quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zeur niet, is gewoon een hoerentopic.
Omdat het bagger is. Zie de sluitpost.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:22 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Waarom mag ik niet klagen over Guus Meeuwis? Tis een normaal KLB topic, waarom dicht man?
Je ziet dat ik dat niet ben heh.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat het bagger is. Zie de sluitpost.
Ik kijk niet alleen naar icoontjes hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je ziet dat ik dat niet ben heh.
Okee.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar icoontjes hoor![]()
Idd, had best wat kunnen worden als mensen normaal gereageerd hadden, maar helaas was dat niet het geval...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef TC03 het volgende:
Ajacieden die Feyenoorders 'kakkerlakken' noemen.
Topic gaat nergens meer over, kan wel dicht denk ik zo.
en 48 weg...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Geqxon het volgende:
Thanks.
Zal ik hem naar ONZ voor je kicken? Hier in KLB gaat hij in iedergeval niet meer open.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef brood_korst het volgende:
WAAROM IS MIJN TOPIC GODVERDOMME NOU WEER GESLOTEN !!!!
Ik denk bij mezelf leg je klacht nog extra goed uit, want anders word hij doorThe thermometer
gesloten vanwege onvoldoende uitleg.
Sluit thermometertje hem nogWaar slaat dit op !!!!
Schop jij hem is ff lekker naar onzquote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal ik hem naar ONZ voor je kicken? Hier in KLB gaat hij in iedergeval niet meer open.
Werkt het NSB-knopje niet meer ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
en 48 weg...
bedankt voor het melden
Wat een onderbouwingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef t0y het volgende:
-weg-
Gedaan, al kan ik geen garantie geven dat hij daar wel open blijft natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Schop jij hem is ff lekker naar onz![]()
Zie jij niet iedereen hier topics posten waarvan ze vinden dat het niet kan enzo. Beetje zielig.quote:
wat hadje dan verwacht emt zo een ondertitelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef brood_korst het volgende:
WAAROM IS MIJN TOPIC GODVERDOMME NOU WEER GESLOTEN !!!!
Ik denk bij mezelf leg je klacht nog extra goed uit, want anders word hij doorThe thermometer
gesloten vanwege onvoldoende uitleg.
Sluit thermometertje hem nogWaar slaat dit op !!!!
Tja, de een opent een jankerig topic in KLB over het 'onrecht' wat andere mensen hun aandoen, de ander post een postje in het moderator forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zie jij niet iedereen hier topics posten waarvan ze vinden dat het niet kan enzo. Beetje zielig.
Eigenlijk is een report beter jaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zie jij niet iedereen hier topics posten waarvan ze vinden dat het niet kan enzo. Beetje zielig.
het was niet gebruikt, da's wel handiger, dat zien we vaak sneller dan een post in dit topic. Maar het was gewoon een heel ontzettend goor plaatje, dus gewoon een terechte opmerking.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Werkt het NSB-knopje niet meer ofzo?
Niet iedereen is net als jij 24/7 aanwezig op het forum.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je eerder had ingegrepen kwaliteitsmoderator, dan was dat gebagger ook niet begonnen en had je mijn topic niet hoeven te sluiten![]()
![]()
Omdat jij hem van begin of aan lag te verzieken schijnheilige kwast.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet iedereen is net als jij 24/7 aanwezig op het forum.
Maar aan de andere kant als de modjes op hadden gelet, hadden ze hem inderdaad eerder kunnen sluiten..... want het was toch een kut-topic
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat jij hem van begin of aan lag te verzieken schijnheilige kwast.
Zodat je weer kan verzieken zeker. Moet je je baby en je vrouw niet liefkozen ?quote:
Als jij niet mee was gaan baggeren en er zelf ook een beetje aan gedaan had dan was dat gebagger misschien wel opgehouden. En ik ben idd niet 24 uur per dag op het forum aanwezig, ik moet immers bij een of ander klote bedrijf pc's repareren waar ik geen cent mee verdien. Stage, oftewel werk noemen ze zoiets.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je eerder had ingegrepen kwaliteitsmoderator, dan was dat gebagger ook niet begonnen en had je mijn topic niet hoeven te sluiten![]()
![]()
Deze bedoel je waarschijnlijk: http://forum.fok.nl/topic/818972quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef electricity het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/56326
ik meende het wel hoor.maar ok laat maar dicht.
haha oops verkeerde knopje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze bedoel je waarschijnlijk: gods hand is beschadigd:'(
yea yea ik weet het.quote:Tja, met zo'n TT kom je nou eenmaal niet zo serieus over. En ook de inhoud van de OP was nou niet super te noemen. Dat wordt toch alleen maar een en al gebagger, dat weet ik nu al.
Een bash topic is idd niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
Gezien deze zin in de OP:
[..]
Is dit topic alleen maar bedoeld om te bashen. Bovendien wordt ik zo onderhand wel een beetje zat van al die Moslim topics.
Slotje dus.
Tuurlijk, er is ook wat aan de hand, elke keer als ik het nieuws kijk wordt ik er weer mee geconfronteerd. Als de TS de OP op een iets andere manier geschreven had, dus niet dat hoge bash gehalte dan had ik het wel een kans gegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
niet echt om te klagen, maar wel een vraag
[..]
Een bash topic is idd niet de bedoeling.
Maar als je zoveel topics over moslims langs ziet komen, ga je dan niet denken dat er misschien iets aan de hand is ?
En dat mensen daarover op een forum willen praten?
Daar lijkt me deze plek (volgens mij het grootste forum van nederland) uitermate geschikt voor.
Misschien krijg je nog wel subsidie ook als je voor dit soort topics speciaal mensen inhuurd die
De discussie aangaat en begeleid met voor en tegenstanders.
volledig mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef duivelin1 het volgende:
Ik vind het bijzonder asociaal dat mensen elkaar allerlei soorten kanker ed toewensen; dit is zeer kwetsend voor mensen die hiermee te maken hebben gehad en ook totaal niet nodig.
Tja, het topic was niet veel soeps inderdaad, maar je had zelf ook wel een beetje na kunnen denken alvorens bepaalde reacties te posten daar. Beetje fout wat je deed imo, hier gaan zeuren terwijl je zelf ook al bezig was dat topic te verbaggeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
kan dat vervelende, op zeuderige islam-negatieve-shit-toon gebaseerde gedrocht van meki dicht!
Olympische Spelen
hij maakt de beeldvorming alleen maar negatiever.
En dan te bedenken dat het mijn bedoeling was om het niveau op te krikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef The_Terminator het volgende:
Dit wordt dus werkelijk nietsEn 2 pagina's vol bagger verwijderen gaat mij wel erg ver.
De TS mag het wat mij betreft wel opnieuw proberen als die dat wil.
-Edit, foutje.-quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het mijn bedoeling was om het niveau op te krikken![]()
Absoluut hij typte dat ze minder moesten bashen, ik was dat met hem eens en probeerde van dat bash topic een normaal topic te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Topic vergallen bedoel je zeker? Er was trouwens al een waarschuwing gegeven door Buzzer, ook niet gezien zeker?
Nope, je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Absoluut hij typte dat ze minder moesten bashen, ik was dat met hem eens en probeerde van dat bash topic een normaal topic te maken.
Ik vind niet dat ik iets verkeerd heb gedaan in dat topic eerlijk gezegd
Maarja de oprechte eerlijke man wordt tegenwoordig wel vaker niet gewaardeerd.![]()
Het is al goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nope, je hebt gelijk, sorry![]()
Door al dat gebagger zag ik door de bomen het bos niet meer, het waren een aantal andere mensen die de boel verbaggerde. Toch bedankt dat je tegen dat bashen in ging![]()
Ga maar mensen troosten die klachten hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef MrManiak het volgende:
Ik hou van iedereen!
Wat liefde in de KLB mag toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |