Ik zal ze zo ff online gooien!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat ze zien danIk krijg zo mijn USB terug
Weet ik en zo eentje heb ik gehad ...weet het merk niet meer, maar heb me daar vaak aan geergerd. Nu heb ik een manfrotto ... een heerlijk stevig statief ... maar ook een stuk zwaarder. En mijn tas was al zo vol, dus die past er niet meer bij in.quote:
Hoe stel je ze in op .raw bestand?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zow alles in RAW geschoten en dat voor de eerste keer. Mauro?? bij jou duurt het vrij lang voor dat hij die foto heeft opgeslagen in je camera, welke CF geheugenkaart heb jij? Bij mij is ie binnen en sec gereed
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvindenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijn![]()
Gewoon een Sandisk 1 GB CF kaartje.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zow alles in RAW geschoten en dat voor de eerste keer. Mauro?? bij jou duurt het vrij lang voor dat hij die foto heeft opgeslagen in je camera, welke CF geheugenkaart heb jij? Bij mij is ie binnen en sec gereed
Aha dat is het danquote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon een Sandisk 1 GB CF kaartje.
BB05117TB is het typenummer
Hoe bedoel je??quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe stel je ze in op .raw bestand?
Ik doe dat door op de ENTER knop te drukken en ingedrukt te houden en dan aan het duiminstelwiel te draaien totdat ik RAW in mijn LCD ziequote:
Jouw camera kan dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals ik het zegIk heb alleen maar .jpg/.avi
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke camera had je ook al weer??A60??
Hmmz idd geen RAWquote:
Ik wel... Als ik de goeie heb geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvinden![]()
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Mauro het volgende:
Foto's die ik net heb gemaakt staan online
www.eenbergen.com
Waarom probeer je niet gewoon hetzelfde? Fok vreet wel aardig bandbreedte als je je foto's van knappe Fok!sters in [US] S&G postquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel, maar doelde ik niet op. Weet ook niet meer waar het stond, kon het niet meer terugvinden![]()
Door bij Nikon of Adobe een RAW-convertor te downloadenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens, hoe kan ik die 65 .NEF bestanden tegelijk omzetten naar JPG?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door bij Nikon of Adobe een RAW-convertor te downloaden
Gewoon een voorzichtige vraag hoor....heb je gebruik gemaakt van de batch-verwerking van Irfan om de boel naar JPG te zettenquote:
WHZquote:
Euh hoezoquote:Op zondag 22 januari 2006 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een voorzichtige vraag hoor....heb je gebruik gemaakt van de batch-verwerking van Irfan om de boel naar JPG te zettenKortom....voer je nog andere bewerkingen uit, anders dan het overzetten naar JPG
bij foto's in portretstand zie ik de onderkant niet, en krijg ook geen scrollbarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Mauro het volgende:
Foto's die ik net heb gemaakt staan online
www.eenbergen.com
Thnxquote:
Deze vind ik persoonlijk veel mooier dan de eerste.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]![]()
De rest gooi ik wel even op mijn website
Dat vond ik nou ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk veel mooier dan de eerste.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bij foto's in portretstand zie ik de onderkant niet, en krijg ook geen scrollbar![]()
Iddquote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh hoezoik zet ze alleen om naar JPG, op deze manier kan ik beter door mijn foto's bladeren
aangezien ik eigelijk geen foto's bewerk kan ik net zo goed op JPG blijven schieten
Zijn ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Maro, jammer dat die zonsondergangfoto's zo donker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |