Hou je er iets aan over dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef MissBliss het volgende:
En anders zou het dus maar ok zijn? Als je er als vrouw niks aan overhield? Dus het feit dat je tegen je wil in seks moet hebben is oke, als je er later geen last meer van hebt? Denk toch eens na!
ik wil wel 10 euro doneren als de hoer de vorm van een neger van 2.10 aanneemtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef 1ofthefew het volgende:
FuifDuif, als we nou eens geld inzamelen voor een hoer die je ff ontmaagd, zal dat dan een groot deel van je frustratie weg nemen zodat je dit soort idiote topics niet begint?
ik wil wel een euro geven
Oke, hier haak ik af. Zo'n walgelijk en wereldvreemd persoon als jij ga ik mn tijd niet meer aan verspillen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
En trouwens beste lieden, we hebben het nog niet eens gehad over, inderdaad, die schadelijke gevolgen. We zouden kunnen stellen (oei, dit gaan bepaalde mensen niet leuk vinden) dat die schadelijke gevolgen illusies zijn, in het 'leven geroepen' door de huidige moraal. Met andere woorden: "verkrachting is slecht en dus moet je je ook getraumatiseerd voelen na een verkrachting." Of met weer andere woorden: vrouwen nemen een slachtofferrol aan omdat het van hen wordt verwacht.
word tijd dat deze op slot gaat. anders krijg ik ook een weekban in sex voor het bedreigen van een userquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
En trouwens beste lieden, we hebben het nog niet eens gehad over, inderdaad, die schadelijke gevolgen. We zouden kunnen stellen (oei, dit gaan bepaalde mensen niet leuk vinden) dat die schadelijke gevolgen illusies zijn, in het 'leven geroepen' door de huidige moraal. Met andere woorden: "verkrachting is slecht en dus moet je je ook getraumatiseerd voelen na een verkrachting." Of met weer andere woorden: vrouwen nemen een slachtofferrol aan omdat het van hen wordt verwacht.
Waarom? Ik vind het niet zo'n hele vreemde hypothese. We kunnen er toch over praten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, hier haak ik af. Zo'n walgelijk en wereldvreemd persoon als jij ga ik mn tijd niet meer aan verspillen.
Leuk hè mensen proberen te shockeren of noem jij dit discussiëren?Dan is dit toch de domste argument die ik in tijden gehoord heb.Discusieer aub over onderwerpen waar je verstand van hebt,ok....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zie het probleem niet, hoewel... jij hebt kennelijk een probleem met relativeren. Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Leuk hè mensen proberen te shockeren of noem jij dit discussiëren?Dan is dit toch de domste argument die ik in tijden gehoord heb.Discusieer aub over onderwerpen waar je verstand van hebt,ok....(die onderwerpen bestaan toch hopelijk wel
)
De hypothese kan en zal niet onderuit worden gehaald door de mensen die hier posten op Fok! ... tenzij MissBliss een boekje open doet. Aangezien ze dat niet will ... wat ik kan begrijpen, zal er niemand zijn die een geldige argument (redenen) kan geven. Tenzijn er advocaten/rechercheurs/doctoren posten op Fok! die ervaring hebben met zedendelicten. Ik denk dat de kans echter heel klein is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom? Ik vind het niet zo'n hele vreemde hypothese. We kunnen er toch over praten?
Het heeft weinig zin om de TS persoonlijk aan te vallen. Daar bewijs je niet mee dat zijn stelling niet klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef 1ofthefew het volgende:
fuifduif, ben je echt zo of is dit een uit de hand gelopen "laat ik een shockerend"topic openen en mensen irriteren...
dit is echt niet normaal meer ...
Maar vertel mij eens: welke nieuwe materiaal heb ik nu eigenlijk aangeleverd? Goed, ik postte even een gedachtestreepje met betrekking tot de schadelijkheid van een verkrachting. (Begrijpelijk dat mensen zich eraan storen, maar op zich wel een interessant vraagstuk.) Maar verder... ik heb in vergelijking tot mijn OP niets extremers verkondigd. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat verkrachting niet bestraft hoeft te worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef 1ofthefew het volgende:
fuifduif, ben je echt zo of is dit een uit de hand gelopen "laat ik een shockerend"topic openen en mensen irriteren...
dit is echt niet normaal meer ...
Relativeren??? Mijn nichtje is verkracht en die gozer zit nog steeds vast.Als hij vrij komt(en ik tel de dagen af) dan zal ik hem laten zien hoe ik "relativeer".Praat dus aub niet over onderwerpen waar je geen enkel verstand van hebt,ok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, hoewel... jij hebt kennelijk een probleem met relativeren. Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?
Om één of andere reden denk je dat je een verlichte geest bent die als eerste met dit idee komt. Ik heb iets schokkends te melden: het is niet zo. Miljoenen mensen gingen je voor. En de consensus is geworden: verkrachten is slecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?
Weeral het verzoek tot anderen om te gaan lezen, maar wanneer ga jij ZELF eens beginnen met lezen? Wat jij nu zegt heb ik ook gezegd alleen in mijn woorden. Ze betekenen echter allebei hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik stel ter discussie of verkrachting wel of niet slecht is! LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN!
fuifduif, hou je hand eens 10 minuten boven een vlam...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar vertel mij eens: welke nieuwe materiaal heb ik nu eigenlijk aangeleverd? Goed, ik postte even een gedachtestreepje met betrekking tot de schadelijkheid van een verkrachting. (Begrijpelijk dat mensen zich eraan storen, maar op zich wel een interessant vraagstuk.) Maar verder... ik heb in vergelijking tot mijn OP niets extremers verkondigd. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat verkrachting niet bestraft hoeft te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Het kan wel helpen TS ongeloofwaardig te doen lijken. Wordt vaak genoeg toegepast in de rechtzaal. Maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef -Angel- het volgende:
Het heeft weinig zin om de TS persoonlijk aan te vallen. Daar bewijs je niet mee dat zijn stelling niet klopt.
Zucht. Dit is een puur theoretische discussie over moraliteit: wat is goed en wat is slecht en waarom vinden wij dat dat zo is? Daarbij is voor een aansprekend voorbeeld gekozen, iets wat bijna iedereen automatisch verwerpelijk zal vinden in een doorsnee westerse maatschappij; dat noodt tot scherp nadenken en formuleren. Dat heeft niets te maken met therapie en gedragsstoornissen, dat is het concrete, dit is een niveau hoger. Een dergelijke discussie vraagt echter wel van de deelnemers om voorbij te kunnen stappen aan de persoonlijke opvattingen en te kunnen abstraheren; dat nu is alleen mogelijk als de deelnemers over een bepaald vermogen tot abstractie beschikken, ook wel IQ genoemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij bent in het bezit van deze "gereedschappen"? Jij hebt een diploma op zak wat betreft therapie en gedragstoornissen? OF jullie zijn lid van de mensa of zo? Voor mij is het heel duidelijk dat fuifduif zijn zieke fantasieen en vragen proberen te verbloemen met dure woorden maar niet concreet ter zake komen met ja ik heb een sterke voorkeur voor kinderen en vraag me af of verkrachten een goed idee is
Waarom vinden ze het achterlijk? Omdat ze het niet kunnen bevatten. Dat komt door het emotionele aspect dat sterk naar voren komt bij dergelijke onderwerpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Om één of andere reden denk je dat je een verlichte geest bent die als eerste met dit idee komt. Ik heb iets schokkends te melden: het is niet zo. Miljoenen mensen gingen je voor. En de consensus is geworden: verkrachten is slecht.
Het gaat er niet om dat mensen je gedachtengang niet kunnen bevatten, die mensen vinden je gedachtengand simpelweg achterlijk.
Nou en gelijk heb je! Vertel mij eens: denk jij dat ik achter een verkrachting sta? Denk jij dat ik vind dat je een verkrachter niet moet straffen? Denk jij dat ik het niet erg vind voor je nichtje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Relativeren??? Mijn nichtje is verkracht en die gozer zit nog steeds vast.Als hij vrij komt(en ik tel de dagen af) dan zal ik hem laten zien hoe ik "relativeer".Praat dus aub niet over onderwerpen waar je geen enkel verstand van hebt,ok.
Je gaat er nu vanuit dat die jongere jongens geen trauma's hadden? Weet je dat uit eigen ervaring?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef 14.gif het volgende:
In de tijd van de Romeinen was het normaal dat oudere mannen met jongere jongens sex hadden, tegenwoordig houdt men er trauma's aan over...
Nee. Omdat er zoveel voorbeelden voorhanden waren dat het niet fijn was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom vinden ze het achterlijk? Omdat ze het niet kunnen bevatten. Dat komt door het emotionele aspect dat sterk naar voren komt bij dergelijke onderwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |