dat is met je eerste keer coke ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De spanning die je bij een eerste keer voelt, voel je nooit meer bij iemand anders, ho elekker de ander ook is![]()
Die kun je maar beter z.s.m. achter de rug hebben zodat je je volgende kan trakteren op échte sexquote:Op zondag 22 januari 2006 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exactly!
de eerste keer is zwaar overrated...
Nieuwe maan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
philips lighting is mijn enige overbuur.
het was ook je enige keer zeker...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Cairon het volgende:
De eerste keer is kei-leuk!
Dat jullie nou allemaal zo belabberd in bed zijn ligt niet aan de eerste keer dat je sex had. Mijn eerste keer was een succes!
Dat zit in je hoofd. Dat komt alleen maar omdat je nog geen referentiekader hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Cairon het volgende:
De eerste keer is kei-leuk!
Dat jullie nou allemaal zo belabberd in bed zijn ligt niet aan de eerste keer dat je sex had. Mijn eerste keer was een succes!
DETAILSquote:
Details #2:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DETAILS
hoe ouder je wordt hoe minder oog voor detail
kippig noemen ze dat
haantje
nee want de daaropvolgende keren waren steeds slechter en slechter.quote:
nee ik ben gewoon niet zo snel en dan wil ik het alleamal heel snel doen omdat jij anders weer gaat mopperen en buzzeren en trillen en miepen en dan wordt ik nog zenuwachtiger en dan maak ik nog meer foutenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Details #2:
Hoe ouder je wordt, hoe minder interesse je gaat tonen in details omdat je je kan verschuilen achter "doe jij dat ff, ik ben oud"
Kipje.
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je verkwist wel je vireelste jaren joh
ik wil je overigens nog wel even complimenteren op je mooie plastische schrijfstijlquote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee want de daaropvolgende keren waren steeds slechter en slechter.![]()
Ik heb net Chinees opquote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Na dat verhaal van G_E vind ik Chinees niet meer zo lekker....
Ik was niet eens online! Ik lag Carnivale te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon niet zo snel en dan wil ik het alleamal heel snel doen omdat jij anders weer gaat mopperen en buzzeren en trillen en miepen en dan wordt ik nog zenuwachtiger en dan maak ik nog meer fouten
poepkut
Wat maakt het uit dat het niet ter zake doende personen zijn als het een mooie gebeurtenis is?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.![]()
Damn, ik zou ook wel elke dag bestelvoer willen.quote:
Ach joh, als je aanhoudt...goed in zoenen...goed in bed. Is er niks aan de hand.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In het rond neuken kan gezien worden als lekekr ervaring opdoen en genieten, maar ook als een mooie gebeurtenis met niet ter zake doende personen beleven.![]()
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin.
Want bij ieder nieuw persoon is het weer een eerste keeren bij iemand die je echt leuk vindt ben je net zo zenuwachtig als bij je echte echte eerste keer. Tenminste, ik wel
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet eens online! Ik lag Carnivale te kijken
Verlanglijstjesquote:
Gister zomaar out of the blue kwam er een ontblootbovenlijverig aziaatje met me dansen en gaf me ineens een enorme hug!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Damn, ik zou ook wel elke dag bestelvoer willen.
Ik ook, maar nou zit ik dus te denken "als er maar niet van die bacterie-sporen inzitten" enzoquote:
Nieuwe telefoonquote:
Romanticusquote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.
Althans, zo ziet BB het![]()
1x! Dat was 1x!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik niet
normaal is het meteen
SCHIET NOU EENS OP
mopper mopper
IEDEREEN ZIT WEER TE WACHTEN OP JOU
buzzer buzzer
GA NOU EENS STEMMEN
pieperdepiep
terwijl jij gewoon naar de wc gaat als je een nieuw topic moet openen
![]()
maar die eerste keer is dat dan ook noodzakelijk na een evt huwelijk of mag je voor het huwelijk ook?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat je naakt met iemand anders bent, het is de eerste keer dat iemand jou aanraakt, het is de eerste keer dat je iemand anders aanraakt. Weliswaar is het bij verschillende personen het geval dat je steeds een ander lichaam voor de eerste keer aanraakt en dat iemand anders jou voor de eerste keer aanraakt. Maar je hebt al ervaren hoe het is aangeraakt te worden en hoe het is iemand aan te raken.
Ach laat je ook niet omlullen door al die verlepte nichten hier. Doe gewoon wat je wilt. Als het maar goed voelt voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Weet je hoelang het duurt voordat meneer eens reageert op een SPOEDsmsje?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee nu deze keer niet nee, maar dat wist ik niet
normaal is het meteen
SCHIET NOU EENS OP
mopper mopper
IEDEREEN ZIT WEER TE WACHTEN OP JOU
buzzer buzzer
GA NOU EENS STEMMEN
pieperdepiep
terwijl jij gewoon naar de wc gaat als je een nieuw topic moet openen
![]()
Het is zo zonde om dat maar 1x in je leven mee te make, je er enorm veel van voor te stellen... en er dan achter moet komen dat die eerste keer eigenlijk helemaal niet zo enorm boeiend is zoals iedereen het doet klinken.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoorde het van MaMa.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister zomaar out of the blue kwam er een ontblootbovenlijverig aziaatje met me dansen en gaf me ineens een enorme hug!Ik wilde hem je gay.nl geven
De eerste keer. Schijnt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
Zo.. goedenavond allemaal... wat is het thema van vanavond?
En jij moet helemaal je mond houden. Je hebt me nog niet 1x ge-sms't!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Weet je hoelang het duurt voordat meneer eens reageert op een SPOEDsmsje?
de SE w800i ?quote:
Of je de eerste keer moet bewaren voor de ware of juist ervaring moet opdoen voor de ware.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
Zo.. goedenavond allemaal... wat is het thema van vanavond?
Kennelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
Tja, Steven en X-man (en volgens mij de meerderheid hier![]()
), kennelijk denken wij anders over sex.
![]()
Waar haal je al die centjes vandaan?quote:
Nou dat van die ervaring opdoen voor je ware was trouwens meer een geintje hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je de eerste keer moet bewaren voor de ware of juist ervaring moet opdoen voor de ware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |