quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef buxol het volgende:
ow, jammer, dan mag ik niet meedoen...
Ik vind Mariska nou niet echt een mannennaamquote:Geslacht: Man
Jullie weten zelf ook nog wat de bedoeling is he? Zolang het maar genoeg is om subsidie aan te kunnen vragen voor minderheden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Mariskaa het volgende:
mee te doen met korte en soms langere enquetes over allerlei leuke en interessante onderwerpen zoals:
eten, drinken, nieuwe produkten, voetbal, reclamefilmpjes, maatschappij, politiek, auto's, muziek etc.
als je de site weghaalt kan je evengoed het topic sluitenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb de ongewenste promotie voor eigen een eigen site even weggehaald, maar verder lijkt dit topic wel potentie te hebben, totdat een GC-mod anders beslist.
Voor de allochtonen ja, negatief voor de autochtonen. Ik wil ook 10 cent per vraag in een online spaarpotquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Little_Meanie het volgende:
positieve discrimininatie
Misschien heeft dat wel een redequote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Mariskaa het volgende:
Helaas de site is weggehaald...
Heb je ook MSN?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Mariskaa het volgende:
Helaas de site is weggehaald,maar indien je geinteresseerd bent kun je me mailen op dit adres:
mariska_degroot@hotmail.com
dan zal ik je alsnog de naam van de site doorgeven.
Met vriendelijke groeten,
Mariska de Groot.
Inderdaad. Als je de aandacht wilt moet je jezelf wel eerst voorstellen. En volgens de huisregels van dit forum dient men een foto te plaatsen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Mariska, post eens een spannende foto van jezelf, dan weten we of we je kunnen vertrouwen.
Een foto met ontblote tieten, wel te verstaan!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je de aandacht wilt moet je jezelf wel eerst voorstellen. En volgens de huisregels van dit forum dient men een foto te plaatsen.
Nee... je valt niet onder: TURKSE, SURINAAMSE, ANTILLIAANSE of MAROKKAANSE.quote:
Je hoeft me niet overal te herhalen hoor!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
met zichtbare tieten graag.
Potjandorie... ik vergeet het zowaar te melden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een foto met ontblote tieten, wel te verstaan!
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hoeft me niet overal te herhalen hoor!
ben het een beetje beu aan het worden!
mag ik zelf even een opmerking maken, anders maakt iemand anders hem;quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... je valt niet onder: TURKSE, SURINAAMSE, ANTILLIAANSE of MAROKKAANSE.
Je kan toch wel lezen?
En een extra gratis vliegticket naar bij passende bestemming namens alle Nederlandersquote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Mariskaa het volgende:
Voor ons Coulorfull Response Panel ben ik op zoek naar mensen met een TURKSE, SURINAAMSE, ANTILLIAANSE of MAROKKAANSE achtergrond die het leuk vinden om mee te doen met korte en soms langere enquetes over allerlei leuke en interessante onderwerpen zoals:
eten, drinken, nieuwe produkten, voetbal, reclamefilmpjes, maatschappij, politiek, auto's, muziek etc.
Uiteraard wordt u hiervoor beloond!
Per vraag krijgt u 10 ct in uw online spaarpot.
Het verdiende bedrag wordt 2 maal per jaar automatisch overgemaakt op uw rekening te weten: eind November en begin Juni.
Voor meer info en inschrijving kunt u terrecht op onze site:
Ik heet u alvast van harte welkom!
Mariska de Groot.
Ze kijken of je werkeloos bent!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:57 schreef RoīŋŊaīŋŊ het volgende:
Hoe ga je controleren of ik daadwerkelijk turks, surinaams, antilliaans of marokkaans ben?
retourtje?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Kered het volgende:
[..]
En een extra gratis vliegticket naar bij passende bestemming namens alle Nederlanders
Elke week een scheutje Maggi is niet genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Insomaniac het volgende:
sorry ik ben een NEDERLANDER met INDISCH bloed. Mag ik toch meedoen?
saai msn profiel zeg :Squote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Mariskaa het volgende:
Helaas de site is weggehaald,maar indien je geinteresseerd bent kun je me mailen op dit adres:
dan zal ik je alsnog de naam van de site doorgeven.
Met vriendelijke groeten,
Mariska de Groot.
En hij is er ook een, Mariska. Hij zit alleen nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou er op z'n minst Colourful van maken, Mariska.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef pberends het volgende:
Ik ben geen Marokkaan, maar wel kut. Is dat genoeg?
NSB 'er.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En hij is er ook een, Mariska. Hij zit alleen nog in de ontkenningsfase
ik ook niet. fucking discriminatie.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef buxol het volgende:
Poedel!quote:
Zoveel goede reacties, ze is er vast vol van!quote:
Heaumeau!!quote:
Fijn dat er volgens jou tegenwoordig alleen nog maar Turken, Surinamers, Antillianen en Marokkanen zijn, of pastte alle andere nationaliteiten niet meer in de TTquote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Mariskaa het volgende:
Wat ik trouwens nog even wil vermelden is dat we wel degelijk MANNEN ( 16-80 jaar)van alle nationaliteiten zoeken (dus ook Nederlanders en alle andere mixen) Vrouwen hebben we inmiddels al genoeg.
Die zijn blij met wat afleiding in de vorm van lijstjesquote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Pracissor het volgende:
Ga eens langs in een gevangenis! Succes gegarandeerd!![]()
ehm.. en er zijn er zoveel van jullie in ned.quote:
Ik voeg je wel even toe op MSN. Heb je een webcam en weinig zelfvertrouwen?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef Mariskaa het volgende:
Nog een keer mijn emailadres:
haar emailadres doet het wel goed in googlequote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef _emanresu_ het volgende:
[..]
Ik voeg je wel even toe op MSN. Heb je een webcam en weinig zelfvertrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |