Ja he fuck al die kneuze, HaTuUhH Izz VeRLaTuUUhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef brood_korst het volgende:
Wel mogen roepen kk kaaskoppen nederland word van ons, maar als wij ze in de zeik willen nemen dan gaan huilen dat ze het niet leuk vinden
Ja zelf als Jezus of priester of nonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Hathor het volgende:
Mogen moslims wel verkleed als hollanders ?
Uiteraard, moslims mogen alles in Nederland, als een Nederlander maar niks doet wat een moslim niet leuk vindquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Hathor het volgende:
Mogen moslims wel verkleed als hollanders ?
verkleed als moslima!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar je mag wel als Jezus gaan...
Wat boeit het allemaal.
Ik ga nu fijn als Moslim !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het allemaal gezeik. Gezeik dat dat niet mag, en vervolgens gezeik over moslims in het algemeen. Wat leven we eigenlijk toch in een zeikerige wereld.
Je bedoelt: als jager?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga uiteraard weer als: Greun Jeske
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het allemaal gezeik. Gezeik dat dat niet mag, en vervolgens gezeik over moslims in het algemeen. Wat leven we eigenlijk toch in een zeikerige wereld.
Nee jong, Greun Jeske net zoals vorig jaarquote:
Niet zo zeiken over mijn gezeik over het gezeik van anderen over gezeik.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee jong, Greun Jeske net zoals vorig jaar![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Nee jong, Greun Jeske net zoals vorig jaar![]()
[afbeelding]
Net als die idiote deur, met idiote deurklinken, en die idioot in het midden, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat een idote gordijnen hangen daar zeg !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |