quote:Note:
Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely.
Ik vind het ook cool. Vooral Tobin Bell (Jigsaw dus) vind ik erg goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TVP. Saw is geweldig, heb zin in deel 3
Ja, en ik vind hem goed. Er is ook een topic over: SAW 2 Komt al lekker snelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:51 schreef gexxz het volgende:
Is Saw II hier al in de bioscoop eigenlijk? Of praat ik onzin?
heb je al Saw 2 gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 00:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu weet ik dus al dat amanda nog leeft
Saw 3 is allang uit in USAquote:
Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh?
* Messenga even Amerikaanse sources aanzet.
Ahzoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengen![]()
Jawel hoor. Zie ; ze is de tweede op de cast overview, gespeeld door Shawnee Smith.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je al Saw 2 gezien
er speelt geen Amanda erin
quote:
niet dus? srry, volg de opnames niet, let alleen op de data vanaf wanneer ik kan gaan downloadequote:Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengen
Die bestaat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind Saw 7 echt wreed.
Dank je wel. Ik vond hem ook wel leuk.quote:
Nee, als ze Saw 3, Saw 4 en Saw 5 gaan maken gaan ze het niet uitmelken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef Quarks het volgende:
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
US
Saw4.com en Saw5.com zijn dus ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.
Ok mén. En nu?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef PDOA het volgende:
Ik vond de eerste Saw al geen zak aan, dus deze kan me helemaal gestolen worden.
Klopt. Er zit voor mij geen spanning meer in. Je weet wie de daders zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Guilin het volgende:
Alsof Jigsaw niet al bijna dood was aan het einde van 2, niet dat je het expliciet zag, maar hij was erg ziek en flink in elkaar getrapt door die cop. Ik zou het een beetje raar vinden als hij dan nog in 3 zit. En aan de andere kant zou ik het ook een flop vinden als ze verder gaan met alleen Amanda, dan is het ook niet meer leuk.
Maar goed, in 2 zaten ook al een paar dingen die ik niet echt logisch vond.
Tja, als je het plot niet belangrijk vindt in een film, dan kan je er zeker van genieten. Toch denk ik dat bijna iedereen wel een goed plot wil hebben in een film.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef NITROHOSS het volgende:
Het gaat toch niet zozeer om het plot? Wat mij betreft zit de spanning meer in de wijze waarop de mensen met elkaar omgaan... in principe kunnen ze er allemaal levend uit.. tenzij er iemand "snapt", door het lint gaat..
Ja precies, "nog wel om aan te kijken", maar na deel 1 verwacht je zoiets niet en wil je al helemaal niet dat ze het gaan uitmelken. Een sequel is dan per definitie minder dan het eerste deel (uitzonderingen daar gelaten), maar als je het alleen maar maakt om de leuke death traps, zodat het nog wel om aan te kijken is, dan verpest dat het eerste deel ook gelijk een beetje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef oZner het volgende:
Op zich kunnen die vervolgen nog wel leuk zijn. Alleen al om de creatieve deadtraps. Daarom is Final Destination ook nog wel om aan te kijken (en daar komt deel 3 ook al van).
Misschien worden de delen niet zo ingenieus als de eerste (en een beetje als de tweede), maar ik denk dat ze nog wel leuk worden. We wachten vol spanning!
Eerst FD3 nog met (hoop ik) leuke deadtraps!
In deze film is het plot idd niet zo belangrijk.. het is de intermenselijke omgang die een vervanging van het plot is.. en wat jij aangeeft is nu juist wat er wel kan gebeuren.. dat is nu juist het leuke.. je ziet mensen zoals (blijkbaar) jij en ik die proberen logisch na te denken.. en mensen die lompe acties gaan ondernemen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:48 schreef Guilin het volgende:
[..]
Tja, als je het plot niet belangrijk vindt in een film, dan kan je er zeker van genieten. Toch denk ik dat bijna iedereen wel een goed plot wil hebben in een film.
En voor de rest was dat juist een van de dingen die ik slechter/raar vond. Je gaat mij niet vertellen dat je in zo'n situatie alleen maar gaat bitchen tegen elkaar zoals de hooker en de tough guy deden. Dan ga je echt wel elkaar helpen om een antidote te zoeken.
idd.. Jigsaw is juist wat de film zo leuk maakt.. Als Amanda aankomt met "Hello LoggedIn, I want to play a game..", dan is dat niet kewlquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Guilin het volgende:
Alsof Jigsaw niet al bijna dood was aan het einde van 2, niet dat je het expliciet zag, maar hij was erg ziek en flink in elkaar getrapt door die cop. Ik zou het een beetje raar vinden als hij dan nog in 3 zit. En aan de andere kant zou ik het ook een flop vinden als ze verder gaan met alleen Amanda, dan is het ook niet meer leuk.
Maar goed, in 2 zaten ook al een paar dingen die ik niet echt logisch vond.
Sorry.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Een iets mooiere OP had wel gemogen hoor
ik ben benieuwd of dit deel de andere twee films kan overtreffen
Ok goed, wat jij wilt. Geen plot, maar een intermenselijke omgang, zou kunnen. Maar die lompe acties zijn gewoon moeilijk te geloven. Zoals ik eerder zei, dat ze constant lopen te bitchen op elkaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:44 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
In deze film is het plot idd niet zo belangrijk.. het is de intermenselijke omgang die een vervanging van het plot is.. en wat jij aangeeft is nu juist wat er wel kan gebeuren.. dat is nu juist het leuke.. je ziet mensen zoals (blijkbaar) jij en ik die proberen logisch na te denken.. en mensen die lompe acties gaan ondernemen...
Ben wel benieuwd naar deel 3...
Je zag niet dat dat een grap was? Het zou toch niet nodig moeten zijn om daar een smiley bij te zetten?quote:
Die clown was een pop.quote:
yep...hart stilstandquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Even het volgende:
Vraag me af hoe ze het gaan oplossen want alleen Amanda lijkt me wel afgezaagd.. Jigsaw had zo'n lekkere droge stem
Ja de stem kan ze vast wel ergens mee na doen maar die kerel was gewoon vetquote:
Jawel joh die worden echt wel vetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Scary Movie 4, Saw 3, Shrek 3, Pirates of the Carribean 2, Final Destination 3. Al die onnodige sequels waar niemand op staat te wachten, behalve de grote massa dan.
Schatting: Maart 2007quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wanneer komt die film hier in de bios![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind Saw 7 echt wreed.
Helemaal niet juist, het was een geweldige plottwist en Amanda is een heerlijke nieuwe Jigsaw. Ze doet me denken aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Even het volgende:
Vraag me af hoe ze het gaan oplossen want alleen Amanda lijkt me wel afgezaagd.. Jigsaw had zo'n lekkere droge stem
Ze is zeker coolquote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Helemaal niet juist, het was een geweldige plottwist en Amanda is een heerlijke nieuwe Jigsaw. Ze doet me denken aanVal
uit Will & Grace, en dan kan je als psychobitch natuurlijk niet meer stuk.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat de oude Jigsaw er gewoon bij is
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die clown was een pop.En John (Jigsaw) leek naar mijn idee vrijwel dood, omdat hij erg ziek was en flink in elkaar getrapt, maar wie weet leeft hij nog.
Juistquote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij was sie nog niet dood in deel 2![]()
En hoe vond je mijn reactie?quote:
Bronquote:Saw III officiëel
Dat er een derde Saw film zou gaan komen was in de wandelgangen natuurlijk allang bekend. Vandaag hebben Lionsgate en Twisted Pictures dit ook officiëel bevestigd, met daarbij de melding dat de film op 27 oktober, wederom tijdens Halloween, in de VS in première gaat.
De film wordt geregisseerd door Darren Lynn Bousman, de man die datzelfde ook al deed voor Saw II. Het script komt net als bij deel 1 en 2 van de hand van Leigh Whannell en James Wan.
Speelt Tobin Bell (Jigsaw) er nog in?quote:
en 5quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Saw 1 was idd goed, Saw 2 was matig allemaal voorspelbaar
Maar ik hoop niet dat er nog een deel 4 komt
en 7, 8, 9, 10 en 11 dan?quote:
yupquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speelt Tobin Bell (Jigsaw) er nog in?
Jaaaaaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Patch het volgende:
Tobin Bell will reprise his role as creepy 'John Kramer', aka 'Jigsaw' in Lionsgate's "Saw III" reports BD, with Shawnee Smith as 'Amanda', according to Sneak Peak TV. Shooting runs May 1st to June 12th under the helm of Darren Lynn Bousman.
Hier weet ik niet, maar in de VS voorlopig 27 oktober:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wanneer komt die film hier in de bios![]()
Tobin Bell speelt ook in seizoen 2 van '24'. Toen vond ik hem ook cool.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Die oude knakker is niet kapot te krijgen
Goeie zaaakquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Patch het volgende:
Tobin Bell will reprise his role as creepy 'John Kramer', aka 'Jigsaw' in Lionsgate's "Saw III" reports BD, with Shawnee Smith as 'Amanda', according to Sneak Peak TV. Shooting runs May 1st to June 12th under the helm of Darren Lynn Bousman.
Laten we het kopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, wordt dit de nieuwe Halloween? Of Friday the 13th? Of Nightmare on Elm Street? Of Hellraiser? Enz...
Dat was toch grappig?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je zegt dat die niet bestaat
Oh, gelukkig, ik vond hem ook wel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |