Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer genoeg? Dat wil alleen zeggen dat de eerste keer dat jij me diep doorstoot ook ECHT de eerste keer zal zijnIs dat nou niet speciaal?
Die minderjarig BEGON juist met deze vraag en deze taalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!
Boo-fucking-hooquote:Op zondag 22 januari 2006 19:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ook ERNSTIG MINDERJARIGEN dit allemaal lezen! Heb je enig idee wat dit doet met de kinderziel?? Juist. Gedrag je!
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer genoeg? Dat wil alleen zeggen dat de eerste keer dat jij me diep doorstoot ook ECHT de eerste keer zal zijnIs dat nou niet speciaal?
Ik kom hier later oip terug... als ik het onderzoek heb afgerond.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die minderjarig BEGON juist met deze vraag en deze taal
Had ie vats van jou geleerd
Nee, ik sta alweer twee maanden droogquote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef xman het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen mensen nodig voor de sex, aangezien je dat al dagelijks hebt (als het goed is).
Zo heb ik een vriend van mij die zegt christelijk te zijn en one night stands niet vind kunnen. Ondertussen heeft hij wel altijd binnen een week een ander vriendin als het weer uitgaat. Dus die gast krijgt meer aktie dan de meeste singles.
Ik ben geen Devil!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kan je naam beter van Angel in Devil veranderenEn van Steven in meneermevrouwmeneer Koning
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar stel dat ik single zou zijn en "op jacht"... ik denk niet dat ik het uberhaupt zou durven, veel te bang dat ik niet goed genoeg ben en hij me halverwege het huis uitschopt.
Hoi Burnerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef Burner82 het volgende:
morgen later beginnentis te koud
nog 4 uurtjes werken, en dan krijgen we vorstverlet, dus rest van de week vrij waarschijnlijk
Vorstverlet... ik heb echt een fout vak gekozen. Enige dat ik heb aan de vorst is dat de smoes dat ik te laat ben omdat ik moest krabben beter wordt geaccepteerd in de winter dan in de zomer.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef Burner82 het volgende:
morgen later beginnentis te koud
nog 4 uurtjes werken, en dan krijgen we vorstverlet, dus rest van de week vrij waarschijnlijk
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef xman het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen mensen nodig voor de sex, aangezien je dat al dagelijks hebt (als het goed is).
Mwjah. Ok. Klopt. Heb ik ook wel eens. Maar alcohol helptquote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:Maar stel dat ik single zou zijn en "op jacht"... ik denk niet dat ik het uberhaupt zou durven, veel te bang dat ik niet goed genoeg ben en hij me halverwege het huis uitschopt.
Ja die telde ik niet mee bij de one night standsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Altijd twee nachten doen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ja die telde ik niet mee bij de one night stands
Trouwen hoeft niet, die naamsverandering is om jou duidelijk te maken dat je van mij bent, your ass is mine (hihi, dubbelzinnig, snap je 'mquote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geen Devil!dat zegt m'n potugeesje ook altijd "Mi diablito guapo"
Enne, meneer Koning? Gaan we trouwen? Maar trouwen hoefde toch niet persé?
Of ben je rijk?
Is het lied al grijs gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Beyond"
Across the room
Across the street
Across the water where the two big blues meet
Across the widest space til you reach infinity
My love will still be
Beyond the sorrow
Beyond regret
Beyond the tremors of a quake you can't forget
Beyond the hardest times man you ain't seen nothing yet
My love will still be
My love will still be
It's out of , out of my hands you see
[Chorus]
In your present and future
Over and under
Inside and outside
Close and asunder
From the moment you awake
Til' the moonlight adorns your face
When your memory begins to fade
Never will my love
Above the sunset
Above the trees
Above the highs and lows that make up reality
Above the resting place of the body that I leave
My love will still be
Makkelijk gezegd. Ik wil er gewoon niet met jou over praten..dat zegt over het gehele plaatje helemaal nietsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn onderzoek is afgerond, gezien de antwoorden kunnen we concluderen dat mijn generatie in de slaapkamer alles maar moest kunnen bespreken terwijl de generatie onder de 20 meer is van nie lullen maar doen, er over praten is onnodig en vies
daarbij komt dan wel dat als er dan over gepraat wordt het toch ook wel spannend kan zijn om er over te praten, mijn jongens willen eigenlijk niets horen over mijn sexueele activiteiten maar als ik dan zoals gisteren op stap ga, dan vragen ze wel of ik dan ook naar een dark room ga en hoe dat daar dan werkt
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef TehRockstar het volgende:
Lyrichoer.
wat heeft dit er nou weer mee te maken ???quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Beyond"
Across the room
Across the street
Across the water where the two big blues meet
Across the widest space til you reach infinity
My love will still be
Beyond the sorrow
Beyond regret
Beyond the tremors of a quake you can't forget
Beyond the hardest times man you ain't seen nothing yet
My love will still be
My love will still be
It's out of , out of my hands you see
[Chorus]
In your present and future
Over and under
Inside and outside
Close and asunder
From the moment you awake
Til' the moonlight adorns your face
When your memory begins to fade
Never will my love
Above the sunset
Above the trees
Above the highs and lows that make up reality
Above the resting place of the body that I leave
My love will still be
Ik ruik een uitdagingquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef BB_Koning het volgende:
We hadden toch afgesproken dat jij eerst cmo (tja, cfo bestaat, dus waarom geen cmo)zou worden? En als geld en bedervaring helpen om jou te veroveren, dan heb ik meer motivatie om toch eerder te zijn dan jij. En of ik bedervaring heb, dat moet je dna maar uitvinden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |