abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35084574
Wat komen al die islam-aanhangers nou opeens doen? Beetje gebouwen in de fik steken en mensen in elkaar slaan om een paar spotprentjes van maanden geleden? Terwijl ze nog grappig ook zijn!!
WTF gebeurt er met onze wereld mensen????
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_35084655
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef DiabloSam het volgende:
om een paar spotprentjes van maanden geleden
Dat is de reden voor ongeveer 10 mensen. De rest zijn gewoon meelopers.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35084698
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef DiabloSam het volgende:
Wat komen al die islam-aanhangers nou opeens doen?
Ze zijn al een tijdje bezig hoor
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_35084724
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Ze zijn al een tijdje bezig hoor
Is dat een excuus dan?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_35085206
Goed topique.
50 Cent is mijn held!
pi_35085272
Dit is nog niks men jongen...
Binnekort gaan we heel west-europa nuken
pi_35085415
Volgens mij zijn die moslims kwaad van plan
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35086275
Hoe debiel ben je als je over de zeik raakt van een cartoon? En hoe debiel ben je als je het ook nog eens als een motivatie ziet om gebouwen, vlaggen etc. in de fik te steken.
could you just [i]not[/i] breathe?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:49:12 #9
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_35086302
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:48 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe debiel ben je als je over de zeik raakt van een cartoon? En hoe debiel ben je als je het ook nog eens als een motivatie ziet om gebouwen, vlaggen etc. in de fik te steken.
dan ben je een moslim.

kut moslims ( niet elke trouwens ).
pi_35086410
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:20 schreef DjDev het volgende:
Huh huh huh. Jaaaaaaaaah

Je mag geen afgoden maken, wel een grote zwarte steen in Mekka aanbidden en een beetje rondjes om heen lopen.

Ik hoop dat binnenkort die steen losbreekt met erin een grote duivel, die jullie keihard uitlacht (moehahaha, een steen aanbidden moehahahaha). Daarna de waarheid verteld (er is geen god, alleen die in jezelf) en wegvliegt met steen en al en de aanwezigen in Mekka hebben het nakijken
pi_35086684
een echt volwassen religie vinden jullie niet

dit bewijst voor mij dat er veel argressie in dat geloof zit , ik heb niets tegen welke religie dan ook maar tot kwaad aanzetten om een prentje vind ik niet iets wat bij een goede religie hoort

ik kan ook wel stripjes en prentjes en noem maar op , ook over andere geloven vinden

tot nu toe vind ik die gasten zielig en onvolwassen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:01:21 #12
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_35086733
Ik ben moslim-moe
Lang leve mij! *O*
pi_35086802
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef Echo99 het volgende:
Ik ben moslim-moe
Dat is de beste verwoording die ik tot nu toe heb gehoord
pi_35086831
Nee het is geen islam-rel, maar een cartoonrel
pi_35086941
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef Apfel het volgende:
Nee het is geen islam-rel, maar een cartoonrel
En ook de christenen, boedhisten, hindoestanen, zeonisten etc steken de boel in de fik en veroorzaken kleine relletjes door de cartoonrel.
pi_35087042
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

En ook de christenen, boedhisten, hindoestanen, zeonisten etc steken de boel in de fik en veroorzaken kleine relletjes door de cartoonrel.
Nee...de westerlingen lokken de moslims uit
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:08:56 #17
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_35087051
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:20 schreef DjDev het volgende:
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_35087148
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef Arendt het volgende:

[..]

Het is best grappig om te zien hoe mensen erop reageren
pi_35087424
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:48 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe debiel ben je om een geloof te beledigen, hoe debiel ben je om niet na te denken wat er zal gebeuren als je zoiets publiceerd enz enz. ik kan zo uuuuuren doorgaan, maar als er mensen steeds situaties alleen van de kant van zichzelf bekijken wordt de wereld binnenkort zeer gecompliceerd.

Ik ben er strikt tegen dat er ambassades in de brand vliegen en vlaggen worden verbrand, maar je moet ook zien hoe belangrijk en waardevol sommige dingen in het geloof kunnen zijn. en dat DIEN JE TE RESPECTEREN. als we elkaar wederzijds niet respecteren zullen er in de loop van de tijd veeeeeeeel meer ergere dingen gebeuren, en dat zal niet de schuld zijn van de moslims.. want de cartoons zijn van de Denen...
"Liever een groep schapen geleid door een leeuw, dan een groep leeuwen geleid door een schaap"
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:22:42 #20
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_35087624
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef Gokhanwordtgek het volgende:

[..]

Hoe debiel ben je om een geloof te beledigen, hoe debiel ben je om niet na te denken wat er zal gebeuren als je zoiets publiceerd enz enz. ik kan zo uuuuuren doorgaan, maar als er mensen steeds situaties alleen van de kant van zichzelf bekijken wordt de wereld binnenkort zeer gecompliceerd.

Ik ben er strikt tegen dat er ambassades in de brand vliegen en vlaggen worden verbrand, maar je moet ook zien hoe belangrijk en waardevol sommige dingen in het geloof kunnen zijn. en dat DIEN JE TE RESPECTEREN. als we elkaar wederzijds niet respecteren zullen er in de loop van de tijd veeeeeeeel meer ergere dingen gebeuren, en dat zal niet de schuld zijn van de moslims.. want de cartoons zijn van de Denen...
Hoe debiel ben je om zo over de zeik te gaan op een internet forum

Tevens mijn laatste post in dit topic. Ban preventie zal ik maar zeggen
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:22:50 #21
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35087628
Hoi hoi weer een cartoonrellen topic, dat hebben we nog niet gehad.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_35087709
quote:

[..]

Een paar maanden geleden toen ze net gepubliceerd waren was er helemaal niets aan de hand. Pas toen een Imam met plaatjes van een automonteur met varkensneus naar het MO afreisde, begon de ellende. En wie werden terug gepakt? De Joden...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_35087728
quote:

[..]

Een gestolen geloof

En daarnaast worden en spotprents over Jezus gemaakt en dan gaan de Katholieken ook niet zo tekeer.
pi_35087768
Ik word zo moe van dat Islam gedoe.
pi_35088105
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Een gestolen geloof

En daarnaast worden en spotprents over Jezus gemaakt en dan gaan de Katholieken ook niet zo tekeer.
Het is geen gesloten geloof , het is zelfs een geloof dat andere geloven respecteerd.
En trouwens als er spotprenten over Jezus worden gemaakt en de katholieken geen reactie geven dat het hun probleem is. Je moet toch wel opkomen voor je geloof en denkwijze denk ik.
Trouwens er zal zowieso geen cartoon gemaakt worden over jezus door de moslims, want jezus is immers ook een van de belangrijke en gerespecteerde personages in het islamitische geloof, maar daar weet jij natuurlijk niets van en spreek je net als een kip zonder kop.
"Liever een groep schapen geleid door een leeuw, dan een groep leeuwen geleid door een schaap"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')