heb dat ook keer laten doen, komt het gewoon weer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Betreffende adertje kan gecauteriseerd worden (dichtbranden met een soort soldeerbout). Even vervelend, maar daarna ben je er af.
(ps. dit is geen getrol, zie bijv. hier)
Ik ken ook iemand die er na nimmer meer een bloedneus heeft gehad. Tis dus niet altijd zo dat het niet werkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb dat ook keer laten doen, komt het gewoon weer terug
dan is het blijkbaar niet goed gedaan, maar inderdaad, naar een goede dokter ermeequote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb dat ook keer laten doen, komt het gewoon weer terug
jah klopt, Gebeurd ook wel regelmatig, van buiten naar binnen... En dan is het zover. Maar het kan ook gewoon spontaan gebeuren als ik al tijdje gewoon binnen sta.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:59 schreef Jozzy het volgende:
Als ik goed verkouden ben heb ik ook dagelijks wel ff wat bloed uit me neus. Neuspeuteren is natuurlijk uit den booooze, maak je het erger mee.
Een wisseling van koud naar warm kan ook voor bloedneus zorgen. Bv van buiten naar binnen gaan.
Verder kan te hoge bloeddruk rol spelemaar je bent niet oud
Maar ze kunnen zwakke aders toch dicht branden?
Kunnen ze die ader niet dichtbranden? Volgens mij eens iets over gehoord..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef Tube het volgende:
Ik heb echt regelematig last van bloedneuzen![]()
Echt supervervelend.... Zit je net in de bus naar school... *sproei* Weer een bloedneusHet is omdat ik tegewoordig altijd zakdoekjes bij me heb. Maar toch. zwaar verlend.
laatst om mijn stage bijna uur boven de wasbak gestaan omdat het niet meer stopte, daarna maar eens naar de dokter geweest. Maar die kon er niets tegen doen. Ik had een zwakke ader ofzo in mijn neus.
Ik heb nu vrijwel elke dag wel keertje een spontane bloedneusHet gekke is dat ik dit alleen in de winter heb... zomers helemaal nooit.
Dudequote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef Stephan93 het volgende:
edit
whahahhaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou daar even niet op klikken als ik slim was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |