ik kan 13 seconden mezelf als statief gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Mauro,
Op statief ?
Ik zit namelijk ook al menig keer te denken om foto's s'avonds te gaan maken, een terrein waar ik nog niet in gedaan heb. Erasmusbrug is 1 van mijn doelen, zoals ook op sommige plaatsen de industrie rondom Rotjeknor. Tzt dussssssssssssss![]()
Ja... Ik was weer veelste vroeg wakkerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nix sorry Esto, gewoon toegeven aan heerlijke luiheid ... of ontspannenheid.![]()
Ik ben nog steeds niet buiten geweest, het weer is er ook niet echt naar ...toch kriebelt het aan alle kanten.
Dat zei ik ook al tegen em maar hij wilde niet luisterenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Mauro het volgende:
ff een kleine steek onder water
_mod_, wel een nieuw topic openen als je de laatste post doet![]()
[..]
* _moder8or_ fotografeert Mauro.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pak me dan als je kan!
* tong uitsteekt *
Ik wil bewijs!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ fotografeert Mauro.
Ik heb je
quote:
Door mijn lichamelijke sores was ik circa 6 uur al weer wakker ... lag te draaien .. ben uiteindelijk weer even in slaap gevallen en er toen maar uitgegaan. Dusssssssssssss .... ik heb het vandaag ff net zo als jij .....quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja... Ik was weer veelste vroeg wakker.... Ik zou ook wel naar buiten willen.. Maar aan de andere kant heb ik ook weer geen zin whehe
Ik probeer het uiteraard wel als het niet anders kan, doch naderhand zie je het resultaat vaak wel. Toch vangt die stabilyzer van de lens veel op ...maar uiteraard is een statief in zo'n geval beter. Maar die heb ik niet bij mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Mauro het volgende:
ff een kleine steek onder water
_mod_, wel een nieuw topic openen als je de laatste post doet![]()
[..]
ik kan 13 seconden mezelf als statief gebruiken
Tuurlijk op een statief!
Ik heb nu een ab gekocht zodat als ik weer eens nachtfoto's ga maken de camera echt helemaal niet meer beweegt.
Tnx Subhuman. Ik heb hierzo een plaatje van de gear gepost.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is een hele goede koop!Die 135 mm lens is los al meer waard dan 25 euro. Heel veel succes met je nieuwe set, laat je wat foto's hier zien?
Statiefje is niet zo duur hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik probeer het uiteraard wel als het niet anders kan, doch naderhand zie je het resultaat vaak wel. Toch vangt die stabilyzer van de lens veel op ...maar uiteraard is een statief in zo'n geval beter. Maar die heb ik niet bij mij.
Flexwebhosting/quote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
2 mensen hebben me hier een provider aangeraden voor webhosting, ik weet momenteel ff niet welke 2 dat ook al weer waren. P en ??? weten jullie dit nog? Ik kan momenteel niet mijn email thuis bekijken.
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijnquote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
2 mensen hebben me hier een provider aangeraden voor webhosting, ik weet momenteel ff niet welke 2 dat ook al weer waren. P en ??? weten jullie dit nog? Ik kan momenteel niet mijn email thuis bekijken.
Ik nu ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijn![]()
Nee, nieuwe badjas.. die zie je toch rechtsquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Budgetpakket van E-creative met een Fok!prijsvraag...
Hey Jellen is dat een Velbon CX 686????quote:
Denk het strakjes inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Middag mod en esto, gaan jullie ook nog foto's maken?
Ik niet..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Middag mod en esto, gaan jullie ook nog foto's maken?
Nou!!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Alleen jammer dat ik Esto teleurgesteld heb
Jellen?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Jellen is dat een Velbon CX 686????
We gaan volgende week meeten, ben nog steeds ziekquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoezo
Trouwens, meer hoge bewoking op komstdat maakt het plaatje mooi af
Jellen <<< omdat ik het aantal eeeeee-en niet meer wist..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Jellen?![]()
![]()
Mnee, een Velbon CX 586.. waai?
Laat ze zien danquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Mauro het volgende:
En weer terug!
Volgens mij heb ik een paar leuke plaatejs geschoten
Ik zal ze zo ff online gooien!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat ze zien danIk krijg zo mijn USB terug
Weet ik en zo eentje heb ik gehad ...weet het merk niet meer, maar heb me daar vaak aan geergerd. Nu heb ik een manfrotto ... een heerlijk stevig statief ... maar ook een stuk zwaarder. En mijn tas was al zo vol, dus die past er niet meer bij in.quote:
Hoe stel je ze in op .raw bestand?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zow alles in RAW geschoten en dat voor de eerste keer. Mauro?? bij jou duurt het vrij lang voor dat hij die foto heeft opgeslagen in je camera, welke CF geheugenkaart heb jij? Bij mij is ie binnen en sec gereed
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvindenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijn![]()
Gewoon een Sandisk 1 GB CF kaartje.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zow alles in RAW geschoten en dat voor de eerste keer. Mauro?? bij jou duurt het vrij lang voor dat hij die foto heeft opgeslagen in je camera, welke CF geheugenkaart heb jij? Bij mij is ie binnen en sec gereed
Aha dat is het danquote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon een Sandisk 1 GB CF kaartje.
BB05117TB is het typenummer
Hoe bedoel je??quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe stel je ze in op .raw bestand?
Ik doe dat door op de ENTER knop te drukken en ingedrukt te houden en dan aan het duiminstelwiel te draaien totdat ik RAW in mijn LCD ziequote:
Jouw camera kan dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals ik het zegIk heb alleen maar .jpg/.avi
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke camera had je ook al weer??A60??
Hmmz idd geen RAWquote:
Ik wel... Als ik de goeie heb geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvinden![]()
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Mauro het volgende:
Foto's die ik net heb gemaakt staan online
www.eenbergen.com
Waarom probeer je niet gewoon hetzelfde? Fok vreet wel aardig bandbreedte als je je foto's van knappe Fok!sters in [US] S&G postquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvinden![]()
Door bij Nikon of Adobe een RAW-convertor te downloadenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens, hoe kan ik die 65 .NEF bestanden tegelijk omzetten naar JPG?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door bij Nikon of Adobe een RAW-convertor te downloaden
Gewoon een voorzichtige vraag hoor....heb je gebruik gemaakt van de batch-verwerking van Irfan om de boel naar JPG te zettenquote:
WHZquote:
Euh hoezoquote:Op zondag 22 januari 2006 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een voorzichtige vraag hoor....heb je gebruik gemaakt van de batch-verwerking van Irfan om de boel naar JPG te zettenKortom....voer je nog andere bewerkingen uit, anders dan het overzetten naar JPG
bij foto's in portretstand zie ik de onderkant niet, en krijg ook geen scrollbarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Mauro het volgende:
Foto's die ik net heb gemaakt staan online
www.eenbergen.com
Thnxquote:
Deze vind ik persoonlijk veel mooier dan de eerste.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]![]()
De rest gooi ik wel even op mijn website
Dat vond ik nou ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk veel mooier dan de eerste.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bij foto's in portretstand zie ik de onderkant niet, en krijg ook geen scrollbar![]()
Iddquote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh hoezoik zet ze alleen om naar JPG, op deze manier kan ik beter door mijn foto's bladeren
aangezien ik eigelijk geen foto's bewerk kan ik net zo goed op JPG blijven schieten
Zijn ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Maro, jammer dat die zonsondergangfoto's zo donker zijn.
Doe het net als mij joh, zo simpel als het maar kan, ik wil je eventueel wel de script sturenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je hebt gelijk!
Misschien is flash toch niet zo goed!
Volgende keer wat anders proberen
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddDan heeft RAW geen zin. RAW wordt interessant op het moment dat je de mogelijkheid wilt hebben om nog "lowlevel" aanpassingen te doen
Daarom neem ik nu altijd mijn fotocamera mee. Ook naar mijn werkquote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef mrkanarie het volgende:
ooh ik zag van de week zoo'n mooie wolkenpartij, volgens mij was het vrijdag om 17:15 toen ik van mijn werk weer kwam, damn wat baalde ik dat ik mijn camera niet bij me had.![]()
beter weer daar bij jou. Zuid-Holland had alleen maar bewolking, saaie grauwe lucht.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doe het net als mij joh, zo simpel als het maar kan, ik wil je eventueel wel de script sturen![]()
Mijn zonsondergang foto's van vandaag staan ook online.
www.speedygj.nl - zonsondergang, 2de gedeelte.
Ja zegquote:
Hehequote:
Dat heb ik ook wel eens, zie je wat moois, heb je je camera niet bij jequote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef mrkanarie het volgende:
ooh ik zag van de week zoo'n mooie wolkenpartij, volgens mij was het vrijdag om 17:15 toen ik van mijn werk weer kwam, damn wat baalde ik dat ik mijn camera niet bij me had.![]()
Tja daar kan ik niks aan doenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef PS het volgende:
[..]
beter weer daar bij jou. Zuid-Holland had alleen maar bewolking, saaie grauwe lucht.
Afknapperquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
18-01-2006:
[afbeelding]
22-01-2006:
[afbeelding]
Hij speelt vals: Hij liet zijn standaard daar staanquote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]mooi zeg
2keer dezelfde foto
okee, de stand van de zon is anders, en ook het water is bevroren (?) op de 1
Klopt, op de 1ste foto is het water bevrorenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]mooi zeg
2keer dezelfde foto
okee, de stand van de zon is anders, en ook het water is bevroren (?) op de 1
Wil ik wel doen!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Schanulleke het volgende:
Goedenavond.
Heeft een van de FOT'ers misschien nog een Gmail invite liggen die hij/zij aan mij zou willen schenken?
Lijkt me wel handig
Thnx Mauroquote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef Mauro het volgende:
Wel mooie foto's speedy!
Die tweede is mooier dan de eerste!
10 gig is meer dan genoeg hoor!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx Mauroik ben er ook zeker tevreden over
Heb 150MB webspace waarvan nu 18MB in gebruik is, kortom, ik kan nog een hele zooi foto's gaan plaatsen, en dat zal ook zeker gaan gebeuren dit jaar, alleen over mijn datalimiet maak ik me een beetje zorgen om, ik denk dat ik maar 10 gig extra bij ga nemen maar dat zie ik nog wel even
Ik ga nu lekker naar bed, morgen rond 7 uur foto's maken, lekker even in de kou, statief mee, langs de snelweg en klikken maar
Weltrusten allemaal en tot morgen
Ja, en de bezoekersaantal zit zeker in een stijgende lijnquote:
Flash. Daarmee kun je geen foto's laten hotlinken.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, en de bezoekersaantal zit zeker in een stijgende lijnook de leden worden er steeds meer, ook al zijn die niet erg actief maar dat zal zeker in de komende jaren wel gaan gebeuren. Daarnaast komen er geregelt foto's op te staan wat breedband kost. Ik moet alleen even zien hoe die .htaccess werkent kan krijgen om zo te voorkomen dat mijn foto's overal wordt geplaast.
Hmmz, zal daar morgen eens naar kijken, dat lijkt me idd wel watquote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Flash. Daarmee kun je geen foto's laten hotlinken.
Probeer maar eens een foto van mijn site af te halen of hier te linken.
Slaap lekker, en ik ben weer opquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantie is best relaxedMaareh...ik moet morgen om half 12 in Rotterdam zijn, dus ik ga maar eens slapen
mooi zoquote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ha ik ben echt blij met mijn nieuwe tas
Mogguh Marjo...quote:Op maandag 23 januari 2006 08:09 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Ik had ze al gezien.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Succes mod![]()
![]()
@Mauro, check mijn foto's nu eens![]()
Ze staan nu in Flash bedoel ik dan maar evenquote:Op maandag 23 januari 2006 08:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien.
Zijn mooie foto's!
_mod_, Ik denk dat je me hebt aangestoken. Mijn keel voelt als schuurpapier![]()
Je vind em mooi? ga der nog eens heenquote:
ik wil ookquote:Op maandag 23 januari 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
De weersverwachtingen voor morgen zien er hetzelfde uit als voor vandaag. Morgen een dagje blijdorp denk ik
Ik zit op school.. Lees ff terug en er zegt een jongen:quote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
18-01-2006:
[afbeelding]
22-01-2006:
[afbeelding]
die kon ik dan wel kwijt, maar flitser, 70-300 lens, kitlens en body pastte eigenlijk nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Mauro het volgende:
En mijn tas is nu al te klein.
Ik kan mijn flitser niet meer kwijt
hmm tijd voor een grote, echt grote schoudertasquote:Op maandag 23 januari 2006 14:24 schreef Mauro het volgende:
Ik zit nu met een D70s met kitlens, de 70-300 en nog een 50mm 1:1.8 lensje.
Daarbij komt nog een flitser (Metz) en een digitale compactcamera.
Ik kan dat alles niet meer kwijt in mijn mooie schoudertas.
Oh ja, ik heb ook nog twee analoge body's die ik zo nu en dan meeneem
In die achterbak van mijn auto kun je een zwembad leggen zo groot istiequote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Ynske het volgende:
hmm tijd voor een grote, echt grote schoudertas
offeh een achterbak van een auto
neeh bedoelde niet om t los te laten rollen, maar bv in losse tassen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
In die achterbak van mijn auto kun je een zwembad leggen zo groot istie
Maar om daar nou een paar body's in te leggen? Dan rollen ze door heel die bak heen. En trouwens daar ligt mijn statief al op en neer te rollen
Maar een grotere tas is een optie. 3 body's, 3 lenzen, compactcamera en nog wat los spul!
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik zit op school.. Lees ff terug en er zegt een jongen:Wauw mooie foto's
whehe
Mod! Veel succes vandaag
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Speedy...heb jij ook een tabel met tijdstippen van zonsopkomsten en -ondergangen
Waarom werkt dat linkding niet bij mij?quote:
Oepsquote:
't is een pdf... moet even laden...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:59 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Waarom werkt dat linkding niet bij mij?![]()
Bedankt hem maar, en maak effe reclame voor mijn sitequote:Op maandag 23 januari 2006 17:14 schreef Esto het volgende:
[..]
OepsHad de verkeerde gequote in mijn haast.... Kijk nu nog eens
Hij had het over jouw foto's dus
Ik weet niet eens wie het wasquote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt hem maar, en maak effe reclame voor mijn site![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeieavond allen. Ik wou vandaag naar buiten om foto's te maken, maar ... is ff anders geworden. Te veel pijnen hielden me thuis op de bank en dat na een gezellig ravotten met mijn vriendin. Ineens werd mijn hoofd achterover geduwd zonder dat ik er ff op bedacht was, dat deed me beseffen dat ik beter ff kalm aan kon gaan doen. Hopelijk snel een mri scan.
quote:
Ben juist alleen maar blij dat ik die reactie's krijg!quote:
Wel een boel werk hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
mooi album he?
kwam em toevallig ergens tegen
Valt mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel een boel werk hoor!
Alle namen van de foto's erin plakken
Tuuuuuuuurrrrrrrrrllllllllliiiiiiiiijjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Morgen om kwart voor 7 de deur uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen om half 9 de deur uitOp naar Blijdorp
![]()
Het voordeel van werk hebben is dat je op een gegeven moment ook een dagje (of weekje) vrij kan nemenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Morgen om kwart voor 7 de deur uit.Niet naar Blijdorp
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef Subhuman het volgende:
Bovendien is Emmen de mooiste dierentuin van Nederland.
Dan heb jij niet goed genoeg opgelet!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vond het nou niet zo'n hele spannende dierentuin hoor Subje
Iig niet de 2,5 uur durende autorit waard
hey marjo...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Doe je goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Op advies van -Marjo- gisteren een los nummer van Zoom! gekocht en maar meteen een abonnement afgesloten
Dan ga je dat NU doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik wil er ook nog steeds een abonnement op nemen maar vergeet het steeds...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Op advies van -Marjo- gisteren een los nummer van Zoom! gekocht en maar meteen een abonnement afgesloten
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...quote:
Kijk, dat is nou makkelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...quote:
Het kost maar ¤ 15,-quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...
quote:
Hmmz idd, ik weet het nog niet of ik dat ook ga doen, ik zie het welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...
Werd vanmorgen gebelt, spul was nog niet binnen, ze hopen het vanmiddag binnen te krijgen maar ik zal er zo wel even achteraan bellen als het er al isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het kost maar ¤ 15,-
[..]
Vanmiddag pas werken?
ik heb m ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...
Ach, ik neem ook gewoon een abonnement!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb m ook
en ben er echt blij mee
echt weer een tijdschrift dat ik echt van voor tot achter lees
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
Uw aanmelding is verwerkt. Dank u wel!
dan ligt nr 2 de volgende keer op de matquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
Kun je ook de foto's hotlinken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben ook al lid.
Echt lekker dat je ook onbeperkt foto's kan uploaden.
Lekker niet meer resizen
Misschien zou je het gewoon kunnen vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
hoe krijgen jullie het eigenlijk voor mekaar om mensen zover te krijgen om ze te mogen fotograferen?
ik zou best wel meer ervaring daarin krijgen, en vooral kinderen vind ik dan interessant, bv in de speeltuin. maar weet nooit goed hoe dat aan te pakken
tuurlijk, maar je kunt moeilijk op ouders van kinderen afstappen in een speeltuin denk ik danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien zou je het gewoon kunnen vragen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Mauro het volgende:
Dat is inderdaad een rare gedachte van je.
De meeste ouders vinden het wel leuk als je van hun kleine wat foto's maakt.
Je zou ze zelfs een foto kunnen aanbieden via de mail ofzo. Dan is het ijs meteen gebroken.
TOFquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
een simpel visite kaartje is dan wel handig, en kan nog een toekomstige shoot opleverenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, maar je kunt moeilijk op ouders van kinderen afstappen in een speeltuin denk ik dan
of is dat echt een rare gedachte
goed idee, doos dat had je ook nog zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
een simpel visite kaartje is dan wel handig, en kan nog een toekomstige shoot opleveren
Zuid-Holland ...daar moet je niet zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Esto het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Straks ff naar 't ZH en dan heel de dag nieeeeeeeetsssssssss doen![]()
Daar woon ik alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zuid-Holland ...daar moet je niet zijn![]()
OhOh, ziekenhuis is beter van niet, tenzij je het echt nodig bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef Esto het volgende:
[..]
Daar woon ik al
Ik bedoelde het 'Ziekenhuis'
Yep, ging wat fout hiero ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:52 schreef Mauro het volgende:
Twee keer Pie?
Precies!quote:
Leuke Foto *o*quote:
Ik iig nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik breng het nog maar even onder de aandacht!
Lynx666 stopt, FOT-mod gezocht
Nog 1 dag om te solliciteren!
Valt meequote:
hij's niet van mij hee! Maar wel een mooie foto iddquote:
Wees maar niet bang, deze komen alleen in de buurt van china en japan voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Subhuman het volgende:
Gatver wat vind ik dat ranzige beesten zeg!
Hou me tegen als ik ooit daar wil gaan zwemmen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Wees maar niet bang, deze komen alleen in de buurt van china en japan voor
Hier lekker nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is bewokt gewordenAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGG
je miste net een fantastische rode zonsondergangquote:
Ik gok dat er nog wel meer komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je miste net een fantastische rode zonsondergang
helaas 2 dingen mis: geen camera en geen mooi uitzicht
Moet gelijk aan Bassie denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog wel meer komenDe binnenkant van mijn ogen waren ook mooi en zo
Oja? welke kleur hebben ze? zien!! fotoooo!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
De binnenkant van mijn ogen waren ook mooi en zo
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? welke kleur hebben ze? zien!! fotoooo!!!!
Avond liefquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Dag liefEn trusten Esto
Ik ben zo ziek
beterschap Modquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Dag liefEn trusten Esto
Ik ben zo ziek
Graag gedaanquote:
wil je kusjes danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Jaa!!! Laten we lekker allemaal een topic gaan vol-zwaaien!
Het lijkt me zo aardig als we nou eens een SC-topic hebben waar ook nog een echt gesprek in wordt gevoerd. Liefst on topic, maar in ieder geval zonder goeiemorgen/-middag/-etc of hoi, ik ben op mijn werk.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het lijkt me zo aardig als we nou eens een SC-topic hebben waar ook nog een echt gesprek in wordt gevoerd. Liefst on topic, maar in ieder geval zonder goeiemorgen/-middag/-etc of hoi, ik ben op mijn werk.
Rare ideeën heb ik, he?
quote:
Ik kan nog VEEEEEEL erger zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:noem eens ene onderwerp dan
![]()
je lijkt trouwens op k_man zo![]()
Als je meevaller hoog genoeg is, dan zou ik een Nikon Macrolens proberen te scoren ergensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Oké Ron, dan gaan we ontopic.
Het blijft kriebelen. Ik wil macrofoto's gaan maken!
Heb net een leuke meevaller gehad (financieel). Maar wat kan ik dan doen?
Ik heb geïnformeerd naar die voorzetlenzen. Lijkt me niet echt wat. Leuk om te proberen, verder niet.
Tussenringen? Is dat wat, en hoe werkt dat?
Of gewoon een macro (voor Nikon een micro) lens? Maar dan welke?
Het blijft jeuken dat macrofotograferen!
Ik heb het niet zo op macro.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Oké Ron, dan gaan we ontopic.
Het blijft kriebelen. Ik wil macrofoto's gaan maken!
Heb net een leuke meevaller gehad (financieel). Maar wat kan ik dan doen?
Ik heb geïnformeerd naar die voorzetlenzen. Lijkt me niet echt wat. Leuk om te proberen, verder niet.
Tussenringen? Is dat wat, en hoe werkt dat?
Of gewoon een macro (voor Nikon een micro) lens? Maar dan welke?
Het blijft jeuken dat macrofotograferen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |