Dat is de reden voor ongeveer 10 mensen. De rest zijn gewoon meelopers.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef DiabloSam het volgende:
om een paar spotprentjes van maanden geleden
Ze zijn al een tijdje bezig hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef DiabloSam het volgende:
Wat komen al die islam-aanhangers nou opeens doen?
Is dat een excuus dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje bezig hoor![]()
dan ben je een moslim.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:48 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe debiel ben je als je over de zeik raakt van een cartoon? En hoe debiel ben je als je het ook nog eens als een motivatie ziet om gebouwen, vlaggen etc. in de fik te steken.
Huh huh huh. Jaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:20 schreef DjDev het volgende:
Dit is nog niks men jongen...
Binnekort gaan we heel west-europa nuken
En ook de christenen, boedhisten, hindoestanen, zeonisten etc steken de boel in de fik en veroorzaken kleine relletjes door de cartoonrel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef Apfel het volgende:
Nee het is geen islam-rel, maar een cartoonrel
Nee...de westerlingen lokken de moslims uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En ook de christenen, boedhisten, hindoestanen, zeonisten etc steken de boel in de fik en veroorzaken kleine relletjes door de cartoonrel.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:20 schreef DjDev het volgende:
Dit is nog niks men jongen...
Binnekort gaan we heel west-europa nuken
Hoe debiel ben je om een geloof te beledigen, hoe debiel ben je om niet na te denken wat er zal gebeuren als je zoiets publiceerd enz enz. ik kan zo uuuuuren doorgaan, maar als er mensen steeds situaties alleen van de kant van zichzelf bekijken wordt de wereld binnenkort zeer gecompliceerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:48 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe debiel ben je als je over de zeik raakt van een cartoon? En hoe debiel ben je als je het ook nog eens als een motivatie ziet om gebouwen, vlaggen etc. in de fik te steken.
Hoe debiel ben je om zo over de zeik te gaan op een internet forumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef Gokhanwordtgek het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om een geloof te beledigen, hoe debiel ben je om niet na te denken wat er zal gebeuren als je zoiets publiceerd enz enz. ik kan zo uuuuuren doorgaan, maar als er mensen steeds situaties alleen van de kant van zichzelf bekijken wordt de wereld binnenkort zeer gecompliceerd.
Ik ben er strikt tegen dat er ambassades in de brand vliegen en vlaggen worden verbrand, maar je moet ook zien hoe belangrijk en waardevol sommige dingen in het geloof kunnen zijn. en dat DIEN JE TE RESPECTEREN. als we elkaar wederzijds niet respecteren zullen er in de loop van de tijd veeeeeeeel meer ergere dingen gebeuren, en dat zal niet de schuld zijn van de moslims.. want de cartoons zijn van de Denen...
Een paar maanden geleden toen ze net gepubliceerd waren was er helemaal niets aan de hand. Pas toen een Imam met plaatjes van een automonteur met varkensneus naar het MO afreisde, begon de ellende. En wie werden terug gepakt? De Joden...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef Gokhanwordtgek het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om een geloof te beledigen, hoe debiel ben je om niet na te denken wat er zal gebeuren als je zoiets publiceerd enz enz. ik kan zo uuuuuren doorgaan, maar als er mensen steeds situaties alleen van de kant van zichzelf bekijken wordt de wereld binnenkort zeer gecompliceerd.
Ik ben er strikt tegen dat er ambassades in de brand vliegen en vlaggen worden verbrand, maar je moet ook zien hoe belangrijk en waardevol sommige dingen in het geloof kunnen zijn. en dat DIEN JE TE RESPECTEREN. als we elkaar wederzijds niet respecteren zullen er in de loop van de tijd veeeeeeeel meer ergere dingen gebeuren, en dat zal niet de schuld zijn van de moslims.. want de cartoons zijn van de Denen...
Een gestolen geloofquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef Gokhanwordtgek het volgende:
[..]
Het is geen gesloten geloof , het is zelfs een geloof dat andere geloven respecteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een gestolen geloof
En daarnaast worden en spotprents over Jezus gemaakt en dan gaan de Katholieken ook niet zo tekeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |