abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:58:44 #26
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34434133
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
ze heeft het er maar druk mee
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:07:24 #27
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34440197
Aangezien dat kiteless nu volkomen openkaart speelt over haar motieven om in truth te posten, is het dan niet een idee om daar op een gepaste wijze op te reageren?
ps dit is geen banaanvraag hoor, zou niet durven
gelijk
pi_34446538
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
Ik voel op het moment meer voor een mass ban oid.

Er zijn heel wat mensen die op vreselijk kinderachtige wijze de boel komen verstieren.
Ze nemen topics over op een ongepaste manier/
Het niveau en respect is ver te zoeken.

En de dooddoener "we mogen niet kritisch zijn in truth hè"

Terwijl ze (ik hoop het voor hun tenminste) echt niet zo achterlijk zijn dat ze het verschil niet kennen tussen je standpunt neerzetten en gewoon onzinnig geblaat of denigrerende posts plaatsen.

Verdraaiïng van woorden, zielig doenerij.... zaken die een heel stel users niet vreemd zijn.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34446579
Huishoudelijke mededeling

Mijn email doet het sinds (iig) gisteren niet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34446785
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
Huishoudelijke mededeling

Mijn email doet het sinds (iig) gisteren niet.
Lekker rustig
Maar idd handig om even te weten ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:56:09 #31
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34447533
jammer zeg, de discussie ging net zo lekker.
Ik hoef hier verder niets mee hoor. Maar gewoon even mijn tereurstelling kwijt.
Naar mijn mening was deze discussie op een redelijk niveau en op een respectvolle manier aan de gang.
Dit is voor mij weer een typisch voorbeeld waar ik moeilijk mee om kan gaan.
echt jammer, aangezien de kennis van deze poster meer potentie zou hebben zonder die zelfingenomenheid een respectloosheid.

Kan iemand hier inkomen of ben ik gewoon te gevoelig.
gelijk
pi_34448559
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef soulsurvivor het volgende:
jammer zeg, de discussie ging net zo lekker.
Ik hoef hier verder niets mee hoor. Maar gewoon even mijn tereurstelling kwijt.
Naar mijn mening was deze discussie op een redelijk niveau en op een respectvolle manier aan de gang.
Dit is voor mij weer een typisch voorbeeld waar ik moeilijk mee om kan gaan.
echt jammer, aangezien de kennis van deze poster meer potentie zou hebben zonder die zelfingenomenheid een respectloosheid.

Kan iemand hier inkomen of ben ik gewoon te gevoelig.
Zie mijn post hierboven.

Ik probeer een oplossing te bedenken.....
Sir Winston Churchill
pi_34449618
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lekker rustig
Maar idd handig om even te weten ja
Ik denk dat ik het hier eerder neer had moeten zetten... hij doet het weer !

Sir Winston Churchill
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:40:09 #34
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34453169
kan er een slotje op dit topic mirage of Iteejer?
voor mij is de lol er volkomen vanaf

-edit- ok nieuwe kans dus. frisse moed.

[ Bericht 10% gewijzigd door soulsurvivor op 25-01-2006 20:44:37 ]
gelijk
pi_34459869
Kan iemand hier de reacties van supah vlieg verwijderen die slaan namelijk nergens op

Was Jezus bi sexueel? En zo nee hoe weten ze dat ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34472534
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand hier de reacties van supah vlieg verwijderen die slaan namelijk nergens op

Was Jezus bi sexueel? En zo nee hoe weten ze dat ?

Sir Winston Churchill
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:02:21 #37
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34472775
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]

ja die is sterk

je kan het ook zo interpreteren;

een electronische vliegenvanger die ervoor gemaakt is vliegen aan te trekken [topic], en dan er vreemd van opkijken als er ook vliegen komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door soulsurvivor op 26-01-2006 10:11:08 ]
gelijk
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:55:18 #38
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34494717
iteejer hoe zit het met die serverruimte voor video en muziek? Kan ik straks als user FTP gebruiken om erop te komen? Verwacht je dit voor de zomer klaar te hebben dit project van je?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34531860
Allereerst een reactie op genverbrander:
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zwak zeg Mirage Eerst ban je haar voor een week vanwege trollerij, en nu zeg je dat het niet uitmaakt als ze een dag later terugkomt om verder te posten. Weinig consequent.
en nog wat van dit soort posts....

Ik heb geen reden aan te nemen dat dit een/de gebande user betreft ( dus géen DonnaNonna)
Ik heb dus ook niet gezegd dat het niet uitmaakt als ze terug komt/is.
Dat is helemaal niet aan de orde.
Sir Winston Churchill
pi_34532353
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Het is zo duidelijk!!

Mirage, kun je een IP-check doen en als ik gelijk heb eventueel weer een ban uitvoeren?
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef renwan het volgende:

[..]

Ghehe pak d'r
waarop ik schreef:
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb geen last van d'r..
Ik raak haar manier van redeneren soms kwijt, maar het is de hare en dit is de passende plek die neer te zetten mits ze de krengerige opmerkingen naar anderen toe achterwege laat.

Als ze nou trollerig zou zijn.... maar eigenlijk zie ik hier een Stenny die zich steeds meer laat verleiden tot het doen van vervelende uitspraken.... net als jij genverbrander... en zo nog een paar users.. de reacties van Indirah hierop zijn van hetzelfde niveau als jullie opmerkingen... dit is èrg jammer.

Wat is dit voor topic geworden voor jullie users ?
Bedenk dat eens.
Is het een topic waarin jullie elkaar willen informeren als er nieuwe info is ?
Is het een topic waarin jullie willen speculeren over wat die nieuwe info kan betekenen (in jullie ogen).

Of is het een topic geworden waarin we eens even lekker generaliserend en denigrerend elkaar te woord staan ? Waar we posts plaatsen in een poging hem net iets "lolliger" en lúllliger te laten zijn dan die van een ander....
Waar we mensen proberen op stang te jagen.. zich onvwelkom te laten voelen.. het idee te geven dat andere users hun de mond willen snoeren omdat hun mening toevallig afwijkt (of het nou kinderlijk onderbouwd is, gevoelsmatig.. of specuelerend op feiten).

Denk goed na over jullie motivatie hier te posten.
Er is al zo weinig ruimte waar je gewoon "jij" kan zijn.
Pak die ruimte van een ander af en jij zal zelf ook aan de beurt komen, want als de één weggepest is wordt het volgende psipaaltje gezocht.. en zo komt iedereen aan de beurt... jij (lezer) dus ook !
Blijf ruimte maken/houden voor anderen en jij zal die ruimte ook behouden.
en Stenny....
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Stenny het volgende:

[..]

Voorbeelden? Ik ben mij van geen kwaad bewust. Ik zie het als een vorm van kritisch zijn, mag dat niet? En ik laat mij zeker al niet 'verleiden', wat is dit voor uitspraak, Mirage? Valt me tegen dat je mij en een paar anderen noemt, terwijl we net als iedereen gewoon met een discussie bezig zijn. Heb ik je iets misdaan ofzo?
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Stenny het volgende:
Mirage vindt dit misschien weer een vervelende uitspraak (??) - ik begrijp nog steeds niet waarom zij mij opeens 'vervelende uitspraken' vindt doen - , maar:

Eet geen brood van graancirkel meel! :
[..]

http://www.westerwoldenieuws.nu/artikel/aug01/cirkelbrood.htm
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Misschien moet ik mij ook maar terugtrekken, ik schijn de wrok van de hoofdmoderator op me gehaald te hebben, om onverklaarbare redenen, want ik vind zelf dat ik te allen tijde alle kanten van het fenomeen heb belicht, zowel voor- als tegens, en dat ik nergens onder de gordel bezig was. Maar Mirage schijnt hier anders over te denken. Misschien moet ik maar stoppen met deelname aan dit topic.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik neem dit wel degelijk persoonlijk, lees nog eens wat ze schrijft:
[..]

.

Ik vind dit een erge boute uitspraak, omdat ik nogmaals te allen tijde heb geprobeerd de discussie rondom Robbert open te houden, en er ook wel gesteld mag worden dat ik veel positieve energie in dit topic steek. En ik stel mij zeker niet op één lijn met ongenuanceerde posters als DonnaNonna, Pikki en Indirah die m.i. niet in staat zijn alle aspecten van het 'paranormale' te belichten. Maar goed, volgens Mirage zit ik dus op hetzelfde niveau. Je wordt bedankt, Mirage. Overweegt ermee te stoppen
Kom zeg !
Er wordt ontzettend veel gezeken in die hele RvdB reeks.
Verschillende mensen heb ik aangesproken op hun gedrag... er zijn al bans gevallen.... en als er weer gebitchd wordt en ik zeg er wat van incl een waarschuwing naar o.a. jou postgedrag omdat ik vind dat dat met vlagen veranderd "heb ik opeens iets tegen jou persoonlijk", "wil je opeens het forum verlaten"... doe je alsof ik je van ik weet niet wat beschuldig.. en het enkel en allen op jouw voorzien zou hebben voor persoonlijke redenen ?

Sorry, maar jouw tenen zijn in deze wel heel lang.

Kom zeg, je weet wel beter.

Het doet mij denken aan mijn zoontje.. een poging tot emotionele chantage ?
Ik kan naar de mac gaan, ik kan een doos lego voor hem halen, maar zeg ik dat hij even op zijn gat moet zitten in de metro omdat ik en anderen het vervelend vinden als hij druk staat te springen in het gangpad zegt hij "je houdt zeker niet van mij".....

Wat is nou je bedoeling ?
Dat ik net als anderen ga smeken of je terug komt ?

Je bent heel erg welkom, het is zeker zo dat je de RvdB topics leven in blaast maar dat geeft je geen vrijstelling van af en toe ook aangesproken te worden op je postgedrag als ik denk dat dat nodig is.

Als je het er niet mee eens bent kan je ook minder op je tenen getrapt reageren en gewoon vrágen naar wat er mis lijkt te gaan volgens mij.

Feedback is daar b.v. een goede weg voor.

Maar dit gezwam... pagina's lang (er zijn nog meer relevante posts die ik hierboven had kunnen plaatsen waarin je naar mijn uitspraak refereert) omdat ik een post plaats waar jou naam genoemd wordt....
wat denk je daar mee te bereiken behalve dat je irritatie opwekt die er eerder niet was.
Sir Winston Churchill
pi_34533135
Ik snap het wel. Niemand vindt het leuk om aangesproken te worden op fouten die hij/zij maakt. Ik niet, Stenny niet en niemand niet. Je voelt je dan behoorlijk kinderachtig. Maar soms is het nodig en is het goed dat 't gebeurt. Want van fouten leert men.

Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden (figuurlijk gesproken uiteraard) en de akkefietjes - want dat zijn het - te vergeten. Er is zoveel meer dan Robbert van den Broeke en daar kunnen we allemaal over discussieren.

Maar wat mij betreft is de discussie nog niet over nu het erop lijkt dat Irene en haar mensen de banden met RvdB & Co hebben verbroken. Robbert is ontmaskerd en ik vind het goed dat 't is gebeurd omdat het aangeeft dat mensen zich toch niet snel laten beetnemen. Zodoende kan je van Robbert ook naar andere mediums gaan. Dit zijn punten waarmee je de discussie kan laten doorgaan.
pi_34533835
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Netflier het volgende:
Ik snap het wel. Niemand vindt het leuk om aangesproken te worden op fouten die hij/zij maakt. Ik niet, Stenny niet en niemand niet. Je voelt je dan behoorlijk kinderachtig. Maar soms is het nodig en is het goed dat 't gebeurt. Want van fouten leert men.
Zeker, en weet je.
Ik zal heus ook fouten maken.. genoeg gemaakt in het verleden, en er zullen er nog veel komen.
Persoonlijk vind ik het nooit een probleem aangesproken te worden op (mogelijke) fouten.
Waar ik wel gevoelig voor ben is de manier waaróp.

Ik hou van open direct, transparant....
heb je problemen met een gedraging/uitspraak van mij:
druk op mijn deurbel en vertel mij wat je dwars zit. (afhankelijk of je virtueel of irl een probleem hebt natuurlijk )
spreek mij op straat aan als je mij ziet.
mail mij
ga naar feedback en vertel hier Dit is er gezegd, ik zie het niet/begrijp het niet... wat bedoel jíj ermee ?

Maar indirect over mijn uitspraak klagen tegen andere users of tegen de lucht...
en dat pagina's lang..
en dan ook gelijk dat gezeur erbij "je mag mij zeker niet", wat toch redelijk wat users doen zodra iemand ze aanspreekt (volslagen onzinnig natuurlijk! ).
quote:
Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden (figuurlijk gesproken uiteraard) en de akkefietjes - want dat zijn het - te vergeten. Er is zoveel meer dan Robbert van den Broeke en daar kunnen we allemaal over discussieren.
Hiervoor had ik ook helemaal geen boosheid of persoons gerichte geïrriteerdheid.
Dat wat ik hierboven beschrijf maakt mij wel even geïrriteerd,
maar ook dat is meteen weer weg zodra ik mijn mening daarover geuit heb.
(wat soms misschien wat direct over kan komen, maar zoals ik al zei.. ik hou van open, direct en transparant.. geen moeilijk omslachtig en indirect gedoe)
quote:
Maar wat mij betreft is de discussie nog niet over nu het erop lijkt dat Irene en haar mensen de banden met RvdB & Co hebben verbroken. Robbert is ontmaskerd en ik vind het goed dat 't is gebeurd omdat het aangeeft dat mensen zich toch niet snel laten beetnemen. Zodoende kan je van Robbert ook naar andere mediums gaan. Dit zijn punten waarmee je de discussie kan laten doorgaan.
Mee eens.
Ik denk dat het erg leuk is om verschillende mensen tegen het licht te houden ( en dat hoeft natuurlijk niet persé te zijn om die personen te "ontmaskeren"... anders ga je misschien dingen zien of linken leggen die er niet zijn omdat je aan het probéren bent mensen te "ontmaskeren". )

Er kunnen gewoon verschillende mensen "in de spotlights" gezet worden.
Even allerlei kanten belichten, even in de materie duiken waar deze persoon zich voornamelijk mee bezig houdt...

Ik denk dat dat gezellig en informatief kan zijn.
Sir Winston Churchill
pi_34542273
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef displission het volgende:
iteejer hoe zit het met die serverruimte voor video en muziek? Kan ik straks als user FTP gebruiken om erop te komen? Verwacht je dit voor de zomer klaar te hebben dit project van je?
Je hebt gelijk hoor..... en ik wil best een koekepan pakken om iteejer even te slaan
Punt is alleen dat dat niet veel zin heeft, want hij heeft een valide reden waarom dit nog niet helemaal gerealiseerd is.

Hij heeft het ontzèttend druk, zowel met zijn werk als andere onderdelen van fok.
Hij is vele actief op fok dat niet direct voor de schermen zichtbaar is of aan hem gekoppeld lijkt. (op de mensen na misschien die bepaalde ontwikkelingen van fok op de voet volgen)

Ik heb hem er nogmaals aan herinnerd en het zit er echt aan te komen
Sir Winston Churchill
  maandag 30 januari 2006 @ 19:11:46 #44
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34621794
Welkom terug BaajGuardian
gelijk
pi_34672439
Instellen van een avatar:

je hebt twee mogelijkheden

avatar plaatje die op je harde schijf staat

• resize het plaatje als het te groot is naar ik meen 60*60 pixels
  • klik "wijzig profiel" aan
  • klik "naar usericon manager" aan
  • onderaan in het browse veld plaatje van harde schijf selecteren
  • uploaden
  • plaatje aanvinken in profiel

avatar plaatje die ergens online staat
  • kopieer de url van het plaatje en plak deze in het veld achter "webicon"

profiel wijziging bevestigen door ww in te vullen en "bevestig" aan te klikken..

---------------> als het goed is heb je nu een avatar
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 1 februari 2006 @ 10:13:20 #46
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34672603
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:05 schreef Mirage het volgende:
    Instellen van een avatar:

je hebt twee mogelijkheden

avatar plaatje die op je harde schijf staat

• resize het plaatje als het te groot is naar ik meen 60*60 pixels
  • klik "naar usericon manager" aan
  • onderaan in het browse veld plaatje van harde schijf selecteren
  • uploaden
  • plaatje aanvinken in profiel

avatar plaatje die ergens online staat
  • kopieer de url van het plaatje en plak deze in het veld achter "webicon"

profiel wijziging bevestigen door ww in te vullen en "bevestig" aan te klikken..

---------------> als het goed is heb je nu een avatar
  • Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.
    Ik ben geregistreerd bij fotoboek, heb foto's geupload, maar krijg niet zo'n mooi fototoestelletje
    gelijk
    pi_34672684
    Ik ben geen mod, maar ik bemoei me er toch even mee. De usericon manager is al tijden kapot. Je kan wel je avatar ergens uploaden en dan als webicon instellen.

Variety is the spice of life
    pi_34672860
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef nebelung het volgende:
    Ik ben geen mod, maar ik bemoei me er toch even mee. De usericon manager is al tijden kapot. Je kan wel je avatar ergens uploaden en dan als webicon instellen.

dank je wel !

Optie 1 is dus (tijdelijk) buiten gebruik... optie 2 dus.
    Sir Winston Churchill
    pi_34672917
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.
    Ik ben geregistreerd bij fotoboek, heb foto's geupload, maar krijg niet zo'n mooi fototoestelletje
    dat zijn 2 verschillende zaken.
    fotoboek/cameraatje en je avatar.

De usericon manager kan bij mij gewoon open, ik kan idd geen van de plaatjes gebruiken zie ik.
    mijn avatar is idd een webicon.
    Maar zoals nebelung hierboven zei is dat even buiten werking.
    Zullen ze ongetwijfeld fixen

Het fotoboek verhaal is iets anders, ik zal even kijken.

(Edit: hé ! ken ik jou ? )

Nog een toevoeging: Soulsurvivor, zet eerst je fotoboek eens aan ?
    Je hebt in je instellingen een optie om aan te geven dat je wel/geen reacties wilt kunnen ontvangen.
    Bij jou staat die uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirage op 01-02-2006 10:31:44 ]
    Sir Winston Churchill
      woensdag 1 februari 2006 @ 10:52:23 #50
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34673484
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:26 schreef Mirage het volgende:

(Edit: hé ! ken ik jou ? )

Nog een toevoeging: Soulsurvivor, zet eerst je fotoboek eens aan ?
    Je hebt in je instellingen een optie om aan te geven dat je wel/geen reacties wilt kunnen ontvangen.
    Bij jou staat die uit.
    Thanks Mirage. Ik denk niet dat je me kent, maar dat kan natuurlijk altijd. heb nu mijn echte foto toegevoegd
    Waarom denk je dat je me kent?
    gelijk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')