yep...hart stilstandquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Even het volgende:
Vraag me af hoe ze het gaan oplossen want alleen Amanda lijkt me wel afgezaagd.. Jigsaw had zo'n lekkere droge stem
Ja de stem kan ze vast wel ergens mee na doen maar die kerel was gewoon vetquote:
Jawel joh die worden echt wel vetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Scary Movie 4, Saw 3, Shrek 3, Pirates of the Carribean 2, Final Destination 3. Al die onnodige sequels waar niemand op staat te wachten, behalve de grote massa dan.
Schatting: Maart 2007quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wanneer komt die film hier in de bios![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind Saw 7 echt wreed.
Helemaal niet juist, het was een geweldige plottwist en Amanda is een heerlijke nieuwe Jigsaw. Ze doet me denken aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Even het volgende:
Vraag me af hoe ze het gaan oplossen want alleen Amanda lijkt me wel afgezaagd.. Jigsaw had zo'n lekkere droge stem
Ze is zeker coolquote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Helemaal niet juist, het was een geweldige plottwist en Amanda is een heerlijke nieuwe Jigsaw. Ze doet me denken aanVal
uit Will & Grace, en dan kan je als psychobitch natuurlijk niet meer stuk.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat de oude Jigsaw er gewoon bij is
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die clown was een pop.En John (Jigsaw) leek naar mijn idee vrijwel dood, omdat hij erg ziek was en flink in elkaar getrapt, maar wie weet leeft hij nog.
Juistquote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij was sie nog niet dood in deel 2![]()
En hoe vond je mijn reactie?quote:
Bronquote:Saw III officiëel
Dat er een derde Saw film zou gaan komen was in de wandelgangen natuurlijk allang bekend. Vandaag hebben Lionsgate en Twisted Pictures dit ook officiëel bevestigd, met daarbij de melding dat de film op 27 oktober, wederom tijdens Halloween, in de VS in première gaat.
De film wordt geregisseerd door Darren Lynn Bousman, de man die datzelfde ook al deed voor Saw II. Het script komt net als bij deel 1 en 2 van de hand van Leigh Whannell en James Wan.
Speelt Tobin Bell (Jigsaw) er nog in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |