met het risico dat het op een AA meeting gaat lijken :pquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi ja, hier ben ik weer. Slachtoffer van seksueel misdrijf en ja, ik post in [SEX], nog meer briljante argumenten?
Hoeveel jaren heb je nodig gehad om bij te komen van het verschrikkelijk leed dat je is aangedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Hoi ja, hier ben ik weer. Slachtoffer van seksueel misdrijf en ja, ik post in [SEX], nog meer briljante argumenten?
Idd, ik zie ook niet in waarom Fuifduif zo zn best doet argumenten te vinden om het goed te praten. Het lijkt mij dat iedereen met gezond verstand wel begrijpt dat het NIET goed is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met het risico dat het op een AA meeting gaat lijken :p
hier nog een slachtoffer van sexueel misdrijf
kan ws niet eens meer kinderen krijgen maar dit terzijde... hoewel me dat toch wel echt slecht lijkt en hoe je het ook buigt niet goed te praten is maar toch
doe eens ff een beetje respectvol man... heeft fuifduif zijn clubje met andere labielen opgetrommeld ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoeveel jaren heb je nodig gehad om bij te komen van het verschrikkelijk leed dat je is aangedaan?
Flikker op, daar gaat het hier niet over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoeveel jaren heb je nodig gehad om bij te komen van het verschrikkelijk leed dat je is aangedaan?
Die geestelijke schade die je er dus van ondervonden hebt, valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Flikker op, daar gaat het hier niet over.
Ah, hij zegt het gwoon om te shockeren, zo ook dat een man een vrouw verkrachten heel natuurlijk is. We weten wel beter dat hij daar niet in geloofd he....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
kan ws niet eens meer kinderen krijgen maar dit terzijde... hoewel me dat toch wel echt slecht lijkt en hoe je het ook buigt niet goed te praten is maar toch
Bij Fuifduif twijfel ik er een beetje aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, hij zegt het gwoon om te shockeren, zo ook dat een man een vrouw verkrachten heel natuurlijk is. We weten wel beter dat hij daar niet in geloofd he....
Fuifduif is niet zoals xebro en angel. Ik geloof erin dat Fuifduif een beetje zieke geest heeft...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij Fuifduif twijfel ik er een beetje aan.
is dat echt een foto van hem die in het vorige deel staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fuifduif is niet zoals xebro en angel. Ik geloof erin dat Fuifduif een beetje zieke geest heeft...
Ik ook, vooral omdat hij gisteren schreef dat vrouwen die niet bedekt over straat gaan, aangerand mogen worden... En nu zit hij te ontkennen dat hij het goedkeurt. Yeah Right.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fuifduif is niet zoals xebro en angel. Ik geloof erin dat Fuifduif een beetje zieke geest heeft...
Wat onmogelijk is dus, omdat het dan geen verkrachting meer is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef SHE het volgende:
Verkrachting is ok, mits je er allebei achter staat
Duh... dan is het geen verkrachten meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef SHE het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maarruh...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef SHE het volgende:
Je bedoelt als twee mannen een vrouw willen verkrachten, en ze staan er beide achter, dan is het ok?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef SHE het volgende:
De reden waarom het vreselijk is komt door de sfeer die door andere is gecreëerd. Daar kan ik, helaas, niets aan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
ik vind alleen dat jij het vreselijk brengt en toch mensen kwetst met de manier waarop je dit brengt
Wat denk je nu zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:kijk ik ben ook nog nieuw dus weet niet of je echt kinder wilt verkrachten (begint er op te lijken maja)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
misschien een keer goed naar jezelf kijken ipv telkens naar de maatschappij die volgens jou zo fout is?
Nee, natuurlijk ben ik niet van plan iemand te gaan verkrachten. Als je eens beter had gelezen, dan had je geweten dat ik verkrachting afkeur, net zoals iedereen hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb toch wel een belangrijke vraag aan Fuifduif, ben je van plan iemand te gaan verkrachten en vraag je je af of het verwerpenlijk is of niet?
Ik sta ook perplex.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef 1ofthefew het volgende:
tering, als je hier een topic opent over poepsex dan zal die binnen een kwartier gesloten zijn maar over of verkrachtend slecht is zijn we al 1,5 topic bezig.
Hebben de modjes een dikke dildo gekregen van fok die ze aan het uit proberen zijn ?
Als er fatsoenlijk inhoudelijk gediscussieerd zal worden in een topic over poepsex, zal dat ook gewoon open blijven.quote:
Wat ik denk? Lees ff hieronder je EIGEN quotes, en denk eens na over jezelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef FuifDuif het volgende:
Wat denk je nu zelf? Begint erop te lijken? Ik heb nog geen enkel nieuw punt aangedragen voor mijn stelling. Het enige wat ik nu steeds loop te doen is het neutraliseren van misverstanden en onzin.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef FuifDuif het volgende:
Wie van de heren hier is wel eens als sekstoerist naar (bijvoorbeeld) Brazilië geweest, waar je voor weinig geld jonge meisjes kunt neuken? Het komt best veel voor heb ik begrepen, dus er zullen vast wel eens mensen van hier iets dergelijks hebben ondernomen. Zo ja, wat was je ervaring en heb je het vaker dan één keer gedaan? Zijn er bepaalde tips, zoals specifieke plaatsen en specifieke namen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef FuifDuif het volgende:
Pedofilie is verboden omdat een volwassene-kind relatie er eentje is waarin machtsverschillen bestaan. Incest (ouder en kind) is in het verlengde daarvan ook verboden. Maar is het eigenlijk toegestaan om als ouder seks te hebben met een volwassen kind (bijvoorbeeld pa met zijn dochter van 18)?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet van plan iemand te gaan verkrachten. Als je eens beter had gelezen, dan had je geweten dat ik verkrachting afkeur, net zoals iedereen hier.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat hij gisteren schreef dat vrouwen die niet bedekt over straat gaan, aangerand mogen worden... En nu zit hij te ontkennen dat hij het goedkeurt. Yeah Right.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1. De reden dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef FuifDuif het volgende:
De reden waarom het vreselijk is komt door de sfeer die door andere is gecreëerd. Daar kan ik, helaas, niets aan doen.
Je hebt niet gereageerd op mn vorige post. Ofwel: je discussieert nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Als er fatsoenlijk inhoudelijk gediscussieerd zal worden in een topic over poepsex, zal dat ook gewoon open blijven.
Doe dus maar niet zo gefrustreerd![]()
Die foto? Oh sloeg die op mij dan? Ik snapte hem al nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
is dat echt een foto van hem die in het vorige deel staat.
hoop niet dat het een onschuldige is. lijkt me dat bepaalde mensen die hem herkennen in kroeg of op straat hem wel even willen "spreken"
Nee, een andere fokuser. Beetje raar idd dat die in deze discussie geplaatst werd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
is dat echt een foto van hem die in het vorige deel staat.
hoop niet dat het een onschuldige is. lijkt me dat bepaalde mensen die hem herkennen in kroeg of op straat hem wel even willen "spreken"
Waarom heb je eigenlijk een topic geopend met de vraag of verkrachten slecht is? (heb ik je al meerdere keren gevraagd maar je ontwijkt deze vraag steeds)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Die foto? Oh sloeg die op mij dan? Ik snapte hem al niet. Nee, dat ben ik niet, ik heb geen foto's van mijzelf op internet staan.
Simpel: LEES DE OP!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een topic geopend met de vraag of verkrachten slecht is? (heb ik je al meerdere keren gevraagd maar je ontwijkt deze vraag steeds)
Heb je stupid cookies gegeten ofzo? Ik reageer op die specifieke post; en dat is per definitie een discussiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je hebt niet gereageerd op mn vorige post. Ofwel: je discussieert niet
Was overigens een heel normale vraagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:52 schreef FuifDuif het volgende:![]()
... hahaha, die Angel komt mooi van de koude kermis thuis
!
Tuurlijk hoor, logische conclusiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Was overigens een heel normale vraag. MissBliss roept dat ze verkracht is, maar veteld vervolgens niet welke klachten ze er aan over heeft gehouden. Blijkbaar geen, dus blijkbaar is verkrachting niet zo slecht FuifDuif.
In dit geval een slechte discussie. Je gaat argumenten uit de weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je stupid cookies gegeten ofzo? Ik reageer op die specifieke post; en dat is per definitie een discussie
En ik hoef je vorige posts niet te lezen, deze deed al pijn aan mijn ogen![]()
Jah jah heeeeeeeeeeel normaal! Ja echt waar!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Was overigens een heel normale vraag. MissBliss roept dat ze verkracht is, maar veteld vervolgens niet welke klachten ze er aan over heeft gehouden. Blijkbaar geen, dus blijkbaar is verkrachting niet zo slecht FuifDuif.
Het is geen slechte discussie. Het punt is geopperd. En haast iedereen walgt ervan. Dat is OOK een standpunt dat je in een discussie in kunt nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
In dit geval een slechte discussie. Je gaat argumenten uit de weg.
Heb JIJ medicijntjes zitten te snoepen die voor je knijntje bestemd waren? Jij komt vanuit het niets in het topic binnenvallen waarin 1 of andere mongool ff "is verkrachten oke of niet?" ter discussie denkt te kunnen stellen en stelt dan dat verkrachten oke is mits beide partyen akkoord gaan. Hoe slim!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je stupid cookies gegeten ofzo? Ik reageer op die specifieke post; en dat is per definitie een discussie
En ik hoef je vorige posts niet te lezen, deze deed al pijn aan mijn ogen![]()
Doe even normaal ja, klein kind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
Het is geen slechte discussie. Het punt is geopperd. En haast iedereen walgt ervan. Dat is OOK een standpunt dat je in een discussie in kunt nemen.
Stelletje sicko's![]()
Meer ontopic kan het niet. Maar goed, ze wil hier niet op reageren dus... overigens die lichamelijk als geestelijk klachten zouden aantonen dat verkrachting slechts is. Overigens vraag ik me altijd af welke lichamelijke klachten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
Het zou niet eens ontopic zijn geweest wat MissBliss heeft meegemaakt![]()
Nee, ik stel ter discussie of verkrachting wel of niet slecht is! LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb JIJ medicijntjes zitten te snoepen die voor je knijntje bestemd waren? Jij komt vanuit het niets in het topic binnenvallen waarin 1 of andere mongool ff "is verkrachten oke of niet?" ter discussie denkt te kunnen stellen en stelt dan dat verkrachten oke is mits beide partyen akkoord gaan. Hoe slim!!![]()
Dat vermoedt nu precies ieder mens van zichzelf. Blijkt dat de praktijk toch anders is. In tijden van chaos blijken we onze moraliteit wat losser in te gaan stellen. Al was het maar om te overleven, maar dat is slechts een minimum uiteraard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Bombie het volgende:
[..]
Oh... ik heb wel een vermoeden wat ik zou doen.
Hetzelfde wat ik nu zou doen als er geen controle zou zijn geweest. Ten tijde van chaos en gebrek aan controle zijn we dus niet slechter dan we nu al zouden zijn als je van goed en slecht zou kunnen spreken. Je spreekt van 'wat er loskomt'. Met andere woorden: het is er al, maar het wordt alleen maar tegengehouden door wetten, straf en controle. Nou... als aanhanger van goed vs slecht zal je dan niet kunnen ontkennen dat we in wezen allemaal slecht zijn.
Dat wordt dus gemeten bij de gratie van de meerderheid. Ik hang ging islam fundamentalisme aan. In Iran is dat echter wel de moraal. Ik vanuit mijn referentiekader bestempel dat als zijnde slecht. En vanuit de moraliteit die ik ken, is het dat ook. Voor mensen die daar wonen, zal dat heel anders zijn. Op enige vrijdenkers na.quote:Nee... dat vind je nú. Wat ik wil zeggen is: als iedereen (waaronder jij omdat je er niet tegen beschermd bent) straks een moraal aanhangt die nú als slecht beschouwd wordt, maar tegen die tijd niet meer, wie zegt dan dat de huidige moraal goed is en de latere moraal slecht?
Inderdaad ja.quote:Kinderen die geboren worden temidden van de moraal die dán aangehangen en beschermd wordt, welk referentiekader hebben zij dan om te kunnen vaststellen dat de dan heersende moraal niet goed maar slecht is? Hebben zij dán minder gelijk dan jij nú wanneer ze zeggen dat de heersende moraal slecht is? Het is te vergelijken met jongeren van tegenwoordig die van de ouderen te horen krijgen 'dat vroeger alles beter was'. Daar zullen die jongeren toch echt anders over denken.
Toch beweer ik dat wel dus.quote:Je kunt er niet omheen. Het moraal is afhankelijk van zoveel externe factoren dat je simpelweg niet met een stalen gezicht kunt beweren dat goed en slecht zijn i.t.t. worden gecreëerd om de situatie en de heersende belangen tegemoet te komen.
Slecht vs goed is niet objectief vast te stellen. Dus het bestaat in die zin niet nee. Maar het is er wel degelijk, maar wordt ingevuld binnen iedere samenleving. Mensen passen zich daar heel sterk aan aan. Als je het hebt over een goed pad of slecht pad, dan klinkt dat nogal deterministisch in mijn oren, universeel zelfs. En alhoewel ik ervan overtuigd ben dat bepaalde normen en waarden wel degelijk redelijk universeel zijn, bestaat er geen algehele universele ethiek. De heersende ethiek heeft inderdaad alles te maken met dat wat al dan niet wenselijk wordt geacht.quote:Slecht vs goed bestaat wel, maar het goede vs het slechte pad niet?
Gaat het nu overigens om goed en slecht of om gewenst en ongewenst?
En anders zou het dus maar ok zijn? Als je er als vrouw niks aan overhield? Dus het feit dat je tegen je wil in seks moet hebben is oke, als je er later geen last meer van hebt? Denk toch eens na!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Meer ontopic kan het niet. Maar goed, ze wil hier niet op reageren dus... overigens die lichamelijk als geestelijk klachten zouden aantonen dat verkrachting slechts is. Overigens vraag ik me altijd af welke lichamelijke klachten?
Jij bent gewoon of té zielig of té dom voor woorden......quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Blijkbaar geen, dus blijkbaar is verkrachting niet zo slecht FuifDuif.
ja kom me maar verkrachten sickoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe even normaal ja, klein kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |