abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:22:53 #151
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34319081
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef MissBliss het volgende:

En anders zou het dus maar ok zijn? Als je er als vrouw niks aan overhield? Dus het feit dat je tegen je wil in seks moet hebben is oke, als je er later geen last meer van hebt? Denk toch eens na!
Hou je er iets aan over dan?
pi_34319096
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef 1ofthefew het volgende:
FuifDuif, als we nou eens geld inzamelen voor een hoer die je ff ontmaagd, zal dat dan een groot deel van je frustratie weg nemen zodat je dit soort idiote topics niet begint?

ik wil wel een euro geven
ik wil wel 10 euro doneren als de hoer de vorm van een neger van 2.10 aanneemt
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:23:37 #153
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34319118
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
En trouwens beste lieden, we hebben het nog niet eens gehad over, inderdaad, die schadelijke gevolgen. We zouden kunnen stellen (oei, dit gaan bepaalde mensen niet leuk vinden ) dat die schadelijke gevolgen illusies zijn, in het 'leven geroepen' door de huidige moraal. Met andere woorden: "verkrachting is slecht en dus moet je je ook getraumatiseerd voelen na een verkrachting." Of met weer andere woorden: vrouwen nemen een slachtofferrol aan omdat het van hen wordt verwacht.
Oke, hier haak ik af. Zo'n walgelijk en wereldvreemd persoon als jij ga ik mn tijd niet meer aan verspillen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:27:56 #154
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34319309
quote:
En trouwens beste lieden, we hebben het nog niet eens gehad over, inderdaad, die schadelijke gevolgen. We zouden kunnen stellen (oei, dit gaan bepaalde mensen niet leuk vinden ) dat die schadelijke gevolgen illusies zijn, in het 'leven geroepen' door de huidige moraal. Met andere woorden: "verkrachting is slecht en dus moet je je ook getraumatiseerd voelen na een verkrachting." Of met weer andere woorden: vrouwen nemen een slachtofferrol aan omdat het van hen wordt verwacht.
word tijd dat deze op slot gaat. anders krijg ik ook een weekban in sex voor het bedreigen van een user
De wereld is op hol geslagen
pi_34319348
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oke, hier haak ik af. Zo'n walgelijk en wereldvreemd persoon als jij ga ik mn tijd niet meer aan verspillen.
Waarom? Ik vind het niet zo'n hele vreemde hypothese. We kunnen er toch over praten?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:31:05 #156
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_34319426
quote:
Leuk hè mensen proberen te shockeren of noem jij dit discussiëren?Dan is dit toch de domste argument die ik in tijden gehoord heb.Discusieer aub over onderwerpen waar je verstand van hebt,ok.... (die onderwerpen bestaan toch hopelijk wel )
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_34319490
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Leuk hè mensen proberen te shockeren of noem jij dit discussiëren?Dan is dit toch de domste argument die ik in tijden gehoord heb.Discusieer aub over onderwerpen waar je verstand van hebt,ok.... (die onderwerpen bestaan toch hopelijk wel )
Ik zie het probleem niet, hoewel... jij hebt kennelijk een probleem met relativeren. Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:34:05 #158
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34319564
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef FuifDuif het volgende:

Waarom? Ik vind het niet zo'n hele vreemde hypothese. We kunnen er toch over praten?
De hypothese kan en zal niet onderuit worden gehaald door de mensen die hier posten op Fok! ... tenzij MissBliss een boekje open doet. Aangezien ze dat niet will ... wat ik kan begrijpen, zal er niemand zijn die een geldige argument (redenen) kan geven. Tenzijn er advocaten/rechercheurs/doctoren posten op Fok! die ervaring hebben met zedendelicten. Ik denk dat de kans echter heel klein is.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:34:18 #159
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34319577
fuifduif, ben je echt zo of is dit een uit de hand gelopen "laat ik een shockerend"topic openen en mensen irriteren...

dit is echt niet normaal meer ...
pi_34319609
tvp
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:37:17 #161
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34319712
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef 1ofthefew het volgende:

fuifduif, ben je echt zo of is dit een uit de hand gelopen "laat ik een shockerend"topic openen en mensen irriteren...
Het heeft weinig zin om de TS persoonlijk aan te vallen. Daar bewijs je niet mee dat zijn stelling niet klopt.
pi_34319731
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef 1ofthefew het volgende:

Maar vertel mij eens: welke nieuwe materiaal heb ik nu eigenlijk aangeleverd? Goed, ik postte even een gedachtestreepje met betrekking tot de schadelijkheid van een verkrachting. (Begrijpelijk dat mensen zich eraan storen, maar op zich wel een interessant vraagstuk.) Maar verder... ik heb in vergelijking tot mijn OP niets extremers verkondigd. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat verkrachting niet bestraft hoeft te worden.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:37:44 #163
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34319737
fuifduif, maak eens een afspraak met deze mensen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:37:54 #164
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_34319742
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, hoewel... jij hebt kennelijk een probleem met relativeren. Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?
Relativeren??? Mijn nichtje is verkracht en die gozer zit nog steeds vast.Als hij vrij komt(en ik tel de dagen af) dan zal ik hem laten zien hoe ik "relativeer".Praat dus aub niet over onderwerpen waar je geen enkel verstand van hebt,ok.
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:38:25 #165
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34319769
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik merk inmiddels dat alle mensen die wel bevatten waar het over gaat niet meer deelnemen aan het gesprek, hoe zou dat toch komen?
Om één of andere reden denk je dat je een verlichte geest bent die als eerste met dit idee komt. Ik heb iets schokkends te melden: het is niet zo. Miljoenen mensen gingen je voor. En de consensus is geworden: verkrachten is slecht.
Het gaat er niet om dat mensen je gedachtengang niet kunnen bevatten, die mensen vinden je gedachtengand simpelweg achterlijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34319780
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, ik stel ter discussie of verkrachting wel of niet slecht is! LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN LE-ZEN!
Weeral het verzoek tot anderen om te gaan lezen, maar wanneer ga jij ZELF eens beginnen met lezen? Wat jij nu zegt heb ik ook gezegd alleen in mijn woorden. Ze betekenen echter allebei hetzelfde.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:39:18 #167
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34319802
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar vertel mij eens: welke nieuwe materiaal heb ik nu eigenlijk aangeleverd? Goed, ik postte even een gedachtestreepje met betrekking tot de schadelijkheid van een verkrachting. (Begrijpelijk dat mensen zich eraan storen, maar op zich wel een interessant vraagstuk.) Maar verder... ik heb in vergelijking tot mijn OP niets extremers verkondigd. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat verkrachting niet bestraft hoeft te worden.
fuifduif, hou je hand eens 10 minuten boven een vlam...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34319819
In de tijd van de Romeinen was het normaal dat oudere mannen met jongere jongens sex hadden, tegenwoordig houdt men er trauma's aan over...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:39:53 #169
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34319827
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef -Angel- het volgende:
Het heeft weinig zin om de TS persoonlijk aan te vallen. Daar bewijs je niet mee dat zijn stelling niet klopt.
Het kan wel helpen TS ongeloofwaardig te doen lijken. Wordt vaak genoeg toegepast in de rechtzaal. Maar je hebt wel een punt.
pi_34319837
Dit begint echt buitengewoon triest te worden. Sommige mensen mogen zichzelf echt gaan schamen. En echt, ik hoop dat je nooit slachtoffer zult worden van seksueel geweld, want geloof maar dat dat gevolgen heeft. Hufters.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_34319842
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus jij bent in het bezit van deze "gereedschappen"? Jij hebt een diploma op zak wat betreft therapie en gedragstoornissen? OF jullie zijn lid van de mensa of zo? Voor mij is het heel duidelijk dat fuifduif zijn zieke fantasieen en vragen proberen te verbloemen met dure woorden maar niet concreet ter zake komen met ja ik heb een sterke voorkeur voor kinderen en vraag me af of verkrachten een goed idee is
Zucht. Dit is een puur theoretische discussie over moraliteit: wat is goed en wat is slecht en waarom vinden wij dat dat zo is? Daarbij is voor een aansprekend voorbeeld gekozen, iets wat bijna iedereen automatisch verwerpelijk zal vinden in een doorsnee westerse maatschappij; dat noodt tot scherp nadenken en formuleren. Dat heeft niets te maken met therapie en gedragsstoornissen, dat is het concrete, dit is een niveau hoger. Een dergelijke discussie vraagt echter wel van de deelnemers om voorbij te kunnen stappen aan de persoonlijke opvattingen en te kunnen abstraheren; dat nu is alleen mogelijk als de deelnemers over een bepaald vermogen tot abstractie beschikken, ook wel IQ genoemd.
pi_34319850
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef ErikT het volgende:

[..]

Om één of andere reden denk je dat je een verlichte geest bent die als eerste met dit idee komt. Ik heb iets schokkends te melden: het is niet zo. Miljoenen mensen gingen je voor. En de consensus is geworden: verkrachten is slecht.
Het gaat er niet om dat mensen je gedachtengang niet kunnen bevatten, die mensen vinden je gedachtengand simpelweg achterlijk.
Waarom vinden ze het achterlijk? Omdat ze het niet kunnen bevatten. Dat komt door het emotionele aspect dat sterk naar voren komt bij dergelijke onderwerpen.
pi_34319883
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Relativeren??? Mijn nichtje is verkracht en die gozer zit nog steeds vast.Als hij vrij komt(en ik tel de dagen af) dan zal ik hem laten zien hoe ik "relativeer".Praat dus aub niet over onderwerpen waar je geen enkel verstand van hebt,ok.
Nou en gelijk heb je! Vertel mij eens: denk jij dat ik achter een verkrachting sta? Denk jij dat ik vind dat je een verkrachter niet moet straffen? Denk jij dat ik het niet erg vind voor je nichtje?
pi_34319895
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef 14.gif het volgende:
In de tijd van de Romeinen was het normaal dat oudere mannen met jongere jongens sex hadden, tegenwoordig houdt men er trauma's aan over...
Je gaat er nu vanuit dat die jongere jongens geen trauma's hadden? Weet je dat uit eigen ervaring?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:42:01 #175
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34319909
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom vinden ze het achterlijk? Omdat ze het niet kunnen bevatten. Dat komt door het emotionele aspect dat sterk naar voren komt bij dergelijke onderwerpen.
Nee. Omdat er zoveel voorbeelden voorhanden waren dat het niet fijn was.
Jij met je bevatten...ergerlijk zeg.
pi_34319957
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zucht. Dit is een puur theoretische discussie over moraliteit: wat is goed en wat is slecht en waarom vinden wij dat dat zo is? Daarbij is voor een aansprekend voorbeeld gekozen, iets wat bijna iedereen automatisch verwerpelijk zal vinden in een doorsnee westerse maatschappij; dat noodt tot scherp nadenken en formuleren. Dat heeft niets te maken met therapie en gedragsstoornissen, dat is het concrete, dit is een niveau hoger. Een dergelijke discussie vraagt echter wel van de deelnemers om voorbij te kunnen stappen aan de persoonlijke opvattingen en te kunnen abstraheren; dat nu is alleen mogelijk als de deelnemers over een bepaald vermogen tot abstractie beschikken, ook wel IQ genoemd.
Dit is perfect verwoord!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:43:44 #177
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34319981
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar vertel mij eens: welke nieuwe materiaal heb ik nu eigenlijk aangeleverd?
Niks, voor mij heb je hiermee:
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef 14.gif het volgende:
Vrouwen horen zich te bedekken als ze het huis uit gaan
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En anders mag ze op straat worden aangerand.
... al genoeg gezegd. En dan nog in twijfel stellen of het wel écht schadelijk is of maar een illusie omdat het er kennelijk bij zou horen ofzo
Flikker op zeg, zieke geest
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:45:02 #178
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_34320041
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik hoop ècht dat ze iemand uit je familie of in de toekomst je vrouw/dochter zo verkrachten dat ze precies voelt wat mijn nichtje voelt.Dan wil ik wel eens met jou discussiëren over dit onderwerp.Kijken of je dan nog steeds zo kunt 'relativeren'.....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_34320053
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Meer ontopic kan het niet. Maar goed, ze wil hier niet op reageren dus... overigens die lichamelijk als geestelijk klachten zouden aantonen dat verkrachting slechts is. Overigens vraag ik me altijd af welke lichamelijke klachten?

liefie_: "kan ws niet eens meer kinderen krijgen maar dit terzijde". Is een lichamelijke klacht, ok, vraag me alleen af hoe oud ze op het moment van verkrachting was. Want volgens mij kan een vrouw die > 16 lichamelijk weinig klachten ondervinden van een verkrachting. Tenzij je zwangerschap als een ongewenste klacht meerekend.

En de geestelijke klachten, ... die vallen volgens mijn ook wel mee.
Hoezo is het ontopic? Hoe MissBliss is verkracht doet er echt niet aan toe aan de vraagstelling of verkrachten wel ok is of niet. En overigens zal het verkrachten van een 16 jarige niet minder pijnlijk zijn dan die van een 12 jarige. Juist omdat ze zich verzetten, of niet eens sexueel opgewonden zijn is de doorgang te nauw of niet gesmeerd genoeg om geen blijvend schade aan overhouden.

Serieus, ik denk dat je zelf verkracht moet worden door een man. Ook Fuifduif, kom nu niet aangelopen met dat het niet natuurlijk is. Vele vrouwen hebben vrijwillig anale sex, dus kan een man ook anale sex hebben. Dat het niet vrijwillig is is juist waar deze topic omdraait...

Doe het ff en kom dan terug hier en post je ervaringen.
pi_34320064
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik kon er anders heel ver in meegaan, maar je moet niet beginnen met stellen dat verkrachting of seksueel geweld geen gevolgen heeft. En dat vrouwen graag slachtoffertje spelen. Mannen die seksueel misbruikt zijn worden daar over het algemeen ook niet vrolijker van. Dat de manier waarop ermee omgesprongen wordt in onze samenleving, het trauma versterkt, wil ik ook nog in meegaan. Maar de manier waarop het nu gebracht wordt, is gewoonweg achterlijk, en heeft niets te maken met het bespreken op een ander niveau.
pi_34320066
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:42 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee. Omdat er zoveel voorbeelden voorhanden waren dat het niet fijn was.
Jij met je bevatten...ergerlijk zeg.
Dat het niet fijn is begrijp ik zelf ook wel. Maar het punt is: maakt dat het slecht? Ja, het is slecht voor het slachtoffer, maar goed voor de dader (die heeft immers zijn doel bereikt en is bevredigd). Het is, zoals Diederik_Duck zegt, een discussie over moraliteit: is de voorkeur van de dader (een vrouw verkrachten) ondergeschikt aan die van het slachtoffer (niet verkracht worden)? En zo ja, waarom en wie heeft dat bepaald? De natuur?
pi_34320079
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou en gelijk heb je! Vertel mij eens: denk jij dat ik achter een verkrachting sta? Denk jij dat ik vind dat je een verkrachter niet moet straffen? Denk jij dat ik het niet erg vind voor je nichtje?
ja, maar je vind het niet erg genoeg om het als slecht of het kwade te zien, maar hooguit onwenselijk. Eigenlijk vind je verkrachting niet zo erg, he FuifDuif?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2006 19:46:38 ]
pi_34320133
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
... al genoeg gezegd. En dan nog in twijfel stellen of het wel écht schadelijk is of maar een illusie omdat het er kennelijk bij zou horen ofzo
Flikker op zeg, zieke geest
Nou ja, mensen kunnen zich van alles inbeelden hoor. Dat is voor de psychologie geen vreemd verschijnsel. De geest is zelfs zo sterk dat het (onder hypnose) het eigen lichaam zelfs kan verwonden door suggestie!
pi_34320169
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je gaat er nu vanuit dat die jongere jongens geen trauma's hadden? Weet je dat uit eigen ervaring?
Denk eens na voordat je post...
pi_34320170
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit is perfect verwoord!
Alles wat ten voordele van jouw is is perfect verwoordt, nietwaar?
pi_34320171
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat het niet fijn is begrijp ik zelf ook wel. Maar het punt is: maakt dat het slecht? Ja, het is slecht voor het slachtoffer, maar goed voor de dader (die heeft immers zijn doel bereikt en is bevredigd). Het is, zoals Diederik_Duck zegt, een discussie over moraliteit: is de voorkeur van de dader (een vrouw verkrachten) ondergeschikt aan die van het slachtoffer (niet verkracht worden)? En zo ja, waarom en wie heeft dat bepaald? De natuur?
Je vergeet even voor het gemak dat het een dwangmatigheid is. Ook vergeet je dat zelfs de dader zichzelf en zijn geliefden in gevaar brengt. Dus zo wensbaar en bevredigend is het zelfs voor de dader niet. Ergo: verkrachting is slecht. Einde discussie, slotje, dank u.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:48:19 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34320178
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Nee niet de natuur. Verkrachting komt uit de natuur, het is een oplossing voor onaantrekkelijke dieren (mensen) om zich voort te planten. Wij als mensheid hebben bepaald dat we daarboven staan, omdat het schade aanricht aan de slachtoffers.

Wat snap je nou niet? Dit is in het eerste topic in de eerste 50 reacties al naar voren gekomen.
pi_34320208
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Denk eens na voordat je post...
Dat leek me meer een reactie die je bij je eigen post kon plaatsen
pi_34320251
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik kon er anders heel ver in meegaan, maar je moet niet beginnen met stellen dat verkrachting of seksueel geweld geen gevolgen heeft. En dat vrouwen graag slachtoffertje spelen. Mannen die seksueel misbruikt zijn worden daar over het algemeen ook niet vrolijker van. Dat de manier waarop ermee omgesprongen wordt in onze samenleving, het trauma versterkt, wil ik ook nog in meegaan. Maar de manier waarop het nu gebracht wordt, is gewoonweg achterlijk, en heeft niets te maken met het bespreken op een ander niveau.
Maar zo bedoelde ik het niet. Nu doet men voorkomen alsof ik gewoon even lekker wilde zieken. Als dat zo is neem ik het terug en bied ik mijn verontschuldiging aan. Je moet het inderdaad zien als een hypothese: de maatschappelijke houding tegenover verkrachting versterkt het trauma bij slachtoffers. Dat is niet lullig bedoeld naar de slachtoffers toe in de zin van: lekker slachtoffertje spelen! Maar het is wel een interessante gedachte waar wellicht wat in zit.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:50:17 #190
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34320258
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef SolidasRock het volgende:

Hoezo is het ontopic? Hoe MissBliss is verkracht doet er echt niet aan toe aan de vraagstelling of verkrachten wel ok is of niet.
Aan de hand van de gevolgen kun je bepalen of het goed of slecht is (wat Fuifduif overigens niet doet). Iets wat jij ook probeert over te brengen zie je onderstaande suggestie.
quote:
Serieus, ik denk dat je zelf verkracht moet worden door een man.
Doe het ff en kom dan terug hier en post je ervaringen.
pi_34320333
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik kan nergens uit opmaken dat je het erg vind, wel kan ik opmaken dat je het goedkeurt...

Luister eens, buiten dat deze vraag een beetje te achterlijk voor woorden is, wil ik best met je discussieren hierover, maar gezien je topicverleden en je vragen en ideeen en meningen denk ik dat een schoktherapie effectiever is dan een debat met jou.
pi_34320346
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

ja, maar je vind het niet erg genoeg om het als slecht of het kwade te zien, maar hooguit onwenselijk.
En waarom niet, denk je! Omdat slecht geen betekenis heeft! Het kwade zegt mij ook niets. Het is een manier van gedragen die voor de dader zijn vruchten afwerpt. In de natuur is alles geoorloofd zolang je ermee wegkomt en zolang het voor je werkt. De natuur kent geen moraal. Een samenleving daarentegen wel en binnen de kaders van die samenleving is iets wel of niet wenselijk.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef addictivebeat het volgende:
Eigenlijk vind je verkrachting niet zo erg, he FuifDuif?
Wat een lage manier van doen zeg.
pi_34320354
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat leek me meer een reactie die je bij je eigen post kon plaatsen
Waarom zou men het als normaal beschouwen als het trauma's opleverd? Waarom keurt men het tegenwoordig af?
pi_34320358
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar zo bedoelde ik het niet. Nu doet men voorkomen alsof ik gewoon even lekker wilde zieken. Als dat zo is neem ik het terug en bied ik mijn verontschuldiging aan. Je moet het inderdaad zien als een hypothese: de maatschappelijke houding tegenover verkrachting versterkt het trauma bij slachtoffers. Dat is niet lullig bedoeld naar de slachtoffers toe in de zin van: lekker slachtoffertje spelen! Maar het is wel een interessante gedachte waar wellicht wat in zit.
Jij had het helemaal niet over versterken van. Jij durfde te stellen dat verkrachting geen gevolgen kent. En daarmee heb je jezelf zojuist behoorlijk belachelijk gemaakt. Verkrachting HEEFT gevolgen, en wie dat niet in kan zien, heeft echt zelf dringend hulp nodig .
pi_34320397
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Alles wat ten voordele van jouw is is perfect verwoordt, nietwaar?
Nee, helemaal niet! Maar lees het eens, lees zijn analyse nog een keer! Zo IS het, dat is precies hoe ik het bedoel. Diederik_Duck, 14.gif en nog een handjevol anderen snappen het precies. Waarom is het voor jou en je collega's dan zo moeilijk te bevatten? Waarom toch?
pi_34320404
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:52 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Waarom zou men het als normaal beschouwen als het trauma's opleverd? Waarom keurt men het tegenwoordig af?
Omdat we tegenwoordig denken te leven in een beschaving, waarin men dus niet maar te beschikken heeft over een ander zo het hem belieft. Nog meer domme vragen?
pi_34320434
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je vergeet even voor het gemak dat het een dwangmatigheid is. Ook vergeet je dat zelfs de dader zichzelf en zijn geliefden in gevaar brengt. Dus zo wensbaar en bevredigend is het zelfs voor de dader niet. Ergo: verkrachting is slecht. Einde discussie, slotje, dank u.
Zolang de dader daar voor zichzelf anders over denkt is het goed. Als de dader er geen voordeel in zou zien, zou hij het niet doen, hè?
pi_34320479
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee niet de natuur. Verkrachting komt uit de natuur, het is een oplossing voor onaantrekkelijke dieren (mensen) om zich voort te planten. Wij als mensheid hebben bepaald dat we daarboven staan, omdat het schade aanricht aan de slachtoffers.

Wat snap je nou niet? Dit is in het eerste topic in de eerste 50 reacties al naar voren gekomen.
Veel verkrachters hebben een partner en kinderen, dus wat dat betreft gaat dat voortplantingsargument niet op.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:55:38 #199
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34320488
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:52 schreef djenneke het volgende:

Verkrachting HEEFT gevolgen, en wie dat niet in kan zien, heeft echt zelf dringend hulp nodig .
Kun je toch eens een poging doen om nader toe te lichten welke gevolgen? Op lichamelijke en geestelijk gebied.
pi_34320504
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet! Maar lees het eens, lees zijn analyse nog een keer! Zo IS het, dat is precies hoe ik het bedoel. Diederik_Duck, 14.gif en nog een handjevol anderen snappen het precies. Waarom is het voor jou en je collega's dan zo moeilijk te bevatten? Waarom toch?
Omdat zij zelf van die etterende zuigertjes zijn in een boel topicjes? Ik KAN ze gwoon niet serieus nemen, ik heb NOG NOOIT iets verstandigs of slims of positiefs zien schrijven, alleen maar hoe hard ze kunnen zuigen en etteren. en 14.gif is 1 of andere kutkloon, verwacht je van een kloon dat ie op een normale volwassenen wijze gaat posten?

Daarom toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')