Ach joh, als je aanhoudt...goed in zoenen...goed in bed. Is er niks aan de hand.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.![]()
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin.
Want bij ieder nieuw persoon is het weer een eerste keeren bij iemand die je echt leuk vindt ben je net zo zenuwachtig als bij je echte echte eerste keer. Tenminste, ik wel
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet eens online! Ik lag Carnivale te kijken
Verlanglijstjesquote:
Gister zomaar out of the blue kwam er een ontblootbovenlijverig aziaatje met me dansen en gaf me ineens een enorme hug!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Damn, ik zou ook wel elke dag bestelvoer willen.
Ik ook, maar nou zit ik dus te denken "als er maar niet van die bacterie-sporen inzitten" enzoquote:
Nieuwe telefoonquote:
Romanticusquote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.
Althans, zo ziet BB het![]()
1x! Dat was 1x!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik niet
normaal is het meteen
SCHIET NOU EENS OP
mopper mopper
IEDEREEN ZIT WEER TE WACHTEN OP JOU
buzzer buzzer
GA NOU EENS STEMMEN
pieperdepiep
terwijl jij gewoon naar de wc gaat als je een nieuw topic moet openen
![]()
maar die eerste keer is dat dan ook noodzakelijk na een evt huwelijk of mag je voor het huwelijk ook?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.
Ach laat je ook niet omlullen door al die verlepte nichten hier. Doe gewoon wat je wilt. Als het maar goed voelt voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Weet je hoelang het duurt voordat meneer eens reageert op een SPOEDsmsje?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik niet
normaal is het meteen
SCHIET NOU EENS OP
mopper mopper
IEDEREEN ZIT WEER TE WACHTEN OP JOU
buzzer buzzer
GA NOU EENS STEMMEN
pieperdepiep
terwijl jij gewoon naar de wc gaat als je een nieuw topic moet openen
![]()
Het is zo zonde om dat maar 1x in je leven mee te make, je er enorm veel van voor te stellen... en er dan achter moet komen dat die eerste keer eigenlijk helemaal niet zo enorm boeiend is zoals iedereen het doet klinken.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoorde het van MaMa.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister zomaar out of the blue kwam er een ontblootbovenlijverig aziaatje met me dansen en gaf me ineens een enorme hug!Ik wilde hem je gay.nl geven
De eerste keer. Schijnt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
Zo.. goedenavond allemaal... wat is het thema van vanavond?
En jij moet helemaal je mond houden. Je hebt me nog niet 1x ge-sms't!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Weet je hoelang het duurt voordat meneer eens reageert op een SPOEDsmsje?
de SE w800i ?quote:
Of je de eerste keer moet bewaren voor de ware of juist ervaring moet opdoen voor de ware.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
Zo.. goedenavond allemaal... wat is het thema van vanavond?
Kennelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
Tja, Steven en X-man (en volgens mij de meerderheid hier![]()
), kennelijk denken wij anders over sex.
![]()
Waar haal je al die centjes vandaan?quote:
Nou dat van die ervaring opdoen voor je ware was trouwens meer een geintje hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je de eerste keer moet bewaren voor de ware of juist ervaring moet opdoen voor de ware.
De liefde bedrijven. Van bil gaan. Sex. Rampetampen. De lakens delen.quote:
Ik praat niet oevr trouwen, ik praat over gevoelens die erbij komen kijken. Ik zie verschil tussen iemand leuk vinden en sex hebben en gewoon sex hebben met iemand.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar die eerste keer is dat dan ook noodzakelijk na een evt huwelijk of mag je voor het huwelijk ook?
Ik moet weer even tijdelijk mun bewustzijn hebben verloren net!!!! Ik heb je keivaak gesmst! Mijn gsm venstertje is helemaal ingebrand met jouw nummer!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je mond houden. Je hebt me nog niet 1x ge-sms't!
ik kan het ook nooit goed doen bij jouquote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x! Dat was 1x!!!!
En dat had ik al lang goed gemaakt!
Ja maar toen was telefoon niet waterdichtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Weet je hoelang het duurt voordat meneer eens reageert op een SPOEDsmsje?
Owh DIE eerste keer.. mja.. die moet nog komen natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde bedrijven. Van bil gaan. Sex. Rampetampen. De lakens delen.
En wat nou als die ware niet bestaat, of meer dan tien jaar op zich zou laten wachten?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
Of je de eerste keer moet bewaren voor de ware of juist ervaring moet opdoen voor de ware.
Ik zit een beetje te denken maar ik zou het niet durven zeggen. Ik denk dat ik in dat opzicht toch te vrouwelijk benquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat van die ervaring opdoen voor je ware was trouwens meer een geintje hoor
Ten eerste geloof ik niet in de ware.
Ten tweede bedoel ik niet ervaring opdoen, maar vind ik het gewoon zonde om alles te sparen voor 1 persoon terwijl je eerste keer met DIE ENE WARE (zoals we hem dan maar f noemen) net zo speciaal kan zijn ook al hb je al een keer sex gehad.
Maar hoe weet je dat diegene waa jij uiteindelijk voor kiest de ware is? of jou de ware vindt?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik praat niet oevr trouwen, ik praat over gevoelens die erbij komen kijken. Ik zie verschil tussen iemand leuk vinden en sex hebben en gewoon sex hebben met iemand.![]()
Ik ga bijna denken dat jouw eerste keer traumatisch was, Stevenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zo zonde om dat maar 1x in je leven mee te make, je er enorm veel van voor te stellen... en er dan achter moet komen dat die eerste keer eigenlijk helemaal niet zo enorm boeiend is zoals iedereen het doet klinken.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Leuk ding. Denk ik. Kun je d'r mee bellen?
niet per sé het TT slaat bijvoorbeeld op de eerste keer een nieuw topic openenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde bedrijven. Van bil gaan. Sex. Rampetampen. De lakens delen.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Ang3l al aan zijn vijfde GSM is begonnen! DIT JAAR!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar toen was telefoon niet waterdicht![]()
'De ware' klinkt zo overdreven, ik heb het simpelweg over gevoelens en nee, niet allene gevoelens van lustquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat diegene waa jij uiteindelijk voor kiest de ware is? of jou de ware vindt?
Er lopen heeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen rond op deze aardbol. Dan vind ik 't knap dat diegene die jij tegenkomt de Ware is. Misschien loopt er in het volgende dorp wel iemand die nog meer meer De Ware is, alleen heb je die nog niet ontmoet toevallig.
Ik gooi je er niet uit. Ik ben de lieve van ons 2 (het ex-stelletje). Bij MIJ mag je blijvn poetsen. IK hou contact met je. ... Die nadere gaat naar Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan het ook nooit goed doen bij jou
er is altijd wel iets
dan is het eten weer te zout
dan ben ik weer niet senl genoeg
dan snurk ik weer te hard
en je doet het ook nooit meer zo lekker als vroeger
je zal vast een ander hebben
dat is het he!!
je hebt een ander
oh god je gaat bij me weg
nee erger nog je gooit mij er gewoon uit
BRUUT!!!![]()
![]()
steven zijn eerste keer is uitgebreidt besproken alquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat jouw eerste keer traumatisch was, Steven![]()
Gevoelens. Nah, als ik iemand leuk vind heb ik gvoelens. Dus da's goed genoegquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'De ware' klinkt zo overdreven, ik heb het simpelweg over gevoelens en nee, niet allene gevoelens van lust![]()
Nee hoor..ik weet heus wel de waarde van sex. Alleen ik ben out vanaf m'n 23e en m'n eerste was m'n vriendin die ik had toen ik 19 was. Tja heb alsnog gewacht tot m'n 23e dus voor m'n eerste vriendje.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
Tja, Steven en X-man (en volgens mij de meerderheid hier![]()
), kennelijk denken wij anders over sex.
![]()
Stevenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat jouw eerste keer traumatisch was, Steven![]()
Weer eens wat anders dan "de nieuwe cd van ...", "de afvallr van idols deze week", "de geilste japanner ter wereld", "wie er op 1 staat in het tournament", "het feit dat wonderer een vrouw is" en "enge dingen in chinees"quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Steven![]()
Leuk dat je Ang3l zo consequent anders blijft noemen. Dat vindt ie leuk![]()
Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen.
maar je bent dus gewoon nog geen jongen tegen gekomen waarmee op een dergelijk emotioneel niveau en op lange termijnbasis klikte?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'De ware' klinkt zo overdreven, ik heb het simpelweg over gevoelens en nee, niet allene gevoelens van lust![]()
Oh nee..boeiend onderwerp hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan "de nieuwe cd van ...", "de afvallr van idols deze week", "de geilste japanner ter wereld", "wie er op 1 staat in het tournament", "het feit dat wonderer een vrouw is" en "enge dingen in chinees"
Dit is mijn 3e GSM. In mijn 27 en een half jarig bestaan!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Ang3l al aan zijn vijfde GSM is begonnen! DIT JAAR!
Zoveel weken heeft dit prille jaar nog niet eensquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Ang3l al aan zijn vijfde GSM is begonnen! DIT JAAR!
Ik kan me voorstellen dat de eerste keer met een jongen dan toch als een eerste keer voelt, klopt dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef xman het volgende:
[..]
Nee hoor..ik weet heus wel de waarde van sex. Alleen ik ben out vanaf m'n 23e en m'n eerste was m'n vriendin die ik had toen ik 19 was. Tja heb alsnog gewacht tot m'n 23e dus voor m'n eerste vriendje.
Been there, done that.quote:
Jij weet helemaal niets van mijn eerste keer, en zo wel dan vind ik dat knap want mijn eerste keer is nog NOOIT met iemand besproken, zelfs niet met tim, eef of mijn dagboek.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
steven zijn eerste keer is uitgebreidt besproken al
en verwerkt ook
precies, boeiende vraag Xmanquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de eerste keer met een jongen dan toch als een eerste keer voelt, klopt dat?![]()
Tenzij jouw eerste keer met Mama was?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mijn eerste keer, en zo wel dan vind ik dat knap want mijn eerste keer is nog NOOIT met iemand besproken, zelfs niet met tim, eef of mijn dagboek.
* TehRockstar brabbelt over een hotdog door een hal gooien.quote:
Mijn bronnen zeggen dat je er al twee in de WC hebt laten vallen bij het stiekem sms'en, één uit schrik het raam hebt uitgegooid toen je werd gebeld, één zou je hebben opgegeten en dit is dus je vijfde... die is shockproof en waterdicht.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e GSM. In mijn 27 en een half jarig bestaan!!
(BB_Koning: Lees 21)
Ja, 21-jarige Steven klinkt stukken leuker dan 27-jarige Stephanquote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e GSM. In mijn 27 en een half jarig bestaan!!
(BB_Koning: Lees 21)
Je bronnen zijn senielquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeggen dat je er al twee in de WC hebt laten vallen bij het stiekem sms'en, één uit schrik het raam hebt uitgegooid toen je werd gebeld, één zou je hebben opgegeten en dit is dus je vijfde... die is shockproof en waterdicht.
Ik schrok al.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
\
@ iedereen: ik zeg niet dat alles wat ik hier over de eerste keer zei op mij slaat, ik wilde gewoon een interessante discussie![]()
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, boeiende vraag Xman
CDP vertel eens over jou eerste keer
oeh sorry, raak ik nu een gevoelige snaarquote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mijn eerste keer, en zo wel dan vind ik dat knap want mijn eerste keer is nog NOOIT met iemand besproken, zelfs niet met tim, eef of mijn dagboek.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?[quote]Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Been there, done that.
Aha...ok. Dan weet ik dat ook!quote:
Vertel eens over de eerste keer dat je een haartje op je bovenlip ontdekte of moet die keer nog komenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
* TehRockstar brabbelt over een hotdog door een hal gooien.
Nee hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij ben ik dus de enige hier die nog niet keihard in z'n reet is geramd.
Die heb ik er uitgetrokken en een altaartje omheengebouwd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vertel eens over de eerste keer dat je een haartje op je bovenlip ontdekte of moet die keer nog komen![]()
Volgens mij ben je de gene die het hier het hardst nodig heeft!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij ben ik dus de enige hier die nog niet keihard in z'n reet is geramd.
Zonder te willen zeggen dat ik goed ben ik bed (want ik ben geen goede danser) denk ik wel dat ritme-gevoel iets zegt over je bedkwaliteiten ja. De manier waarop je je lichaam onder controle hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn dansers beter in bed?
Hmm, zou dat dan een minpunt zijn?quote:
....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef Dave het volgende:
Ah, eigenlijk is je eerste keer al geweest?
Je kwetst me nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh sorry, raak ik nu een gevoelige snaar
toch traumatisch dus?
is nooit mijn bedoeling geweest om je op die manier te kwetsen hoor![]()
Maar jij bent dan ook de enige 14 jarige hierquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
Lenigheid zal ook wel meehelpenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder te willen zeggen dat ik goed ben ik bed (want ik ben geen goede danser) denk ik wel dat ritme-gevoel iets zegt over je bedkwaliteiten ja. De manier waarop je je lichaam onder controle hebt.
Ew, nee. Anale seks is zo, euhm.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de gene die het hier het hardst nodig heeft!
De zin om te bewegen ofzo...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Zonder te willen zeggen dat ik goed ben ik bed (want ik ben geen goede danser) denk ik wel dat ritme-gevoel iets zegt over je bedkwaliteiten ja. De manier waarop je je lichaam onder controle hebt.
Is dat zo shocking?quote:
Ik praat met vrienden uitgebreid over sexuele ervaringen. Ik kies er alleen voor om dat niet op FOK te doenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
typisch trouwens zowel CDP als TRS willen niet zo graag over sexuele ervaringen praten, zou dat toch een generatie verschil zijn dan
overigens marokaanse jongens zeggen ook altijd, die nederlanders moeten overal maar over praten...
Niet elke veertien-jarige is/was zo kuis als ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de enige 14 jarige hier![]()
Ook dat. Soepelheid van het lijf, de heupenquote:
zelf op mijn leeftijdquote:
Jammer genoeg? Dat wil alleen zeggen dat de eerste keer dat jij me diep doorstoot ook ECHT de eerste keer zal zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jammer genoeg vertoont Steven op dit punt een overeenkomst met je...![]()
Je hebt dan ook geen mensen nodig voor de sex, aangezien je dat al dagelijks hebt (als het goed is).quote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat mensen die seks hebben om de seks ook gewoon goed zijn in bed... ik zou er veel te onzeker voor zijn, nog afgezien van het feit dat ik getrouwd ben.
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer genoeg? Dat wil alleen zeggen dat de eerste keer dat jij me diep doorstoot ook ECHT de eerste keer zal zijnIs dat nou niet speciaal?
Die minderjarig BEGON juist met deze vraag en deze taalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!
Boo-fucking-hooquote:Op zondag 22 januari 2006 19:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer genoeg? Dat wil alleen zeggen dat de eerste keer dat jij me diep doorstoot ook ECHT de eerste keer zal zijnIs dat nou niet speciaal?
Ik kom hier later oip terug... als ik het onderzoek heb afgerond.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die minderjarig BEGON juist met deze vraag en deze taal
Had ie vats van jou geleerd
Nee, ik sta alweer twee maanden droogquote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef xman het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen mensen nodig voor de sex, aangezien je dat al dagelijks hebt (als het goed is).
Zo heb ik een vriend van mij die zegt christelijk te zijn en one night stands niet vind kunnen. Ondertussen heeft hij wel altijd binnen een week een ander vriendin als het weer uitgaat. Dus die gast krijgt meer aktie dan de meeste singles.
Ik ben geen Devil!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kan je naam beter van Angel in Devil veranderenEn van Steven in meneermevrouwmeneer Koning
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar stel dat ik single zou zijn en "op jacht"... ik denk niet dat ik het uberhaupt zou durven, veel te bang dat ik niet goed genoeg ben en hij me halverwege het huis uitschopt.
Hoi Burnerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef Burner82 het volgende:
morgen later beginnentis te koud
nog 4 uurtjes werken, en dan krijgen we vorstverlet, dus rest van de week vrij waarschijnlijk
Vorstverlet... ik heb echt een fout vak gekozen. Enige dat ik heb aan de vorst is dat de smoes dat ik te laat ben omdat ik moest krabben beter wordt geaccepteerd in de winter dan in de zomer.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef Burner82 het volgende:
morgen later beginnentis te koud
nog 4 uurtjes werken, en dan krijgen we vorstverlet, dus rest van de week vrij waarschijnlijk
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef xman het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen mensen nodig voor de sex, aangezien je dat al dagelijks hebt (als het goed is).
Mwjah. Ok. Klopt. Heb ik ook wel eens. Maar alcohol helptquote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:Maar stel dat ik single zou zijn en "op jacht"... ik denk niet dat ik het uberhaupt zou durven, veel te bang dat ik niet goed genoeg ben en hij me halverwege het huis uitschopt.
Ja die telde ik niet mee bij de one night standsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Altijd twee nachten doen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ja die telde ik niet mee bij de one night stands
Trouwen hoeft niet, die naamsverandering is om jou duidelijk te maken dat je van mij bent, your ass is mine (hihi, dubbelzinnig, snap je 'mquote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geen Devil!dat zegt m'n potugeesje ook altijd "Mi diablito guapo"
Enne, meneer Koning? Gaan we trouwen? Maar trouwen hoefde toch niet persé?
Of ben je rijk?
Is het lied al grijs gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Beyond"
Across the room
Across the street
Across the water where the two big blues meet
Across the widest space til you reach infinity
My love will still be
Beyond the sorrow
Beyond regret
Beyond the tremors of a quake you can't forget
Beyond the hardest times man you ain't seen nothing yet
My love will still be
My love will still be
It's out of , out of my hands you see
[Chorus]
In your present and future
Over and under
Inside and outside
Close and asunder
From the moment you awake
Til' the moonlight adorns your face
When your memory begins to fade
Never will my love
Above the sunset
Above the trees
Above the highs and lows that make up reality
Above the resting place of the body that I leave
My love will still be
Makkelijk gezegd. Ik wil er gewoon niet met jou over praten..dat zegt over het gehele plaatje helemaal nietsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn onderzoek is afgerond, gezien de antwoorden kunnen we concluderen dat mijn generatie in de slaapkamer alles maar moest kunnen bespreken terwijl de generatie onder de 20 meer is van nie lullen maar doen, er over praten is onnodig en vies
daarbij komt dan wel dat als er dan over gepraat wordt het toch ook wel spannend kan zijn om er over te praten, mijn jongens willen eigenlijk niets horen over mijn sexueele activiteiten maar als ik dan zoals gisteren op stap ga, dan vragen ze wel of ik dan ook naar een dark room ga en hoe dat daar dan werkt
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef TehRockstar het volgende:
Lyrichoer.
wat heeft dit er nou weer mee te maken ???quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Beyond"
Across the room
Across the street
Across the water where the two big blues meet
Across the widest space til you reach infinity
My love will still be
Beyond the sorrow
Beyond regret
Beyond the tremors of a quake you can't forget
Beyond the hardest times man you ain't seen nothing yet
My love will still be
My love will still be
It's out of , out of my hands you see
[Chorus]
In your present and future
Over and under
Inside and outside
Close and asunder
From the moment you awake
Til' the moonlight adorns your face
When your memory begins to fade
Never will my love
Above the sunset
Above the trees
Above the highs and lows that make up reality
Above the resting place of the body that I leave
My love will still be
Ik ruik een uitdagingquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef BB_Koning het volgende:
We hadden toch afgesproken dat jij eerst cmo (tja, cfo bestaat, dus waarom geen cmo)zou worden? En als geld en bedervaring helpen om jou te veroveren, dan heb ik meer motivatie om toch eerder te zijn dan jij. En of ik bedervaring heb, dat moet je dna maar uitvinden....
Niets.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heeft dit er nou weer mee te maken ???
Eerste keer dat hij dit luisterde, pinkte hij een traantje wegquote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heeft dit er nou weer mee te maken ???
Lyrics van een fatsoenlijk lied zijn niet mis.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen pure perverse rauwe beestachtige anonieme sex![]()
Ik wil romantiek
One rainy day, chivalry walked up to me
Asking for directions to a good time
Dashing was his smile, responded I instinctively
Accept the invitation for a while
I couldn't get away, I sipped the wine, I wanted more
He was psychological addiction, I bowed my head to pray
But the devil said "girl, stay and play"
I was so exposed, had no protection
He had: warm hands, cold heart
[..]
Vanaf december (hoop ik, afkloppen enzo.) zal ik proberen jou te veroveren/cmo te wordenquote:
als ze nou ook eens de uitvoerende artiest er bij zouden vermelden had ik er meer aanquote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerste keer dat hij dit luisterde, pinkte hij een traantje weg
Je houdt wel vast aan de topictitel, he![]()
Des'ree - Warm Hands, Cold Heartquote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
Lyrics van een fatsoenlijk lied zijn niet mis.
Amel Larrieuxquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ze nou ook eens de uitvoerende artiest er bij zouden vermelden had ik er meer aan
December 2006 pas?!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vanaf december (hoop ik, afkloppen enzo.) zal ik proberen jou te veroveren/cmo te worden
Kun je dat niet zelf onderzoeken?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ze nou ook eens de uitvoerende artiest er bij zouden vermelden had ik er meer aan
OMFG.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Des'ree - Warm Hands, Cold Heart
[afbeelding]
dat zeg ik ook niet een onderzoek zou geen echt onderzoek bij mij zijn als ik daar niet tenminste 5 jongens van jou leeftijd er vragen over heb gesteldquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Ik wil er gewoon niet met jou over praten..dat zegt over het gehele plaatje helemaal niets![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet een onderzoek zou geen echt onderzoek bij mij zijn als ik daar niet tenminste 5 jongens van jou leeftijd er vragen over heb gesteld
the world doesn't evolve around you
it revolves around idolsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet een onderzoek zou geen echt onderzoek bij mij zijn als ik daar niet tenminste 5 jongens van jou leeftijd er vragen over heb gesteld
Kun jij tot die tijd mijn was doen? Er moet toch IETS zijn dat je wel kunt Ang3l? Toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
December 2006 pas?!
En wat moet ik tot die tijd?
Mikequote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Parleur het volgende:
Hmm... heb ik weer... koop ik een truitje met een be-la-che-lijk onuitvoerbaar wasvoorschrift! Dertig graden maximaal, vooral niet in de wasdroger, absoluut niet centrifugeren, fijnwas, lay flat to dry Vorsicht!... Het zal mij benieuwen.
Nee, zover was ik allang hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En, hoe gaat dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn jongens willen eigenlijk niets horen over mijn sexueele activiteiten maar als ik dan zoals gisteren op stap ga, dan vragen ze wel of ik dan ook naar een dark room ga en hoe dat daar dan werkt
Ik was nooitquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kun jij tot die tijd mijn was doen? Er moet toch IETS zijn dat je wel kunt Ang3l? Toch?
Ik ben ook na de duizendste keer niet zo handig met de was. Maar ik vind die kast van jou al vol zat zo! Daar hoeft niet óók nog een wasaffaire bij!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mikewat lief! Helemaal in de trant van het topic ook "De eerste keer dat ik echte kleding koop"
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mikewat lief! Helemaal in de trant van het topic ook "De eerste keer dat ik echte kleding koop"
Kast? KAST? Zijn we al bij de kast?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben ook na de duizendste keer niet zo handig met de was. Maar ik vind die kast van jou al vol zat zo! Daar hoeft niet óók nog een wasaffaire bij!
Doe jij dat maar, meissie.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren(of pisnichten zoals een aantal nu bezig zijn
)
Ik ga lekker op de bank series kijken..
Heeft Tim bijzondere plannen tot december?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was nooitda's tims afdeling. Ik ruim de tafels af en ik doe de vaatwasser in- en uitruimen (en tussendoor ook aanzetten). En ik verzorg Fuzzy. En ik en het zonnetje in huis
Dit.. DIT... is een klap in mun gezicht! Ik dacht dat we samen zouden strijden tegen het huiveringwekkende onrecht dat Ang3l ons twee allemaal aan zit te doen! Maar ik merk het weer... ik sta er gewoon alleen voor!quote:
Vast wel. Plannen zatquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heeft Tim bijzondere plannen tot december?
dan vragen ze dat en dan geef ik antwoordquote:
Nóg meer ervaring opdoen om mij dan een wervelend spektakel aan t ebiedenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
December 2006 pas?!
En wat moet ik tot die tijd?
Ja. De indische rijsttafel komt zo maar ik kon niet wachtenquote:
Jamaar, straks verwacht je de Hemel van me, maar krijg je de extreem hete Helquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nóg meer ervaring opdoen om mij dan een wervelend spektakel aan t ebieden![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Parleur het volgende:
Jullie zijn van Ang3l af... want het kind heeft nu al zun hersens nodig op MSN!
Ik bedoel in zo'n darkroom, smartassquote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vragen ze dat en dan geef ik antwoord
dat leg ik ze dan helemaal uit jaquote:
Het kind? Is hij nu niet meer 21, maar 18? Hmmm, kan nog netquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Parleur het volgende:
En met al die hersens heb ik potje 1 gewonnenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Parleur het volgende:
ik val jou ook niet af in de strijd voor herstel van ang3lquote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit.. DIT... is een klap in mun gezicht! Ik dacht dat we samen zouden strijden tegen het huiveringwekkende onrecht dat Ang3l ons twee allemaal aan zit te doen! Maar ik merk het weer... ik sta er gewoon alleen voor!
En hop... naar potje twéé... en nu doe je die cheater uit!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En met al die hersens heb ik potje 1 gewonnen
Aaah, kom maar bij BBquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Parleur het volgende:
Ik kan wel janken....
waaaaaromquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Parleur het volgende:
Ik kan wel janken....
Dan loop ik het risico Ang3l tegen het lijf te lopen? Nee... dan ga ik liever naar JDquote:
Als het niet bevalt, dan weet je me te vinden, dan heb ik wel wat lekkers voor jequote:
En wij stiekum ook wel een beetje op TheaterMaMa hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn huisje loop weer vol
heren en dame, dank voor dit topic wat bijna over 1 onderwerp ging
wat ik gepost heb
en wat, hoe uniek ook GEEN nr had
ik ben trots op mezelf![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan loop ik het risico Ang3l tegen het lijf te lopen? Nee... dan ga ik liever naar JD![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan loop ik het risico Ang3l tegen het lijf te lopen? Nee... dan ga ik liever naar JD![]()
Zeg... hoe zou jij Steven afkorten? Naar één lettergreperige naam?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdDat zou voor mij de eerste keer zijn, Steven zal waarschijnlijk pas opkijken als er meer dan 6 mensen in het bed wachten
![]()
Precies. Hij flikt het hem toch maar mooi.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wij stiekum ook wel een beetje op TheaterMaMa hoor![]()
Steve, maar die naam is te stoer, Steven past beter bij mquote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg... hoe zou jij Steven afkorten? Naar één lettergreperige naam?
Has somebody got a crush on youquote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jongens die jou bellen als ze iemand willen spreken ipv de jongen die ze leuk zeggen te vinden...
Hmm... en spreek je dat dan uit als Steef of als Stief?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steve, maar die naam is te stoer, Steven past beter bij m![]()
Heb jij ooit een topic geopend? Ik vind dat het daar hoog tijd voor isquote:Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Hij flikt het hem toch maar mooi.
Stief, want Steven spreek ik ook uit als Stiefenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmm... en spreek je dat dan uit als Steef of als Stief?
Dat heb ie nog niet eens gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Has somebody got a crush on you![]()
Het zal vast door je nieuwe sexy kapsel komen![]()
Ojee.. daar hebben we Esjeequote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
Een leven vol sleur met Parleur in Etten-Leur.![]()
Moeder's wil is wetquote:Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Hij flikt het hem toch maar mooi.
Das dan niet goed! Het is Steef! Steefje... Steevelepeefje... Steefskie... Steeeeeeeeheeeeeeef.... Je doet het kei fout!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stief, want Steven spreek ik ook uit als Stiefen
HA! HA! HA!quote:
Je wordt 18, je wordt dus dementquote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heb ie nog niet eens gezien
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg... hoe zou jij Steven afkorten? Naar één lettergreperige naam?
Ja maar die jongen heeft t niet gezien nogquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt 18, je wordt dus dement
Na je bezoek aan d ekapper heb je hier foto's geplaatst![]()
Zal ik een muziekje opzetten en wat frituren voor je?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
HA! HA! HA!
En dat durf je alleen maar omdat er van jouw naam ab-so-luut niets vrouwachtigs te maken is![]()
Erwina?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
HA! HA! HA!
En dat durf je alleen maar omdat er van jouw naam ab-so-luut niets vrouwachtigs te maken is![]()
Ja hoor, vaak zat.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb jij ooit een topic geopend? Ik vind dat het daar hoog tijd voor is![]()
Zo klinkt het alsof hij flikker is. Alsof?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Das dan niet goed! Het is Steef! Steefje... Steevelepeefje... Steefskie... Steeeeeeeeheeeeeeef.... Je doet het kei fout!
Aha, ik word oud, ik word verziend: ie, je, itz all the samequote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar die jongen heeft t niet gezien nog
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zal ik een muziekje opzetten en wat frituren voor je?
Niet eens om bij te kleurenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef TehRockstar het volgende:
Emo emo emo emo..
Ik ga toch maar niet naar de kapper morgen.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Niets frituren! Je weet hoe gevaarlijk dat is! Doe maar een muziekje. Heb je iets van het songfestival?
Ik ga The OC kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, ik word oud, ik word verziend: ie, je, itz all the same![]()
belgië zijn voorrondes op tvquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Niets frituren! Je weet hoe gevaarlijk dat is! Doe maar een muziekje. Heb je iets van het songfestival?
Nee, ik durf niet.quote:
Ziet Parleur je dan als een soort van reserve Ang3l, zo van een next target to watch over?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En ik kan prima frituren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |