um:quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef lienekien het volgende:
en hoe is 't met je nederlands (vroeg zij valsig, met een schuin oog op de tt)?
een vriendinquote:op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef xichico het volgende:
is het nou je vriendin of een vriendin?
quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef lord_vetinari het volgende:
maar voor nederlands had zij vast een hoger cijfer...
ironie en retorische vragen hebben jullie waarschijnlijk nog niet behandeld.quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef versacekitten het volgende:
[..]
um:
so: 5 10 10 6 7 8
pw: 4 8 8.7
hem ben ik al (bijna) vergeten. er zit een jongen bij me op choy lee fat en hij is echt heel cute.quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef martijn_fijn het volgende:
wat vind je loverboy in spé daar van?![]()
vlieft op jongen die ik niet eens ken...
verliefd op onbekende jongen
opscheppen is goed!quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:15 schreef chriz2k het volgende:
gelukkig schep jij nu helemaal niet op.
dit begrijpt ze toch niet. en je hebt haar andere topic (werelds, overigens) zeker niet gezien?quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:06 schreef lienekien het volgende:
[..]
ironie en retorische vragen hebben jullie waarschijnlijk nog niet behandeld.![]()
dat andere topic?quote:op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef mrbean het volgende:
dat is goed.
haha, vet cool!quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
ik haal voor geschiedenis meestal de hoogste punten van de klas.
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
whatever meid.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
maar ik doe het alleen om die zeikerige gymnasiasten... af te zeiken....
right. maar mn school staat in het vwo lijstje van elsevier wel op de tweede plaats, en heeft voorgaande jaren ook al in de top 3 gestaan.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef paa-053 het volgende:
[..]
haha, vet cool!![]()
je komt uit limburg, je hebt geen recht van spreken![]()
jaaa, die atheneumers zijn superieurquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
ik doe het niet extra.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
aaah de goede ouwe tijd, waar je op het gymnasium nog een 10 kon halenquote:op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef versacekitten het volgende:
heb ik zo'n vriendin waarmee ik lol heb, alleen schept ze altijd op over haar cijfers. het lijkt wel alsof er een vloek op me rust: hoe moeilijk of makkelijke een s.o. of proefwerk ook is, zij haalt altijd een hogere cijfer dan ik. maar na de vakantie kwam daar veranderingen in: ik kreeg een pw van geschiedenis terug: 8.8 dus ik blij, en wat heeft zij? 7.7... ook met latijn pw: zij kreeg een 9.4 en ik dacht dat ik weer een 8 zou krijgen. wat bleek: een 10! ik was de enige van de klas die een 10 kreeg. ook nog voor frans pw: 8.6 en zij een 8.0![]()
ps. het proefwerk waar ik een 10 voor kreeg, latijn, maakte ik op vrijdag de 13e...
idd. en daar komt nog bij dat je nu ook voor de 1.0 moet werken (=leren).. en die 1 kreeg je op de middelbare school gewoon cadeau "voor de moeite, voor het invullen van je naam"quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef relneger18 het volgende:
[..]
aaah de goede ouwe tijd, waar je op het gymnasium nog een 10 kon halen...geniet er nog van meid, want later zal het niet zo makkelijk zijn om een zelfs een 9 te halen , laat staan een 10.
neuh, haar hoge cijfers.quote:op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef paa-053 het volgende:
[..]
dat andere topic?
zeker ja. werelds, dus.
nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limboquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef eix het volgende:
[..]
right. maar mn school staat in het vwo lijstje van elsevier wel op de tweede plaats, en heeft voorgaande jaren ook al in de top 3 gestaan.![]()
![]()
aardappelschillen in de kombuis is niet moeilijk!quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef paa-053 het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limbo
mijn school komt niet eens in de top 500 voor. ik ben er echt heel verdrietig om, nu krijg ik vast nooit een baan![]()
heb je nog tips voor me?
mag je dat wel zeggen van mamsquote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?quote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
het is een vrouwtjequote:op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef messenga het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?
wo & wo & wo++quote:op zondag 22 januari 2006 18:38 schreef greed het volgende:
dat is het voordeel van selio heten. dan kom je nooit iemand tegen die hogere cijfers haalt dan jijzelf.
latijnquote:op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef mrkanarie het volgende:
ik wil ook latijns op school hebben...
latijns , is dat niet het vak waar de klas de hele c1000 mee de klas in immigreerde? en dan lkker genieten met een filmpje oddysseus=pquote:
ga mij nou niet tegenspreken mannetjequote:
quote:la·tijn1 (de ~ (m.))
1 iem. die een romaanse taal spreekt
2 bewoner van latium
la·tijns (bn.)
1 latijn gebruikend, of een romaanse taal
2 [gesch.] westers <=> byzantijns
en dan nog de verkeerde dingen quoten ookquote:op zondag 22 januari 2006 22:45 schreef relneger18 het volgende:
[..]
ga mij nou niet tegenspreken mannetje
[..]
ik heb nog nooit voor een proefwerk anderhalf uur geleerdquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
waarom doe je geen gymnasium dan, flapdrol?quote:opleiding: atheneum (4)
dus de latijnse taalquote:op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef fallrite het volgende:
[..]
en dan nog de verkeerde dingen quoten ook
la·tijn1 (de ~ (m.))
1 iem. die een romaanse taal spreekt
2 bewoner van latium
la·tijn2 (het ~)
1 de latijnse taal, de taal van de oude romeinen
la·tijns (bn.)
1 latijn gebruikend, of een romaanse taal
2 [gesch.] westers <=> byzantijns
de 1e heeft niks te maken met de naamgeving van de taal, namelijk: iemand die een romaanse taal spreekt of inwoner van latium.
de 2e is de taal. het latijn. dat wordt de latijnse taal ja.
latijns is dus niet de taal.![]()
-het staat tof op je cvquote:op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef 14.gif het volgende:
wat is de meerwaarde van gymnasium boven atheneum?
ze krijgen de latijnse taal en de griekse taal want er komt een -s bij omdat dat zo hoort in de zin. maar de taal zelfs heet latijn. ze krijgen dus latijn, net zoals ze engels krijgen en duits en franse etcquote:op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef relneger18 het volgende:
[..]
dus de latijnse taal
en dat krijgen ze op school![]()
dat zei relneger dus ook nietquote:op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef fallrite het volgende:
[..]
ze krijgen de latijnse taal en de griekse taal want er komt een -s bij omdat dat zo hoort in de zin. maar de taal zelfs heet latijn. ze krijgen dus latijn, net zoals ze engels krijgen en duits en franse etcik heb het nu over de taal zelf, die heet latijn en niet latijns
nagenoeg niets dus....quote:op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef sungamsunitram het volgende:
[..]
-het staat tof op je cv
-je krijg kcv dus je hoeft geen ckv te doen
-als je latijn en grieks kan kan je zonder al te veel problemen talen als spaans en italiaans lezen
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gifquote:op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef twetwe het volgende:
ts: je bent een stuuudjeeen 10 voor latijn, gelukkig heb ik dat klotenvak nooit van me leven gehad, aangezien ik voor frans al 1-en haalde.
gewoon, omdat dit een topic : verkapt ik haal een 10 dus ik ben goed topic is. ik kan niet tegen die mensenquote:op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef paa-053 het volgende:
[..]
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gif
idioot. ik begrijp trouwens ook niet wat die "" smilie daar doet
![]()
thxquote:op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef paa-053 het volgende:
[..]
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gif
oh man, dat doet pijn. iemand op internet veracht me. de pijn, de pijnquote:op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef twetwe het volgende:
[..]
gewoon, omdat dit een topic : verkapt ik haal een 10 dus ik ben goed topic is. ik kan niet tegen die mensen![]()
{ook niet tegen jou trouwens)
hij zegt niet dat lage cijfers stoer zijn, maar dat opscheppen over hoge cijfersquote:op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef paa-053 het volgende:
[..]
oh man, dat doet pijn. iemand op internet veracht me. de pijn, de pijn![]()
waarschijnlijk ben je niet in staat een logische onderbouwing te geven van de reden dat je mij niet mag. maar dat geeft niet hoor jongen, misschien leer je dat ooit wel eens. misschien, als je afleert dat lage cijfers halen stoer is. waarom dat dan zo is, kun je me waarschijnlijk ook niet uitleggen.
overigens, de uitleg die je geeft vind ik echt super. ik citeer: "gewoon". (mag ik je er op wijzen dat je zin niet goed nederlands is...?)
succes met je stoere leven, zonder hoge cijfers!![]()
p.s. beroep: schoonmaker.goed man, die moeten er ook zijn!
![]()
ik ben het er ook wel mee eensquote:op maandag 23 januari 2006 22:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hij zegt niet dat lage cijfers stoer zijn, maar dat opscheppen over hoge cijfersis... ben ik het wel mee eens
![]()
en wat 14.gif zegt
en al zelfmoordneigingen?quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef ayaxola het volgende:
krijg een 7,8 voor scheikunde terug vandaag, heeft een maat van me een 7,9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en daarom kick je dit optic?quote:op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef q_orianka het volgende:
op rapport één 9, drie zevens en voor de rest alleen achten![]()
omg, ik heb een rapportdossier gezien van een meisje uit de 2e klas: 4 tienen, 2 achten en voor de rest allemaal negens![]()
![]()
totdat al je vriendinnen slagen en jij zakt.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef met-yvana het volgende:
cijfers zijn zúlke aarde zaken! mijn vriendinnen op school boeit het niks wie het hoogste of laagste heeft, en ik sluit me daarbij aan
![]()
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kanquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:39 schreef huhu het volgende:
[..]
totdat al je vriendinnen slagen en jij zakt.
ik sta inderdaad met beide voeten op de grond en ik weet dat het bar nuttig is om een diploma te hebben.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef met-yvana het volgende:
[..]
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kan![]()
ja als je naar de kunstacademie gaat maakt het geen ruk uit of je voor je vakken een 5.6 of een 9.5 staatquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef met-yvana het volgende:
[..]
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kan![]()
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maarquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef huhu het volgende:
[..]
ik sta inderdaad met beide voeten op de grond en ik weet dat het bar nuttig is om een diploma te hebben.
ach... met een universitair diploma wordt je geen 'kantoorvee' hoor, die kans heb je als je mbo doet.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef met-yvana het volgende:
[..]
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef met-yvana het volgende:
[..]
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef huhu het volgende:
overigens wordt je zonder diploma ook niet toegelaten tot de kunstacademie. dus als ik jou was zal ik maar wel waarde hechten aan zoiets 'aards' als een diploma.
wellicht zit er een kern van waarheid in, als zoveel mensen het zeggen?quote:op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef met-yvana het volgende:
waarom kijken van die ,,oohoh ik zit op de universiteit, kijk mij quasi intellectueel zijn`` mensen toch altijd zo (onterecht) neer op de kunstacademie? jaloezie op het talent van de mensen die daar een opleiding volgen?
pardon? kunst ,,leer" je ook niet op de kunstacademiequote:op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef huhu het volgende:
[..]
wellicht zit er een kern van waarheid in, als zoveel mensen het zeggen?
daarnaast vind ik 'kunst' iets wat je in je moet hebben, en niet iets wat aan te leren valt. je kan het, of je kan het niet. het valt niet te 'leren' op een kunstacademie. als je het kan, dan lijkt het me nuttiger dat je het gaat combineren met een echte studie.
wordquote:op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef chriz2k het volgende:
hitler wilde ook naar de kunstacademie.
ben je het nu eens met yvana? *niet partijdig isquote:op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef huhu het volgende:
als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
oh wat leuk! teken je alleen, of schilder je ook? welke stijl gebruik jij? zelf neig ik het meest naar impressionisme met invloeden van het japonismequote:op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef q_orianka het volgende:
[..]
ben je het nu eens met yvana? *niet partijdig is
ik ben een perfectionist als het om tekenen etc. gaat. nadeel: kost veel tijd. voordeel: perfectie... of in ieder geval zo mooi waarvan ikzelf denk: wtf?!
is dat sarcasme?quote:op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef met-yvana het volgende:
[..]
oh wat leuk! teken je alleen, of schilder je ook? welke stijl gebruik jij? zelf neig ik het meest naar impressionisme met invloeden van het japonisme![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef versacekitten het volgende:
[..]
er zit een jongen bij me op choy lee fat en hij is echt heel cute.
chinese kunst is niet hetzelfde als het japonisme......quote:op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef q_orianka het volgende:
[..]
is dat sarcasme?![]()
ja, ik heb 14 lessen chinese kunst gevolgd. privé-leraar zei dat ik het bijzonder goed deed voor mijn leeftijd en dat ik het heel snel heb opgepakt
nee... dit was sarcasme:quote:
maargoed, ik vind dat als je wilt gaan ontwerpen of tekenen je beter een nuttige studie kan gaan doen. denk bijvoorbeeld aan industieel ontwerpen (is maar een voorbeeld). daar leer je óók tekenen, perspectief, lichtinval en dergelijke. maar je combineert het met iets nuttigs, namelijk dingen ontwerpen. daarnaast heb je dan ook nog de studie zelf, de technische kant enzo.quote:op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef huhu het volgende:
als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |