hey marjo...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Doe je goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Op advies van -Marjo- gisteren een los nummer van Zoom! gekocht en maar meteen een abonnement afgesloten
Dan ga je dat NU doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik wil er ook nog steeds een abonnement op nemen maar vergeet het steeds...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Op advies van -Marjo- gisteren een los nummer van Zoom! gekocht en maar meteen een abonnement afgesloten
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...quote:
Kijk, dat is nou makkelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...quote:
Het kost maar ¤ 15,-quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn man is al HCC lid, om dat beiden te worden vind ik een beetje dubbel. Even uitzoeken of hij zijn abo kan uitbreiden met Zoom erbij...
quote:
Hmmz idd, ik weet het nog niet of ik dat ook ga doen, ik zie het welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...
Werd vanmorgen gebelt, spul was nog niet binnen, ze hopen het vanmiddag binnen te krijgen maar ik zal er zo wel even achteraan bellen als het er al isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het kost maar ¤ 15,-
[..]
Vanmiddag pas werken?
ik heb m ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar niet voordeliger zie ik al. Als ik lid word kost het mij het eerste jaar 15¤ en de volgende jaren 28.50¤. Hij betaald nu 10¤ per jaar, Zoom erbij kost 21.77¤. Het is dus voordeliger om een nieuw abonnement te nemen en zijn lidmaatschap op te zeggen...
Ach, ik neem ook gewoon een abonnement!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb m ook
en ben er echt blij mee
echt weer een tijdschrift dat ik echt van voor tot achter lees
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
Uw aanmelding is verwerkt. Dank u wel!
dan ligt nr 2 de volgende keer op de matquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
Kun je ook de foto's hotlinken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben ook al lid.
Echt lekker dat je ook onbeperkt foto's kan uploaden.
Lekker niet meer resizen
Misschien zou je het gewoon kunnen vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
hoe krijgen jullie het eigenlijk voor mekaar om mensen zover te krijgen om ze te mogen fotograferen?
ik zou best wel meer ervaring daarin krijgen, en vooral kinderen vind ik dan interessant, bv in de speeltuin. maar weet nooit goed hoe dat aan te pakken
tuurlijk, maar je kunt moeilijk op ouders van kinderen afstappen in een speeltuin denk ik danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien zou je het gewoon kunnen vragen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Mauro het volgende:
Dat is inderdaad een rare gedachte van je.
De meeste ouders vinden het wel leuk als je van hun kleine wat foto's maakt.
Je zou ze zelfs een foto kunnen aanbieden via de mail ofzo. Dan is het ijs meteen gebroken.
TOFquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef -Marjo- het volgende:
een simpel visite kaartje is dan wel handig, en kan nog een toekomstige shoot opleverenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, maar je kunt moeilijk op ouders van kinderen afstappen in een speeltuin denk ik dan
of is dat echt een rare gedachte
goed idee, doos dat had je ook nog zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
een simpel visite kaartje is dan wel handig, en kan nog een toekomstige shoot opleveren
Zuid-Holland ...daar moet je niet zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Esto het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Straks ff naar 't ZH en dan heel de dag nieeeeeeeetsssssssss doen![]()
Daar woon ik alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zuid-Holland ...daar moet je niet zijn![]()
OhOh, ziekenhuis is beter van niet, tenzij je het echt nodig bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef Esto het volgende:
[..]
Daar woon ik al
Ik bedoelde het 'Ziekenhuis'
Yep, ging wat fout hiero ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:52 schreef Mauro het volgende:
Twee keer Pie?
Precies!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |